Saturday, April 11, 2015

3 причини, з яких вашому сайту потрібен блог

Подання бізнесу в мережі часто закінчується створенням сайту. І все - просто створили сайт. Навіть просування і реклама не завжди замовляються.

«Що? ЯКОЮ ще блог? Навіщо? Сайт є, він працює і цього достатньо »

Що ж, подивимося.
Збільшення продажів через інформування клієнтів

Частково цієї теми я торкався в статті «Як працювати з гарячими клієнтами» . Розділ «Блог» на сайті - це ефективний і простий спосіб нагадувати клієнту про себе (мається на увазі поєднання «блог + e-mail розсилка»).
Більше 50% клієнтів не повертаються для повторної покупки, незважаючи на те, що минулого разу їх все влаштувало.

Чому? А вони просто не згадують про вас. Так от блог виправляє це прикре непорозуміння.

Чим ще корисний блог вашому бізнесу?
Інформація для клієнтів - паливо для сайту

Уже говорено-переговорено, що контент - це як бензин для автомобіля. Чим частіше і більше ви заправляєте машину, тим далі зможете проїхати.

Блог на сайті - це ваш бензобак.

Просування статтями раніше залишається найбезпечнішим методом. При регулярному наповненні статтями позиції вашого сайту будуть рости.

Деякі замінюють розділ «Блог» розділом «Новости», в якому публікують події з життя компанії. Чи не переоцінюйте себе. Не вважайте, що клієнтам дуже вже цікаві ваші внутрішні пертурбації. Звичайно, цей розділ має право на життя, але як заміна блогу він не годиться.

Отже, маємо дві причини на користь блогу на сайті. Це повторні продажі, тому ви не даєте клієнту забути про себе. І підвищення довіри до сайту з боку пошукачів. А це трафік, товариші. І в кінцевому підсумку збільшення продажів.

Є ще одна, третя, причина.
Як донести інформацію до «тошнотного» клієнта і переконати його?

Друзі, ось ми і підійшли до теми, заради якої я, власне, і писав статтю.

Є два типи клієнтів. Уявіть, що компанія надає електричні послуги. Основні розділи сайту - продають тексти за всіма правилами.

Один тип клієнтів - це я. Я нічого не розумію в електриці, усвідомлюю, що ця галузь дуже складна і небезпечна, тому й розбиратися в ній не хочу. Коли приходить електрик, я мовчу в тряпочку і повністю йому довіряю.

Який продає текст впливає на мене? В якому не буде всяких електричних подробиць. Покажіть в тексті мої вигоди від звернення до вас - і я стану клієнтом.

Другий тип - «тошнотики». До речі, це я в хорошому сенсі, так що не ображайтесь, якщо що.

Це люди, які стоятимуть над електриком і контролювати всі його дії. Іноді такі клієнти нишпорять в тому, що бачать, іноді - ні.

Таким людям потрібні докази професіоналізму. Практичні докази. Мені вони, може, теж потрібні, але я в електриці розбиратися не хочу, тому компанія не зможе мені їх надати.

А ці люди хочуть, можуть і будуть. Припустимо, продає текст пропонує пристрій проводки в квартирі.

Якщо дати в тексті електричні подробиці, потрібні другого типу, то піде перший. Я просто не буду читати технічну нісенітницю (для мене) про необхідний перерізіпроводів, про прихованої і відкритої типах проводки і т.п. Мені це не потрібно і нецікаво. Я засинаю.

Що робити?

Ось і рятує нас блог. Саме там треба розмістити інформаційну статтю, в подробицях розповідає про облаштування проводки в квартирі. І туди направити тошнотного клієнта. Нехай перевіряє професіоналізм і знання.

І така стаття в цьому випадку для цього клієнта стане непрямим продають текстом .

Блог на комерційному сайті необхідний, громадяни. Або у вас інша думка?

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru