Friday, March 20, 2015

Створення продає сайту. Що повинен знати клієнт?

За той час, що мені доводилося брати участь у створенні сайтів, я бачив безліч клієнтів. І серед них були ті, хто здійснював одні й ті ж помилки. Це були розумні люди, але анітрохи не розуміли специфіки інтернет-маркетингу. У цій статті я хочу розповісти про те, що повинен знати клієнт, який замовляє сайт у студії.

До речі, хочу сказати, що все перераховане ми враховуємо в нашій новій студії інтернет-маркетингу Business Art , орієнтованої, насамперед, на бізнес-завдання. Саме після осмислення цих речей в рамках роботи над цією студією, я вирішив написати цю статтю.

1) Сайт - це основа продажів

Багато клієнтів хочуть заощадити на сайті, зробивши його якомога «простіше», а потім уже вкластися у просування. Це одна з найбільш часто зустрічаються і згубних помилок. А вся справа в тому, що сайт - це основа продажів. Будь-яка реклама, починаючи від контекстної і закінчуючи медійної лише призведе на сайт зацікавлених (при правильному підході) людей, але не КЛІЄНТІВ! Клієнтами вони стануть після ознайомлення з сайтом (і сайтами конкурентів). І тільки той сайт, який їх більше переконає, отримає даного клієнта. Так що якщо «схалтурити» на розробці сайту, то можна отримати таке ж халтурне просування. І відсутність продажів у підсумку при постійних витратах на рекламу.

2) Сайт для клієнтів, а не для себе

Ще одна часта помилка замовників - бажання розробити сайт під свої смаки та інтереси. Що ж, ви, звичайно, маєте на це право. Але важливо пам'ятати, що сайт потрібно робити для потенційних клієнтів і керуватися їхніми потребами та побажаннями, їх ставленням до вашої пропозиції. В іншому випадку можна залишитися без продажів.

3) Наявність УТП

УТП (унікальна торгова пропозиція) повинно створюватися перед початком робіт над сайтом! Тобто у компанії і її пропозиції вже повинно бути якесь конкурентну перевагу, за допомогою якого вона зможе виділитися серед інших. У розробці такої переваги може допомогти студія, але й замовник повинен докласти зусиль. Тільки так можна створити якісний бізнес-інструмент (а саме ним має стати веб-сайт).

4) Метрики ефективності

Про метриках ефективності потрібно думати заздалегідь. Ще до початку робіт над сайтом. Що буде критерієм успішності веб-сайту? Прибуток. Це зрозуміло. Але які ще метрики у нього будуть - більш дрібні, які дозволяють зрозуміти, чому цього прибутку ще немає. Конверсія. Заявки через форми, дзвінки. Все це потрібно продумати.

5) Загальна мета сайту

Знаєте, які сайти дійсно стають успішними? Ті, у яких є мета, встановлена заздалегідь. Замовник повинен розуміти, що він хоче від сайту. Тільки коли є мета, яку повинен досягти сайт, можна говорити про те, що він буде ефективним.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru