За той час, що мені доводилося брати участь у створенні сайтів, я бачив безліч клієнтів. І серед них були ті, хто здійснював одні й ті ж помилки. Це були розумні люди, але анітрохи не розуміли специфіки інтернет-маркетингу. У цій статті я хочу розповісти про те, що повинен знати клієнт, який замовляє сайт у студії.
До речі, хочу сказати, що все перераховане ми враховуємо в нашій новій студії інтернет-маркетингу Business Art , орієнтованої, насамперед, на бізнес-завдання. Саме після осмислення цих речей в рамках роботи над цією студією, я вирішив написати цю статтю.
1) Сайт - це основа продажів
Багато клієнтів хочуть заощадити на сайті, зробивши його якомога «простіше», а потім уже вкластися у просування. Це одна з найбільш часто зустрічаються і згубних помилок. А вся справа в тому, що сайт - це основа продажів. Будь-яка реклама, починаючи від контекстної і закінчуючи медійної лише призведе на сайт зацікавлених (при правильному підході) людей, але не КЛІЄНТІВ! Клієнтами вони стануть після ознайомлення з сайтом (і сайтами конкурентів). І тільки той сайт, який їх більше переконає, отримає даного клієнта. Так що якщо «схалтурити» на розробці сайту, то можна отримати таке ж халтурне просування. І відсутність продажів у підсумку при постійних витратах на рекламу.
2) Сайт для клієнтів, а не для себе
Ще одна часта помилка замовників - бажання розробити сайт під свої смаки та інтереси. Що ж, ви, звичайно, маєте на це право. Але важливо пам'ятати, що сайт потрібно робити для потенційних клієнтів і керуватися їхніми потребами та побажаннями, їх ставленням до вашої пропозиції. В іншому випадку можна залишитися без продажів.
3) Наявність УТП
УТП (унікальна торгова пропозиція) повинно створюватися перед початком робіт над сайтом! Тобто у компанії і її пропозиції вже повинно бути якесь конкурентну перевагу, за допомогою якого вона зможе виділитися серед інших. У розробці такої переваги може допомогти студія, але й замовник повинен докласти зусиль. Тільки так можна створити якісний бізнес-інструмент (а саме ним має стати веб-сайт).
4) Метрики ефективності
Про метриках ефективності потрібно думати заздалегідь. Ще до початку робіт над сайтом. Що буде критерієм успішності веб-сайту? Прибуток. Це зрозуміло. Але які ще метрики у нього будуть - більш дрібні, які дозволяють зрозуміти, чому цього прибутку ще немає. Конверсія. Заявки через форми, дзвінки. Все це потрібно продумати.
5) Загальна мета сайту
Знаєте, які сайти дійсно стають успішними? Ті, у яких є мета, встановлена заздалегідь. Замовник повинен розуміти, що він хоче від сайту. Тільки коли є мета, яку повинен досягти сайт, можна говорити про те, що він буде ефективним.
До речі, хочу сказати, що все перераховане ми враховуємо в нашій новій студії інтернет-маркетингу Business Art , орієнтованої, насамперед, на бізнес-завдання. Саме після осмислення цих речей в рамках роботи над цією студією, я вирішив написати цю статтю.
1) Сайт - це основа продажів
Багато клієнтів хочуть заощадити на сайті, зробивши його якомога «простіше», а потім уже вкластися у просування. Це одна з найбільш часто зустрічаються і згубних помилок. А вся справа в тому, що сайт - це основа продажів. Будь-яка реклама, починаючи від контекстної і закінчуючи медійної лише призведе на сайт зацікавлених (при правильному підході) людей, але не КЛІЄНТІВ! Клієнтами вони стануть після ознайомлення з сайтом (і сайтами конкурентів). І тільки той сайт, який їх більше переконає, отримає даного клієнта. Так що якщо «схалтурити» на розробці сайту, то можна отримати таке ж халтурне просування. І відсутність продажів у підсумку при постійних витратах на рекламу.
2) Сайт для клієнтів, а не для себе
Ще одна часта помилка замовників - бажання розробити сайт під свої смаки та інтереси. Що ж, ви, звичайно, маєте на це право. Але важливо пам'ятати, що сайт потрібно робити для потенційних клієнтів і керуватися їхніми потребами та побажаннями, їх ставленням до вашої пропозиції. В іншому випадку можна залишитися без продажів.
3) Наявність УТП
УТП (унікальна торгова пропозиція) повинно створюватися перед початком робіт над сайтом! Тобто у компанії і її пропозиції вже повинно бути якесь конкурентну перевагу, за допомогою якого вона зможе виділитися серед інших. У розробці такої переваги може допомогти студія, але й замовник повинен докласти зусиль. Тільки так можна створити якісний бізнес-інструмент (а саме ним має стати веб-сайт).
4) Метрики ефективності
Про метриках ефективності потрібно думати заздалегідь. Ще до початку робіт над сайтом. Що буде критерієм успішності веб-сайту? Прибуток. Це зрозуміло. Але які ще метрики у нього будуть - більш дрібні, які дозволяють зрозуміти, чому цього прибутку ще немає. Конверсія. Заявки через форми, дзвінки. Все це потрібно продумати.
5) Загальна мета сайту
Знаєте, які сайти дійсно стають успішними? Ті, у яких є мета, встановлена заздалегідь. Замовник повинен розуміти, що він хоче від сайту. Тільки коли є мета, яку повинен досягти сайт, можна говорити про те, що він буде ефективним.
No comments:
Post a Comment