Tuesday, March 24, 2015

Головна роль маркетингу в економіці

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Кожен, абсолютно кожна людина народжується для чогось і кимось. Кожен, абсолютно кожна людина від народження - талант і особистість. Це підтверджують багато експертів, які сходяться на думці, що в школах і вузах повно талантів на різний лад, але вони кудись продають, коли закінчують школу. Експерти не можуть зрозуміти, чому так відбувається, і куди саме пропадають таланти. Але все геніальне просто - деякі таланти пропадають просто тому, що для розвитку одних талантів є умови, а от для розвитку інших талантів умов немає. Головна умова для розвитку таланту - це наявність ринку, де можна реалізовувати продукт, створений в рамках таланту. Не будеш же реалізовувати свій талант виключно для себе. По-перше - це не цікаво. По-друге - це не принесе грошей. Якщо немає ринку, людина залишається без грошей і змушений займатися тим, що не відповідає його таланту і поступово втрачає його. Основна умова для того, щоб формувалися ринки - економіка, в якій активно застосовується маркетинг. Його можна застосовувати як самостійно, так і віддавати на аутсорсинг консультантам, які надають різні види консалтингу . У цьому зв'язку найголовніша роль маркетингу в економіці - це збереження талантів.

Отже, основна причина, по якій пропадають таланти, полягає в тому, що в рамках конкретної економіки не застосовується маркетинг або застосовується, але в недостатньому обсязі. Таланти пропадають там, де роль маркетингу в економіці незначна. Де немає маркетингу, там мало клієнтів і неможливо ефективне утримання клієнта . Мало клієнтів, талантам ніде развернуться.Казалось б, яке відношення таланти можуть мати до маркетингу. Виявляється, саме пряме відношення. Нерозвинений ринок, нерозвинена інфраструктура для впровадження інновацій - все це губить креативність та ініціативність, а разом з ними і таланти. В результаті новинки практично не створюється, а значить, талановитим людям нікуди застосовувати свій талант. В таких умовах вся економічна діяльність фактично полягає в перерозподілі доходів, які виходять від усього того, що вже створено раніше, а також доходів від видобутку та продажу корисних копалин. У такій ситуації талантам проявити себе майже неможливо, тому як для того, щоб брати участь в такій економічній діяльності, потрібні зовсім інші якості. У результаті є пиріг, який треба ділити, якщо хочеш добре жити, а для його дільби таланти не потрібні. Опинившись незатребуваними, таланти починають «пропадати».

Один з напрямків пропажі талантів до болю банально - вони просто відмовляються від свого таланту, перестають розвивати його і включаться в загальноприйняті правила гри, деякі починають навіть брати участь у розділі пирога. Наприклад, ринок для телевізорів, комп'ютерів, мобільних телефонів є. Відповідно люди, які талановиті в цих сферах знайдуть застосування своєму таланту. Для деяких товарів або послуг ринків немає і люди, які талановиті в сферах цих товарів або послуг змушені працювати з тими товарами або послугами які є, але вже не в якості талантів, а звичайних людей. В результаті всього цього їх талант просто «випаровується» сам по собі. Звинувачувати таких людей у тому, що вони відмовляються від талантів не варто, тому, як їсти хочеться всім, в тому числі і талановитим людям. Сидіти і все життя чекати з моря погоди - це не кращий вибір в нашому світі, де дуже багато значать гроші. Один з найкращих варіантів для того, щоб заробити гроші - це торгівля. Багато таланти йдуть у торгівлю. В результаті вони вкладають свій час і свій талант для того, щоб дізнатися як продавати більше , а значить і заробляти більше.

Ще один з напрямків - еміграція в країни, де є потрібні для розвитку талантів ринки. Розвиненість ринків у країнах «заходу» набагато сильніше, крім того, там набагато сильніша конкуренція. Це призводить до того, що в цих країнах основна ставка робиться саме на таланти, тому що по-іншому не можна перемогти конкурентів. Завдяки цьому в цих країнах концентруються таланти з усього світу і з усіх напрямків, починаючи від спорту і закінчуючи вченими. А от створити сприятливі умови для розвитку талантів в розвинених країнах допоміг саме маркетинг. Люди з розвинених країн зрозуміли, що роль маркетингу в економіці просто величезна і почали його активно просувати і скрізь впроваджувати. Це стосується всіх сфер, знову ж починаючи від спорту, закінчуючи наукою. За допомогою маркетингу в розвинених країнах створена велика кількість потреб і така ж кількість ринків. Це вабить виробників з усіх країн світу саме на ринки цих країн. В результаті чого рівень конкуренції там просто зашкалює. Висока конкуренція змушує бізнес цих країн влаштовувати справжнє полювання на таланти, будь то футболісти, хокеїсти, дизайнери, маркетологи і багато інших. Там таланти не пропадають. Там вони знаходять себе.

Внесок маркетингу в створення умов для розвитку талантів вагомий, а дуже часто і визначальний. Перш за все, за допомогою маркетингу створюється інфраструктура для реалізації ідей, адже таланти - це, як правило, носії ідей і їм потрібна інфраструктура для їх реалізації. Якщо такої інфраструктури немає, то будь ти хоч супергеній, але реалізувати ідеї навряд чи вийде, а от якщо є інфраструктура, то зробити це набагато простіше. При цьому в хороших умовах ідеї не тільки реалізуються, а й знаходять попит, адже розвиненість ринків, велика кількість товарів на них, дозволяє втілити велику кількість ідей. У підсумку з'являється платоспроможний попит на таланти, вони отримують можливість не тільки займатися справою, яка приносить задоволення, а ще й отримувати за це гроші. В результаті їм не доводиться займатися іншими справами, і це дозволяє зберегти їм свої таланти і розвивати їх. Відповідно, можна зробити висновок, що роль маркетингу в економіці - дати талановитим людям таку можливість, можливість реалізувати свої таланти.

Ще одна проблема для розвитку талантів знову ж походить від нерозвиненого маркетингу або від його відсутності. Вона полягає в тому, що коли маркетинг слабкий або коли він відсутній зовсім, генерується дуже мало інформації про те, що відбувається на ринках і про те, що потрібно споживачам. Перебуваючи в таких умовах, талановиті люди просто не знають чим займатися, куди прикладати свій талант і свою енергію. Вони знаходяться в розгубленості. Дуже часто така розгубленість призводить до того, що таланти перестають вірити в себе, адже вони відчувають свою непотрібність суспільству. У розвинених країнах статистична інформація всюди вільно публікується. У нас же спробуй її знайди. Якщо і знайдеш, то вона буде коштувати стільки, що купити її просто не можна. От якби така інформація була у вільно доступі, будь талановита людина зміг би зрозуміти, чи є для його таланту ринок або такого ринку немає, він міг би зрозуміти, чи потрібен він суспільству такий, який він є або йому треба прогнутися під суспільство і стати іншим.

Доказом того, що саме від маркетингу залежить, чи будуть пропадати таланти чи ні, є наочний приклад у вигляді США. Роль маркетингу в економіці США просто величезна. У цій країні найкращим чином розвинений маркетинг і завдяки цьому створена найкраще середовище для розвитку талантів. Там вони дуже цінуються і можна навіть сказати належать до еліти американського суспільства. Талановиті люди, що живуть в США, мають дуже великі доходи, причому стосується це талантів з усіх сфер, від спорту, до науки. У США розвиток талантів підтримується самою державою і суспільством, тому як тамтешня влада давно зрозуміли, що розвиток суспільства залежить від кількості впроваджуваних інновацій, а кількість інновацій прямо пропорційно кількості талановитих людей. При цьому розвиток інновацій без розвитку маркетингу неможливо в принципі і це давно стало зрозуміло всім бізнесменам з США і американським властям. Там не стоїть питання про те, потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Там давно зрозуміли, що маркетинг - це реальний інструмент, а маркетинг та інновації - це тандем і зауважте - це не реклама США, а просто констатація факту, тому як частка економіки США в світовій економіці більше 20%.

Очевидно, що вирішити питання з пропажею талантів, а як наслідок і питання з розвитком економіки, без вирішення питання з маркетингом неможливо в принципі. Можна звичайно спробувати змушувати талановитих людей проявляти свої таланти за допомогою сили, але ж відомо, що насильно милим не будеш. Через насильство ринок не створиш. Ринок може бути створений тільки в ненасильницької середовищі, в середовищі, яке дає йому розвиватися. Такий середовищем може бути тільки таке середовище, де цінуватися і застосовується маркетинг. Винаходи та інновації повинні продаватися, ними повинні користуватися. Наприклад в США для цієї мети створена ціла фабрика під назвою Голлівуд. Секрет Голлівуду як раз таки в тому, що це один елементів системи маркетингу США. Через Голлівуд йде розкрутка інновацій та інновацій. Якщо винаходами і інноваціями не користуються, то вони не мають ніякої цінності, а значить, і не оплачуються. Сама ж цінність створюється саме на ринку і тільки через маркетинг. Та й ринки створюються за допомогою маркетингу, інших способів створення ринків поки що ще не винайдено. Таким чином, якщо хтось занепокоєний тим, що є проблеми в економіці, а також тим, що пропадають таланти і хоче зробити так, щоб вони не пропадали, а в економіці не було проблем, цій людині необхідно, насамперед, займатися розвитком маркетингу , іншого шляху немає і, швидше за все не буде.

Маркетинг відіграє роль не тільки в економіці держави, а й в особистому економіці кожної людини. Маркетинг дозволяє людям залишатися самими собою, реалізувати себе саме в тому вигляді, в якому вони є. Коли роль маркетингу в економіці достатня, то люди можуть бути тими, хто вони є, вони можуть самореалізуватися. Можна навіть сказати, що коли маркетингу дають можливість реалізувати свою роль, то суспільство ставати щасливим і успішним. Багато хто з нас ще молоді і не залишили надію самореалізуватися і тут нам може допомогти тільки маркетинг. Багато хто з нас мають дітей і хвилюються за їхнє майбутнє, а це майбутнє буде сприятливим тільки в тому випадку, якщо зросте роль маркетингу в економіці. Всі діти талановиті в якійсь області. Для талантів деяких дітей є ринки, їм пощастить, вони зможуть їх реалізувати. Але от для талантів деяких дітей немає ринків, і їм не пощастить, вони не зможуть реалізувати свої таланти. Діти, які реалізують свої таланти, залишаться самі собою і будуть щасливі. Діти, які не зможуть реалізувати свої таланти, змушені будуть стати тими, ким вони не є, і їх все життя буде супроводжувати нещастя, незадоволеність. Вони будуть злими і агресивними, але все це можна виправити, якщо підвищити роль маркетингу в економіці. Хочете дізнатися про маркетинг більше? Читайте інші статті з маркетингу .

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru