СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
СТАТТІ з брендінгу
Маркетинг - це чарівна паличка, яка може перетворювати «ніщо» в «щось». Вона може перетворювати на «щось» все, в тому числі і людей. Маркетинг робить з людей особистості. «Щось» відрізняється від «ніщо» наявністю бренду. «Ніщо» бренду не має, а ось у «щось» бренд є. Для того щоб перетворити людину з «ніщо» в щось застосовується маркетинг особистості. Саме він перетворює людину на особистість. Що таке бренд? Зазвичай під брендом розуміється якась торгова марка користується популярністю. Зовні воно в принципі так і виглядає, але якщо підійти до питання бренду професійно, то розуміти під брендом відому торгову марку вже не зовсім коректно. У реальності торгова марка - це тільки носій, вмістилище бренду, точно також як скляна пляшка є вмістилищем для напоїв або соків. Бренд - це щось більше, ніж просто торгова марка. Бренд - це образ, який генерується у свідомості людей щодо якогось об'єкта. Торгова марка є завжди, а от бренд виникає тільки в моменти, коли йде взаємодія двох однакових ідей в різних носіях. Поки йде взаємодія, є бренд, коли його немає, тоді немає і бренду.
За своєю суттю бренд - це фактично згусток енергії, якої заряджаються споживачі. Саме енергійність і дає бренду ту магічну силу, якою він володіє. Аналіз бренду це підтверджує. Завдяки енергійності бренд може притягувати до себе людей і утримувати їх. Завдяки бренду відбувається активне розширення ринку збуту . Знаючи це чарівне властивість бренду, розвинені компанії приділяють багато уваги створенню бренду. Але не тільки компанії приділяють багато уваги створенню бренду. Деякі особистості теж приділяють багато уваги своєму бренду. Для цього вони використовують маркетинг особистості. Завдяки маркетингу особистості вони перетворюють своє ім'я в бренд. Після того як ім'я стане брендом, на ньому можна заробляти грошей не менше ніж на товарах, які «прикрашені» торговою маркою, що стала брендом. При цьому, чим більше відоме ім'я, тим більше грошей можна заробити на цьому імені, причому не тільки коли носій цього імені ще живий, але і після його смерті. Доказом цьому служить Майкл Джексон. Він був популярний за життя і залишається таким після смерті, а все тому, що його ім'я стало справжнім брендом. Навіть після того як Майкл пішов з нашого світу у нього все ще залишається величезна армія шанувальників, готова купувати все, що має на собі заповітну напис «Майкл Джексон». Ось вона сила бренду! Створення сильного бренду - це першочергове завдання всіх, хто хоче заробити.
Ставитися до Майклу Джексону можна по-різному. Одні його любили, інші ігнорували, треті ненавиділи. Однак зараз мова не про ставлення до нього, а про те, що вивчення творчості та біографії Майкла Джексона - це дуже хороший спосіб вивчити маркетинг особистості і зрозуміти всю його міць, а також міць бренду та брендингу. Проект «Майкл Джексон» - прекрасний приклад дуже грамотного і якісного маркетингу особистості. Якби не було грамотного маркетингу особистості для просування цього проекту, якби не застосовувалися правила маркетингу , то навряд чи співак досяг би тих висот, які йому підкорилися. Це означає, що у нього був хороший керуючий з маркетингу або іншими словами хороший продюсер, який зумів перетворити Майкла Джексона в «ходовий товар». Звичайно, велику роль зіграв і талант самого співака. Його характеристики, такі як голос, хода, міміка теж зіграли велику роль у досягненні успіху. Але не вони як такі зробили його популярним, а те, що Майкл Джексон слідував певній ідеї, він виступав як інструмент розгортання цієї ідеї. Він навряд чи був самим собою на концертах, він повністю входив в образ, який відповідав ідеї, він транслював цю ідею через себе, немов проектор, через який прокручується плівка і в результаті виходить фільм.
Маркетинг особистості - це і є просування якоїсь ідеї за допомогою особистості. Майкл Джексон став хорошим ретранслятором цієї ідеї. Саме ідея, яку транслював Майкл Джексон, а не він сам, «заряджала» публіку, заводила її, надавала їй емоцій. Можна навіть сказати, що на концертах Майкл Джексон не був просто людиною, він був інструментом для поширення цієї ідеї і робив це максимально ефективно. Як видно, знову ж таки, як і в будь-якому іншому випадку в основі його феномена лежала ідея, а може бути навіть не одна, а декілька, тому що хоча у нього і був стиль, але він був дуже обширний для того, щоб відбивати одну ідею . Саме той факт, що Майкл Джексон був втіленням цієї ідеї, щодо його імені і генерувався у свідомості шанувальників його бренд. Продюсер Джексона явно знав для чого потрібен маркетинг і що він дає. Люди заряджалися енергією, яку створювала в них ця ідея. Вони ставали причетними цій ідеї і світу, який був створений цією ідеєю. Цей світ не впав навіть після того, як Майкл Джексон пішов від нас, а значить, багато його прихильники можуть досі жити в ньому. Світ, створений ідеєю, яку транслював Майкл, існуватиме доти, поки живий хоч одна людина, у якого виникає бренд, а разом з ним і емоції, коли він бачить або чує пісні Майкла Джексона.
Завдяки тому, що застосовувався якісний маркетинг особистості, до Майклу Джексону прийшла популярність. З популярністю до Майкла прийшли і гроші, прийшла і прибуток від маркетингу . Люди були готові ходити на його концерти, купувати його диски, вони продовжують це робити досі. Очевидно, що кожен, хто хоче заробити на своєму імені багато грошей повинен піклуватися про свій бренд. Тільки бренд здатний приносити багатомільярдні доходи, в той час як якщо він відсутній, доходи навряд чи будуть покривати витрати. Тільки за наявності бренду можна створити армію прихильників, а якщо його немає, то кількість шанувальників навряд чи буде більше ніж рота. При цьому треба не забувати про те, що хороший бренд може створити тільки гарна ідея і тільки гарна ідея може привести до успіху і популярності. Маркетинг особистості - це робота з ідеєю особистості, він починається і закінчується ідеєю особистості. Для того щоб займатися маркетингом особистості, треба володіти інструментами роботи з ідеєю. Без володіння такими інструментами можна створити ідею особистості. Якщо не володієш такими інструментами, не можна впровадити ідею особистості в свідомість людей. Відповідно не можна отримати бренд особистості, значить не можна заробити на цьому бренді.
СТАТТІ з брендінгу
Маркетинг - це чарівна паличка, яка може перетворювати «ніщо» в «щось». Вона може перетворювати на «щось» все, в тому числі і людей. Маркетинг робить з людей особистості. «Щось» відрізняється від «ніщо» наявністю бренду. «Ніщо» бренду не має, а ось у «щось» бренд є. Для того щоб перетворити людину з «ніщо» в щось застосовується маркетинг особистості. Саме він перетворює людину на особистість. Що таке бренд? Зазвичай під брендом розуміється якась торгова марка користується популярністю. Зовні воно в принципі так і виглядає, але якщо підійти до питання бренду професійно, то розуміти під брендом відому торгову марку вже не зовсім коректно. У реальності торгова марка - це тільки носій, вмістилище бренду, точно також як скляна пляшка є вмістилищем для напоїв або соків. Бренд - це щось більше, ніж просто торгова марка. Бренд - це образ, який генерується у свідомості людей щодо якогось об'єкта. Торгова марка є завжди, а от бренд виникає тільки в моменти, коли йде взаємодія двох однакових ідей в різних носіях. Поки йде взаємодія, є бренд, коли його немає, тоді немає і бренду.
За своєю суттю бренд - це фактично згусток енергії, якої заряджаються споживачі. Саме енергійність і дає бренду ту магічну силу, якою він володіє. Аналіз бренду це підтверджує. Завдяки енергійності бренд може притягувати до себе людей і утримувати їх. Завдяки бренду відбувається активне розширення ринку збуту . Знаючи це чарівне властивість бренду, розвинені компанії приділяють багато уваги створенню бренду. Але не тільки компанії приділяють багато уваги створенню бренду. Деякі особистості теж приділяють багато уваги своєму бренду. Для цього вони використовують маркетинг особистості. Завдяки маркетингу особистості вони перетворюють своє ім'я в бренд. Після того як ім'я стане брендом, на ньому можна заробляти грошей не менше ніж на товарах, які «прикрашені» торговою маркою, що стала брендом. При цьому, чим більше відоме ім'я, тим більше грошей можна заробити на цьому імені, причому не тільки коли носій цього імені ще живий, але і після його смерті. Доказом цьому служить Майкл Джексон. Він був популярний за життя і залишається таким після смерті, а все тому, що його ім'я стало справжнім брендом. Навіть після того як Майкл пішов з нашого світу у нього все ще залишається величезна армія шанувальників, готова купувати все, що має на собі заповітну напис «Майкл Джексон». Ось вона сила бренду! Створення сильного бренду - це першочергове завдання всіх, хто хоче заробити.
Ставитися до Майклу Джексону можна по-різному. Одні його любили, інші ігнорували, треті ненавиділи. Однак зараз мова не про ставлення до нього, а про те, що вивчення творчості та біографії Майкла Джексона - це дуже хороший спосіб вивчити маркетинг особистості і зрозуміти всю його міць, а також міць бренду та брендингу. Проект «Майкл Джексон» - прекрасний приклад дуже грамотного і якісного маркетингу особистості. Якби не було грамотного маркетингу особистості для просування цього проекту, якби не застосовувалися правила маркетингу , то навряд чи співак досяг би тих висот, які йому підкорилися. Це означає, що у нього був хороший керуючий з маркетингу або іншими словами хороший продюсер, який зумів перетворити Майкла Джексона в «ходовий товар». Звичайно, велику роль зіграв і талант самого співака. Його характеристики, такі як голос, хода, міміка теж зіграли велику роль у досягненні успіху. Але не вони як такі зробили його популярним, а те, що Майкл Джексон слідував певній ідеї, він виступав як інструмент розгортання цієї ідеї. Він навряд чи був самим собою на концертах, він повністю входив в образ, який відповідав ідеї, він транслював цю ідею через себе, немов проектор, через який прокручується плівка і в результаті виходить фільм.
Маркетинг особистості - це і є просування якоїсь ідеї за допомогою особистості. Майкл Джексон став хорошим ретранслятором цієї ідеї. Саме ідея, яку транслював Майкл Джексон, а не він сам, «заряджала» публіку, заводила її, надавала їй емоцій. Можна навіть сказати, що на концертах Майкл Джексон не був просто людиною, він був інструментом для поширення цієї ідеї і робив це максимально ефективно. Як видно, знову ж таки, як і в будь-якому іншому випадку в основі його феномена лежала ідея, а може бути навіть не одна, а декілька, тому що хоча у нього і був стиль, але він був дуже обширний для того, щоб відбивати одну ідею . Саме той факт, що Майкл Джексон був втіленням цієї ідеї, щодо його імені і генерувався у свідомості шанувальників його бренд. Продюсер Джексона явно знав для чого потрібен маркетинг і що він дає. Люди заряджалися енергією, яку створювала в них ця ідея. Вони ставали причетними цій ідеї і світу, який був створений цією ідеєю. Цей світ не впав навіть після того, як Майкл Джексон пішов від нас, а значить, багато його прихильники можуть досі жити в ньому. Світ, створений ідеєю, яку транслював Майкл, існуватиме доти, поки живий хоч одна людина, у якого виникає бренд, а разом з ним і емоції, коли він бачить або чує пісні Майкла Джексона.
Завдяки тому, що застосовувався якісний маркетинг особистості, до Майклу Джексону прийшла популярність. З популярністю до Майкла прийшли і гроші, прийшла і прибуток від маркетингу . Люди були готові ходити на його концерти, купувати його диски, вони продовжують це робити досі. Очевидно, що кожен, хто хоче заробити на своєму імені багато грошей повинен піклуватися про свій бренд. Тільки бренд здатний приносити багатомільярдні доходи, в той час як якщо він відсутній, доходи навряд чи будуть покривати витрати. Тільки за наявності бренду можна створити армію прихильників, а якщо його немає, то кількість шанувальників навряд чи буде більше ніж рота. При цьому треба не забувати про те, що хороший бренд може створити тільки гарна ідея і тільки гарна ідея може привести до успіху і популярності. Маркетинг особистості - це робота з ідеєю особистості, він починається і закінчується ідеєю особистості. Для того щоб займатися маркетингом особистості, треба володіти інструментами роботи з ідеєю. Без володіння такими інструментами можна створити ідею особистості. Якщо не володієш такими інструментами, не можна впровадити ідею особистості в свідомість людей. Відповідно не можна отримати бренд особистості, значить не можна заробити на цьому бренді.
No comments:
Post a Comment