У цій статті ми розглянемо три цікавих "фішки", на які варто звернути увагу тим, хто тільки створює свій інтернет-магазин. Вони будуть присвячені самим різним аспектам діяльності інтернет-магазинів. Тому заздалегідь просимо вибачення за деяку сумбурність.
1) Товари ручної роботи
Наприклад, інтернет-магазин obuemvseh.ru/ , що займається торгівлею тапочок з Канади, створених індіанцями, вже торгує такими товарами. Творці не просто так роблять акцент на взутті, створеної індіанцями. Це реальна «фішка» проекту, що відображає його УТП і виділяє серед конкурентів за часів масового виробництва.
При цьому цікаво те, що канадське виробництво товарів підтверджується тим, що вони не складуються в Росії. Після замовлення товари доставляються до покупця прямо з Канади. Даний хід, на думку засновника, має підвищити довіру до продукції компанії з боку потенційних клієнтів.
2) «Реальна» вітрина магазину
Інтернет-магазин vipmoda.ru/ru/ показав, як насправді можна уявити вітрину товарів класу «одяг». Тут мова йде про взуття. Все виконано дуже елегантно і зручно. По суті, це відмінний приклад того, як елемент офлайн світу входить в онлайн. Єдине, чого не вистачає - це цін, які б відображалися поруч з товарами без натискань на конкретний продукт.
Такі вітрини вже давно використовуються на заході, але для рунета вони нововведення. Гарне нововведення, яке слід активно використовувати в роботі.
3) Wishlist
Лист «бажань». Дуже популярна штука на Заході. Але чому б не використовувати її і у нас? Такі листи дозволяють покупцем інтернет-магазинів створювати переліки товарів, які вони хотіли б купити. Користь від них полягає у двох речах:
1) Сам упорядник не забуде про те, що він колись хотів купити. Це допоможе йому завжди тримати потрібний товар у поле зорі;
2) На Wishlist можна давати посилання своїм друзям, де вони можуть абсолютно спокійно купити вам якийсь продукт у подарунок;
Мабуть, це все. Діліться в коментарях цікавими спостереженнями, присвяченими інтернет-магазинах.
1) Товари ручної роботи
Наприклад, інтернет-магазин obuemvseh.ru/ , що займається торгівлею тапочок з Канади, створених індіанцями, вже торгує такими товарами. Творці не просто так роблять акцент на взутті, створеної індіанцями. Це реальна «фішка» проекту, що відображає його УТП і виділяє серед конкурентів за часів масового виробництва.
При цьому цікаво те, що канадське виробництво товарів підтверджується тим, що вони не складуються в Росії. Після замовлення товари доставляються до покупця прямо з Канади. Даний хід, на думку засновника, має підвищити довіру до продукції компанії з боку потенційних клієнтів.
2) «Реальна» вітрина магазину
Інтернет-магазин vipmoda.ru/ru/ показав, як насправді можна уявити вітрину товарів класу «одяг». Тут мова йде про взуття. Все виконано дуже елегантно і зручно. По суті, це відмінний приклад того, як елемент офлайн світу входить в онлайн. Єдине, чого не вистачає - це цін, які б відображалися поруч з товарами без натискань на конкретний продукт.
Такі вітрини вже давно використовуються на заході, але для рунета вони нововведення. Гарне нововведення, яке слід активно використовувати в роботі.
3) Wishlist
Лист «бажань». Дуже популярна штука на Заході. Але чому б не використовувати її і у нас? Такі листи дозволяють покупцем інтернет-магазинів створювати переліки товарів, які вони хотіли б купити. Користь від них полягає у двох речах:
1) Сам упорядник не забуде про те, що він колись хотів купити. Це допоможе йому завжди тримати потрібний товар у поле зорі;
2) На Wishlist можна давати посилання своїм друзям, де вони можуть абсолютно спокійно купити вам якийсь продукт у подарунок;
Мабуть, це все. Діліться в коментарях цікавими спостереженнями, присвяченими інтернет-магазинах.
No comments:
Post a Comment