Tuesday, March 31, 2015

Управління ефективністю маркетингу

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Маркетинг - це вид діяльності, що приносить гарний прибуток. Це доведено багатьма компаніями, починаючи компанією Apple і закінчуючи компанією Zara, бренди яких входять в топ-100 найдорожчих брендів. Результат, досягнутий ними, отриманий завдяки якісному маркетингу. Треба відзначити, що прибуток від маркетингу йде з багатьох напрямків. Але щоб маркетинг приніс прибуток, в нього потрібно інвестувати. Маркетинг тут не самотній, інвестувати потрібно в усі, так уже влаштований наш світ. В принципі маркетингом можна займатися і самостійно, тоді інвестувати доведеться тільки час, але краще доручити маркетинг професіоналам, тому як вони зроблять все набагато швидше, ніж не професіонали. У підсумку маркетинг від професіонала вийде дешевше, ніж самостійний маркетинг. Ясна річ - де є інвестиції, там хочеться мати віддачу від них. Ясна річ - чим ефективніше маркетинг, тим краще віддача від інвестицій в нього. Добитися максимальної віддачі можна тільки в тому випадку, якщо маркетинг буде максимально ефективним. Щоб маркетинг був ефективним, потрібно здійснювати управління ефективністю маркетингу. Сам по собі маркетинг не стане ефективним.

Ефективний маркетинг дозволяє провести розширення ринку збуту , а значить і збільшити обсяг продажів. У цьому зв'язку в постає питання про те, як реалізується управління ефективністю маркетингу? Щоб відповісти на це питання, давайте згадай в найдрібніших подробицях про те, як ми робимо чай або каву. Конкретні алгоритми приготування чаю або кави можуть бути різними, залежно від того, хто як звик, але от сукупність дій приблизно однакова для всіх. Перше обов'язкове дія - це взяти чайник, наповнити його водою і поставити воду закипати. Після цього береться гуртка і ложка. Кружка ставитися в зручне місце. Береться чай або каву і кладеться в кухоль. Після чого туди ж додається цукор, лимон, молоко, загалом, знову ж хто як звик. Можливо, нічого не додається. Отже, вода закипає, береться чайник, і кип'ячена вода наливається кухоль. Чай або кава майже готові, треба дати їм трохи настоятися. Після того, як чай або кава настоялися, їх можна пити. П'ємо чай або каву, отримуємо заряд бадьорості і йдемо далі. Заряд бадьорості нам необхідний, тому як далі піде дуже серйозна розмова про програмування в маркетингу. Програмування в маркетингу - це складання програм маркетингу. Тільки за допомогою використання програм маркетингу можна домогтися максимальної ефективності маркетингу і максимальну віддачу від нього.

Управління ефективністю маркетингу - це, насамперед, проходження програмі маркетингу. Слідувати програмі маркетингу потрібно в тому числі і тоді, коли реалізується маркетинг особистості . Іноді може здаватися, що програми маркетингу - це щось непотрібне і зайве. Може навіть здаватися, що спонтанність набагато краще. Проте вже з прикладу наведеного вище, очевидно, що навіть така проста дія, як приготування чаю або кави відбувається за певною програмою через вчинення строго певних дій. Якщо відхилиться від програми, не зробити якусь дію, то чай, кава, а з ними бадьорість отримані не будуть. Буде отримано все, що завгодно, але тільки не потрібний нам результат. Потім відсутність результату спишеться на все, що завгодно, наприклад, на світову фінансову кризу, на несприятливу кон'юнктуру, на інопланетян, на дію Місяця або ж сонячні бурі, але тільки не на той факт, що всього-на-всього був вибраний і застосований неправильний алгоритм. Якщо робити все спонтанно, результат, як правило, буває отримано дуже рідко. Все тому, що спонтанність - це реагування на події, рефлексія подій. Ці події створені іншими людьми та компаніями, а не вами, значить і результат буде отриманий ними, а не вами. Щоб отримати свій результат, треба цілеспрямовано і планомірно створювати свій потік подій.

Управління ефективністю маркетингу необхідно здійснювати за всіма напрямами. Це означає, що складати програми маркетингу треба для будь-якої діяльності у сфері маркетингу, будь то пошук нових можливостей, сегментування ринку, створення нового товару, проведення маркетингових досліджень і все решти. Також дуже важливо мати план просування товару . Тільки через складання програм і планів маркетингу можна отримати реальний результат для себе, а не дядька з іншої компанії. Тільки складання програми маркетингу дозволить створювати свій потік подій, а не реагувати на інформаційне сміття різного роду, яким переповнена навколишнє середовище. Коли у вас є програма маркетингу - ви неухильно, як бульдозер йдете до своєї мети, вас ніщо не зупинить. Але коли у вас немає програми, навіть зміна погоди може вплинути на вас так, що ви зіб'єтеся з курсу і почнете займатися чимось відстороненим. Якщо розглянути приклад з приготуванням чаю або кави, вам можуть, наприклад, подзвонити. Начебто дрібниця, але таке відволікання від програми в підсумку може призвести до того, що ви забудете насипати цукор, або ж забудете його розмішати. У підсумку результат вашої праці буде зовсім не таким, як ви хотіли, і це може зіпсувати вам настрій на цілий день.

Програмування в маркетингу, тобто створення програм маркетингу - це дуже серйозна технологія, яка дозволяє здійснювати управління ефективністю маркетингу, а значить і управління прибутком від інвестицій в маркетинг. Крім того, що маркетингові програми дозволяють не збитися з курсу, вони допомагають також і налаштуватися на цей самий курс. Ще одна вигода від них полягає в тому, що вони дозволяють організувати взаємодію маркетингу і продажів і тим самим збільшити обсяг продажів. Складаючи програму, ми моделюємо певний процес, а значить, можемо визначити, які дії необхідно здійснювати в першу чергу, які дії необхідно здійснювати в другу чергу і які в останню. Також ми, бачачи весь процес перед очима, можемо вибрати оптимальний набір дій, прибравши все зайве і дублюючі. Тим самим, складаючи програму, ми волею чи неволею отримуємо ще й економію коштів, ресурсів часу. Скласти програму неважко. Для цього необхідно перш все знати, який результат передбачається отримати, а також приблизно уявляти собі, які дії приведуть до отримання потрібного результату. По суті, побудова програми маркетингу - це рішення простою шкільної завдання. Ви знаходитесь в точці «А», а вам треба потрапити в точку «Б». У даному контексті точка «А» - це те, що ви маєте на поточний момент, а точка «Б» - це те, що ви хочете мати у підсумку.

Складання програми маркетингу - це визначення шляху проходження з точки «А» в точку «Б». Найголовніше в цій справі - визначити найкоротший шлях, тому що тільки найкоротший шлях дозволить отримати максимальну віддачу від інвестицій в маркетинг, а іноді отримати віддачу в принципі. Інвестиції в маркетинг потрібні в будь-якому випадку, тому що без інвестицій в маркетинг добитися значного успіху на ринку неможливо в принципі. Неможливо з тієї простої причини, що товари або послуги споживає ринок, а маркетинг в свою чергу - це мова, якою розмовляє ринок. Інвестиції в маркетинг - це інвестиції у вивчення цієї мови. Тільки вивчивши мову, якою спілкується ринок, можна передати ринку потрібну інформацію, на яку він відгукнеться і дізнатися, що йому потрібно. Людина, що не знає російську мову, ніколи правильний не відгукнеться на пропозицію дружити, просто тому, що він його не зрозуміє. Точно також і ринок не відгукнеться на пропозицію, яка сказано незрозумілою йому мовою. Він просто не зрозуміє його. Ви будете думати, що з ринком якісь проблеми, раз він Вас не розуміє або з Вами якісь проблеми. Але реально проблема в тому, що розмова йде на різних мовах. Для того щоб було розуміння, необхідно щоб компанія і ринок говорили на одній мові. Хочете говорити з ринком на зрозумілій йому мові? Мінімум що для цього треба робити - це читати мої статті з маркетингу . Максимум, що треба робити - це застосовувати на практиці знання, отримані зі статей.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru