Останнім часом в рамках нашого нового блогу я часто пишу про продають сайти. Все це не потрапляє на biztimes, так що я вирішив в рамках цієї статті розповісти про ті елементи, які розглядав останні місяці. Природно, крім короткого оповідання про кожен з них будуть посилання і на мої докладні статті про ці елемента на MyEmarketing.
Отже, що ж важливо при розробці продає сайту?
1) Посадочні сторінки
Посадкова сторінка (landing page) - це та сторінка, на яку зазвичай веде контекстна реклама, посилання з банера або зі статті. Це та сторінка, на якій ви продаєте свій продукт відвідувачеві. При розробці продає сайту потрібно приділяти особливу увагу посадковим сторінкам. Зазвичай вони містять продає текст, що закінчується закликом до дії, зображення вашої продукції, іноді відгуки покупців. Приклад landing page по створенню сайтів bartstudio.ru/service/creation.
Особливу увагу варто звернути на популярні помилки, що здійснюються підприємцями та маркетологами при розробці таких сторінок. Я писав про них у статті « 7 гріхів посадочних сторінок ».
2) Продаючий текст
Основою посадкової сторінки є продає текст, в якому розповідається про ваш товар. При цьому розповідь слід вести виходячи з вигод одержуваних клієнтом, а не властивостей товару. Текст повинен підводити людину до покупки і закінчуватися закликом до дії, тобто чітко повідомляти читачеві, що той повинен зробити і чому.
Докладніше про продають тексти я писав у статті « 5 порад щодо поліпшення продає тексту на сайті ».
3) Елементи довіри
Особливість інтернет-бізнесу багато в чому полягає в тому, що людина буде купувати тільки у тих, хто викличе у нього довіру. А тому потрібно докласти чималих зусиль для того, щоб ваш сайт це довіра викликав. Це може бути і гарантія повернення товару, якщо він не сподобається покупцеві, це можуть бути надійні джерела платежів (сторонні сервіси) і багато іншого.
Детальніше по темі дивіться статтю « Підвищуємо довіру до сайту. 7 способів »
4) Уникайте помилок, що заважають відвідувачам виконати потрібні дії
Так, я вважаю це одним з елементів побудови продає сайту. Необхідно розробити шлях відвідувача, який він проходить на сайті, щоб стати вашим клієнтом. При цьому потрібно звернути увагу на різні етапи цього шляху, щоб уникнути на ньому помилок.
Детальніше дивіться статтю « 7 способів перешкодити відвідувачам оплатити товар у вас »
5) Дизайн і юзабіліті
Не нехтуйте якісним дизайном і структурою сайту, активно працюйте над юзабіліті.
Отже, що ж важливо при розробці продає сайту?
1) Посадочні сторінки
Посадкова сторінка (landing page) - це та сторінка, на яку зазвичай веде контекстна реклама, посилання з банера або зі статті. Це та сторінка, на якій ви продаєте свій продукт відвідувачеві. При розробці продає сайту потрібно приділяти особливу увагу посадковим сторінкам. Зазвичай вони містять продає текст, що закінчується закликом до дії, зображення вашої продукції, іноді відгуки покупців. Приклад landing page по створенню сайтів bartstudio.ru/service/creation.
Особливу увагу варто звернути на популярні помилки, що здійснюються підприємцями та маркетологами при розробці таких сторінок. Я писав про них у статті « 7 гріхів посадочних сторінок ».
2) Продаючий текст
Основою посадкової сторінки є продає текст, в якому розповідається про ваш товар. При цьому розповідь слід вести виходячи з вигод одержуваних клієнтом, а не властивостей товару. Текст повинен підводити людину до покупки і закінчуватися закликом до дії, тобто чітко повідомляти читачеві, що той повинен зробити і чому.
Докладніше про продають тексти я писав у статті « 5 порад щодо поліпшення продає тексту на сайті ».
3) Елементи довіри
Особливість інтернет-бізнесу багато в чому полягає в тому, що людина буде купувати тільки у тих, хто викличе у нього довіру. А тому потрібно докласти чималих зусиль для того, щоб ваш сайт це довіра викликав. Це може бути і гарантія повернення товару, якщо він не сподобається покупцеві, це можуть бути надійні джерела платежів (сторонні сервіси) і багато іншого.
Детальніше по темі дивіться статтю « Підвищуємо довіру до сайту. 7 способів »
4) Уникайте помилок, що заважають відвідувачам виконати потрібні дії
Так, я вважаю це одним з елементів побудови продає сайту. Необхідно розробити шлях відвідувача, який він проходить на сайті, щоб стати вашим клієнтом. При цьому потрібно звернути увагу на різні етапи цього шляху, щоб уникнути на ньому помилок.
Детальніше дивіться статтю « 7 способів перешкодити відвідувачам оплатити товар у вас »
5) Дизайн і юзабіліті
Не нехтуйте якісним дизайном і структурою сайту, активно працюйте над юзабіліті.
No comments:
Post a Comment