СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Кожен, абсолютно кожна людина народжується для чогось і кимось. Кожен, абсолютно кожна людина від народження - талант і особистість. Це підтверджують багато експертів, які сходяться на думці, що в школах і вузах повно талантів на різний лад, але вони кудись продають, коли закінчують школу. Експерти не можуть зрозуміти, чому так відбувається, і куди саме пропадають таланти. Але все геніальне просто - деякі таланти пропадають просто тому, що для розвитку одних талантів є умови, а от для розвитку інших талантів умов немає. Головна умова для розвитку таланту - це наявність ринку, де можна реалізовувати продукт, створений в рамках таланту. Не будеш же реалізовувати свій талант виключно для себе. По-перше - це не цікаво. По-друге - це не принесе грошей. Якщо немає ринку, людина залишається без грошей і змушений займатися тим, що не відповідає його таланту і поступово втрачає його. Основна умова для того, щоб формувалися ринки - економіка, в якій активно застосовується маркетинг. Його можна застосовувати як самостійно, так і віддавати на аутсорсинг консультантам, які надають різні види консалтингу . У цьому зв'язку найголовніша роль маркетингу в економіці - це збереження талантів.
Отже, основна причина, по якій пропадають таланти, полягає в тому, що в рамках конкретної економіки не застосовується маркетинг або застосовується, але в недостатньому обсязі. Таланти пропадають там, де роль маркетингу в економіці незначна. Де немає маркетингу, там мало клієнтів і неможливо ефективне утримання клієнта . Мало клієнтів, талантам ніде развернуться.Казалось б, яке відношення таланти можуть мати до маркетингу. Виявляється, саме пряме відношення. Нерозвинений ринок, нерозвинена інфраструктура для впровадження інновацій - все це губить креативність та ініціативність, а разом з ними і таланти. В результаті новинки практично не створюється, а значить, талановитим людям нікуди застосовувати свій талант. В таких умовах вся економічна діяльність фактично полягає в перерозподілі доходів, які виходять від усього того, що вже створено раніше, а також доходів від видобутку та продажу корисних копалин. У такій ситуації талантам проявити себе майже неможливо, тому як для того, щоб брати участь в такій економічній діяльності, потрібні зовсім інші якості. У результаті є пиріг, який треба ділити, якщо хочеш добре жити, а для його дільби таланти не потрібні. Опинившись незатребуваними, таланти починають «пропадати».
Один з напрямків пропажі талантів до болю банально - вони просто відмовляються від свого таланту, перестають розвивати його і включаться в загальноприйняті правила гри, деякі починають навіть брати участь у розділі пирога. Наприклад, ринок для телевізорів, комп'ютерів, мобільних телефонів є. Відповідно люди, які талановиті в цих сферах знайдуть застосування своєму таланту. Для деяких товарів або послуг ринків немає і люди, які талановиті в сферах цих товарів або послуг змушені працювати з тими товарами або послугами які є, але вже не в якості талантів, а звичайних людей. В результаті всього цього їх талант просто «випаровується» сам по собі. Звинувачувати таких людей у тому, що вони відмовляються від талантів не варто, тому, як їсти хочеться всім, в тому числі і талановитим людям. Сидіти і все життя чекати з моря погоди - це не кращий вибір в нашому світі, де дуже багато значать гроші. Один з найкращих варіантів для того, щоб заробити гроші - це торгівля. Багато таланти йдуть у торгівлю. В результаті вони вкладають свій час і свій талант для того, щоб дізнатися як продавати більше , а значить і заробляти більше.
Ще один з напрямків - еміграція в країни, де є потрібні для розвитку талантів ринки. Розвиненість ринків у країнах «заходу» набагато сильніше, крім того, там набагато сильніша конкуренція. Це призводить до того, що в цих країнах основна ставка робиться саме на таланти, тому що по-іншому не можна перемогти конкурентів. Завдяки цьому в цих країнах концентруються таланти з усього світу і з усіх напрямків, починаючи від спорту і закінчуючи вченими. А от створити сприятливі умови для розвитку талантів в розвинених країнах допоміг саме маркетинг. Люди з розвинених країн зрозуміли, що роль маркетингу в економіці просто величезна і почали його активно просувати і скрізь впроваджувати. Це стосується всіх сфер, знову ж починаючи від спорту, закінчуючи наукою. За допомогою маркетингу в розвинених країнах створена велика кількість потреб і така ж кількість ринків. Це вабить виробників з усіх країн світу саме на ринки цих країн. В результаті чого рівень конкуренції там просто зашкалює. Висока конкуренція змушує бізнес цих країн влаштовувати справжнє полювання на таланти, будь то футболісти, хокеїсти, дизайнери, маркетологи і багато інших. Там таланти не пропадають. Там вони знаходять себе.
Внесок маркетингу в створення умов для розвитку талантів вагомий, а дуже часто і визначальний. Перш за все, за допомогою маркетингу створюється інфраструктура для реалізації ідей, адже таланти - це, як правило, носії ідей і їм потрібна інфраструктура для їх реалізації. Якщо такої інфраструктури немає, то будь ти хоч супергеній, але реалізувати ідеї навряд чи вийде, а от якщо є інфраструктура, то зробити це набагато простіше. При цьому в хороших умовах ідеї не тільки реалізуються, а й знаходять попит, адже розвиненість ринків, велика кількість товарів на них, дозволяє втілити велику кількість ідей. У підсумку з'являється платоспроможний попит на таланти, вони отримують можливість не тільки займатися справою, яка приносить задоволення, а ще й отримувати за це гроші. В результаті їм не доводиться займатися іншими справами, і це дозволяє зберегти їм свої таланти і розвивати їх. Відповідно, можна зробити висновок, що роль маркетингу в економіці - дати талановитим людям таку можливість, можливість реалізувати свої таланти.
Ще одна проблема для розвитку талантів знову ж походить від нерозвиненого маркетингу або від його відсутності. Вона полягає в тому, що коли маркетинг слабкий або коли він відсутній зовсім, генерується дуже мало інформації про те, що відбувається на ринках і про те, що потрібно споживачам. Перебуваючи в таких умовах, талановиті люди просто не знають чим займатися, куди прикладати свій талант і свою енергію. Вони знаходяться в розгубленості. Дуже часто така розгубленість призводить до того, що таланти перестають вірити в себе, адже вони відчувають свою непотрібність суспільству. У розвинених країнах статистична інформація всюди вільно публікується. У нас же спробуй її знайди. Якщо і знайдеш, то вона буде коштувати стільки, що купити її просто не можна. От якби така інформація була у вільно доступі, будь талановита людина зміг би зрозуміти, чи є для його таланту ринок або такого ринку немає, він міг би зрозуміти, чи потрібен він суспільству такий, який він є або йому треба прогнутися під суспільство і стати іншим.
Доказом того, що саме від маркетингу залежить, чи будуть пропадати таланти чи ні, є наочний приклад у вигляді США. Роль маркетингу в економіці США просто величезна. У цій країні найкращим чином розвинений маркетинг і завдяки цьому створена найкраще середовище для розвитку талантів. Там вони дуже цінуються і можна навіть сказати належать до еліти американського суспільства. Талановиті люди, що живуть в США, мають дуже великі доходи, причому стосується це талантів з усіх сфер, від спорту, до науки. У США розвиток талантів підтримується самою державою і суспільством, тому як тамтешня влада давно зрозуміли, що розвиток суспільства залежить від кількості впроваджуваних інновацій, а кількість інновацій прямо пропорційно кількості талановитих людей. При цьому розвиток інновацій без розвитку маркетингу неможливо в принципі і це давно стало зрозуміло всім бізнесменам з США і американським властям. Там не стоїть питання про те, потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Там давно зрозуміли, що маркетинг - це реальний інструмент, а маркетинг та інновації - це тандем і зауважте - це не реклама США, а просто констатація факту, тому як частка економіки США в світовій економіці більше 20%.
Очевидно, що вирішити питання з пропажею талантів, а як наслідок і питання з розвитком економіки, без вирішення питання з маркетингом неможливо в принципі. Можна звичайно спробувати змушувати талановитих людей проявляти свої таланти за допомогою сили, але ж відомо, що насильно милим не будеш. Через насильство ринок не створиш. Ринок може бути створений тільки в ненасильницької середовищі, в середовищі, яке дає йому розвиватися. Такий середовищем може бути тільки таке середовище, де цінуватися і застосовується маркетинг. Винаходи та інновації повинні продаватися, ними повинні користуватися. Наприклад в США для цієї мети створена ціла фабрика під назвою Голлівуд. Секрет Голлівуду як раз таки в тому, що це один елементів системи маркетингу США. Через Голлівуд йде розкрутка інновацій та інновацій. Якщо винаходами і інноваціями не користуються, то вони не мають ніякої цінності, а значить, і не оплачуються. Сама ж цінність створюється саме на ринку і тільки через маркетинг. Та й ринки створюються за допомогою маркетингу, інших способів створення ринків поки що ще не винайдено. Таким чином, якщо хтось занепокоєний тим, що є проблеми в економіці, а також тим, що пропадають таланти і хоче зробити так, щоб вони не пропадали, а в економіці не було проблем, цій людині необхідно, насамперед, займатися розвитком маркетингу , іншого шляху немає і, швидше за все не буде.
Маркетинг відіграє роль не тільки в економіці держави, а й в особистому економіці кожної людини. Маркетинг дозволяє людям залишатися самими собою, реалізувати себе саме в тому вигляді, в якому вони є. Коли роль маркетингу в економіці достатня, то люди можуть бути тими, хто вони є, вони можуть самореалізуватися. Можна навіть сказати, що коли маркетингу дають можливість реалізувати свою роль, то суспільство ставати щасливим і успішним. Багато хто з нас ще молоді і не залишили надію самореалізуватися і тут нам може допомогти тільки маркетинг. Багато хто з нас мають дітей і хвилюються за їхнє майбутнє, а це майбутнє буде сприятливим тільки в тому випадку, якщо зросте роль маркетингу в економіці. Всі діти талановиті в якійсь області. Для талантів деяких дітей є ринки, їм пощастить, вони зможуть їх реалізувати. Але от для талантів деяких дітей немає ринків, і їм не пощастить, вони не зможуть реалізувати свої таланти. Діти, які реалізують свої таланти, залишаться самі собою і будуть щасливі. Діти, які не зможуть реалізувати свої таланти, змушені будуть стати тими, ким вони не є, і їх все життя буде супроводжувати нещастя, незадоволеність. Вони будуть злими і агресивними, але все це можна виправити, якщо підвищити роль маркетингу в економіці. Хочете дізнатися про маркетинг більше? Читайте інші статті з маркетингу .
Кожен, абсолютно кожна людина народжується для чогось і кимось. Кожен, абсолютно кожна людина від народження - талант і особистість. Це підтверджують багато експертів, які сходяться на думці, що в школах і вузах повно талантів на різний лад, але вони кудись продають, коли закінчують школу. Експерти не можуть зрозуміти, чому так відбувається, і куди саме пропадають таланти. Але все геніальне просто - деякі таланти пропадають просто тому, що для розвитку одних талантів є умови, а от для розвитку інших талантів умов немає. Головна умова для розвитку таланту - це наявність ринку, де можна реалізовувати продукт, створений в рамках таланту. Не будеш же реалізовувати свій талант виключно для себе. По-перше - це не цікаво. По-друге - це не принесе грошей. Якщо немає ринку, людина залишається без грошей і змушений займатися тим, що не відповідає його таланту і поступово втрачає його. Основна умова для того, щоб формувалися ринки - економіка, в якій активно застосовується маркетинг. Його можна застосовувати як самостійно, так і віддавати на аутсорсинг консультантам, які надають різні види консалтингу . У цьому зв'язку найголовніша роль маркетингу в економіці - це збереження талантів.
Отже, основна причина, по якій пропадають таланти, полягає в тому, що в рамках конкретної економіки не застосовується маркетинг або застосовується, але в недостатньому обсязі. Таланти пропадають там, де роль маркетингу в економіці незначна. Де немає маркетингу, там мало клієнтів і неможливо ефективне утримання клієнта . Мало клієнтів, талантам ніде развернуться.Казалось б, яке відношення таланти можуть мати до маркетингу. Виявляється, саме пряме відношення. Нерозвинений ринок, нерозвинена інфраструктура для впровадження інновацій - все це губить креативність та ініціативність, а разом з ними і таланти. В результаті новинки практично не створюється, а значить, талановитим людям нікуди застосовувати свій талант. В таких умовах вся економічна діяльність фактично полягає в перерозподілі доходів, які виходять від усього того, що вже створено раніше, а також доходів від видобутку та продажу корисних копалин. У такій ситуації талантам проявити себе майже неможливо, тому як для того, щоб брати участь в такій економічній діяльності, потрібні зовсім інші якості. У результаті є пиріг, який треба ділити, якщо хочеш добре жити, а для його дільби таланти не потрібні. Опинившись незатребуваними, таланти починають «пропадати».
Один з напрямків пропажі талантів до болю банально - вони просто відмовляються від свого таланту, перестають розвивати його і включаться в загальноприйняті правила гри, деякі починають навіть брати участь у розділі пирога. Наприклад, ринок для телевізорів, комп'ютерів, мобільних телефонів є. Відповідно люди, які талановиті в цих сферах знайдуть застосування своєму таланту. Для деяких товарів або послуг ринків немає і люди, які талановиті в сферах цих товарів або послуг змушені працювати з тими товарами або послугами які є, але вже не в якості талантів, а звичайних людей. В результаті всього цього їх талант просто «випаровується» сам по собі. Звинувачувати таких людей у тому, що вони відмовляються від талантів не варто, тому, як їсти хочеться всім, в тому числі і талановитим людям. Сидіти і все життя чекати з моря погоди - це не кращий вибір в нашому світі, де дуже багато значать гроші. Один з найкращих варіантів для того, щоб заробити гроші - це торгівля. Багато таланти йдуть у торгівлю. В результаті вони вкладають свій час і свій талант для того, щоб дізнатися як продавати більше , а значить і заробляти більше.
Ще один з напрямків - еміграція в країни, де є потрібні для розвитку талантів ринки. Розвиненість ринків у країнах «заходу» набагато сильніше, крім того, там набагато сильніша конкуренція. Це призводить до того, що в цих країнах основна ставка робиться саме на таланти, тому що по-іншому не можна перемогти конкурентів. Завдяки цьому в цих країнах концентруються таланти з усього світу і з усіх напрямків, починаючи від спорту і закінчуючи вченими. А от створити сприятливі умови для розвитку талантів в розвинених країнах допоміг саме маркетинг. Люди з розвинених країн зрозуміли, що роль маркетингу в економіці просто величезна і почали його активно просувати і скрізь впроваджувати. Це стосується всіх сфер, знову ж починаючи від спорту, закінчуючи наукою. За допомогою маркетингу в розвинених країнах створена велика кількість потреб і така ж кількість ринків. Це вабить виробників з усіх країн світу саме на ринки цих країн. В результаті чого рівень конкуренції там просто зашкалює. Висока конкуренція змушує бізнес цих країн влаштовувати справжнє полювання на таланти, будь то футболісти, хокеїсти, дизайнери, маркетологи і багато інших. Там таланти не пропадають. Там вони знаходять себе.
Внесок маркетингу в створення умов для розвитку талантів вагомий, а дуже часто і визначальний. Перш за все, за допомогою маркетингу створюється інфраструктура для реалізації ідей, адже таланти - це, як правило, носії ідей і їм потрібна інфраструктура для їх реалізації. Якщо такої інфраструктури немає, то будь ти хоч супергеній, але реалізувати ідеї навряд чи вийде, а от якщо є інфраструктура, то зробити це набагато простіше. При цьому в хороших умовах ідеї не тільки реалізуються, а й знаходять попит, адже розвиненість ринків, велика кількість товарів на них, дозволяє втілити велику кількість ідей. У підсумку з'являється платоспроможний попит на таланти, вони отримують можливість не тільки займатися справою, яка приносить задоволення, а ще й отримувати за це гроші. В результаті їм не доводиться займатися іншими справами, і це дозволяє зберегти їм свої таланти і розвивати їх. Відповідно, можна зробити висновок, що роль маркетингу в економіці - дати талановитим людям таку можливість, можливість реалізувати свої таланти.
Ще одна проблема для розвитку талантів знову ж походить від нерозвиненого маркетингу або від його відсутності. Вона полягає в тому, що коли маркетинг слабкий або коли він відсутній зовсім, генерується дуже мало інформації про те, що відбувається на ринках і про те, що потрібно споживачам. Перебуваючи в таких умовах, талановиті люди просто не знають чим займатися, куди прикладати свій талант і свою енергію. Вони знаходяться в розгубленості. Дуже часто така розгубленість призводить до того, що таланти перестають вірити в себе, адже вони відчувають свою непотрібність суспільству. У розвинених країнах статистична інформація всюди вільно публікується. У нас же спробуй її знайди. Якщо і знайдеш, то вона буде коштувати стільки, що купити її просто не можна. От якби така інформація була у вільно доступі, будь талановита людина зміг би зрозуміти, чи є для його таланту ринок або такого ринку немає, він міг би зрозуміти, чи потрібен він суспільству такий, який він є або йому треба прогнутися під суспільство і стати іншим.
Доказом того, що саме від маркетингу залежить, чи будуть пропадати таланти чи ні, є наочний приклад у вигляді США. Роль маркетингу в економіці США просто величезна. У цій країні найкращим чином розвинений маркетинг і завдяки цьому створена найкраще середовище для розвитку талантів. Там вони дуже цінуються і можна навіть сказати належать до еліти американського суспільства. Талановиті люди, що живуть в США, мають дуже великі доходи, причому стосується це талантів з усіх сфер, від спорту, до науки. У США розвиток талантів підтримується самою державою і суспільством, тому як тамтешня влада давно зрозуміли, що розвиток суспільства залежить від кількості впроваджуваних інновацій, а кількість інновацій прямо пропорційно кількості талановитих людей. При цьому розвиток інновацій без розвитку маркетингу неможливо в принципі і це давно стало зрозуміло всім бізнесменам з США і американським властям. Там не стоїть питання про те, потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Там давно зрозуміли, що маркетинг - це реальний інструмент, а маркетинг та інновації - це тандем і зауважте - це не реклама США, а просто констатація факту, тому як частка економіки США в світовій економіці більше 20%.
Очевидно, що вирішити питання з пропажею талантів, а як наслідок і питання з розвитком економіки, без вирішення питання з маркетингом неможливо в принципі. Можна звичайно спробувати змушувати талановитих людей проявляти свої таланти за допомогою сили, але ж відомо, що насильно милим не будеш. Через насильство ринок не створиш. Ринок може бути створений тільки в ненасильницької середовищі, в середовищі, яке дає йому розвиватися. Такий середовищем може бути тільки таке середовище, де цінуватися і застосовується маркетинг. Винаходи та інновації повинні продаватися, ними повинні користуватися. Наприклад в США для цієї мети створена ціла фабрика під назвою Голлівуд. Секрет Голлівуду як раз таки в тому, що це один елементів системи маркетингу США. Через Голлівуд йде розкрутка інновацій та інновацій. Якщо винаходами і інноваціями не користуються, то вони не мають ніякої цінності, а значить, і не оплачуються. Сама ж цінність створюється саме на ринку і тільки через маркетинг. Та й ринки створюються за допомогою маркетингу, інших способів створення ринків поки що ще не винайдено. Таким чином, якщо хтось занепокоєний тим, що є проблеми в економіці, а також тим, що пропадають таланти і хоче зробити так, щоб вони не пропадали, а в економіці не було проблем, цій людині необхідно, насамперед, займатися розвитком маркетингу , іншого шляху немає і, швидше за все не буде.
Маркетинг відіграє роль не тільки в економіці держави, а й в особистому економіці кожної людини. Маркетинг дозволяє людям залишатися самими собою, реалізувати себе саме в тому вигляді, в якому вони є. Коли роль маркетингу в економіці достатня, то люди можуть бути тими, хто вони є, вони можуть самореалізуватися. Можна навіть сказати, що коли маркетингу дають можливість реалізувати свою роль, то суспільство ставати щасливим і успішним. Багато хто з нас ще молоді і не залишили надію самореалізуватися і тут нам може допомогти тільки маркетинг. Багато хто з нас мають дітей і хвилюються за їхнє майбутнє, а це майбутнє буде сприятливим тільки в тому випадку, якщо зросте роль маркетингу в економіці. Всі діти талановиті в якійсь області. Для талантів деяких дітей є ринки, їм пощастить, вони зможуть їх реалізувати. Але от для талантів деяких дітей немає ринків, і їм не пощастить, вони не зможуть реалізувати свої таланти. Діти, які реалізують свої таланти, залишаться самі собою і будуть щасливі. Діти, які не зможуть реалізувати свої таланти, змушені будуть стати тими, ким вони не є, і їх все життя буде супроводжувати нещастя, незадоволеність. Вони будуть злими і агресивними, але все це можна виправити, якщо підвищити роль маркетингу в економіці. Хочете дізнатися про маркетинг більше? Читайте інші статті з маркетингу .
No comments:
Post a Comment