СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Кар'єра - це не просто слово з 7 букв, а дуже солодке слово. Солодке тому, що від нього відчувається присмак успіху, присмак красивою і яскравого життя, присмак нових можливостей, присмак самозадоволення від того, що вдалося реалізуватися. Якщо вже просто саме слово кар'єра солодке, то якщо кар'єра реально вдається, солодше стає в 10 разів. Цей смак нічим не можна помітити, ні з чим не можна поплутати, він один такий. Цей смак настільки хтивий, що кожен рік в сутичку за кар'єрне зростання, вступають мільйони молодих і амбітних хлопців і дівчат. Боротьба йде серйозна, з багатьма стражданнями, але вони того варті, бо результат виправдовує всі позбавлення. Найцікавіша в цьому плані кар'єра - це кар'єра маркетолога. Стати маркетологом - це означає вести людство за собою. Що може бути приємніше?
Методів забезпечення кар'єрного росту в сфері маркетингу існує багато, але є один, маловідомий метод, але досить ефективний. Маловідомий він тому, що люди звикли до складнощів у житті і прості рішення здаються їм чимось фантастичним. Даний метод як раз таки дуже простий, але в теж час ефективний. Мова йде про метод кар'єри маркетолога, при якому застосовується розрив шаблону. Його суть полягає в тому, щоб бути не таким як усі маркетологом і робити не так як усі. Цей метод дозволяє стати монополістом на кар'єрних сходах. Іншими словами, якщо використовувати такий метод, то конкурентів просто не буде. В результаті, поки інші доводять комусь, що вони краще у своїй справі, Ви йдете своєю дорогою, причому дуже великими і впевненими кроками. Над Вами можуть сміятися, але відомо, що сміється той, хто сміється останнім.
Почати кар'єру за допомогою даного методу потрібно з того, щоб запропонувати керівництву використовувати альтернативні підходи, ті, які іншим не відомі для того, щоб розширити варіанти, за допомогою яких можна отримати прибуток від маркетингу . У цьому випадку не доведеться нікому доводити, що володієш цим методом краще, ніж інші і витрачати на це час. Відповідно, коли є метод, який ніхто не застосовує, можна відразу приступати до дій і виграти для себе час. Поки інші щось комусь доводять, можна отримати суттєві результати і пред'явити їх керівництву. Іншим пред'явити крім намірів буде нічого, а це вже великий крок до того, щоб привернути до себе увагу, крок до того, щоб кар'єра маркетолога успішно відбулася.
Наприклад, поки інші пропонують якісь варіанти сегментування ринку, можна принести керівництву модель ринку, в основі якої лежить ідея. Така модель, крім усього іншого, дозволяє виробляти розширення ринку збуту . Крім Вас таку модель ніхто не принесе і відповідно Вам не доведеться доводити, що вона краща, ніж у кого-то. Відповідно можна буде відразу ж приступити до роботи по даній моделі і через деякий час отримати конкретні результати. Інші кар'єристи на Вас просто не будуть звертатися увага, і не будуть вступати з Вами в конкурентну боротьбу. По-перше, вони будуть зайняті розборками між собою, а по-друге, вони, швидше за все, будуть думати, що запропонована Вами модель не відповідає дійсності, тому що раніше вони її не використовували, а значить, отримати результати Ви не зможете. У реальності результати будуть, причому будуть дуже скоро і дуже якісні.
Поки інші розбираються, Ви приходите до керівництва та пред'являєте результати. Це буде Ваша перша перемога і перший крок на шляху кар'єрних сходів. Також це буде перше і дуже болюча поразка для тих, хто в цей час намагався довести, що він краще розбирається в якомусь питанні. Ви отримаєте перед останніми стратегічну перевагу, воно буде полягати в тому, що спиратися керівництво з цього моменту буде тільки на Вас і на Ваші пропозиції. Це пов'язано з тим, що результати будуть тільки у Вас. Решта будуть змушені або звільнитися, або фактично почати працювати на Вас. Таким чином, за допомогою такого нехитрого прийому Ви стаєте на одну сходинку вище інших, причому з мінімальними зусиллями і витратами часу. Далі вас чекає дуже швидка кар'єра маркетолога.
Далі Вам потрібно лише розвивати успіх. Розвивати успіх - значить застосовувати активний маркетинг і отримувати нові результати. Нові результати можна отримати, якщо запропонувати працювати і по інших напрямках допомогою нових методик. Це треба зробити для того, щоб опозиціонери не змогли перехопити ініціативу. Наприклад, можна показати, що потреба теж як і ринок має у своєму підставі ідею і показати, як вона формується і що можна зробити для того, щоб її сформувати. Після того, як за новою методикою будуть отримані перші споживачі, у опозиціонерів вже майже не залишиться шансу. Залишиться зробити останній крок. Останній крок полягає в тому, щоб перевести всю маркетингову діяльність на нові методики. Коли це буде зроблено, шансу вже не буде ні у кого, відповідно, відбудеться міцне закріплення позицій. Тепер вже можна буде будувати маркетингову систему Вам підконтрольну на базі нових методик.
На все зазначене потрібно витратити, зовсім мало часу. Для того щоб виконати всі вищевказані заходи, знадобитися від 6 місяців до року залежно від того, наскільки сильно окопалися конкуренти. Іноді навіть менше. При традиційному підході, який полягає в тому, щоб вступати в конкурентну боротьбу, на кар'єрне зростання можна витратити не менше 5 років і ще не зрозуміло, чи буде успіх, тому що за 5 років може помінятися ситуація. Таким чином, поки інші будують кар'єру за допомогою старих методик, Ви вже будете мінімум 4 роки отримувати всі блага, належні успішній людині. Наздогнати Вас буде вже неможливо, а значить, можна впевнено говорити, що кар'єрі вже нічого не завадить. Це дозволить не нервувати і будувати довгострокові життєві плани. Ну і найголовніше полягає в тому, що боротьба з конкурентами буде виграна.
Книги з маркетингу не вчать тому, як зробити кар'єру в сфері маркетингу, вони лише вчать, як виконувати чужу волю і якщо вийде, довести, що можеш робити це краще ніж інші. Це суттєвий пробіл в маркетингу для тих, хто хоче досягти успіху, це відсутню ланку. Ця прогалина можна усунути за допомогою ноомаркетінга і якщо читати корисні статті з маркетингу . Ноомаркетінг - це нова концепція маркетингу як для маркетологів, яких влаштовує їх кар'єра, але також і для тих маркетологів, які швидко хочуть зайняти більш високу позицію. Ноомаркетінг - це системний інструмент для роботи з ринком, але також і інструмент із завоювання позицій в компанії або іншими словами, допомога по кар'єрі маркетолога. Такий результат виходить за рахунок того, що в ноомаркетінге міститься великий набір нових методик по роботі з ринками, які дозволять зробити кар'єру дуже швидко і в будь-якій компанії.
Кар'єра - це не просто слово з 7 букв, а дуже солодке слово. Солодке тому, що від нього відчувається присмак успіху, присмак красивою і яскравого життя, присмак нових можливостей, присмак самозадоволення від того, що вдалося реалізуватися. Якщо вже просто саме слово кар'єра солодке, то якщо кар'єра реально вдається, солодше стає в 10 разів. Цей смак нічим не можна помітити, ні з чим не можна поплутати, він один такий. Цей смак настільки хтивий, що кожен рік в сутичку за кар'єрне зростання, вступають мільйони молодих і амбітних хлопців і дівчат. Боротьба йде серйозна, з багатьма стражданнями, але вони того варті, бо результат виправдовує всі позбавлення. Найцікавіша в цьому плані кар'єра - це кар'єра маркетолога. Стати маркетологом - це означає вести людство за собою. Що може бути приємніше?
Методів забезпечення кар'єрного росту в сфері маркетингу існує багато, але є один, маловідомий метод, але досить ефективний. Маловідомий він тому, що люди звикли до складнощів у житті і прості рішення здаються їм чимось фантастичним. Даний метод як раз таки дуже простий, але в теж час ефективний. Мова йде про метод кар'єри маркетолога, при якому застосовується розрив шаблону. Його суть полягає в тому, щоб бути не таким як усі маркетологом і робити не так як усі. Цей метод дозволяє стати монополістом на кар'єрних сходах. Іншими словами, якщо використовувати такий метод, то конкурентів просто не буде. В результаті, поки інші доводять комусь, що вони краще у своїй справі, Ви йдете своєю дорогою, причому дуже великими і впевненими кроками. Над Вами можуть сміятися, але відомо, що сміється той, хто сміється останнім.
Почати кар'єру за допомогою даного методу потрібно з того, щоб запропонувати керівництву використовувати альтернативні підходи, ті, які іншим не відомі для того, щоб розширити варіанти, за допомогою яких можна отримати прибуток від маркетингу . У цьому випадку не доведеться нікому доводити, що володієш цим методом краще, ніж інші і витрачати на це час. Відповідно, коли є метод, який ніхто не застосовує, можна відразу приступати до дій і виграти для себе час. Поки інші щось комусь доводять, можна отримати суттєві результати і пред'явити їх керівництву. Іншим пред'явити крім намірів буде нічого, а це вже великий крок до того, щоб привернути до себе увагу, крок до того, щоб кар'єра маркетолога успішно відбулася.
Наприклад, поки інші пропонують якісь варіанти сегментування ринку, можна принести керівництву модель ринку, в основі якої лежить ідея. Така модель, крім усього іншого, дозволяє виробляти розширення ринку збуту . Крім Вас таку модель ніхто не принесе і відповідно Вам не доведеться доводити, що вона краща, ніж у кого-то. Відповідно можна буде відразу ж приступити до роботи по даній моделі і через деякий час отримати конкретні результати. Інші кар'єристи на Вас просто не будуть звертатися увага, і не будуть вступати з Вами в конкурентну боротьбу. По-перше, вони будуть зайняті розборками між собою, а по-друге, вони, швидше за все, будуть думати, що запропонована Вами модель не відповідає дійсності, тому що раніше вони її не використовували, а значить, отримати результати Ви не зможете. У реальності результати будуть, причому будуть дуже скоро і дуже якісні.
Поки інші розбираються, Ви приходите до керівництва та пред'являєте результати. Це буде Ваша перша перемога і перший крок на шляху кар'єрних сходів. Також це буде перше і дуже болюча поразка для тих, хто в цей час намагався довести, що він краще розбирається в якомусь питанні. Ви отримаєте перед останніми стратегічну перевагу, воно буде полягати в тому, що спиратися керівництво з цього моменту буде тільки на Вас і на Ваші пропозиції. Це пов'язано з тим, що результати будуть тільки у Вас. Решта будуть змушені або звільнитися, або фактично почати працювати на Вас. Таким чином, за допомогою такого нехитрого прийому Ви стаєте на одну сходинку вище інших, причому з мінімальними зусиллями і витратами часу. Далі вас чекає дуже швидка кар'єра маркетолога.
Далі Вам потрібно лише розвивати успіх. Розвивати успіх - значить застосовувати активний маркетинг і отримувати нові результати. Нові результати можна отримати, якщо запропонувати працювати і по інших напрямках допомогою нових методик. Це треба зробити для того, щоб опозиціонери не змогли перехопити ініціативу. Наприклад, можна показати, що потреба теж як і ринок має у своєму підставі ідею і показати, як вона формується і що можна зробити для того, щоб її сформувати. Після того, як за новою методикою будуть отримані перші споживачі, у опозиціонерів вже майже не залишиться шансу. Залишиться зробити останній крок. Останній крок полягає в тому, щоб перевести всю маркетингову діяльність на нові методики. Коли це буде зроблено, шансу вже не буде ні у кого, відповідно, відбудеться міцне закріплення позицій. Тепер вже можна буде будувати маркетингову систему Вам підконтрольну на базі нових методик.
На все зазначене потрібно витратити, зовсім мало часу. Для того щоб виконати всі вищевказані заходи, знадобитися від 6 місяців до року залежно від того, наскільки сильно окопалися конкуренти. Іноді навіть менше. При традиційному підході, який полягає в тому, щоб вступати в конкурентну боротьбу, на кар'єрне зростання можна витратити не менше 5 років і ще не зрозуміло, чи буде успіх, тому що за 5 років може помінятися ситуація. Таким чином, поки інші будують кар'єру за допомогою старих методик, Ви вже будете мінімум 4 роки отримувати всі блага, належні успішній людині. Наздогнати Вас буде вже неможливо, а значить, можна впевнено говорити, що кар'єрі вже нічого не завадить. Це дозволить не нервувати і будувати довгострокові життєві плани. Ну і найголовніше полягає в тому, що боротьба з конкурентами буде виграна.
Книги з маркетингу не вчать тому, як зробити кар'єру в сфері маркетингу, вони лише вчать, як виконувати чужу волю і якщо вийде, довести, що можеш робити це краще ніж інші. Це суттєвий пробіл в маркетингу для тих, хто хоче досягти успіху, це відсутню ланку. Ця прогалина можна усунути за допомогою ноомаркетінга і якщо читати корисні статті з маркетингу . Ноомаркетінг - це нова концепція маркетингу як для маркетологів, яких влаштовує їх кар'єра, але також і для тих маркетологів, які швидко хочуть зайняти більш високу позицію. Ноомаркетінг - це системний інструмент для роботи з ринком, але також і інструмент із завоювання позицій в компанії або іншими словами, допомога по кар'єрі маркетолога. Такий результат виходить за рахунок того, що в ноомаркетінге міститься великий набір нових методик по роботі з ринками, які дозволять зробити кар'єру дуже швидко і в будь-якій компанії.
No comments:
Post a Comment