Friday, March 27, 2015

Психологічний маркетинг

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Якщо Ви хотіли прочитати статтю про те, як просувати психологію, то змушений Вас засмутити, тому як даний матеріал не про це. Стаття присвячена психологічної функції маркетингу і саме з цієї причини вона має назву «психологічний маркетинг». Взагалі є стандартні функції маркетолога , а значить і маркетингу. Але виявилося, що крім стандартних функцій, маркетинг виконує ще й нову для себе психологічну функцію, тому як він дозволяє зберегти психіку бізнесмена в цілісності й схоронності. У цьому зв'язку застосовувати маркетинг стає життєво необхідним кожному бізнесмену, бо навантаження на психіку будь-якого сучасного бізнесмена просто величезні. В результаті цих навантажень на психіку, бізнесмен постійно відчуває сильні і руйнівні стреси, якщо не застосовує маркетинг. Відповідно, якщо застосовувати маркетинг, то стреси можна мінімізувати і навіть звести до нуля.

Яким чином маркетинг може надати психологічну допомогу? Візьмемо, наприклад стрес. Дуже часто стрес бізнесмена викликаний браком інформації. Бізнесмену постійно доводиться приймати багато рішень і, найголовніше, нести за них відповідальність, включаючи фінансову відповідальність. Причому приймаються рішення часто без достатнього обсягу інформації. Однак без достатнього обсягу інформації немає достатньої ступеня розуміння ситуації на ринку. Це викликає занепокоєння і напругу. Відсутність достатнього обсягу інформації призводить ще й до невизначеності, адже бізнесмен точно не знає, правильне чи ні рішення, він прийняв, до тих пір, поки не закінчиться ситуація і не буде отриманий результат. Маркетинг допомагає мати потрібний обсяг інформації і приймати рішення, в яких впевнений. В результаті стрес не настає, а це і є психологічний маркетинг.

Відомо, що бізнес - це досить таки жорстке заняття, для якого всі засоби хороші, особливо добре для бізнесу такий засіб як правила маркетингу . Крім правміл маркетингу є й інші засоби. Деякі з таких засобів виглядають не дуже моральними та етичними. В результаті цього у бізнесмена дуже часто виникає почуття провини перед покупцем або клієнтом. Це почуття провини гризе бізнесмена і не дає йому спокійно жити. Маркетинг допомагає його позбутися. У тому числі завдяки тому, що через маркетинг можна налагодити якісну зворотний зв'язок зі споживачами, клієнтами та ринками. Такий зв'язок дозволяє дізнатися, що думає клієнт про бізнесмена і його методах, а після провести потрібні заходи для того щоб підправити думки як клієнта, так і свої в потрібне русло, щоб зникло почуття провини.

Ще один момент, коли життєво необхідний психологічний маркетинг, щоб зберегти свою психіку і як наслідок тіло в здоровому стані - це вихід на новий ринок. На своєму ринку рано чи пізно стає тісно, тому постійно доводиться поглядати по сторонах, щоб вчасно помітити перспективний ринок. Як правило, як працювати на новому для себе ринку бізнесмен не знає, тому що немає досвіду. Це знову ж викликає стрес, ускладнює і гальмує прийняття рішення. Маркетинг легко може дати потрібну інформацію з усіх аспектів функціонування нового ринку. Це не тільки зніме стрес, але також дозволить швидше потенційних конкурентів прийняти рішення про вихід на новий ринок. Це дуже суттєвий момент, тому як в бізнесі дуже важливо бути першим.

Ще одна психологічна проблема, з якою постійно стикається бізнесмен - це неможливість виговоритися. Працівники можуть поскаржитися бізнесмену, а ось бізнесменові скаржитися нікому. Він змушений все носити в собі і перетравлювати в собі. Це негативно позначається на його психіці. Щоб цього уникнути, треба звернутися до маркетологу. Маркетолог - це єдиний фахівець, який уміє слухати інших, тому що слухати інших - це один з основних напрямків діяльності маркетолога. Той, хто не вміє слухати ніколи не зможе бути справжнім, а головне ефективним маркетологом і не зможе допомогти бізнесменові робити ефективний бізнес . Маркетологу бізнесмен може розповісти все, що його хвилює, а маркетолог повинен зробити все, щоб бізнесмена нічого не хвилювало. У цьому і є один з основних моментів психологічної функції маркетингу.

Бізнесмен - це людина, яка постійно працює з інформацією. Інформації стає все більше. Відповідно, деяка інформація просто не засвоюється, а деяку інформацію просто сил немає засвоїти. Та й взагалі в стані інформаційного перевантаження хочеться просто побути в стані бездумності і не про що не думати. Якісно вирішити проблему з інформаційним перевантаженням може тільки маркетолог і тільки кваліфікований маркетолог, тому як звичайний маркетолог може тільки погіршити ситуацію. Кваліфікований маркетолог дозволить бізнесменові випробувати стан бездумності. Бізнесмену не треба буде ні про що думати. Маркетолог все придумає і продумає сам, надасть бізнесменові інформацію в такому вигляді, в якому вона легко засвоюється і йому тільки залишиться прийняти рішення і дати розпорядження.

Кожен бізнесмен знає, що у його бізнесу є достоїнства і недоліки, проте не кожен готовий з ними працювати. Та що там працювати, іноді на свої недоліки навіть дивитися не хочеться. Проте працювати з вадами треба в будь-якому випадку, тому що якщо не усувати недоліки, можна все так запустити, що справа дійде до банкрутства, а банкрутство - це прямий шлях з бізнесмена в наймані робітники. Такий удар може винести не кожен. Провести весь комплекс робіт з вадами бізнесу і вирішити цю проблему допоможе маркетинг. При цьому маркетинг дозволяє подивитися на недоліки так, щоб перетворити їх на переваги. Крім того маркетинг дозволяє монетизувати гідності. Достоїнствами можна просто милуватися, а можна отримати з них додаткові прибутки.

Бути бізнесменом дуже важко хоча б тому, що коли ти стаєш бізнесменом, навколо з'являється дуже багато людей, які вважають, що ти їм винен. Вони з'являються звідусіль з найнесподіваніших місць. Злітаються, як бджоли на мед. Причому нахабства цих «бджіл» немає межі. Коли на бізнесмена довго і систематично тиснуть в контексті того, що він усім повинен, через деякий час він може повірити, що це дійсно так. Маркетолог допомогою психологічного маркетингу позбавить бізнесмена від цього почуття обов'язку. Завдяки маркетологу бізнесмен зрозуміє, що нікому, крім свого бізнесу він не повинен. Бізнесу бізнесмен повинен тільки тому, що він його породив і як будь-який батько повинен нести за нього відповідальність.

Маркетинг з психологічної точки зору важливий для бізнесу ще й тому, що він легко допоможе бізнесмену розвинути максимальну впевненість у собі. Для бізнесмена впевненість у собі - це одне з головних конкурентних переваг, яке дозволяє робити те, що інші не можуть або боятися робити. Розвиток впевненості в собі досягається за рахунок того, що маркетолог проаналізує дії бізнесмена, результати від них і вкаже на дії, які найбільш ефективні і правильні і які відповідно треба частіше вживати. Це, безсумнівно, дозволить бізнесменові випробувати величезну радість, тому як немає нічого більш приємного, ніж знання про те, що робиш все правильно. Можна думати, що робиш правильно, а можна точно знати і краще ніж маркетолог це завдання ніхто не вирішить.

Кожному бізнесменові дуже важливо знати, для чого потрібен маркетинг взагалі і психологічний маркетинг зокрема, тому як є багато моментів, які може вирішити тільки маркетинг. Зокрема спілкування бізнесмена з маркетологом дозволить бізнесменові випробувати стан безпережіванія. Якщо у бізнесмена є якісь проблеми в бізнесі, і він про них переживає, маркетолог підкаже десятки способів вирішення проблем, в результаті чого бізнесмен перестане переживати. Завдяки маркетологу бізнесмен легко зрозуміє, що бізнес може бути спокійніше і розміреніше, що не треба постійно кудись терміново бігти і щось терміново робити. Маркетолог допоможе закінчити з багатьма проблемами, які накопичилися в бізнесі за час його існування.

Бізнес - це досить вимотуюче заняття, яке вимагає енергії. Це означає, що займаючись бізнесом дуже легко «згоріти». У «згорілому» стані бізнесмен вже не той. Цю проблему легко вирішити, якщо використовувати маркетинг. Маркетинг легко надихне бізнесмена на нові подвиги, якщо він перегорів, і життя втратило для нього сенс. Маркетинг хороший генератор енергії. Він дасть суттєвий поштовх бізнесменові і його бізнесу. Можна використовувати маркетинг самостійно, але краще поспілкуватися з професійним маркетологом. У цьому випадку буде отриманий подвійний заряд бадьорості та енергії. Крім того, сеанс спілкування з маркетологом - це відмінний, а головне легальний привід хоча б на годину позбутися від настирливих людей.

Спілкування бізнесмена з маркетологом - це можливість зрозуміти, що крім заробляння грошей у бізнесу є й інші цілі. Постійне спілкування з маркетологом - це сигнал іншим про те, що Ви зрілий бізнесмен, який займається зрілим бізнесом. Спілкуючись з професійним маркетологом бізнесмен, нарешті, зможе виговоритися, розповівши все, що він думає про своїх клієнтів і конкурентів. Маркетинг робить бізнесмена успішним, тому що маркетинг - це мова, якою розмовляє ринок. Якщо вивчити цю мову або мати перекладача в особі маркетолога, то можна спілкуватися з ринком на повну котушку і це є шлях до справжнього успіху. Звичайний маркетинг дозволяє отримувати результати, а психологічний маркетинг заспокоює і розслабляє бізнесмена, роблячи його життя повноцінним. Заради цього його варто спробувати. Зробити це можна прямо зараз, тому як оголошена запис на нову для світового ринку послугу - психологічний маркетинг. Пишіть сюди для запису . Обіцяю, буде цікаво!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru