Що таке нульовий момент істини?
Сучасний світ з його економічною кризою і вибуховим зростанням технологій постійно змінює модель поведінки покупців, змінює їх спосіб комунікації з брендами. Стара схема "побачив рекламу - прийшов в магазин" більше не працює. Тепер після перегляду реклами користувач починає вивчати предметну область, шукати кращу ціну або кращі умови.
Це і називається Нульовий момент істини - коли користувач бере свій смартфон, планшет або комп'ютер і шукає більше інформації про продукт або послугу. Огляди, купони, відеоролики, блоги, обговорення в соц.сетях - все, що буде знайдено про ваш бренд або продукт, може зіграти за або проти вас.
Вперше цей термін ввела компанія Google в 2011 році, а в 2012 році вони сильно оновили сайт zeromomentoftruth.com і виклали багато матеріалів і досліджень про те, як роздобути клієнта на самому ранньому етапі. Ключове дослідження присвячене саме вивченню воронки продажів.
Воронка продажів вже не воронка
У наш час шлях людини від рекламного контакту до покупки вже зовсім перестав бути лінійним. Швидше це не воронка продажів, а карта стрибків. Покупець стрибає туди-сюди, поки не приземлиться десь у підсумковому місці.
У 2012 році Google спільно з компанією Shopper Sciences провела дослідження 3000 колій покупців у різних сегментах ринку - техніка, їжа і напої, авто та фінанси. Вражаюче, але практично всі 3000 карт стрибків були різними. Однак, дослідники виявили, що багато проміжні зупинки або хаби були загальними. Головним хабом були пошукові системи: де б покупець ні починав свій шлях, він хоча б один раз проходив через пошуковик. Причому, частка відвідувань саме пошукачів серед інших хабів була дуже висока. Виходить, що треба починати ловити клієнтів з пошуковиків, але це тільки початок історії.
5 складнощів, з якими стикаються продавці
1. Кожен покупець унікальний
Всі карти стрибків унікальні, поведінку користувачів непередбачувано на відміну від світу, в якому живуть маркетологи. Тому успішний продавець повинен бути готовий зустріти потенційного покупця на їх шляху в той потрібний час.
2. Переключитися між магазинами простіше простого
Сьогоднішній шопінг - це шоппінг на стероїди. У покупців є можливість легко порівнювати ціни, знаходити купони і спец.предложение, порівнювати вартість та умови доставки. Вони можуть піти з вашого магазину при першому зручному випадку. Продавці в замішанні - чим крім ціни зацікавити покупця в світі демпінгу?
3. Відхід зі сторінки кошика високий як ніколи
Середній відсоток відходу зі сторінки кошика за підсумками дослідження - 70%. 7 з 10 покупців поклали щось у кошик, а потім не зробили покупку. Вони пішли в пошуках кращої ціни або купона на знижку. Як повернути їх назад? Як зупинити їх від догляду?
4. Штовхає реклама не працює
Багато продавців роками використовують настирливу рекламу - кажуть покупцям, що шукати, що зараз модно і де це купувати. Але карти стрибків говорять про те, що реклама не повинна штовхати, вона повинна притягувати до себе.
5. Крос-платформний шопінг набирає обертів
Більше немає війни між оффлайн- і онлайн-магазинами, яка була раніше - люди часто починають карту стрибків в інтернеті, а закінчують покупкою в магазині біля будинку. Однак, це тільки ускладнює роботу продавця - тепер йому потрібно зустріти сучасного просунутого споживача там, де цього хоче споживач і з тими продуктами та інформацією, які він хоче.
Як же продавати в таких умовах?
Google говорить, що ключ до успіху - вміти бути виявленим в потрібному місці в потрібний час. Хочете більше - вивчайте проект Zero Moment Of Truth і стаєте сучасним продавцем.
Сучасний світ з його економічною кризою і вибуховим зростанням технологій постійно змінює модель поведінки покупців, змінює їх спосіб комунікації з брендами. Стара схема "побачив рекламу - прийшов в магазин" більше не працює. Тепер після перегляду реклами користувач починає вивчати предметну область, шукати кращу ціну або кращі умови.
Це і називається Нульовий момент істини - коли користувач бере свій смартфон, планшет або комп'ютер і шукає більше інформації про продукт або послугу. Огляди, купони, відеоролики, блоги, обговорення в соц.сетях - все, що буде знайдено про ваш бренд або продукт, може зіграти за або проти вас.
Вперше цей термін ввела компанія Google в 2011 році, а в 2012 році вони сильно оновили сайт zeromomentoftruth.com і виклали багато матеріалів і досліджень про те, як роздобути клієнта на самому ранньому етапі. Ключове дослідження присвячене саме вивченню воронки продажів.
Воронка продажів вже не воронка
У наш час шлях людини від рекламного контакту до покупки вже зовсім перестав бути лінійним. Швидше це не воронка продажів, а карта стрибків. Покупець стрибає туди-сюди, поки не приземлиться десь у підсумковому місці.
У 2012 році Google спільно з компанією Shopper Sciences провела дослідження 3000 колій покупців у різних сегментах ринку - техніка, їжа і напої, авто та фінанси. Вражаюче, але практично всі 3000 карт стрибків були різними. Однак, дослідники виявили, що багато проміжні зупинки або хаби були загальними. Головним хабом були пошукові системи: де б покупець ні починав свій шлях, він хоча б один раз проходив через пошуковик. Причому, частка відвідувань саме пошукачів серед інших хабів була дуже висока. Виходить, що треба починати ловити клієнтів з пошуковиків, але це тільки початок історії.
5 складнощів, з якими стикаються продавці
1. Кожен покупець унікальний
Всі карти стрибків унікальні, поведінку користувачів непередбачувано на відміну від світу, в якому живуть маркетологи. Тому успішний продавець повинен бути готовий зустріти потенційного покупця на їх шляху в той потрібний час.
2. Переключитися між магазинами простіше простого
Сьогоднішній шопінг - це шоппінг на стероїди. У покупців є можливість легко порівнювати ціни, знаходити купони і спец.предложение, порівнювати вартість та умови доставки. Вони можуть піти з вашого магазину при першому зручному випадку. Продавці в замішанні - чим крім ціни зацікавити покупця в світі демпінгу?
3. Відхід зі сторінки кошика високий як ніколи
Середній відсоток відходу зі сторінки кошика за підсумками дослідження - 70%. 7 з 10 покупців поклали щось у кошик, а потім не зробили покупку. Вони пішли в пошуках кращої ціни або купона на знижку. Як повернути їх назад? Як зупинити їх від догляду?
4. Штовхає реклама не працює
Багато продавців роками використовують настирливу рекламу - кажуть покупцям, що шукати, що зараз модно і де це купувати. Але карти стрибків говорять про те, що реклама не повинна штовхати, вона повинна притягувати до себе.
5. Крос-платформний шопінг набирає обертів
Більше немає війни між оффлайн- і онлайн-магазинами, яка була раніше - люди часто починають карту стрибків в інтернеті, а закінчують покупкою в магазині біля будинку. Однак, це тільки ускладнює роботу продавця - тепер йому потрібно зустріти сучасного просунутого споживача там, де цього хоче споживач і з тими продуктами та інформацією, які він хоче.
Як же продавати в таких умовах?
Google говорить, що ключ до успіху - вміти бути виявленим в потрібному місці в потрібний час. Хочете більше - вивчайте проект Zero Moment Of Truth і стаєте сучасним продавцем.
“Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.
ReplyDelete