Подарунки мають серйозну цінність для клієнтів, як в онлайн, так і в офлайн бізнесі. Дуже часто інтернет-магазини підстьобують відвідувачів до покупки обіцянкою чогось «безкоштовно». Офлайновий світ теж не відстає від них. Спробуємо розглянути силу подарунків і того, що може ними бути.
Світ офлайна
Перший варіант, який відразу ж спадає на думку - це накопичувальні бонуси. Такий вид «подарунків» активно використовувався деякий час тому в петербурзьких мережах гіпермаркетів «Стрічка». Купуючи товари на певну суму, ви отримували наклейки. Зібравши певну кількість наклейок, ви могли отримати подушку безкоштовно. Причому вибрати, яку з них. У деяких випадках такі ж акції просто надають величезну знижку на товар, а не 100% безкоштовність.
Так чи інакше, мета акції полягала в тому, щоб збільшити чек з покупця (для отримання наклейок потрібно було здійснити не маленький, але реалістичний замовлення), і збільшити частоту його походів в магазин. Логічно, що якщо людина збирає на подушку в «Стрічці», то він на вихідних швидше поїде знову туди, ніж в «Магніт» або «Карусель».
У деяких випадках самі виробники товарів надають які-небудь подарунки або бонуси. Наприклад, нещодавно при покупці соку Rich можна було отримати склянку в подарунок. Хитрість полягала в тому, що потрібно було купити відразу дві упаковки соку для отримання склянки. Чи треба говорити, що в «Стрічці» такі набори розібрали дуже швидко.
Інтернет
Інтернет-магазини теж часто використовують подарунки у своїй діяльності. Мабуть, один з найпопулярніших способів - це безкоштовна доставка. При замовленні товарів на певну суму, доставка виявиться безкоштовною. Робиться це для того, щоб збільшити чек з одного замовлення. Багато жіночі інтернет-магазини, присвячені кремам для догляду за тілом, переповнені дрібними подарунками від шарфів до маленьких косметичок.
Ми в студії інтернет-маркетингу Business Art теж використовуємо подарунки на додачу. Так, при замовленні сайту ми безкоштовно розробляємо стратегію залучення клієнтів для цього ресурсу. Вагомий аргумент для тих, хто робить продає сайт, але не знає, як залучати клієнтів. А один з наших клієнтів, що займається розміщенням оголошень по дошках, надає цілий ряд цікавих бонусів своїм замовникам. Серед них особливо варто виділити такі:
• професійна фотозйомка вашого автомобіля при замовленні оголошень, які рекламують його продаж;
• прибирання в квартирі при замовленні про оренду та продажу квартири;
Ці мелкості є серйозним доповненням до послуги і працюють безпрограшно для тих, хто хоче придбати продукцію.
Бонуси, подарунки, «безкоштовно» - все це дуже приємні слова для ваших клієнтів, які працюють набагато краще звичайних знижок. А тому не варто нехтувати можливістю використання таких речей.
Світ офлайна
Перший варіант, який відразу ж спадає на думку - це накопичувальні бонуси. Такий вид «подарунків» активно використовувався деякий час тому в петербурзьких мережах гіпермаркетів «Стрічка». Купуючи товари на певну суму, ви отримували наклейки. Зібравши певну кількість наклейок, ви могли отримати подушку безкоштовно. Причому вибрати, яку з них. У деяких випадках такі ж акції просто надають величезну знижку на товар, а не 100% безкоштовність.
Так чи інакше, мета акції полягала в тому, щоб збільшити чек з покупця (для отримання наклейок потрібно було здійснити не маленький, але реалістичний замовлення), і збільшити частоту його походів в магазин. Логічно, що якщо людина збирає на подушку в «Стрічці», то він на вихідних швидше поїде знову туди, ніж в «Магніт» або «Карусель».
У деяких випадках самі виробники товарів надають які-небудь подарунки або бонуси. Наприклад, нещодавно при покупці соку Rich можна було отримати склянку в подарунок. Хитрість полягала в тому, що потрібно було купити відразу дві упаковки соку для отримання склянки. Чи треба говорити, що в «Стрічці» такі набори розібрали дуже швидко.
Інтернет
Інтернет-магазини теж часто використовують подарунки у своїй діяльності. Мабуть, один з найпопулярніших способів - це безкоштовна доставка. При замовленні товарів на певну суму, доставка виявиться безкоштовною. Робиться це для того, щоб збільшити чек з одного замовлення. Багато жіночі інтернет-магазини, присвячені кремам для догляду за тілом, переповнені дрібними подарунками від шарфів до маленьких косметичок.
Ми в студії інтернет-маркетингу Business Art теж використовуємо подарунки на додачу. Так, при замовленні сайту ми безкоштовно розробляємо стратегію залучення клієнтів для цього ресурсу. Вагомий аргумент для тих, хто робить продає сайт, але не знає, як залучати клієнтів. А один з наших клієнтів, що займається розміщенням оголошень по дошках, надає цілий ряд цікавих бонусів своїм замовникам. Серед них особливо варто виділити такі:
• професійна фотозйомка вашого автомобіля при замовленні оголошень, які рекламують його продаж;
• прибирання в квартирі при замовленні про оренду та продажу квартири;
Ці мелкості є серйозним доповненням до послуги і працюють безпрограшно для тих, хто хоче придбати продукцію.
Бонуси, подарунки, «безкоштовно» - все це дуже приємні слова для ваших клієнтів, які працюють набагато краще звичайних знижок. А тому не варто нехтувати можливістю використання таких речей.
No comments:
Post a Comment