Saturday, March 21, 2015

Нульовий момент істини - чому воронка продажів перестала бути воронкою?

Що таке нульовий момент істини?

Сучасний світ з його економічною кризою і вибуховим зростанням технологій постійно змінює модель поведінки покупців, змінює їх спосіб комунікації з брендами. Стара схема "побачив рекламу - прийшов в магазин" більше не працює. Тепер після перегляду реклами користувач починає вивчати предметну область, шукати кращу ціну або кращі умови.

Це і називається Нульовий момент істини - коли користувач бере свій смартфон, планшет або комп'ютер і шукає більше інформації про продукт або послугу. Огляди, купони, відеоролики, блоги, обговорення в соц.сетях - все, що буде знайдено про ваш бренд або продукт, може зіграти за або проти вас.

Вперше цей термін ввела компанія Google в 2011 році, а в 2012 році вони сильно оновили сайт zeromomentoftruth.com і виклали багато матеріалів і досліджень про те, як роздобути клієнта на самому ранньому етапі. Ключове дослідження присвячене саме вивченню воронки продажів.

Воронка продажів вже не воронка

У наш час шлях людини від рекламного контакту до покупки вже зовсім перестав бути лінійним. Швидше це не воронка продажів, а карта стрибків. Покупець стрибає туди-сюди, поки не приземлиться десь у підсумковому місці.

У 2012 році Google спільно з компанією Shopper Sciences провела дослідження 3000 колій покупців у різних сегментах ринку - техніка, їжа і напої, авто та фінанси. Вражаюче, але практично всі 3000 карт стрибків були різними. Однак, дослідники виявили, що багато проміжні зупинки або хаби були загальними. Головним хабом були пошукові системи: де б покупець ні починав свій шлях, він хоча б один раз проходив через пошуковик. Причому, частка відвідувань саме пошукачів серед інших хабів була дуже висока. Виходить, що треба починати ловити клієнтів з пошуковиків, але це тільки початок історії.

5 складнощів, з якими стикаються продавці

1. Кожен покупець унікальний

Всі карти стрибків унікальні, поведінку користувачів непередбачувано на відміну від світу, в якому живуть маркетологи. Тому успішний продавець повинен бути готовий зустріти потенційного покупця на їх шляху в той потрібний час.

2. Переключитися між магазинами простіше простого

Сьогоднішній шопінг - це шоппінг на стероїди. У покупців є можливість легко порівнювати ціни, знаходити купони і спец.предложение, порівнювати вартість та умови доставки. Вони можуть піти з вашого магазину при першому зручному випадку. Продавці в замішанні - чим крім ціни зацікавити покупця в світі демпінгу?

3. Відхід зі сторінки кошика високий як ніколи

Середній відсоток відходу зі сторінки кошика за підсумками дослідження - 70%. 7 з 10 покупців поклали щось у кошик, а потім не зробили покупку. Вони пішли в пошуках кращої ціни або купона на знижку. Як повернути їх назад? Як зупинити їх від догляду?

4. Штовхає реклама не працює

Багато продавців роками використовують настирливу рекламу - кажуть покупцям, що шукати, що зараз модно і де це купувати. Але карти стрибків говорять про те, що реклама не повинна штовхати, вона повинна притягувати до себе.

5. Крос-платформний шопінг набирає обертів

Більше немає війни між оффлайн- і онлайн-магазинами, яка була раніше - люди часто починають карту стрибків в інтернеті, а закінчують покупкою в магазині біля будинку. Однак, це тільки ускладнює роботу продавця - тепер йому потрібно зустріти сучасного просунутого споживача там, де цього хоче споживач і з тими продуктами та інформацією, які він хоче.

Як же продавати в таких умовах?

Google говорить, що ключ до успіху - вміти бути виявленим в потрібному місці в потрібний час. Хочете більше - вивчайте проект Zero Moment Of Truth і стаєте сучасним продавцем.

1 comment:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru