Saturday, March 21, 2015

Контекстна реклама: один з інструментів успішного бізнесу

Тепер уже важко знайти людину, яка не має хоч найменшого уявлення про те, що таке контекстна реклама. Вона встигла твердо увійти в життя кожного інтернет-користувача і на відміну від банерів, анітрохи не дратує нас своєю присутністю. Це та багато іншого - причини популярності та ефективності контекстних оголошень. Але не будемо забігати вперед, спершу визначимося з основами.

Незважаючи на свою поширеність, контекстна реклама так і не отримала єдино вірного визначення себе. Просто напросто неможливо вмістити в кілька рядків всю суть цього рекламного інструменту. Ми не будемо винаходити велосипед, тому й у нас буде цілих три визначення:

- Рекламне оголошення повністю відповідає контексту (змісту) сторінки, на якій воно розміщене.

- Вона розрахована на різні види бізнесу і дозволяє рекламувати як невеликий магазинчик з фруктами на розі, так і послуги найбільших банків.

- Контекстна реклама дозволяє купувати своїх покупців, тобто якщо вам потрібні клієнти, то через неї ви зможете купити їх за ціну, яку готові за них заплатити.

Кому буде цікава контекстна реклама

Контекстний сервіс Бігун провів у 2012 році чергове дослідження ринку контекстної реклами. Незважаючи на те, що статистика відображає ситуацію тільки на сервісі Бігун, за допомогою неї можна побачити і загальну картину в Рунеті.

Як видно з дослідження, до контекстної реклами вдаються представники як B2C, так і B2B секторів. Причиною цьому служить не тільки ціна на розміщення оголошення, але і якість залученої аудиторії.

Говорячи про аудиторію, не можна не відзначити, що це в основному жителі Москви і Санкт-Петербурга, про це говорять і дані ЯндексДірект за 2010 рік.

Жителі столиць частіше звертають увагу на контекстні оголошення і більш лояльно ставляться до них. Простіше кажучи, вони їм довіряють. У підсумку боротьба за аудиторію в регіонах значно нижче, ніж за аудиторію Москви, Санкт-Петербурга і їх областей.

Переваги та недоліки контекстної реклами

За короткий період свого існування контекстна реклама змогла відвоювати чималу частку в рекламних бюджетах компаній. І це не просто короткочасне везіння, пов'язане з кризою, на це є свої причини:

• Швидкість. Протягом одного дня можна створити і запустити рекламну кампанію. Те ж саме стосується і віддачі від неї - приплив клієнтів відчується практично відразу.

• Вибір. Рекламодавець сам ставить умови реклами, починаючи від годинника показів оголошення та закінчуючи статевими відмінностями аудиторії.

• Контроль. Не буває ідеальних оголошень, тому з першими результатами від запуску реклами приходять нові ідеї її вдосконалення. Можливість доопрацювання - важлива складова успішної кампанії. Контекстна реклама дозволяє міняти всі складові оголошення в будь-який момент абсолютно безкоштовно.

• Можливості. Ваша реклама буде видно не тільки в результатах пошуку, а й на сайтах-партнерах контекстного сервісу. Сьогодні в них входить навіть YouTube.

• Проста оцінка ефективності. Без складних економічних підрахунків можна побачити, наскільки ефективна рекламна кампанія.

Як і у будь-якого методу просування, у контекстної реклами є свої недоліки (точніше, особливості). До них можна віднести деякі нюанси контролю бюджету, можливість склікування оголошень недобросовісними конкурентами і невиправдано низьку ефективність. Якщо склікування - неконтрольований вами процес, з ним бореться сам сервіс, то інші проблеми цілком вирішувані. Головне - грамотно скласти текст оголошення, вибрати ключові слова (іноді корисно використовувати непопулярні фрази) і чітко визначитися з ціною за клік.

Огляд основних рекламних сервісів

У Рунеті є кілька сервісів, що надають послуги з розміщення контекстних оголошень, найпопулярніші з них - Яндекс.Директ, Google AdWords і Бігун. Поговоримо про кожного з них більш докладно.

Яндекс.Директ

Відмітна особливість Діректа - якість трафіку, тобто якість і кількість сайтів-партнерів мережі. Саме від цього показника залежить кількість зацікавленої аудиторії, що переходить на сайт рекламодавця з комерційними мотивами. Яндекс в цьому питанні безперечний лідер - він вмістив в себе майже половину всього пошукового трафіку російського інтернету.

До інших переваг можна віднести функції «Автофокус», «Автобюджет» та «Цільовий дзвінок».

Бігун

Широкі можливості таргетингу - незаперечна перевага цієї рекламної мережі, тут навіть можна вибрати стать цільової аудиторії. Така функція буде цікава рекламодавцям, що просуває, наприклад, послуги або товари для вагітних. Більше можливостей оплати - друга гідність сервісу, Яндекс більш обмежений в цьому плані. І останнє, знову ж таки в порівнянні з Яндексом, - приємний і зрозумілий інтерфейс.

Плюс до всього цього, Бігун нещодавно запустив свою рекламу на відео-сервісі RuTube, тепер контекстні оголошення доступні і у відео-контенті.

Google AdWords

Незважаючи на те, що Google - зарубіжна пошукова система, її популярність в російському інтернеті тільки зростає. Ось результати дослідження компанії MASMI Russia в 2010 році російської аудиторії інтернету на питання найбільш популярного пошукового сервісу.

Говорячи про переваги, перше і основне, це те, що в AdWords значно нижче конкуренція (порівнюючи з Директ), тому вартість за клік буде в 2-2,5 рази дешевше. Друге - можливість використання в рекламі графічних і відео-блоків, що робить її набагато привабливіше. Третє - вашу рекламу побачать не тільки на російських сайтах, а й на іншомовних. І останнє - можливість розміщення контексту на популярному відео-порталі інтернету Youtube.

Крім вишеперічісленних рекламних сервісів контекстну рекламу запустили у себе і найбільші соціальні мережі - Вконтакте, Facebook та інші. Природно, постає закономірне питання: «що вибрати?». Скажемо прямо, універсального ради не існує, все залежить від того, що вам потрібно і що буде працювати саме у вашому випадку.

Оцінка ефективності рекламної кампанії

Безсумнівно, контекстна реклама принесе свої плоди, і приплив цільової аудиторії збільшиться. Але наскільки вигідно використовувати такий вид просування? Є два рішення цього питання - скористатися статистикою он-лайн або проаналізувати офф-лайн показники. У першому випадку вам допоможе сам рекламний сервіс - надасть всю необхідну інформацію у вигляді статистики, у другому - всі дані ви отримаєте зі своїх документів.

Аналіз он-лайн інформації набагато простіше і швидше. До речі, нещодавно Яндекс запропонував своїм користувачам нову послугу «Цільовий дзвінок», тепер можна точно зрозуміти, скільки людина не просто перейшли по вашому оголошенню, але і вирішили подзвонити.

Звичайно, контекстна реклама - не панацея, на ній одній неможливо побудувати повноцінне просування. І причина цьому - завдання, які вона вирішує. Вдаючись до такого рекламного інструменту, ви зможете збільшити продажі і залучити на свій сайт більше відвідувачів. І все, нічого більше. Вона не працює на імідж бренду, тому якщо ваша мета - створити запам'ятовується образ вашої марки в очах споживача, то для цих цілей краще вибрати інший інструмент просування, наприклад медійну рекламу або PR в інтернеті.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru