При старті рекламної кампанії в Директі або Adwords багато підприємці здійснюють дитячі помилки, що призводять до провалу, а іноді навіть повного розчарування контекстом. Сьогодні я хочу розповісти про п'ять речей, які слід зробити при старті рекламної кампанії в Директ і Adwords. Вони допоможуть вам уникнути ряду помилок, що вбивають кампанію.
1) Поділ кампанії на контекстну мережу і пошук
Так уже повелося, що ціни за кліки по одним і тим же оголошеннях в контекстної мережі і пошуковій системі різняться. На пошуку вони вищі. Тому і стратегії при показі оголошень в цих різних системах потрібно вибирати різні, граючись ставками.
Природно, одна з найпопулярніших помилок початківців полягає в тому, що вони ведуть одну кампанію на пошук та контекстну мережу. Це не рекомендується. Створіть дві аналогічних кампанії. У першій нехай оголошення показуються на пошуку, а в другій в контекстній мережі.
2) Обмеження денного бюджету
Ще один важливий етап. Якщо не обмежувати денний бюджет кампанії, не знаючи специфіки галузі, обраних ключових слів можна прийти до того, що бюджет буде злитий за короткі терміни.
У різних системах обмеження бюджету здійснюється своїми методами. Просто пам'ятайте, що потрібно обмежувати денний бюджет кампанії. Від гріха подалі.
3) Цільові сторінки
Реклама повинна вести на цільові сторінки. Якщо ви пропонуєте на сайті установку натяжних стель, то реклама повинна вести на сторінку з продають текстом по шуканим ключовими фразами. Наприклад, якщо людина натиснув на посилання з рекламою глянцевих стель, то і сторінка повинна бути відповідною.
Ну і, звичайно, цільові сторінки повинні бути виконані грамотно. Про це я писав у статті « 7 гріхів посадочних сторінок ».
4) Вибирайте позицію оголошення, виходячи з тональності запиту
Запити в пошукових системах бувають холодними і гарячими. Вибирати позицію в спецрозміщенні або гарантованої видачі потрібно, керуючись не тільки бюджетом і ціною позиції, але також і тональністю запиту. Адже інакше можна рекламуватися практично не отримуючи потрібного результату.
Зупинятися детально на те, які бувають тональності, чим вони відрізняються я не буду. Вже писав статтю по темі. Читайте її .
5) Таргетинг
Нарешті, не забувайте про тартегінг. Якщо ваші клієнти знаходяться тільки в Санкт-Петербурзі, то і рекламу варто показувати по цьому місту, а не по всій країні. Банально для багатьох, але деякі підприємці роблять цю помилку. Просто через недогляд.
1) Поділ кампанії на контекстну мережу і пошук
Так уже повелося, що ціни за кліки по одним і тим же оголошеннях в контекстної мережі і пошуковій системі різняться. На пошуку вони вищі. Тому і стратегії при показі оголошень в цих різних системах потрібно вибирати різні, граючись ставками.
Природно, одна з найпопулярніших помилок початківців полягає в тому, що вони ведуть одну кампанію на пошук та контекстну мережу. Це не рекомендується. Створіть дві аналогічних кампанії. У першій нехай оголошення показуються на пошуку, а в другій в контекстній мережі.
2) Обмеження денного бюджету
Ще один важливий етап. Якщо не обмежувати денний бюджет кампанії, не знаючи специфіки галузі, обраних ключових слів можна прийти до того, що бюджет буде злитий за короткі терміни.
У різних системах обмеження бюджету здійснюється своїми методами. Просто пам'ятайте, що потрібно обмежувати денний бюджет кампанії. Від гріха подалі.
3) Цільові сторінки
Реклама повинна вести на цільові сторінки. Якщо ви пропонуєте на сайті установку натяжних стель, то реклама повинна вести на сторінку з продають текстом по шуканим ключовими фразами. Наприклад, якщо людина натиснув на посилання з рекламою глянцевих стель, то і сторінка повинна бути відповідною.
Ну і, звичайно, цільові сторінки повинні бути виконані грамотно. Про це я писав у статті « 7 гріхів посадочних сторінок ».
4) Вибирайте позицію оголошення, виходячи з тональності запиту
Запити в пошукових системах бувають холодними і гарячими. Вибирати позицію в спецрозміщенні або гарантованої видачі потрібно, керуючись не тільки бюджетом і ціною позиції, але також і тональністю запиту. Адже інакше можна рекламуватися практично не отримуючи потрібного результату.
Зупинятися детально на те, які бувають тональності, чим вони відрізняються я не буду. Вже писав статтю по темі. Читайте її .
5) Таргетинг
Нарешті, не забувайте про тартегінг. Якщо ваші клієнти знаходяться тільки в Санкт-Петербурзі, то і рекламу варто показувати по цьому місту, а не по всій країні. Банально для багатьох, але деякі підприємці роблять цю помилку. Просто через недогляд.
No comments:
Post a Comment