Tuesday, March 24, 2015

Лідери світового ринку

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Якщо є ринок, то у нього обов'язково є лідер. Без лідера ринок просто зникне, бо його нікому буде розвивати і направляти. Найбільш цікаві в цьому зв'язку лідери світового ринку. Стати лідером на локальному ринку легко, бо можна використовувати адміністративний ресурс. Але от стати лідером на світовому ринку - це вищий пілотаж. Там спертися на адміністративний ресурс не вийде, там можна спертися тільки на споживачів. Прості споживачі зазвичай люблять лідерів світового ринку, але от конкуренти їх недолюблюють. Компаній лідерів дуже мало, напевно менше одного відсотка, але вони мають значну вагу на ринку, часто ця вага перевищує вагу всіх інших компаній, що працюють на даному ринку. Вони можуть функціонувати на різних ринках, мати різний розмір, різну біографію, різне походження, але є одна характеристика, яка у них спільна - вони люблять вершки, але вершки не прості, а ринкові. Іншими словами лідерів світового ринку об'єднує той факт, що вони люблять знімати вершки з ринку. Робити це їм дозволяє стратегія маркетингу під назвою «ринковий гурман».

У зв'язку з тим, що лідери світового ринку застосовують стратегію маркетингу «ринковий гурман», їх самих можна сміливо назвати ринковими гурманами. Ця стратегія в числі іншого включає в себе використання торгової марки . Але не тільки тому їх можна так назвати, а ще й тому, що вони відрізняються від інших тим, що не люблять недоїдки з ринкового столу, вони націлені на те, щоб зняти вершки. З цієї причини їм не цікаво працювати на ринку, на якому можна отримати мізерний обсяг прибутку, вони воліють працювати на ринку, де можна отримати багато прибутку. Ці компанії воліють почекати, навіть якщо чекати доводиться довго, поки ринок дозріє, і на ньому утворюються вершки. Вони не метушаться даремно, всі їхні дії розміри і доцільні, бо вони точно знають, коли прийде пора знімати вершки, а значить, їм не доводиться здійснювати непотрібні і непотрібні дії. Конкуренти цих компаній можуть здійснити тисячі дій заради отримання одного відсотка прибутку, але ринкові гурмани дивляться на конкурентів з байдужістю, бо чудово знають, що в потрібний час і в потрібному місці вони зроблять всього пару дій і отримають сотні відсотків прибутку на заздрість конкурентів.

Ринкові гурмани не тільки цікаві, але й дуже небезпечні, тому що вони справжні ринкові хижаки. Вони довго сидять у засідці, а потім, коли настає відповідний момент, починають полювання за новими споживачами. Після того, як вони в результаті полювання відловлять потрібну їм кількість споживачів, вони нещадно і безжально починаю створювати з них ринок для своєї нової продукції. Споживачі можуть обурюватися, можуть виявляти своє невдоволення, але їх ніхто не слухає, бо новий ринок - це як наркотик для ринкових гурманів, вони не можуть без нього. Новий ринок буде в будь-якому випадку створений і в будь-якому випадку буде трапеза, яка полягатиме в знятті з ринку «смачних» і «кучма» вершків. Але з іншого боку, можна сміливо сказати, що лідери світового ринку, хоча і мають на увазі свій інтерес, все-таки працюють виключно для споживача, виключно для того, щоб полегшити йому життя. Лідери світового ринку - це компанії, які активно застосовують маркетинг і точно знають потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Відповідно, споживачі можуть деякий час чинити опір діям ринкових гурманів, але в підсумку стають у чергу за їхньою продукцією. Останні приклади - це смартфони від Samsung і Apple. Спочатку споживачі були до них байдужі, але з часом зрозуміли всі переваги, які вони отримують у разі використання розумних телефонів.
Бути ринковим гурманом не тільки престижно, але й вигідно. Ринкові гурмани у зв'язку з тим, що харчуються добірні ринковими вершками, відрізняються від інших хорошим ринковим здоров'ям і довголіттям. Вони виглядають набагато краще і привабливіше за своїх конкурентів, які харчуються «ринковими недоїдками» тому, що вони знають навіщо потрібен маркетинг . Ринкові гурмани не гладшають зайвими штатами співробітників, не сидять на фінансовій дієті, не живуть впроголодь з фінансової точки зору. Завдяки цьому ринкові гурмани завжди успішні і можуть собі дозволити багато чого. Вони багато «подорожують» по світу, пропонуючи свої продукти в різних кінцях нашої планети. Крім того, бути ринковим гурманом вигідно ще й тому, що вершки замість недоїдків хочуть їсти все, тому що люблять «смачно поїсти» маркетологи, та й інші фахівці, прагнуть влаштуватися працювати саме до ринкового гурману. Зосередження самих кваліфікованих співробітників у ринкових гурманів майже не залишає шансів на успіх конкурентам. У підсумку лідерство лідерів стає можна сказати абсолютним. Наздогнати їх не представляється можливим. Зробити це можна тільки в тому випадку, якщо вони допустять якусь дурну помилку.

Розпізнати ринкового гурмана досить легко. Перш за все, його можна обчислити за кількістю патентів. Якщо компанія має багато патентів, то вона явно ринковий гурман, тому як без патентів влаштувати бенкет і зняти вершки просто нереально, а інший необхідності отримувати патент просто не існує. Патент - це можна так сказати концентровані ринкові вершки, потенційні ринкові вершки, які потрібно тільки «розбавити» або іншими словами вивести на ринок, щоб отримати готові ринкові вершки і зняти їх. Можна навіть сказати, що лідери світового ринку - це лідери в гонці патентів. Крім підрахунку кількості патентів є ще один надійний спосіб виявити ринкового гурмана - ознайомитися зі списком відомих брендів. Відомий бренд одна із запорук для максимального зняття вершків, а значить, якщо якась компанія має відомий бренд, вона явно займається зняттям вершків і ставитися до числа ринкових гурманів. Крім того, виявити ринкового гурмана можна по маркетингової стратегії. Якщо компанія націлена на постійне впровадження інновацій, то це може означати одне - вона застосовує стратегію маркетингу «ринковий гурман», а значить ринковим гурманом і відповідно лідером є. По всій видимості на базі цієї стратегії побудований маркетинг Coca-cola .

До ринкових гурманам можна ставитися по-різному. Їм можна заздрити, можна намагатися викликати гнів їх споживачів і спробувати зіпсувати відносини між ними. Але найкраще з ними співпрацювати, тому як це найвигідніша стратегія. Ясна річ, що вони не захочуть співпрацювати, з ким попало, але це не біда, адже співпрацювати можна не прямо, а опосередковано. Наприклад, за ринковими гурманами можна уважно стежити. Нюх на вершки у цих гравців ринку винятковий, а значить, якщо вони почали опрацювання якогось ринку, то з майже 100% ймовірністю, там скоро «дозріють вершки», а значить дуже скоро прийде пора їх знімати. Вам залишиться тільки прийти на ринок разом з ринковим гурманом і насолодитися свіжими ринковими вершками. Але краще звичайно спробувати теж стати лідером світового ринку. Для цього всього лише треба застосовувати маркетинг в бізнесі як базове світогляд. Саме завдяки застосуванню маркетингу компанії, які колись також як і будь-які інші компанії були рядовими гравцями ринку, стали ринковими гурманами.

Отже, стати ринковим гурманом і споживати вершки, пінні, повітряні, густі ринкові вершки може будь-яка компанія, але для цього їй треба почати застосовувати маркетинг. При цьому простим застосуванням деяких інструментів маркетингу, наприклад використанням реклами або брендингу, тут не обійдешся. Також треба застосовувати і модель поведінки покупця . Для того щоб був максимальний ефект, компанія в цілому повинна бути відбудована як система, що функціонує на принципах маркетингу. Відповідно застосовувати маркетинг треба у великих кількостях. Тільки в цьому випадку трапиться чудове перетворення, і замість рядовий компанії ми побачимо чергового ринкового гурмана. Головний висновок, який можна зробити з усього цього полягає в тому, що крім усього іншого лідери світового ринку - це також і лідери світового маркетингу. Можна мати кращу продукцію, але якщо не мати кращий маркетинг, то продати її буде важко, хоча б тому, що без маркетингу не можна буде створити потреби під цю продукцію. Якщо у людини немає потреби в даному товарі, то він не є її споживачем, а значить товар або послуга йому не потрібна. Тільки маркетинг дозволяє зробити так, щоб товар або послуга стали потрібними і були проданими. Хочете дізнатися про маркетинг більше? Читайте інші статті з маркетингу .

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru