СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Незважаючи на те, що людство далеко зробило крок вперед по шляху прогресу, сучасному маркетологу доводиться нелегко. Начебто винайдено велику кількість пристосувань, які полегшують його життя, але в теж час сильно збільшився і ритм його життя. У результаті обсяг інформації, яку потрібно постійно перетравлювати і засвоювати просто колосальний. Він настільки великий, що маркетолог фактично постійно перебувати в стресі від цієї інформації. На кожного маркетолога щодня припадають терабайти інформації, самої різної інформації, що не систематизованої інформації. У цьому зв'язку маркетологи - це найбільш вразлива категорія людей, тому як вони страждають від інформації більше за інших. Їм мало того, що по життю доводиться мати справу з терабайтами інформації, так ще й по роботі доводиться обробляти обсяги на порядок більше. В результаті мозок маркетолога ніколи не відпочиває, весь час знаходиться в напрузі і це реальна проблема. Вирішити це проблему маркетолог може тільки за рахунок синергії. Синергія вийде тільки в тому випадку, якщо маркетолог вступить в співтовариство маркетологів, але не в звичайне співтовариство, а в співтовариство інтелектуальних маркетологів, тому що в звичайному співтоваристві всі хочуть тільки взяти.
Постійне перебування в стресі, викликаному надлишком інформації, призводить до втрати продуктивності маркетологів, адже обсяги обробки інформації, пропускна здатність людського мозку в принципі обмежені. Наростити потужності з отримання інформації, звичайно ж, можна, через різні техніки швидкочитання і так далі. Однак це не вирішить головну проблему - обробку інформації. Інформація, крім того, що має бути отримана, повинна бути ще, і засвоєна, проаналізована, з неї повинна бути виділена есенція. Можливості людини виділяти есенцію обмежені вже самою його природою. Можна звичайно тренуватися і розвивати їх, але межа все ж є. Якщо одні людина може підняти 100 кілограмів, то інший може і 300. Але от 5 тонн вже ніхто не підніме без спеціальних пристосувань. Такі ж обмеження є і у мозку людини, а значить, обмеження є і у маркетолога. Яким би гарним маркетолог ні, у нього є межа. Розширити цю межу можна тільки за рахунок синергії, тільки за рахунок спілкування з іншими маркетологами, а для цього треба вступити до спільноти маркетологів.
Отже, очевидно, що у кожного маркетолога є дана проблема. Проблему потрібно як вирішувати, але як? Один з можливих варіантів - звернутися до народної мудрості. Народна мудрість говорить, що одна голова добре, а дві краще. Відповідно один з напрямків розвантаження маркетолога - об'єднання можливостей маркетологів через вступ до спільноти маркетологів. Досить об'єднати «дві голови» маркетологів, як відразу ж виходить хороша розвантаження. А що буде, якщо об'єднати разом 10, 100 або навіть 1000 голів маркетологів? Буде щось фантастичне, бо ми отримаємо суперінтелект, який зможе вирішити всі завдання, граючись, і витратити на це набагато менше ресурсів. Економія ресурсів у цьому випадку буде досягатися за рахунок того, що маркетологи зможуть користуватися тим, що до них вже зробили інші. Також економії можна досягти в тому випадку, якщо знизити витрати часу на пошук інформації. Коли вся потрібна інформація перебувати в одному місці, працювати маркетологу набагато простіше.
Об'єднати маркетологів це дуже добре, але треба ще зробити так, щоб не постраждала продуктивність, адже робота маркетолога ефективна тільки тоді, коли робиться на результат, а не для галочки. Можна ж доручити задачу не одному маркетологу, а 10 фахівців. Тоді навантаження на одного фахівця зменшується, а й обсяг продукту, який їм видається, залишається колишнім. Це не можна вважати нормою. Потрібна така система, потрібен такий підхід, який дозволить одночасно знизити навантаження і збільшити вироблення на одного маркетолога. Іншими словами ця система повинна бути синергичной, тобто генерувати синергію. Генерувати синергію це означає, що сума елементів, повинна бути більше ніж елементи окремо. Це повинен бути випадок, коли два помножити на два дорівнює 5, а не 4. Тільки така система дасть реальний результат.
Один з варіантів такої системи - Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook .що Таке Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook і що він дає? Це спеціальна система, яка дозволяє маркетологам економити час, гроші і ресурси, а також знаходити потрібні контакти, також бути на гребені інновацій та нових технологій в маркетингу. Чому це так? Тому що ноомаркетінг - це розумний маркетинг для інтелектуальних маркетологів. Саме слово ноомаркетінг утворено від слів noos (розум) і маркетинг. Клуб «Ноомаркетінга» на Facebok робить кожного окремого маркетолога сильніше. Чим сильніше наше співтовариство маркетологів, тим сильніше кожен окремий маркетолог в ньому складається. Сила спільноти, а значить і сила маркетологів зростає щодня. Спільнота створюється самими маркетологами. Вкладаючи в співтовариство одну одиницю, кожен маркетолог, його учасник, отримує мінімум 2 одиниці. Це дійсно синергетична система, система, яка генерує синергію. Це вічний двигун маркетингу, який працює за рахунок синергії. Приєднуйтесь Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook і отримаєте колосальний обсяг енергії. Стати частиною спільноти легко: вступайте в Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook , Розміщуйте, коментуйте відповідну інформацію, задавайте свої питання і відповідайте на чужі запитання. Просіть допомоги та допомагайте, а ще читайте статті з маркетингу , щоб у вас було більше запитань і відповідей.
Незважаючи на те, що людство далеко зробило крок вперед по шляху прогресу, сучасному маркетологу доводиться нелегко. Начебто винайдено велику кількість пристосувань, які полегшують його життя, але в теж час сильно збільшився і ритм його життя. У результаті обсяг інформації, яку потрібно постійно перетравлювати і засвоювати просто колосальний. Він настільки великий, що маркетолог фактично постійно перебувати в стресі від цієї інформації. На кожного маркетолога щодня припадають терабайти інформації, самої різної інформації, що не систематизованої інформації. У цьому зв'язку маркетологи - це найбільш вразлива категорія людей, тому як вони страждають від інформації більше за інших. Їм мало того, що по життю доводиться мати справу з терабайтами інформації, так ще й по роботі доводиться обробляти обсяги на порядок більше. В результаті мозок маркетолога ніколи не відпочиває, весь час знаходиться в напрузі і це реальна проблема. Вирішити це проблему маркетолог може тільки за рахунок синергії. Синергія вийде тільки в тому випадку, якщо маркетолог вступить в співтовариство маркетологів, але не в звичайне співтовариство, а в співтовариство інтелектуальних маркетологів, тому що в звичайному співтоваристві всі хочуть тільки взяти.
Постійне перебування в стресі, викликаному надлишком інформації, призводить до втрати продуктивності маркетологів, адже обсяги обробки інформації, пропускна здатність людського мозку в принципі обмежені. Наростити потужності з отримання інформації, звичайно ж, можна, через різні техніки швидкочитання і так далі. Однак це не вирішить головну проблему - обробку інформації. Інформація, крім того, що має бути отримана, повинна бути ще, і засвоєна, проаналізована, з неї повинна бути виділена есенція. Можливості людини виділяти есенцію обмежені вже самою його природою. Можна звичайно тренуватися і розвивати їх, але межа все ж є. Якщо одні людина може підняти 100 кілограмів, то інший може і 300. Але от 5 тонн вже ніхто не підніме без спеціальних пристосувань. Такі ж обмеження є і у мозку людини, а значить, обмеження є і у маркетолога. Яким би гарним маркетолог ні, у нього є межа. Розширити цю межу можна тільки за рахунок синергії, тільки за рахунок спілкування з іншими маркетологами, а для цього треба вступити до спільноти маркетологів.
Отже, очевидно, що у кожного маркетолога є дана проблема. Проблему потрібно як вирішувати, але як? Один з можливих варіантів - звернутися до народної мудрості. Народна мудрість говорить, що одна голова добре, а дві краще. Відповідно один з напрямків розвантаження маркетолога - об'єднання можливостей маркетологів через вступ до спільноти маркетологів. Досить об'єднати «дві голови» маркетологів, як відразу ж виходить хороша розвантаження. А що буде, якщо об'єднати разом 10, 100 або навіть 1000 голів маркетологів? Буде щось фантастичне, бо ми отримаємо суперінтелект, який зможе вирішити всі завдання, граючись, і витратити на це набагато менше ресурсів. Економія ресурсів у цьому випадку буде досягатися за рахунок того, що маркетологи зможуть користуватися тим, що до них вже зробили інші. Також економії можна досягти в тому випадку, якщо знизити витрати часу на пошук інформації. Коли вся потрібна інформація перебувати в одному місці, працювати маркетологу набагато простіше.
Об'єднати маркетологів це дуже добре, але треба ще зробити так, щоб не постраждала продуктивність, адже робота маркетолога ефективна тільки тоді, коли робиться на результат, а не для галочки. Можна ж доручити задачу не одному маркетологу, а 10 фахівців. Тоді навантаження на одного фахівця зменшується, а й обсяг продукту, який їм видається, залишається колишнім. Це не можна вважати нормою. Потрібна така система, потрібен такий підхід, який дозволить одночасно знизити навантаження і збільшити вироблення на одного маркетолога. Іншими словами ця система повинна бути синергичной, тобто генерувати синергію. Генерувати синергію це означає, що сума елементів, повинна бути більше ніж елементи окремо. Це повинен бути випадок, коли два помножити на два дорівнює 5, а не 4. Тільки така система дасть реальний результат.
Один з варіантів такої системи - Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook .що Таке Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook і що він дає? Це спеціальна система, яка дозволяє маркетологам економити час, гроші і ресурси, а також знаходити потрібні контакти, також бути на гребені інновацій та нових технологій в маркетингу. Чому це так? Тому що ноомаркетінг - це розумний маркетинг для інтелектуальних маркетологів. Саме слово ноомаркетінг утворено від слів noos (розум) і маркетинг. Клуб «Ноомаркетінга» на Facebok робить кожного окремого маркетолога сильніше. Чим сильніше наше співтовариство маркетологів, тим сильніше кожен окремий маркетолог в ньому складається. Сила спільноти, а значить і сила маркетологів зростає щодня. Спільнота створюється самими маркетологами. Вкладаючи в співтовариство одну одиницю, кожен маркетолог, його учасник, отримує мінімум 2 одиниці. Це дійсно синергетична система, система, яка генерує синергію. Це вічний двигун маркетингу, який працює за рахунок синергії. Приєднуйтесь Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook і отримаєте колосальний обсяг енергії. Стати частиною спільноти легко: вступайте в Клуб «Ноомаркетінга» на Facebook , Розміщуйте, коментуйте відповідну інформацію, задавайте свої питання і відповідайте на чужі запитання. Просіть допомоги та допомагайте, а ще читайте статті з маркетингу , щоб у вас було більше запитань і відповідей.
No comments:
Post a Comment