СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
СТАТТІ З ПРОДАЖІВ
Все точно знають, що продажі приносять гроші, тому що гроші приходять саме від них. Ніхто, правда, не аналізує, скільки реально прибутку дають продавці і чи дають взагалі, але гроші йдуть від них напевно, а значить, користь помітна. Користь від маркетингу особливо в плані грошей не так очевидна. Вважається, що маркетологи гроші не приносять, а тільки просять, хоча насправді це далеко не так і про це трохи нижче. Тим більше не зрозуміло, як може принести гроші взаємодія маркетингу і продажів, адже одні витрачають, інші приносять, а це протиріччя. У реальності така взаємодія є і воно дуже навіть ефективне. Наприклад, якщо окремо продажу приносять 10000 $, а окремо маркетинг 10000 $, то в сумі вони дадуть 20000 $. Але якщо йде взаємодія маркетингу і продажів, то в сумі вони дадуть вже не 20000 $, а 30000 $. Маркетинг впливає на віддачу від продажів, а продажі впливають на віддачу від маркетингу. Це означає, що взаємодія маркетингу і продажів - це синергія, при якій 2 + 2 = 5. Отримати такий результат можна, тільки якщо організувати активну взаємодію маркетингу і продажів. Як це зробити? Про це якраз і говоритися далі.
Отримати активну й ефективну взаємодію маркетингу і продажів можна тільки в тому випадку, якщо мати прокачаного продавця і прокачаного маркетолога, а також якщо дотримуватися правила маркетингу . Прокачаний продавець максимізує обсяг продажів за рахунок того, що в нього втілена ідея, відповідна товару, який він продає. Він може суттєво збільшити обсяги продажів, аж до того, що кожен клієнт, що зайшов в магазин, піде з покупкою, а деякі можуть піти з двома і навіть трьома покупками. Однак прокачаний продавець працює тільки з тими, хто зайшов в магазин. З тими, хто в магазин не зайшов, він не працює, тому що у нього немає доступу до них. Відповідно, прокачаний продавець за рідкісним винятком може збільшити кількість людей, які зробили покупку, іншими словами він може збільшити відсоток конверсії, але от збільшити потік людей, що заходять у магазин, йому навряд чи вдасться. Таким чином, ми приходимо до висновку про те, що прокачаний продавець повинен мати помічника, який збільшує потік відвідувачів, а таким помічником є ні хто інший, як прокачаний маркетолог. Прокачаний маркетолог - це такий маркетолог, в якого впроваджена ідея товару, який він продає. Прокачаний маркетолог дозволяє зрозуміти для чого потрібен маркетинг .
Прокачаний маркетолог і прокачаний продавець повинні працювати у зв'язці, тому, що для того щоб продавець міг продати, необхідно, щоб маркетолог створював мотивацію у клієнтів. Така зв'язка - це і є бізнес нового покоління . Створена мотивація призведе покупця в магазин, і тут з ним вже буде працювати продавець. Без мотивації, ніхто ніколи в житті не піде в магазин, точно так само, як автомобіль з порожнім баком нікуди не зможе поїхати. Для всього потрібна енергія, причому до людини енергія точно також застосовна, як і до механізмів з тією лише різницею, що у механізмів механічна енергія, а у людей біологічна. Енергія завжди має ідеальну природу, тобто енергія - це те, що створюється ідеєю. Відповідно для того, щоб створити мотивацію у людини, необхідно здійснити вплив на ідею з тим, щоб вона її згенерувала. Це досить просто. Для створення енергії потрібно просто зіштовхнути два носія однаковою ідеї. Один з таких носіїв у нашому випадку - це людина, тобто відвідувач магазину, а іншим носієм може бути все що завгодно, починаючи від рекламних матеріалів, закінчуючи товаром, продавцем або маркетологом. Продажі - це і є фактично процес створення у покупця енергії. Якщо це вдається, то буде покупка, якщо ні, то її не буде.
Приклад зіштовхування двох носіїв однакової ідеї і утворення енергії - це два магніти. Коли вони опиняються на певній відстані один від одного, вони починають відштовхуватися один від одного. З магнітом в процесі взаємодії нічого не відбувається, він залишається таким же, як був, а значить, не він виділяє енергію. Нічого іншого крім ідеї та елементів, з яких складається магніт, в ньому немає. Відповідно, раз не елементи магніту виділяють енергію, значить ідея, втіленням якої і є магніт, виділяє цю енергію. Таким чином, для того, щоб відштовхнути один шматок магніту, досить підвести до нього інший шматок магніту. В результаті цього відбувається взаємодія ідей і виділення енергії, яка і відштовхує магніти один від одного. Цей же механізм використовується і для створення мотивації у людини. Після того, як на людину, в якому втілена ідея, здійснили вплив об'єктом з такою ж втіленої ідеєю, у нього виникає енергія, причому цілеспрямована енергія, яка вказує, куди людині рухатися і навіщо.
Добре, коли ідея товару вже втілена в достатню кількість людей або взагалі в когось впроваджена. Однак іноді трапляється так, що ідея втілена в недостатня кількість людей, або взагалі не впроваджена ні в кого. У такій ситуації, скільки не вплине на людину, в якої не втілена потрібна нам ідея, мотивація у нього не виникає і магазин він не піде. Ця ситуація часто спостерігається в природі. Якщо, припустимо, впливати на магніт деревом або магнітом на дерево, то енергія не виникає, тому що в магніті не втілено ідея дерева, а в дерево не втілена ідея магніту. Відповідно, не відбувається взаємодія двох однакових ідей і не відбувається генерація мотиваційної енергії. У цій ситуації для того, щоб збільшити потік відвідувачів, маркетологу потрібно попрацювати над тим, щоб втілити ідею в потрібну кількість людей. Після того, як ідея буде втілена, потік клієнтів збільшитися, а значить, збільшиться і обсяг роботи у продавців, а значить і обсяг продажів, правда тільки в тому випадку, якщо ці продавці прокачані і тільки в тому випадку, якщо йде активна взаємодія маркетингу і продажів.
Є ще одна ситуація. Вона полягає в тому, що ідея впроваджена, але не втілена в людину. Якщо ідея не втілена в людину, то людина її відчуває, але не усвідомлює, а значить, не знає, як реагувати в той момент, коли йде активізація ідеї. Відповідно, домогтися від людини, в якого ідея лише впроваджена потрібного нам поведінки не вийде. Він буде лише відчувати, що чогось хоче, але не знає чого. У цьому випадку, вирішити питання можна, тільки якщо перевести ідею зі статусу «впроваджена» у статус «втілена». Втілення ідеї - це вливання суті ідеї в людини. Впроваджена ідея створює, немов порожню матрицю, порожня посудина в людині, який треба заповнити ідеєю. Заповнюється цей посудину через інформацію, тому як інформація - це елемент ідеї. Електрони, протони, нейтрони - це елементарні частинки матерії, а інформація - це свого роду елементарна одиниця ідеї. Відповідно втілити ідею можна тільки шляхом передачі людині інформації, що стосується даної ідеї, тобто передати людині елементи, з яких він у собі збере ідею. Тільки після того, як ідея буде повністю зібрана, людина її усвідомлює і буде реагувати потрібним нам чином тоді, коли ми здійснюємо вплив на ідею. Втіленням ідеї в нормі якраз і займається прокачаний маркетолог. Підсумком всього цього є прибуток від маркетингу .
Виходить, що маркетинг і продажі повинні працювати в тісній зв'язці: маркетолог створює клієнтів, а продавець їх витрачає. Чим більше клієнтів створив маркетолог, тим більше їх може витрачати продавець. До слова маркетолог тим і приносить гроші, що створює клієнтів. Знаючи це легше зрозуміти потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Витрата споживачів в даному випадку - це перетворення відвідувача в покупця. Тільки максимально ефективна спільна робота продавця і маркетолога, яка можлива тільки у випадку, якщо є активна взаємодія маркетингу і продажів, здатна зробити обсяги продажів максимальними. При цьому, як уже було сказано вище, продавець, буде ефективним тільки в тому випадку, якщо він прокачаний потрібної нам ідеєю, тому що тільки прокачка може втілити в нього ідею і тільки після прокачування він почне її поширювати. В принципі те ж саме стосується і маркетолога. У нього теж має бути впроваджена потрібна ідея, інакше він не зможе її передати людині і перетворити того в клієнта. Хочете навчитися прокачувати продавця і маркетолога, щоб вони перетворювали відвідувачів у клієнтів? Вивчайте ноомаркетінг і читайте статті з маркетингу . Це дасть вам потрібні знання. Не хочете займатися всім цим самостійно? Звертайтеся до фахівців.
СТАТТІ З ПРОДАЖІВ
Все точно знають, що продажі приносять гроші, тому що гроші приходять саме від них. Ніхто, правда, не аналізує, скільки реально прибутку дають продавці і чи дають взагалі, але гроші йдуть від них напевно, а значить, користь помітна. Користь від маркетингу особливо в плані грошей не так очевидна. Вважається, що маркетологи гроші не приносять, а тільки просять, хоча насправді це далеко не так і про це трохи нижче. Тим більше не зрозуміло, як може принести гроші взаємодія маркетингу і продажів, адже одні витрачають, інші приносять, а це протиріччя. У реальності така взаємодія є і воно дуже навіть ефективне. Наприклад, якщо окремо продажу приносять 10000 $, а окремо маркетинг 10000 $, то в сумі вони дадуть 20000 $. Але якщо йде взаємодія маркетингу і продажів, то в сумі вони дадуть вже не 20000 $, а 30000 $. Маркетинг впливає на віддачу від продажів, а продажі впливають на віддачу від маркетингу. Це означає, що взаємодія маркетингу і продажів - це синергія, при якій 2 + 2 = 5. Отримати такий результат можна, тільки якщо організувати активну взаємодію маркетингу і продажів. Як це зробити? Про це якраз і говоритися далі.
Отримати активну й ефективну взаємодію маркетингу і продажів можна тільки в тому випадку, якщо мати прокачаного продавця і прокачаного маркетолога, а також якщо дотримуватися правила маркетингу . Прокачаний продавець максимізує обсяг продажів за рахунок того, що в нього втілена ідея, відповідна товару, який він продає. Він може суттєво збільшити обсяги продажів, аж до того, що кожен клієнт, що зайшов в магазин, піде з покупкою, а деякі можуть піти з двома і навіть трьома покупками. Однак прокачаний продавець працює тільки з тими, хто зайшов в магазин. З тими, хто в магазин не зайшов, він не працює, тому що у нього немає доступу до них. Відповідно, прокачаний продавець за рідкісним винятком може збільшити кількість людей, які зробили покупку, іншими словами він може збільшити відсоток конверсії, але от збільшити потік людей, що заходять у магазин, йому навряд чи вдасться. Таким чином, ми приходимо до висновку про те, що прокачаний продавець повинен мати помічника, який збільшує потік відвідувачів, а таким помічником є ні хто інший, як прокачаний маркетолог. Прокачаний маркетолог - це такий маркетолог, в якого впроваджена ідея товару, який він продає. Прокачаний маркетолог дозволяє зрозуміти для чого потрібен маркетинг .
Прокачаний маркетолог і прокачаний продавець повинні працювати у зв'язці, тому, що для того щоб продавець міг продати, необхідно, щоб маркетолог створював мотивацію у клієнтів. Така зв'язка - це і є бізнес нового покоління . Створена мотивація призведе покупця в магазин, і тут з ним вже буде працювати продавець. Без мотивації, ніхто ніколи в житті не піде в магазин, точно так само, як автомобіль з порожнім баком нікуди не зможе поїхати. Для всього потрібна енергія, причому до людини енергія точно також застосовна, як і до механізмів з тією лише різницею, що у механізмів механічна енергія, а у людей біологічна. Енергія завжди має ідеальну природу, тобто енергія - це те, що створюється ідеєю. Відповідно для того, щоб створити мотивацію у людини, необхідно здійснити вплив на ідею з тим, щоб вона її згенерувала. Це досить просто. Для створення енергії потрібно просто зіштовхнути два носія однаковою ідеї. Один з таких носіїв у нашому випадку - це людина, тобто відвідувач магазину, а іншим носієм може бути все що завгодно, починаючи від рекламних матеріалів, закінчуючи товаром, продавцем або маркетологом. Продажі - це і є фактично процес створення у покупця енергії. Якщо це вдається, то буде покупка, якщо ні, то її не буде.
Приклад зіштовхування двох носіїв однакової ідеї і утворення енергії - це два магніти. Коли вони опиняються на певній відстані один від одного, вони починають відштовхуватися один від одного. З магнітом в процесі взаємодії нічого не відбувається, він залишається таким же, як був, а значить, не він виділяє енергію. Нічого іншого крім ідеї та елементів, з яких складається магніт, в ньому немає. Відповідно, раз не елементи магніту виділяють енергію, значить ідея, втіленням якої і є магніт, виділяє цю енергію. Таким чином, для того, щоб відштовхнути один шматок магніту, досить підвести до нього інший шматок магніту. В результаті цього відбувається взаємодія ідей і виділення енергії, яка і відштовхує магніти один від одного. Цей же механізм використовується і для створення мотивації у людини. Після того, як на людину, в якому втілена ідея, здійснили вплив об'єктом з такою ж втіленої ідеєю, у нього виникає енергія, причому цілеспрямована енергія, яка вказує, куди людині рухатися і навіщо.
Добре, коли ідея товару вже втілена в достатню кількість людей або взагалі в когось впроваджена. Однак іноді трапляється так, що ідея втілена в недостатня кількість людей, або взагалі не впроваджена ні в кого. У такій ситуації, скільки не вплине на людину, в якої не втілена потрібна нам ідея, мотивація у нього не виникає і магазин він не піде. Ця ситуація часто спостерігається в природі. Якщо, припустимо, впливати на магніт деревом або магнітом на дерево, то енергія не виникає, тому що в магніті не втілено ідея дерева, а в дерево не втілена ідея магніту. Відповідно, не відбувається взаємодія двох однакових ідей і не відбувається генерація мотиваційної енергії. У цій ситуації для того, щоб збільшити потік відвідувачів, маркетологу потрібно попрацювати над тим, щоб втілити ідею в потрібну кількість людей. Після того, як ідея буде втілена, потік клієнтів збільшитися, а значить, збільшиться і обсяг роботи у продавців, а значить і обсяг продажів, правда тільки в тому випадку, якщо ці продавці прокачані і тільки в тому випадку, якщо йде активна взаємодія маркетингу і продажів.
Є ще одна ситуація. Вона полягає в тому, що ідея впроваджена, але не втілена в людину. Якщо ідея не втілена в людину, то людина її відчуває, але не усвідомлює, а значить, не знає, як реагувати в той момент, коли йде активізація ідеї. Відповідно, домогтися від людини, в якого ідея лише впроваджена потрібного нам поведінки не вийде. Він буде лише відчувати, що чогось хоче, але не знає чого. У цьому випадку, вирішити питання можна, тільки якщо перевести ідею зі статусу «впроваджена» у статус «втілена». Втілення ідеї - це вливання суті ідеї в людини. Впроваджена ідея створює, немов порожню матрицю, порожня посудина в людині, який треба заповнити ідеєю. Заповнюється цей посудину через інформацію, тому як інформація - це елемент ідеї. Електрони, протони, нейтрони - це елементарні частинки матерії, а інформація - це свого роду елементарна одиниця ідеї. Відповідно втілити ідею можна тільки шляхом передачі людині інформації, що стосується даної ідеї, тобто передати людині елементи, з яких він у собі збере ідею. Тільки після того, як ідея буде повністю зібрана, людина її усвідомлює і буде реагувати потрібним нам чином тоді, коли ми здійснюємо вплив на ідею. Втіленням ідеї в нормі якраз і займається прокачаний маркетолог. Підсумком всього цього є прибуток від маркетингу .
Виходить, що маркетинг і продажі повинні працювати в тісній зв'язці: маркетолог створює клієнтів, а продавець їх витрачає. Чим більше клієнтів створив маркетолог, тим більше їх може витрачати продавець. До слова маркетолог тим і приносить гроші, що створює клієнтів. Знаючи це легше зрозуміти потрібен чи ні маркетинг бізнесу . Витрата споживачів в даному випадку - це перетворення відвідувача в покупця. Тільки максимально ефективна спільна робота продавця і маркетолога, яка можлива тільки у випадку, якщо є активна взаємодія маркетингу і продажів, здатна зробити обсяги продажів максимальними. При цьому, як уже було сказано вище, продавець, буде ефективним тільки в тому випадку, якщо він прокачаний потрібної нам ідеєю, тому що тільки прокачка може втілити в нього ідею і тільки після прокачування він почне її поширювати. В принципі те ж саме стосується і маркетолога. У нього теж має бути впроваджена потрібна ідея, інакше він не зможе її передати людині і перетворити того в клієнта. Хочете навчитися прокачувати продавця і маркетолога, щоб вони перетворювали відвідувачів у клієнтів? Вивчайте ноомаркетінг і читайте статті з маркетингу . Це дасть вам потрібні знання. Не хочете займатися всім цим самостійно? Звертайтеся до фахівців.
No comments:
Post a Comment