Tuesday, March 31, 2015

Невидима рука ринку. Як її потиснути і стати їй другом?

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
    СТАТТІ ПРО БІЗНЕСІ

Є думка, що все в ринковій економіці добре, крім самого ринку. Чому? Тому, що ринок не піддається контролю, навпаки, ринку треба підкорятися, під нього треба підлаштовуватися, його думка треба враховувати. Необхідність підкорятися не подобатися бізнесменам, які звикли, що їм всі підкоряються. Тим більше неприємно підкорятися незрозуміло чому і кому, адже ринок структура абстрактна. Але нічого не залишається робити, доводиться підкорятися, тому, як якщо не підкорятися ринку, то вилетіти з нього можна дуже легко і дуже швидко. Якщо бути точніше, то є так звана невидима рука ринку і підкорятися потрібно саме їй, тому що насправді саме вона управляє ринком. Вона фактично визначає рівень попиту, рівень конкурентоспроможної ціни, характеристики товарів, ціну, мотивує покупців купувати. Можна сказати, що саме невидима рука ринку задає тренди на ринку. Відповідно з нею краще дружити. Але чи можлива дружба між бізнесменом і невидимою рукою ринку? Чи можна потиснути невидиму руку ринку і заручитися її підтримкою? Можна, але тільки якщо володіти ноомаркетінгом, адже ноомаркетінг робить невидиму руку ринку видимою. Більш того, за допомогою ноомаркетінга можна не тільки потиснути цю руку, але й стати їй другом, в результаті чого ноомаркетінг - це основа успішного бізнесу .

Що таке ринок з точки зору ноомаркетінга? З точки зору ноомаркетінга ринок - це структура, в основі якої лежить ідея. У нашому випадку це ідея, що лежить в основі конкретного товару. Якщо товар автомобіль, то значить ідея, що лежить в основі автомобіля. Якщо це мобільний телефон, то значить ідея мобільного телефону. Відповідно ідея конкретного товару - це і є невидима рука ринку даного товару. Невидима рука ринку завжди працює виключно у своїх інтересах. Вона благоволить тим починанням, які її розвивають, і руйнує ті починання, які не дають їй розвиватися. Вона визначає попит на товари. Він дорівнює кількості людей, в яких впроваджена ідея даного товару. Якщо кількість носіїв ідеї даного товару становить 99999 людей, то попит дорівнює саме цій величині. Чи не більше, не менше, рівно 99999 одиниць товару потрібно ринку. Якщо на ринку буде запропоновано 100000 даних товарів, то один ніколи не буде проданий. Хочете продати більше товарів? У цьому випадку треба впровадити ідею в більшу кількість людей і організувати ефективне взаємодія маркетингу і продажів щоб підсилити ефект. Поки ідея не впроваджена в людини, невидима рука ринку не може на нього впливати і мотивувати його придбати Ваш товар.

Невидима рука ринку в свою чергу створює пропозицію і дозволяє отримувати прибуток від маркетингу . Вона мотивує носіїв даної ідеї, які можуть виробляти товари, їй відповідні, займатися їх виробництвом. Саме з цієї причини люди створюють підприємства, а не тому, що хочуть заробити гроші. Відповідно фактично ми маємо два класи носіїв даної ідеї: споживачі і виробники. Споживачі - це ті в кого ідея впроваджена, але ще не розвинена. Виробники - це ті в кого ідея впроваджена і розвинена. З цієї причини і вплив різне. Будь-яка людина, який розвинув в собі ідею даного товару, може стати його виробником. При цьому і ціну на товар теж можна сказати встановлює невидима рука ринку. Точніше вона визначає цінність товару для виробників і споживачів. Далі вже на підставі відчуття цієї цінності споживачі визначають, яку ціну вони готові заплатити за товар. Виробники в свою чергу визначають, за яку ціну вони готові продавати товар. Без невидимої руки ринку відчуття цінність не могла б сформуватися. Відповідно важко було б призначити і ціну. Наприклад, якщо носіїв даної ідеї як споживачів є 5000, а виробники запропонували їм 10000 товарів, то цінність товару падає. Це відчуває споживач і в результаті він уже не готовий платити високу ціну за товар. Навпаки, у випадку, якщо є 5000 споживачів і 500 товарів, то їх цінність зростає, і споживач вже готовий платити більше.

Отже, невидима рука ринку - це цілком конкретна структура, в основі якої лежить ідея. Правда це не така ідея, яка впроваджена в споживача або виробника, а ідея іншого, більш високого рівня. За своєю суттю вона така ж, але сильніше і могутніше тієї, що впроваджена в виробника або споживача. При цьому вона не має носія і це робить її всюдисущої. Це можна так сказати не проста ідея, а суперідея. Якщо споживач знаходиться в конкретному місці, виробник теж, то суперідея, що лежить в основі ринку - знаходиться скрізь. Тим самим вона впливає на своїх носіїв на відстані. І тут виникає логічне запитання, а чи можуть носії звичайної ідеї впливати на суперідеї? Звичайно ж, можуть. Носій нерозвиненою ідеї або іншими словами споживач може повідомити їй про те, що йому потрібен товар, відповідний цій ідеї. Далі вона вже передає цю інформацію виробникові, мотивує його виробляти більше товарів. Виробник отримує її через інтуїцію. На підставі інформації від суперідеї виробник приблизно знає, скільки товарів потрібно ринку. У свою чергу, виробник може повідомити суперідеї про те, що він може виробляти більше товарів, і йому потрібні споживачі. Суперідея автоматично впроваджується в людей, які їй підходять, і створює тим самим нових споживачів. Правильний початок бізнесу якраз і полягає в тому, щоб її створити.

Суперідея або іншими словами невидима рука ринку - це посередник між виробником і споживачем. Без неї вони не змогли б знайти спільну мову і повідомити один одного про себе, тому що знаходяться в різних місцях. Управлінням суперідея - це і є бізнес нового покоління . Суперідея - вона всюдисуща, тому для неї відстані, які розділяють споживача і виробника не є перешкодою. Але тут є одна проблема. Незважаючи на свою міць і силу, суперідея не є всемогутньою. Вона може впроваджувати себе в інших людей, вона може мотивувати їх розвивати її в собі. Але люди дуже часто настільки ледачі, що не хочуть самостійно розвивати в собі впроваджену в них ідею, бо треба багато думати. Думати багато людей не люблять або не мають на цей час. Готові елементи ідеї для того, щоб її розвинути вони б використовували, але от створювати їх самі не завжди хочуть. Тому не всі люди, в яких впроваджена ідея, стають споживачами, а значить, виробники не мають можливості виробити стільки товарів і послуг, скільки їм треба для прибуткової роботи. Виправленням цієї ситуації через створення відсутніх елементів та їх передачу потенційним споживачам можуть займатися виключно люди, які володіють маркетингом або краще ноомаркетінгом, тому як ноомаркетінг більш ефективний у цьому питанні.

Незважаючи на всю важливість і необхідність маркетингу, багато виробників і бізнесмени відмовляються від нього, вважаючи його чимось зайвим і непотрібним. Ось тут вони і роблять велику помилку, але їх можна зрозуміти. Справа в тому, що вони самі в собі розвинули ідею і більше того, створили товар їй відповідний. На підставі цього вони логічно вважають, що всі інші люди теж здатні і хочуть розвивати в собі ідеї. Але це не так. У реальності тільки 3-5% людей самостійно створюють необхідні для розвитку ідеї елементи і стають споживачами. Ще 10-20% людей самі використовують елементи, створені маркетологами, і теж самі перетворюють себе в споживачів. Решта людей, а їх переважна більшість, не хочуть і не можуть розвинути в собі ідею до такого рівня, щоб стати споживачами товарів і послуг. Допомогти тут можуть тільки маркетологи. Вони володіють інструментами, які перетворюють на споживачів навіть самих ледачих людей. Звичайно, цими інструментами можуть опанувати і виробники, якщо будуть читати статті з маркетингу , але в результаті вони самі стануть маркетологами, та й сидіти на двох стільцях незручно. Тому кожен повинен займатися своєю справою: невидима рука ринку і маркетологи працюють у зв'язці і створюють споживачів, виробники наймають цих маркетологів, а самі створюють товари, які потрібні цим споживачам. Таким виробникам невидима рука ринку сама запропонує потиснути себе і напроситися до них у друзі.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru