Monday, March 23, 2015

Моніторинг ЗМІ - аналізуємо конкурентів

Ні для кого ні секрет, що аналіз діяльності конкурентів є невід'ємною частиною шляху компанії до успіху. Сьогодні, коли величезна кількість інформації лежить на поверхні, аналіз конкуруючих компаній став доступнішим. За допомогою Інтернету можна дізнатися не тільки про фірму, але й думці споживачів про неї.

Моніторинг інформації

Збір інформації - важлива частина життя компанії. Як можна ефективно конкурувати в середовищі, про яку нічого не відомо? Звичайно, це неможливо. Саме тому, коли з'явилися перші газети, успішні бізнесмени стали збирати вирізки, так чи інакше мають відношення до діяльності їхньої фірми. Так, починаючи з вирізок вчора, і закінчуючи докладними складанням звітів за певний період сьогодні, процвітаючі компанії здійснюють збір та систематизацію необхідної для їхнього бізнесу інформації. За допомогою даного виду дослідження підприємство може:

- Зрозуміти поточну ситуацію на обраному ринку

- Визначити ставлення споживачів до неї та її конкурентам

- Оцінити свої успіхи і недоліки щодо діяльності конкурентів

- Скласти стратегічний план розвитку компанії

Для отримання інформації та її подальшого аналізу можуть бути використані різні канали зв'язку: ЗМІ, Інтернет, телебачення, радіо, опитування і т. Д.

Моніторинг ЗМІ та Social Media

В епоху розвитку Інтернет збір відомостей став доступнішим, так як всі великі друковані видання, телевізійні та радіо проекти спілкуються зі своєю аудиторією тепер і в електронному форматі. Тому сьогодні, для отримання 90% всієї необхідної інформації про конкурентів і споживачів досить вийти у Всесвітню Павутину.

У середовищі Social Media (блоги, соціальні мережі, форуми і т. Д.) Можна дізнатися ставлення потенційних і реальних споживачів товарів і послуг цікавить вас сегмента ринку. Так, повідомлення від одного користувача в блозі можуть не тільки розповісти про його думку щодо конкретної компанії і її продукти, а й направити читачів в потрібне русло, а саме, вплинути на їхнє ставлення до описуваної фірмі.

Засоби масової інформації в свою чергу допоможуть дізнатися багато корисного про інформаційну діяльність інших фірм, наприклад, розкажуть про новинки, соціальної діяльності, зміну керівництва та багато іншого. При грамотному аналізі можна побачити приховану рекламу, яка застосовується конкурентами для створення позитивного образу своєї фірми, а так само чорний pr, використовуваний ними для приниження іміджу своїх супротивників. Наведемо кілька прикладів, так званого, чорного маркетингу:

Відкритий - негативна інформація публікується в НЕ завуальованому вигляді: висміювання, компрометуючі матеріали.

Прихований - з першого погляду нейтральна стаття може підняти одну компанію і принизити іншу, просто «забувши» згадати досягнення другої

Контекстний - публікація негативних відгуків від особи споживачів

Хвалебний - занадто велика кількість захоплень будуть виглядати штучно і споживачі як би розкриють «ваш обман»

Моніторинг бренду

Як ми вже писали раніше, Глобальна Мережа на сьогоднішній день є найбільшим джерелом інформації. Тут люди дізнаються останні новини, обговорюють новинки товарів і залишають свою думку, як про продукцію, так і про компанію в цілому. Саме тому аналіз відносини потенційних споживачів до вашого або до конкуруючого бренду здійснюється в Інтернеті.

Вивчаючи блоги, соціальні мережі, форуми, портали, створені для публікації відгуків про товари, послуги, магазинах і навіть керівниках, компанія може не тільки скласти повний звіт про виконану роботу по розвитку свого або конкуруючого бренду, але і вплинути на його подальший успіх.

Принадність і небезпека Інтернету для компанії в анонімності його учасників. З одного боку, ви самі можете проаналізувати і сформувати позитивне ставлення до свого бренду, виступаючи від третьої особи - свого споживача. З іншого боку, це ж може зробити і ваш конкурент, проте не тільки по відношенню створення позитивного образу для свого бренду, але і для очорнення вашого. У підсумку, вся виконана робота по просуванню бренду може виявитися марною. Саме тому у вік Інтернету життєво необхідно постійно тримати руку на пульсі і відстежувати ситуацію не тільки на ринку офф-лайн, а й в он-лайн світі.

Проведення моніторингу

Виходячи з вищесказаного інформації, можна зробити висновок, що моніторинг - довгий, складний процес, проте для його здійснення не потрібно ні творчого підходу, ні спеціальних знань - потрібно просто сісти і прочитати. Однак це лише перше враження.

Сьогодні Всесвітня Павутина включає в себе мільйони інформаційних публікацій, і знайти в цьому потоці потрібну для справи достатньо важко. Тому ми звикли порівнювати роботу фахівця з моніторингу з роботою розвідника, здатного не тільки читати інформацію між рядків, але і відтворювати з отриманих шматочків цілісну картину. В результаті фахівець з моніторингу здатний скласти найбільш повне уявлення про всіх учасників діяльності компанії і відновити з обривків дій ланцюг подій, які привели компанію до нинішньої, позитивною або негативною ситуації.

Саме тому для отримання максимального результату роботу з моніторингу ЗМІ та аналізу дій конкурентів в інформаційному середовищі слід доручити професіоналам своєї справи, які щодня працюють в цьому напрямку і вміють вже з першого погляду не тільки виділяти з усього потоку тільки потрібні їм дані, але і правильно їх інтерпретувати.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru