У нашій студії Business Art при розробці сайту ми ставимо в основу мети його створення. А цілі ці зазвичай складаються в збільшенні продажів компанії. Це можуть бути дзвінки з сайту, заявки через форму по email і багато іншого. У цій статті я хочу розглянути, як можна збільшити кількість заявок з продає сайту.
Отже, почнемо.
1) Наявність цільових (посадочних) сторінок на сайті
Так, це, мабуть, найважливіший момент. На сайті мають бути цільові сторінки. Наприклад, у нас є студія, що займається створенням сайтів. Крім того, вона займається SEO і контекстною рекламою. Це означає, що у нас буде як мінімум три посадочних сторінки: Створення сайту, SEO, Контекстна реклама.
Кожна з цих сторінок буде присвячена тільки цій темі і буде закликати відвідувача зробити цільове дію (надіслати заявку через форму). Природно, якщо ви будете купувати рекламу в Яндекс.Директ по фразі «створення сайтів», то посилання повинне вести на цільову сторінку зі створення сайтів, а не головну сторінку вашого сайту.
2) Чіткий заклик до дії
На цільовій сторінці має бути присутнім один чіткий заклик до дії. Тобто якщо ми хочемо, щоб у нас замовили сайт за 20 тисяч рублів, то потрібно підводити відвідувача до цього, а не пропонувати йому поруч створення інтернет-магазину, просування та інші пов'язані послуги, які можуть збити людину з потрібного нам маршруту.
Заклик виражається однією єдиною кнопкою, яка розташовується в самому верху (не обов'язково шапці, але важливо, щоб заради призову не потрібно було скролл екран) і внизу сторінки. Приклад одного з закликів до дії, який ми зробили за останній час, ви можете побачити на сайті nick-design.ru/potolki .
3) Продаючий текст
Існує величезна кількість способів написання продає тексту. Я детально пишу про це на блозі myemarketing.ru . Тут хочеться зупинитися лише на простій моделі під назвою AIDA. Увага. Інтерес. Бажання. Дія. З цих чотирьох частин зазвичай складається продає текст.
Увага залучається за допомогою вдалого заголовка, який чітко дає зрозуміти, що ви будете пропонувати людині далі. Інтерес повинен вміститися вже в першому абзаці, інакше ніхто не буде читати текст далі. Бажання повинно пробудитися за рахунок унікальності і вигоди вашого пропозицію, після чого йде заклик до дії - кнопка «Викликати замірника» для натяжних стель приклад такого заклику.
4) Облік побіжного перегляду
Особливість інтернету полягає в тому, що далеко не всі люди читають тексти на посадкових сторінках цілком. Багато хто просто пробігають по них очима. Це дуже важливий момент, який слід враховувати в роботі. Адже потрібно робити цільові сторінки такими, щоб вони повністю задовольняли тих людей, які не готові читати текст цілком. Зробити це можна, разнообразив ваш текст наступними елементами:
• зображення, що відображає суть пропозиції, представлене у вигідному світлі;
• заголовок. Він повинен бути чітким і привабливим для цільової аудиторії. Якщо заголовок не буде відповідати очікуванням відвідувача, то він швидко покине ваш ресурс;
• підзаголовки в тексті. Вони дозволяють швидко зрозуміти структуру тексту, зрозуміти, що ви пропонуєте і звернути увагу тільки на найголовніші моменти;
• виділення важливого. Цитатами або заднім фоном, як це роблять на багатьох сайтах (просто зайдіть на сайт банку Олега Тинькова). Це звертає на себе увагу;
• марковані списки. Вони просто виділяються в тексті на тлі всього іншого. Тому є дуже корисною річ, якщо ви хочете забезпечити якісний побіжний перегляд;
Це основні моменти, які варто враховувати при створенні цільової сторінки з урахуванням можливості швидкого перегляду.
5) Обмеження за часом
Посилити вашу пропозицію можна за допомогою обмеження. Наприклад, надавши якісь подарунки або спеціальні умови (якщо людина замовляє сайт до певної дати, то в Business Art він безкоштовно отримує стратегію залучення клієнтів в інтернеті, розроблену під його бізнес).
Чому це важливо?
Все досить просто. Обмеженість пропозиції не дасть додаткового часу на роздуми людині. Він буде поспішати. А все це зіграє нам на руку і швидше приведе його до потрібного нам цільовим дії. Що важливо.
Це 5 простих дій, на перший погляд. Але якщо ретельно опрацювати кожне з них, приділивши всіх етапах належну увагу, ви отримаєте якісну цільову сторінку, яка дасть вам безліч заявок. А далі потрібно лише грамотно їх обробити по телефону або електронною поштою, перетворивши на реальних клієнтів.
Отже, почнемо.
1) Наявність цільових (посадочних) сторінок на сайті
Так, це, мабуть, найважливіший момент. На сайті мають бути цільові сторінки. Наприклад, у нас є студія, що займається створенням сайтів. Крім того, вона займається SEO і контекстною рекламою. Це означає, що у нас буде як мінімум три посадочних сторінки: Створення сайту, SEO, Контекстна реклама.
Кожна з цих сторінок буде присвячена тільки цій темі і буде закликати відвідувача зробити цільове дію (надіслати заявку через форму). Природно, якщо ви будете купувати рекламу в Яндекс.Директ по фразі «створення сайтів», то посилання повинне вести на цільову сторінку зі створення сайтів, а не головну сторінку вашого сайту.
2) Чіткий заклик до дії
На цільовій сторінці має бути присутнім один чіткий заклик до дії. Тобто якщо ми хочемо, щоб у нас замовили сайт за 20 тисяч рублів, то потрібно підводити відвідувача до цього, а не пропонувати йому поруч створення інтернет-магазину, просування та інші пов'язані послуги, які можуть збити людину з потрібного нам маршруту.
Заклик виражається однією єдиною кнопкою, яка розташовується в самому верху (не обов'язково шапці, але важливо, щоб заради призову не потрібно було скролл екран) і внизу сторінки. Приклад одного з закликів до дії, який ми зробили за останній час, ви можете побачити на сайті nick-design.ru/potolki .
3) Продаючий текст
Існує величезна кількість способів написання продає тексту. Я детально пишу про це на блозі myemarketing.ru . Тут хочеться зупинитися лише на простій моделі під назвою AIDA. Увага. Інтерес. Бажання. Дія. З цих чотирьох частин зазвичай складається продає текст.
Увага залучається за допомогою вдалого заголовка, який чітко дає зрозуміти, що ви будете пропонувати людині далі. Інтерес повинен вміститися вже в першому абзаці, інакше ніхто не буде читати текст далі. Бажання повинно пробудитися за рахунок унікальності і вигоди вашого пропозицію, після чого йде заклик до дії - кнопка «Викликати замірника» для натяжних стель приклад такого заклику.
4) Облік побіжного перегляду
Особливість інтернету полягає в тому, що далеко не всі люди читають тексти на посадкових сторінках цілком. Багато хто просто пробігають по них очима. Це дуже важливий момент, який слід враховувати в роботі. Адже потрібно робити цільові сторінки такими, щоб вони повністю задовольняли тих людей, які не готові читати текст цілком. Зробити це можна, разнообразив ваш текст наступними елементами:
• зображення, що відображає суть пропозиції, представлене у вигідному світлі;
• заголовок. Він повинен бути чітким і привабливим для цільової аудиторії. Якщо заголовок не буде відповідати очікуванням відвідувача, то він швидко покине ваш ресурс;
• підзаголовки в тексті. Вони дозволяють швидко зрозуміти структуру тексту, зрозуміти, що ви пропонуєте і звернути увагу тільки на найголовніші моменти;
• виділення важливого. Цитатами або заднім фоном, як це роблять на багатьох сайтах (просто зайдіть на сайт банку Олега Тинькова). Це звертає на себе увагу;
• марковані списки. Вони просто виділяються в тексті на тлі всього іншого. Тому є дуже корисною річ, якщо ви хочете забезпечити якісний побіжний перегляд;
Це основні моменти, які варто враховувати при створенні цільової сторінки з урахуванням можливості швидкого перегляду.
5) Обмеження за часом
Посилити вашу пропозицію можна за допомогою обмеження. Наприклад, надавши якісь подарунки або спеціальні умови (якщо людина замовляє сайт до певної дати, то в Business Art він безкоштовно отримує стратегію залучення клієнтів в інтернеті, розроблену під його бізнес).
Чому це важливо?
Все досить просто. Обмеженість пропозиції не дасть додаткового часу на роздуми людині. Він буде поспішати. А все це зіграє нам на руку і швидше приведе його до потрібного нам цільовим дії. Що важливо.
Це 5 простих дій, на перший погляд. Але якщо ретельно опрацювати кожне з них, приділивши всіх етапах належну увагу, ви отримаєте якісну цільову сторінку, яка дасть вам безліч заявок. А далі потрібно лише грамотно їх обробити по телефону або електронною поштою, перетворивши на реальних клієнтів.
No comments:
Post a Comment