СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
У чому полягає головний секрет Голлівуду? Думаєте, в Голлівуді знімають фільми або серіали? Думаєте, Арнольд Шварценеггер, Сильвестр Сталлоне, Брюс Вілліс, Джейсон Стетем, Джет Лі та інші герої фільму «Нестримні» - це актори? Думаєте, Голлівуд - це «фабрика мрій»? Думаєте, створюючи і показуючи нам у фільмах спецефекти, нас намагаються здивувати, розвеселити, викликати у нас емоції? Думаєте, що, купуючи квиток у кіно, ви купуєте квиток в кіно? Ви праві! Все дійсно так є, правда з одним застереженням: світогляд фільмомана малює йому саме такі образи все, про що сказано вище. Якщо Ви подивіться на Голлівуд не з точки зору споживача фільмів, а з точки зору бізнесу і маркетингу, Ви будете здивовані, може бути приємно, а може бути ні, але напрочуд буде.
Правда в тому, що Голлівуд займається зовсім не тим, чим ми звикли думати. Насправді бізнес Голлівуду полягає не в створенні фільмів. Цю правду нам ніхто ніколи не говорив, тому що приховування цієї правди дає Америці величезну конкурентну перевагу в світових масштабах і влада над бізнесом будь-якої країни. Америка може створити, а може і зруйнувати будь-який бізнес в будь-якій країні, причому без єдиного пострілу і єдиного скандалу і при цьому бізнесмен навіть не дізнається, хто є реальним руйнівником його бізнесу. Якщо Дяді Сему не сподобатися бізнесмен Роман Пупкін з Росії, який володіє «смачними» активами і найбільшими в світі яхтами, то Дяді Сему досить показати пальцем, спеціально навченим людям, і від Роми залишиться тільки ім'я, причому таке ім'я, що їм перестануть навіть дітей називати. У таких можливостях і полягає секрет Голлівуду. Люди з Голлівуду не розмірковувати про те, потрібен чи ні маркетинг бізнесу , вони точно знають, що маркетинг потрібен, а також знають для чого він потрібен.
Якщо Дяді Сему не сподобатися який-небудь Алі, то він зробить з ним теж, що і з Романом, точно також він надійде з Мао, якщо він йому не сподобатися. Загалом, хочу я Вам сказати, всі знаходяться на олівці у Голлівуду, від нього не сховатися і не сховатися. З цієї причини ніхто і ніколи не розповідав нам правду про Голлівуд, тому як якщо дізнаються цю правду, то могутності Америки прийде кінець. Вся суть в тому, що якщо театр починається з вішалки, то споживач починається з ідеї - це аксіома, відома кожному серйозному фахівцю, який займається маркетингом, рекламою, PR, збутом, брендингом. Коли тобі потрібні споживачі, то перше, що потрібно зробити - це придумати якусь ідею і впровадити її в свідомість деякого кола потенційних споживачів. Впровадження ідей - це і є головний бізнес Голлівуду. Фільми і серіали - це всього лише прикриття бізнесу та інструмент впровадження цих самих ідей. Крім усього іншого цінність ідей в тому, що вони дозволяють здійснювати ефективне утримання клієнта .
Ідея - це один з основних активів будь-якого бізнесу. Нова ідея з великим потенціалом - це дуже хороший актив. Можна звичайно спробувати використати для бізнесу вже впроваджену кимось ідею, але це загрожує великим опором з боку конкурента, адже запроваджена ним ідея - це його хліб. При цьому, як правило, конкурент їсть цей хліб давно, і знає, як це робити на відміну від будь-якого новачка, який тільки виходить на ринок, а це означає, що шансів вийти на чужий ринок і закріпитися на ньому - дуже мало. Таким чином, той бізнесмен, який хоче серйозно заробити, рано чи пізно прийде до висновку, що треба впроваджувати свою ідею і створювати навколо неї ринок. Для цього йому доводиться шукати спосіб, через який цю ідею можна донести до майбутніх споживачів. Голлівуд - це і є найкраща інфраструктура для цього.
Створення нових ідей та їх впровадження - це справа не проста і не дешева, особливо коли мова йде про глобальні ідеї, такі наприклад, як глобальне потепління клімату, на яких можна заробити максимально великі прибутки. Впровадження таких ідей вимагає одночасного доступу до великого числа потенційних споживачів, а це неможливо без відповідної інфраструктури. До такої інфраструктурі ставитися й устаткування для створення фільмів і кадрове агентство з відбору та набору відповідних маркетологів і фахівців з реклами і канали доставки реклами кінцевим споживачам та інструменти для мотивування споживачів споживати дану рекламу. Довгий час у світової економіки не було такої інфраструктури. З цієї причини, довгий час світова економіка розвивалася дуже і дуже повільно. Перешкоджало бурхливому розвитку як раз таки відсутність людей, які професійно займалися б генерацією та впровадженням ідей. Але потім знайшлися сміливці, які й відкрили спеціалізоване маркетингове агентство з генерації та впровадження ідей, після чого почався дуже і дуже різке зростання світової економіки. Очевидно, що одночасна поява на початку 20 століття Голлівуду і маркетингу не випадковість.
Отже, що таке Голлівуд, в чому секрет Голлівуду? Все просто, Голлівуд - це гігантська фабрика, яка виконує найважливішу роль у створенні споживачів. Іншими словами, Голлівуд - це специфічне маркетингове агентство, яке займається створенням і впровадженням ідей, на базі яких потім вирощують попит на різні товари та послуги. Голлівуд був створений тоді, коли стало ясно, що роль маркетингу в економіці просто величезна. Будь-який новий фільм, який виходить з конвеєра цієї фабрики - це всього лише черговий інформаційний конструкт. За допомогою цього інформаційного конструкту в споживачів впроваджуються ідеї, з яких потім буде виростати попит на товари або послуги. Фактично Голлівуд - це світова і найголовніша фабрика, яка створює «сировину», з якого потім маркетологи усіх країн світу виробляють споживачів. Створення та розповсюдження ідей - завжди первинно, а значить, можна навіть сказати, що всі відомі маркетингові агентства - це всього лише філії Голлівуду, найголовнішого маркетингового агентства світу!
Якщо є таке от спеціалізоване маркетингове агентство, то повинні бути і спеціалізовані співробітники, які забезпечують його працездатність, адже ідеї самі по собі не виникають і не поширюються. Ідеї хтось повинен генерувати, втілювати їх у барвисті і соковиті інформаційні конструкти і потім розповсюджувати серед потенційних споживачів. Ясна річ, що це можуть робити тільки спеціально навчені фахівці, якими і є люди, яких ми звикли називати актори, режисери, сценаристи, продюсери і надавати значенням цих слів відповідний сенс. Але сенс роботи цих людей трохи інший, ніж прийнято думати, насправді вони створюють не фільми, а створюють інформаційні конструкти і впроваджують їх у свідомість потенційних споживачів. Іншими словами вони є активними учасниками одного з етапів процесу створення споживачів. За споживачів багато компаній готові платити багато, тому що це основа їхнього бізнесу, звідси і секрет великих заробітних плат у фахівців, перерахованих вище спеціальностей.
У деяких людей може скластися враження, що Голлівуд до створення споживачів ніякого відношення не має. Таким людям можна лише сказати, що раз Ви нічого не помітили, значить, хлопці з Голлівуду як зазвичай попрацювали на славу і зроблять це ще не один раз, лише тільки від когось надійде замовлення на впровадження нових ідей, тому що це - бізнес Голлівуду , справжній бізнес Голлівуду. Ідеї ці можуть бути різними, починаючи від ідей, пов'язаних з любов'ю, дружбою і миром, закінчуючи ідеями, пов'язаними з черговою катастрофами, смертю і черговий світовою війною, все залежить від того, які товари розробив і хоче продати замовник. Замовлення можна виконати будь-який, адже сучасний рівень технологій Голлівуду такий, що втілити в красивий і соковитий інформаційний конструкт, який будуть з відкритими очима споглядати за власні гроші сотні мільйонів жителів з усіх країн світу, можна будь-яку ідею, питання буде впиратися тільки в ціну, яку готовий заплатити замовник.
До речі, будь-яка країна, яка хоче забезпечити своїм бізнесменам реальний захист, насамперед, повинна створити фабрику по створенню і впровадженню ідей, наподобии Голлівуду. В іншому випадку доля бізнесменів з цієї країни залежатиме від Америки. Якщо прийде там до влади керівник, який вирішить, що нафтовий століття закінчений, випустить Голлівуд кілька фільмів з агресивною рекламою альтернативної енергетики і весь бізнес, пов'язаний з нафтою прийде занепад у всьому світі, тому як саме Америка є основним споживачем нафтопродуктів. Нічого з цим вдіяти не можна, окрім як випустити фільми - рекламні ролики, які нав'язують інший спосіб життя населенню даної країни. Точно так же американці можуть вчинити і щодо інших продуктів, як сировинних, таких як газ, метал, так і кінцевих продуктів, таких як автомобілі з ДВЗ, мобільні телефони, літаки.
Яким чином можна використовувати знання про те, в чому полягає головний секрет Голлівуду? Це знання можна використовувати для просування свого бізнесу. Вивчив, які фільми були показані останнім часом або будуть показуватися в недалекому майбутньому, обчислив їх основну ідею, а значить дізнався, як продавати більше . Під цю ідею можна або виробляти, або закуповувати відповідні товари. Також можна спробувати збільшити обсяг продажів товарів, якщо прив'язати їх до тих ідей, які просувалися у фільмах Голівуду. Все це працює. Досить подивитися найпопулярніші запити в тому ж Яндексі. Наприклад, запит «як стати русалкою» або запит «як стати зомбі» далеко попереду запиту «як стати розумним». Звідки бажання стати русалкою або зомбі, як не з фільмів. Російські такі фільми не знімають особливо, а ось Голлівуд поставив їх на потік. Ось і були створені споживачі всяких масок зомбі та інших подібних товарів, а не розумних книг.
В принципі Голлівуду можна протистояти і створювати споживачів для своїх товарів або послуг і без його участі. Але для цього треба використовувати маркетинг, а через нього створювати і впроваджувати в споживачів свої ідеї. Ось тільки ідеї повинні бути сильними. У просуванні звичайних попсових ідеї конкурувати з Голлівудом важко. Ідея повинна бути не тільки сильною, але й реальною, вона повинна бути пов'язана з іншими ідеями, які вже впроваджені в споживачів. В іншому випадку ідею буде дуже важко просунути. Визначити, яка ідея реальна, а яка ні можна тільки через маркетинг, а точніше через маркетингові дослідження. При цьому необхідно залучати дуже грамотного аналітика для аналізу отриманих даних, тому що тільки він здатний виділити з матеріалу саме ідею, а не вторинні дані, використання яких не принесе результат. Виділення ідей та їх генерація - це те, що у мене виходить краще, ніж у інших, так що звертайтеся. Ви завжди можете отримати мою консультацію. Для того, щоб вона максимально Вам допомогла, можете прочитати цікаву статтю про те, які види консалтингу бувають.
У чому полягає головний секрет Голлівуду? Думаєте, в Голлівуді знімають фільми або серіали? Думаєте, Арнольд Шварценеггер, Сильвестр Сталлоне, Брюс Вілліс, Джейсон Стетем, Джет Лі та інші герої фільму «Нестримні» - це актори? Думаєте, Голлівуд - це «фабрика мрій»? Думаєте, створюючи і показуючи нам у фільмах спецефекти, нас намагаються здивувати, розвеселити, викликати у нас емоції? Думаєте, що, купуючи квиток у кіно, ви купуєте квиток в кіно? Ви праві! Все дійсно так є, правда з одним застереженням: світогляд фільмомана малює йому саме такі образи все, про що сказано вище. Якщо Ви подивіться на Голлівуд не з точки зору споживача фільмів, а з точки зору бізнесу і маркетингу, Ви будете здивовані, може бути приємно, а може бути ні, але напрочуд буде.
Правда в тому, що Голлівуд займається зовсім не тим, чим ми звикли думати. Насправді бізнес Голлівуду полягає не в створенні фільмів. Цю правду нам ніхто ніколи не говорив, тому що приховування цієї правди дає Америці величезну конкурентну перевагу в світових масштабах і влада над бізнесом будь-якої країни. Америка може створити, а може і зруйнувати будь-який бізнес в будь-якій країні, причому без єдиного пострілу і єдиного скандалу і при цьому бізнесмен навіть не дізнається, хто є реальним руйнівником його бізнесу. Якщо Дяді Сему не сподобатися бізнесмен Роман Пупкін з Росії, який володіє «смачними» активами і найбільшими в світі яхтами, то Дяді Сему досить показати пальцем, спеціально навченим людям, і від Роми залишиться тільки ім'я, причому таке ім'я, що їм перестануть навіть дітей називати. У таких можливостях і полягає секрет Голлівуду. Люди з Голлівуду не розмірковувати про те, потрібен чи ні маркетинг бізнесу , вони точно знають, що маркетинг потрібен, а також знають для чого він потрібен.
Якщо Дяді Сему не сподобатися який-небудь Алі, то він зробить з ним теж, що і з Романом, точно також він надійде з Мао, якщо він йому не сподобатися. Загалом, хочу я Вам сказати, всі знаходяться на олівці у Голлівуду, від нього не сховатися і не сховатися. З цієї причини ніхто і ніколи не розповідав нам правду про Голлівуд, тому як якщо дізнаються цю правду, то могутності Америки прийде кінець. Вся суть в тому, що якщо театр починається з вішалки, то споживач починається з ідеї - це аксіома, відома кожному серйозному фахівцю, який займається маркетингом, рекламою, PR, збутом, брендингом. Коли тобі потрібні споживачі, то перше, що потрібно зробити - це придумати якусь ідею і впровадити її в свідомість деякого кола потенційних споживачів. Впровадження ідей - це і є головний бізнес Голлівуду. Фільми і серіали - це всього лише прикриття бізнесу та інструмент впровадження цих самих ідей. Крім усього іншого цінність ідей в тому, що вони дозволяють здійснювати ефективне утримання клієнта .
Ідея - це один з основних активів будь-якого бізнесу. Нова ідея з великим потенціалом - це дуже хороший актив. Можна звичайно спробувати використати для бізнесу вже впроваджену кимось ідею, але це загрожує великим опором з боку конкурента, адже запроваджена ним ідея - це його хліб. При цьому, як правило, конкурент їсть цей хліб давно, і знає, як це робити на відміну від будь-якого новачка, який тільки виходить на ринок, а це означає, що шансів вийти на чужий ринок і закріпитися на ньому - дуже мало. Таким чином, той бізнесмен, який хоче серйозно заробити, рано чи пізно прийде до висновку, що треба впроваджувати свою ідею і створювати навколо неї ринок. Для цього йому доводиться шукати спосіб, через який цю ідею можна донести до майбутніх споживачів. Голлівуд - це і є найкраща інфраструктура для цього.
Створення нових ідей та їх впровадження - це справа не проста і не дешева, особливо коли мова йде про глобальні ідеї, такі наприклад, як глобальне потепління клімату, на яких можна заробити максимально великі прибутки. Впровадження таких ідей вимагає одночасного доступу до великого числа потенційних споживачів, а це неможливо без відповідної інфраструктури. До такої інфраструктурі ставитися й устаткування для створення фільмів і кадрове агентство з відбору та набору відповідних маркетологів і фахівців з реклами і канали доставки реклами кінцевим споживачам та інструменти для мотивування споживачів споживати дану рекламу. Довгий час у світової економіки не було такої інфраструктури. З цієї причини, довгий час світова економіка розвивалася дуже і дуже повільно. Перешкоджало бурхливому розвитку як раз таки відсутність людей, які професійно займалися б генерацією та впровадженням ідей. Але потім знайшлися сміливці, які й відкрили спеціалізоване маркетингове агентство з генерації та впровадження ідей, після чого почався дуже і дуже різке зростання світової економіки. Очевидно, що одночасна поява на початку 20 століття Голлівуду і маркетингу не випадковість.
Отже, що таке Голлівуд, в чому секрет Голлівуду? Все просто, Голлівуд - це гігантська фабрика, яка виконує найважливішу роль у створенні споживачів. Іншими словами, Голлівуд - це специфічне маркетингове агентство, яке займається створенням і впровадженням ідей, на базі яких потім вирощують попит на різні товари та послуги. Голлівуд був створений тоді, коли стало ясно, що роль маркетингу в економіці просто величезна. Будь-який новий фільм, який виходить з конвеєра цієї фабрики - це всього лише черговий інформаційний конструкт. За допомогою цього інформаційного конструкту в споживачів впроваджуються ідеї, з яких потім буде виростати попит на товари або послуги. Фактично Голлівуд - це світова і найголовніша фабрика, яка створює «сировину», з якого потім маркетологи усіх країн світу виробляють споживачів. Створення та розповсюдження ідей - завжди первинно, а значить, можна навіть сказати, що всі відомі маркетингові агентства - це всього лише філії Голлівуду, найголовнішого маркетингового агентства світу!
Якщо є таке от спеціалізоване маркетингове агентство, то повинні бути і спеціалізовані співробітники, які забезпечують його працездатність, адже ідеї самі по собі не виникають і не поширюються. Ідеї хтось повинен генерувати, втілювати їх у барвисті і соковиті інформаційні конструкти і потім розповсюджувати серед потенційних споживачів. Ясна річ, що це можуть робити тільки спеціально навчені фахівці, якими і є люди, яких ми звикли називати актори, режисери, сценаристи, продюсери і надавати значенням цих слів відповідний сенс. Але сенс роботи цих людей трохи інший, ніж прийнято думати, насправді вони створюють не фільми, а створюють інформаційні конструкти і впроваджують їх у свідомість потенційних споживачів. Іншими словами вони є активними учасниками одного з етапів процесу створення споживачів. За споживачів багато компаній готові платити багато, тому що це основа їхнього бізнесу, звідси і секрет великих заробітних плат у фахівців, перерахованих вище спеціальностей.
У деяких людей може скластися враження, що Голлівуд до створення споживачів ніякого відношення не має. Таким людям можна лише сказати, що раз Ви нічого не помітили, значить, хлопці з Голлівуду як зазвичай попрацювали на славу і зроблять це ще не один раз, лише тільки від когось надійде замовлення на впровадження нових ідей, тому що це - бізнес Голлівуду , справжній бізнес Голлівуду. Ідеї ці можуть бути різними, починаючи від ідей, пов'язаних з любов'ю, дружбою і миром, закінчуючи ідеями, пов'язаними з черговою катастрофами, смертю і черговий світовою війною, все залежить від того, які товари розробив і хоче продати замовник. Замовлення можна виконати будь-який, адже сучасний рівень технологій Голлівуду такий, що втілити в красивий і соковитий інформаційний конструкт, який будуть з відкритими очима споглядати за власні гроші сотні мільйонів жителів з усіх країн світу, можна будь-яку ідею, питання буде впиратися тільки в ціну, яку готовий заплатити замовник.
До речі, будь-яка країна, яка хоче забезпечити своїм бізнесменам реальний захист, насамперед, повинна створити фабрику по створенню і впровадженню ідей, наподобии Голлівуду. В іншому випадку доля бізнесменів з цієї країни залежатиме від Америки. Якщо прийде там до влади керівник, який вирішить, що нафтовий століття закінчений, випустить Голлівуд кілька фільмів з агресивною рекламою альтернативної енергетики і весь бізнес, пов'язаний з нафтою прийде занепад у всьому світі, тому як саме Америка є основним споживачем нафтопродуктів. Нічого з цим вдіяти не можна, окрім як випустити фільми - рекламні ролики, які нав'язують інший спосіб життя населенню даної країни. Точно так же американці можуть вчинити і щодо інших продуктів, як сировинних, таких як газ, метал, так і кінцевих продуктів, таких як автомобілі з ДВЗ, мобільні телефони, літаки.
Яким чином можна використовувати знання про те, в чому полягає головний секрет Голлівуду? Це знання можна використовувати для просування свого бізнесу. Вивчив, які фільми були показані останнім часом або будуть показуватися в недалекому майбутньому, обчислив їх основну ідею, а значить дізнався, як продавати більше . Під цю ідею можна або виробляти, або закуповувати відповідні товари. Також можна спробувати збільшити обсяг продажів товарів, якщо прив'язати їх до тих ідей, які просувалися у фільмах Голівуду. Все це працює. Досить подивитися найпопулярніші запити в тому ж Яндексі. Наприклад, запит «як стати русалкою» або запит «як стати зомбі» далеко попереду запиту «як стати розумним». Звідки бажання стати русалкою або зомбі, як не з фільмів. Російські такі фільми не знімають особливо, а ось Голлівуд поставив їх на потік. Ось і були створені споживачі всяких масок зомбі та інших подібних товарів, а не розумних книг.
В принципі Голлівуду можна протистояти і створювати споживачів для своїх товарів або послуг і без його участі. Але для цього треба використовувати маркетинг, а через нього створювати і впроваджувати в споживачів свої ідеї. Ось тільки ідеї повинні бути сильними. У просуванні звичайних попсових ідеї конкурувати з Голлівудом важко. Ідея повинна бути не тільки сильною, але й реальною, вона повинна бути пов'язана з іншими ідеями, які вже впроваджені в споживачів. В іншому випадку ідею буде дуже важко просунути. Визначити, яка ідея реальна, а яка ні можна тільки через маркетинг, а точніше через маркетингові дослідження. При цьому необхідно залучати дуже грамотного аналітика для аналізу отриманих даних, тому що тільки він здатний виділити з матеріалу саме ідею, а не вторинні дані, використання яких не принесе результат. Виділення ідей та їх генерація - це те, що у мене виходить краще, ніж у інших, так що звертайтеся. Ви завжди можете отримати мою консультацію. Для того, щоб вона максимально Вам допомогла, можете прочитати цікаву статтю про те, які види консалтингу бувають.
No comments:
Post a Comment