Початківець маркетолог - це широке поняття. З одного боку початківцям може бути той, хто тільки вступив до ВНЗ. З іншого боку початківцям може бути фахівець, який має диплом, але який тільки знайшов собі першу роботу в сфері маркетингу. Ну і з третьої сторони початківцям може бути ще й той, хто тільки усвідомив, що він маркетолог в душі, але ще не має освіти та роботи.
Початківець маркетолог повинен розуміти свій статус і миритися з ним. Зрозуміло, що маркетолог сам по собі звичайно амбітний і йому відразу хочеться робити «речі». Але він повинен розуміти, що перш ніж робити «речі», треба заслужити довіру, треба показати, що здатний правильно витрачати маркетинговий бюджет.
Що важливіше при виборі початківця маркетолога: досвід, диплом або бажання? Який фахівець буде краще працювати і давати кращий результат? Той, який має диплом, але не має досвіду. Або може бути той, хто має величезне бажання, але не має диплома і досвіду. Може бути все-таки кращим буде фахівець, який не має диплом, але вже вчиться? Як видно варіантів багато.
Ріднить початківців маркетологів той факт, що вони, як правило, не вимагають великої заробітної плати, але під керівництвом досвідченого фахівця цілком можуть виконувати певну роботу з достатнім рівнем якості. Також початківець маркетолог хоче себе зарекомендувати, тому будь-які доручення він виконує без зайвих запитань і його можна підлаштувати під свою компанію.
Мінус початківець маркетолог теж має, зазвичай це всього лише один мінус. Його мінус - відсутність необхідного досвіду, але досвід справа наживна, тому цей мінус досить швидко можна усунути. Більш того, цей мінус можна з часом перетворити і в плюс, навчивши маркетолога працювати саме в умовах Вашої компанії.
Відповідно, якщо стоїть питання про те, щоб взяти початківця маркетолога, то його цілком можна взяти на роботу, але на випробувальний термін. Це буде його мотивувати працювати не просто добре, але відмінно. Коли він покаже, на що здатний, йому вже буде не дуже логічно зменшувати обороти. Відповідно на хороших оборотах він працюватиме і далі.
Також початківець маркетолог не повинен отримувати більшу заробітну плату. Це теж буде хорошою мотивацією для нього, і він повинен розуміти, що це справедливо, тому, що гроші платять не за роботу, а за продукт, який створює фахівець. Маркетолог може створити тільки простий продукт, а він коштує не дорого. Потім, набравшись досвіду, він почне створювати дорогий продукт і заробляти більше.
Ну і для того, щоб перевірити, що собою являє початківець маркетолог, на що він здатний, йому можна дати рутинну роботу, багато рутинної роботи, щоб розвантажити кваліфікованих фахівців. Якщо він впоратися з рутинною роботою, то значить це хороший фахівець, і він може претендувати на більше.
Крім початківця маркетолога універсала бувають і інші види маркетологів . Так що якщо Ви вважаєте, що початківець маркетолог Вам не підходить або не впевнені в цьому, ознайомтеся і з іншими видами маркетологів, їх плюсами і мінусами. Якщо Вам важко зрозуміти, чи підходить такий маркетолог чи ні, рекомендую читати статті з маркетингу.
Початківець маркетолог повинен розуміти свій статус і миритися з ним. Зрозуміло, що маркетолог сам по собі звичайно амбітний і йому відразу хочеться робити «речі». Але він повинен розуміти, що перш ніж робити «речі», треба заслужити довіру, треба показати, що здатний правильно витрачати маркетинговий бюджет.
Що важливіше при виборі початківця маркетолога: досвід, диплом або бажання? Який фахівець буде краще працювати і давати кращий результат? Той, який має диплом, але не має досвіду. Або може бути той, хто має величезне бажання, але не має диплома і досвіду. Може бути все-таки кращим буде фахівець, який не має диплом, але вже вчиться? Як видно варіантів багато.
Ріднить початківців маркетологів той факт, що вони, як правило, не вимагають великої заробітної плати, але під керівництвом досвідченого фахівця цілком можуть виконувати певну роботу з достатнім рівнем якості. Також початківець маркетолог хоче себе зарекомендувати, тому будь-які доручення він виконує без зайвих запитань і його можна підлаштувати під свою компанію.
Мінус початківець маркетолог теж має, зазвичай це всього лише один мінус. Його мінус - відсутність необхідного досвіду, але досвід справа наживна, тому цей мінус досить швидко можна усунути. Більш того, цей мінус можна з часом перетворити і в плюс, навчивши маркетолога працювати саме в умовах Вашої компанії.
Відповідно, якщо стоїть питання про те, щоб взяти початківця маркетолога, то його цілком можна взяти на роботу, але на випробувальний термін. Це буде його мотивувати працювати не просто добре, але відмінно. Коли він покаже, на що здатний, йому вже буде не дуже логічно зменшувати обороти. Відповідно на хороших оборотах він працюватиме і далі.
Також початківець маркетолог не повинен отримувати більшу заробітну плату. Це теж буде хорошою мотивацією для нього, і він повинен розуміти, що це справедливо, тому, що гроші платять не за роботу, а за продукт, який створює фахівець. Маркетолог може створити тільки простий продукт, а він коштує не дорого. Потім, набравшись досвіду, він почне створювати дорогий продукт і заробляти більше.
Ну і для того, щоб перевірити, що собою являє початківець маркетолог, на що він здатний, йому можна дати рутинну роботу, багато рутинної роботи, щоб розвантажити кваліфікованих фахівців. Якщо він впоратися з рутинною роботою, то значить це хороший фахівець, і він може претендувати на більше.
Крім початківця маркетолога універсала бувають і інші види маркетологів . Так що якщо Ви вважаєте, що початківець маркетолог Вам не підходить або не впевнені в цьому, ознайомтеся і з іншими видами маркетологів, їх плюсами і мінусами. Якщо Вам важко зрозуміти, чи підходить такий маркетолог чи ні, рекомендую читати статті з маркетингу.
No comments:
Post a Comment