Monday, March 23, 2015

Захист від конкурентів

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Отже, перспективи найближчого майбутнього для більшості компаній не дуже райдужні, бо єдиний варіант вижити в сучасному конкурентному світі - це постійно атакувати. Найкращий захист від конкурентів - це атака, атакуючий маркетинг, активний маркетинг . Якщо ти не атакуєш, атакують тебе. Найбільш просунуті гравці всіх світових ринків це знають і застосовують. При цьому раз вони досягли великих успіхів, значить вони досить досвідчені «бійці». Наші ринки для них дуже привабливі, в тому числі з причини малого досвіду місцевих компаній, тому рано чи пізно будь-яка компанія може потрапити під їх атаку. Місцеві компанії здебільшого малодосвідчені для того, щоб атакувати самим. Крім того, у них зазвичай недостатньо для цього ресурсів. З цієї причини тим, хто не хоче стати жертвою, не хоче втратити бізнес, треба захищатися, причому робити це треба відчайдушно і постійно. Уникнути ганебної долі бути переможеним можна тільки в тому випадку, якщо мати систему протидії атакам.

Як відомо, клин вибивають клином. Виходить, що для того, щоб ефективно протистояти атакам, для того, щоб була ефективний захист від конкурентів, необхідно займатися маркетингом, бо атаки реалізуються за допомогою маркетингу, а значить і захищатися треба теж допомогою маркетингу. Для того щоб не стати жертвою агресора, необхідно будувати систему маркетингу, яка повинна мінімум включати підсистему моніторингу, підсистему аналізу, підсистему створення «боєприпасів» для відбиття атак.

Якщо говорити про типи захисту, то захист від конкурентів буває наступних варіантів: антізащіта, пасивна, активна та змішана.

Анти захист від конкурентів. Даний тип захисту характеризується повною відсутністю оної. Відсутність захисту і дозволяє назвати даний тип - антізащіта, тому що відсутність протидії рівнозначно допомоги атакуючої компанії. Зазначений тип захисту застосовує більшість компаній. Розрахунок при такому підході будуватися на тому, що атакувати будуть не дану компанію, або ж на те, що «пронесе». Приблизно це відбувається як у школі, коли вчитель вибирає, кого б викликати до дошки, в той час як всі сидять, опустивши очі. Можна навіть припустити, що компанії, які застосовують такий підхід, створили особистості, які затрималися на рівні школярів. Саме шкільний досвід вони і переносять на бізнес, відповідно шкільна захист від конкурентів і застосовується в даному випадку.

Пасивний захист від конкурентів. Даний тип захисту характеризується тим, що при ньому потенційні жертви усвідомлюють, що їх можуть атакувати. З цієї причини вони готуються до атак. Для цього вони спрямовують частину ресурсів для відбиття атак. При такому підході до питання потенційним жертвам доводиться озброюватися фактично до зубів і мати досить потужний арсенал для відображення будь-яких атак, тому що ніколи не знаєш, хто виступить в ролі агресора. Крім того, таким компаніям постійно доводиться жити в страху, бо ніколи точно не знаєш, коли на тебе можуть напасти. Це хоча і більш-менш ефективна стратегія, але вона вимагає досить багато ресурсів, що дозволяє визнати її не сильно ефективною.

Активний захист від конкурентів. Такий тип захисту характеризується створенням умов, за яких атака стає або малоймовірною, або неможливою, або неефективною, що змушує потенційного агресора просто відмовитися або відмовитися від своїх намірів, або вибрати іншу жертву для атаки. Дана стратегія захисту полягає в тому, що відбувається руйнування потенціалу нападу агресора, або ж створюються такі умови, при яких агресор може отримати гідну відсіч, наприклад за допомогою альянсу. Серед інструментів, які допомагають реалізувати таку стратегію - формування громадської думки за допомогою PR, розвідка, шпигунство і багато інших. Активний захист - це найбільш ефективний захист від маркетингових атак агресорів і її застосовує велику кількість найбільш успішних компаній.

Змішана захист від конкурентів. Є ще один тип захисту від маркетингових атак, який передбачає застосування інструментів, як активного захисту, так і пасивною, в результаті чого він називається - змішана захист. Такий тип захисту, при грамотному застосуванні інструментів теж показує достатню ефективність.

Завжди треба пам'ятати, що який би тип захисту не застосовувався, її ефективність залежить від правильного планування захисту і від наявності достовірної інформації про агресора. З цієї причини необхідно мати ефективну систему маркетингового планування, систему моніторингу, а також систему збору та аналізу інформації. Однак, найважливіше, що треба знати - це те, що світ не так вже й добрий і, що завжди треба мати на увазі, що на вас можуть напасти, причому без всяких на те причин, а просто тому, що такий світ.

Мати або не мати захист від маркетингових атак - кожен вирішує сам. Однак завжди треба розуміти, що роль маркетингу в житті будь-якої компанії дуже велика, і її не можна недооцінювати, адже коли-небудь той факт, що він є в компанії, може навіть врятувати її життя. Витрати на маркетинг, які з першого погляду можуть здаватися не потрібними в підсумку завжди окупаються. Це відбувається тому, що майже завжди, насамперед, нападають на найбільш слабких, якими розглядаються ті потенційні жертви, які взагалі не практикують маркетинг. З цієї причини, вже той факт, що компанія практикує реальний маркетинг, робить її менш привабливою для маркетингових атак. Хочете дізнатися про маркетинг більше? Читайте інші статті з маркетингу .

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru