Сьогодні ми розглянемо 7 важливих речей, які потрібно враховувати при розробці якісного продає сайту. Розробка такого ресурсу дуже важливий процес, оскільки якщо не приділити йому належної уваги, то результати можуть серйозно розчарувати в майбутньому, коли почнеться залучення потенційних відвідувачів на сайт.
Отже, виходячи з того, що сам завжди раджу клієнтам у рамках консультацій від Business Art , можна виділити такі моменти в розробці продає сайту:
1) Наявність мети
Ще до початку робіт над сайтом потрібно визначитися з його метою. Що це буде? Покласти товар до кошика, відправити форму заявки, зателефонувати на телефонний номер і так далі. Потрібно вибрати кілька основних цільових дій, які визначатимуть ефективність веб-сайту. Зрозуміло, що в першу чергу сайт повинен давати продажу. Але є й проміжні підсумки, такі як заявки і дзвінки. Якщо вони погано обробляються вами, то ніякої навіть найкращий сайт тут не допоможе.
2) Наявність УТП
Ще до початку розробки сайту потрібно сформулювати унікальна торгова пропозиція компанії, яка представлятиме її в мережі, відрізняти від конкурентів, виділяти для клієнтів. Потрібно розглянути всі тонкощі вашої пропозиції і його переваги, щоб сформулювати УТП. Тут же допоможе і аналіз конкурентів. Без розуміння УТП починати розробку сайту не варто. Докладніше про УТП дивіться в моїх статтях « Важливість конкурентної переваги в мережі »та« Позиціонування. Досягаємо конкурентної переваги в мережі ».
3) Не варто економити на сайті
Одна з головних помилок більшості замовників, що представляють малий бізнес, полягає в тому, що вони хочуть заощадити на розробці сайту. Що ж, це бажання цілком зрозуміло, але воно стратегічно неправильне. Можна зробити поганий сайт за пару днів і приступити до його строковим просуванню в мережах контекстної реклами, але, на жаль, це не дасть результату. Відвідувачі будуть просто приходити на сайт, а потім закривати його сторінку. Не кращий варіант, чи не так? Тому намагайтеся з самого початку зробити роботу добре. Основа продажів в мережі - це якісний сайт. Не варто нехтувати цим.
4) Орієнтація на цільову аудиторію
Ще одна помилка замовників - намагатися зробити сайт так, як подобається їм без уваги до потреб цільової аудиторії. Це не самий вірний крок. Зрештою, сайт робиться не для замовника, а для його відвідувачів, а тому перед його розробкою потрібно вивчити думку цільової аудиторії. Інакше розробка ресурсу навряд чи виявиться ефективною. Адже одна справа робити сайту для професорів історії, і зовсім інша - для молодих власниць маленьких собачок. Потреби і ставлення до сайтів у цих двох груп зовсім різні, аж до колірної гами.
5) Цільові сторінки
На сайті обов'язково повинні бути присутніми так звані посадкові (landing page) або цільові сторінки, покликані бути рупором послуг. Тобто саме вони будуть служити точкою входу для відвідувачів, які прийдуть на сайт через систему контекстної реклами (або якийсь інший інструмент інтернет-маркетингу). До речі, почитайте мою стару статтю « 7 гріхів посадочних сторінок »про популярні помилках, що здійснюються при розробці таких сторінок.
6) Продуманий заклик до дії
На багатьох начебто непоганих сайтах часто зустрічається одна і та ж помилка - відсутня заклик до дії, який чітко дає зрозуміти відвідувачу, що від нього чекають. На цільовій сторінці має бути присутнім такий заклик. Наприклад, в інтернет-магазинах це може бути кнопка «Покласти в кошик». Детальніше дивіться мою статтю « Як створити спокусливий заклик до дії? »
7) Тестування
І останній елемент, який хочеться виділити особливо - це тестування. Не можна відразу ж налагодити продажі на сайті. Потрібно тестувати різні елементи. Взагалі, на мій погляд, процес продажу на сайті аналогічний наладці телевізора. Його потрібно налаштувати. А тому потрібно тестувати на практиці різні рішення на сайті, і це допоможе досягти результату (докладніше про тестування дивіться статтю « Тестування - основа продає сайту »).
Отже, виходячи з того, що сам завжди раджу клієнтам у рамках консультацій від Business Art , можна виділити такі моменти в розробці продає сайту:
1) Наявність мети
Ще до початку робіт над сайтом потрібно визначитися з його метою. Що це буде? Покласти товар до кошика, відправити форму заявки, зателефонувати на телефонний номер і так далі. Потрібно вибрати кілька основних цільових дій, які визначатимуть ефективність веб-сайту. Зрозуміло, що в першу чергу сайт повинен давати продажу. Але є й проміжні підсумки, такі як заявки і дзвінки. Якщо вони погано обробляються вами, то ніякої навіть найкращий сайт тут не допоможе.
2) Наявність УТП
Ще до початку розробки сайту потрібно сформулювати унікальна торгова пропозиція компанії, яка представлятиме її в мережі, відрізняти від конкурентів, виділяти для клієнтів. Потрібно розглянути всі тонкощі вашої пропозиції і його переваги, щоб сформулювати УТП. Тут же допоможе і аналіз конкурентів. Без розуміння УТП починати розробку сайту не варто. Докладніше про УТП дивіться в моїх статтях « Важливість конкурентної переваги в мережі »та« Позиціонування. Досягаємо конкурентної переваги в мережі ».
3) Не варто економити на сайті
Одна з головних помилок більшості замовників, що представляють малий бізнес, полягає в тому, що вони хочуть заощадити на розробці сайту. Що ж, це бажання цілком зрозуміло, але воно стратегічно неправильне. Можна зробити поганий сайт за пару днів і приступити до його строковим просуванню в мережах контекстної реклами, але, на жаль, це не дасть результату. Відвідувачі будуть просто приходити на сайт, а потім закривати його сторінку. Не кращий варіант, чи не так? Тому намагайтеся з самого початку зробити роботу добре. Основа продажів в мережі - це якісний сайт. Не варто нехтувати цим.
4) Орієнтація на цільову аудиторію
Ще одна помилка замовників - намагатися зробити сайт так, як подобається їм без уваги до потреб цільової аудиторії. Це не самий вірний крок. Зрештою, сайт робиться не для замовника, а для його відвідувачів, а тому перед його розробкою потрібно вивчити думку цільової аудиторії. Інакше розробка ресурсу навряд чи виявиться ефективною. Адже одна справа робити сайту для професорів історії, і зовсім інша - для молодих власниць маленьких собачок. Потреби і ставлення до сайтів у цих двох груп зовсім різні, аж до колірної гами.
5) Цільові сторінки
На сайті обов'язково повинні бути присутніми так звані посадкові (landing page) або цільові сторінки, покликані бути рупором послуг. Тобто саме вони будуть служити точкою входу для відвідувачів, які прийдуть на сайт через систему контекстної реклами (або якийсь інший інструмент інтернет-маркетингу). До речі, почитайте мою стару статтю « 7 гріхів посадочних сторінок »про популярні помилках, що здійснюються при розробці таких сторінок.
6) Продуманий заклик до дії
На багатьох начебто непоганих сайтах часто зустрічається одна і та ж помилка - відсутня заклик до дії, який чітко дає зрозуміти відвідувачу, що від нього чекають. На цільовій сторінці має бути присутнім такий заклик. Наприклад, в інтернет-магазинах це може бути кнопка «Покласти в кошик». Детальніше дивіться мою статтю « Як створити спокусливий заклик до дії? »
7) Тестування
І останній елемент, який хочеться виділити особливо - це тестування. Не можна відразу ж налагодити продажі на сайті. Потрібно тестувати різні елементи. Взагалі, на мій погляд, процес продажу на сайті аналогічний наладці телевізора. Його потрібно налаштувати. А тому потрібно тестувати на практиці різні рішення на сайті, і це допоможе досягти результату (докладніше про тестування дивіться статтю « Тестування - основа продає сайту »).
No comments:
Post a Comment