Saturday, March 21, 2015

Причини успіху таргетинговой реклами в соціальних мережах

Більше 40 років тому Інтернет був секретним джерелом передачі інформації в Пентагоні, сьогодні - це загальнодоступний сервер, без якого багато сучасних людей не можуть уявити своєї роботи, навчання або спілкування.

За час свого існування Всесвітня Мережа пройшла довгий шлях від проекту, покликаного створити єдину середу поширення інформації, до всеосяжної централізованої мережі, рушійною силою якої сьогодні все більше і більше стає комерція.

Успіх комерційної діяльності в такому середовищі як Інтернет, де самі користувачі керують процесом навігації, може визначатися тільки тим, наскільки бізнес враховує їх інтереси. Для цього необхідно знати, хто ваші клієнти, які їхні потреби, бажання, переваги, модель поведінки і багато іншого.

Сьогодні таргетинговой пошук користується великою популярністю, тому що дозволяє більш ефективно і швидко управляти рекламною кампанією в режимі реального часу. Відбувається слово від англійського «target» - мета, мішень, що дуже точно визначає суть всього механізму, адже оголошення розміщується таким чином, щоб максимально наблизитися до споживача рекламованих товарів і послуг. Яким би широким не було застосування товару або послуги, інформація про нього адресована певної частини аудиторії, яка також називається цільовий. Таргетинговой реклама шукає і знаходить споживачів, грунтуючись на їх характерних рисах, демографічних ознаках, способі життя і т.д.

Унікальну можливість для таргетинговой реклами надають соціальні мережі, які стрімко сьогодні набирають вагу в громадському та діловому житті. Вони вже містять інформацію про свої зареєстрованих користувачів, яка знаходиться в профілі їх акаунтів. Таким чином, аналізуючи дані профілів, можна виокремити цільову аудиторію.

Крім цього, соціальні мережі надають своїм користувачам можливість для спілкування. Користувачі можуть створювати в мережах групи за інтересами або приєднуватися до них, мати коло друзів, вести блоги і т.д. Бути користувачем соціальних мереж практично обов'язково, якщо хочеш йти в ногу з часом. Сьогодні Facebook містить понад 700 мільйонів акаунтів, а число зареєстрованих користувачів ВКонтакте перевищила вже 100 мільйонів чоловік.

Перш за все, в соціальних мережах можна звертатися тільки до необхідної рекламодавцеві аудиторії. При цьому, портрет потенційного споживача може бути визначений аж до деталей (стать, вік, професія, місце проживання, інтереси.). Реклама буде завантажуватися на сторінку користувача з урахуванням всіх цих характеристик. Коло друзів цього користувача теж зможе переглядати сторінку рекламодавця у своїй стрічці новин, якщо користувач відзначить її як вподобану.

Інтерактивність соціальних мереж дозволяє отримувати докладну статистику ефективності рекламної кампанії і, орієнтуючись в ситуації, вносити необхідні поправки. Таким чином, рекламну кампанію можна піддати тонкій настройці, наприклад, змінити дизайн або текст рекламних оголошень в будь-який час.

Крім того, при всій ефективності таргетинговой реклама в соціальних мережах дозволяє ще й заощадити кошти, адже платити можна або за переходи, або за покази. Такий гнучкий підхід дозволяє зробити рекламну кампанію по-справжньому успішною.

Прийнято вважати, що користувачі соціальних мереж є найбільш активною частиною інтернет-аудиторії. Це робить соціальні мережі ще більш ідеальним майданчиком для проведення різних рекламних акцій і конкурсів. Через свій блог в мережі компанія може інформувати як свою цільову аудиторію, так і всі мережеве співтовариство про проведені нею заходах або представляти новий продукт.

По-справжньому цікаві проекти активно обговорюються і збирають масу коментарів на форумах. З цих коментарів рекламодавець може зробити корисні для себе висновки, які можуть істотно вплинути на обсяг продажів. Так, наприклад, американська компанія Logos через свій офіційний блог в Facebook провела опитування, який пропонував користувачам вибрати 3 продукту для майбутньої розпродажі. У підсумку користувачі надіслали 2000 електронних листів і залишили 240 коментарів, що послужило збільшенням продажів в три рази в порівнянні з минулим роком.

Таргетинговой пошук в соціальних мережах на даний момент - один з найперспективніших напрямів реклами в Інтернеті. Її основними перевагами є інтерактивність, можливість моментально отримувати якісні та кількісні показники рекламної кампанії і економічність. Присутність в соціальних мережах, особливо таких, як Facebook і ВКонтакте, позитивно впливає на впізнаваність бренду. А регулярна робота з мережевим спільнотою, наприклад, ведення блогу, сприяє підвищенню лояльності покупців.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru