Wednesday, April 1, 2015

Управління поведінкою споживачів. У чому його суть?

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Що найголовніше в бізнесі? Гроші? Технології? Зв'язку? Кваліфікований персонал? Самий головний актив будь-якого бізнесу - це споживачі. При цьому треба розуміти, що спочатку у бізнесу немає споживачів. Щоб обзавестися споживачами їх потрібно створити, тому що інших способів немає. Створюються споживачі допомогою впровадження в них ідей. Це може бути ідея конкретного бізнесу або товару, яким цей бізнес займається. Чому так? Тому що ідея, впроваджена в людини, створює в ньому мотивацію бути споживачем, купувати ті чи інші товари. Управління поведінкою споживачів теж здійснюється через запроваджені в них ідеї. При цьому споживачі не рівні між собою, тому як потреба може бути активною, пасивною, прихованої та потенційної. Споживач з активною потребою вже готовий щось купити і шукає це. Споживач з пасивною потребою вже купив те, що йому потрібно і найближчим часом не буде нічого купувати. Споживач з прихованою потребою не знає, що вона у нього є, тому не буде нічого купувати, поки потреба не стане активною. Коли потреба потенційна, споживачем людина ще не є, він, швидше потенційний споживач. Це означає, що і управління поведінкою споживачів буває різних типів. Нерозуміння цієї ситуації дуже часто призводить до того, що виникають проблеми з продажами.

Отже, управління поведінкою споживачів починається з виділення типу потреби у даного споживача або групи споживачів. Це необхідно тому, що відповідна реакція кожного конкретного типу споживачів виникає тільки в тому випадку, якщо на нього впливати строго певним чином. Так для того, щоб споживач з активною потребою зробив покупку, йому потрібно просто запропонувати товар або послугу, які відповідають потребі. Відповідно в даному випадку суть управління - зробити так, щоб споживач опинився в місці, де є даний товар. Коли ми маємо справу з пасивним споживачем, він не буде реагувати на товар, відповідний потреби. Для того щоб він здійснив покупку, необхідно модернізувати ідею. За модернізацією ідеї буде модернізована і потреба, а значить товар, який у нього вже є, не задовольнятиме її і споживачеві знадобитися інший товар, який відповідає новій ідеї і нової потреби. Коли мова йде про латентної потреби, то споживачеві треба показати її суть, перевести ідею з латентного стану в активний стан. Для цього необхідно виділити ідею, яка знаходиться в ньому в латентному стані, і активізувати її і пояснити суть ідеї. Тільки тоді потреба стане активною, і можна буде пропонувати товар. При потенційної потреби ідея не повністю впроваджена в споживача, і він таким не є. Відповідно треба довнедріть цю ідею.

Фактично управління поведінкою споживачів зводиться до роботи з ідеєю, яка є основою тієї чи іншої потреби. Для того щоб працювати з ідеєю, треба спершу мати її в наявності, тому як якщо не мати ідею в наявності, то не можна створити її копії та передати споживачеві з метою впливу на нього. З цієї причини ідею, що лежить в основі тієї чи іншої потреби, треба, насамперед, виділити і представити її в такій формі, в якій з нею можна буде працювати. Треба відзначити, що ідеї, впроваджені в людей - це немов нитки їх душі. Коли воздействуешь на ці ніші, душа грає, людина радіє. Управління потребою споживачів полягає в тому, щоб торкнутися цю нитку, зробити так, щоб вона заграла, кажучи мовою музики. Ясна річ, що зачіпати нитки душі потрібно дуже акуратно, щоб не порвати, бо нитка душі - дуже тонка штука, порвати її і зробити людині боляче - дуже легко. Для роботи з нитками душі потрібні дуже тонкі інструменти. Таким інструментом є ноомаркетінг. Ноомаркетінг дозволяє створити в споживачі нитки душі і впливати на них так, щоб він з радістю купував товари або послуги.

Чому споживачем можна управляти через ідеї в нього впроваджені? Тому, що ідея містить в собі потенціал. Цей потенціал реалізується в людини, а далі вже людина реалізовує його, здійснюючи відповідні дії. У нашому випадку реалізація - це вчинення споживачем потрібних нам дій. Потенціал, який міститься в ідеї, спочатку перебувати в сплячому стані, він немов згорнуть в струні, він в ній є, але спить, поки його не розбудять. Музика вже як би знаходитися всередині струни, її потрібно тільки змусити покинути струну. Щоб змусити її залишити струну, нам потрібно надати на її вплив, торкнутися. Торкаючись цей потенціал, ми його активізуємо. Точно також все відбувається і з нитками душі або іншими словами з ідеями, впровадженими в людини. Вони знаходяться в сплячому стані до тих пір, поки їх не торкнутися. Торкаючись сплячу ідею, ми будимо її, змушуємо проявити себе. Як тільки торкаєшся нитка душі, вона відразу відгукується, тут же проявляє себе, проявляє всю свою суть. В результаті всередині людини немов починає звучати «музика». Під впливом цієї «музики» він і прямує в магазин для здійснення покупки наших товарів. «Музика» впливає на нього зсередини і в основі цієї музики - ідея. Тому перш ніж вести роботи зі споживачем, нам потрібно з'ясувати, які саме ідеї в нього впроваджені. Тільки знаючи, які ідеї впроваджені в споживачів, ми можемо здійснювати ефективне управління поведінкою споживачів.

Через вплив на нитки душі чи іншим словами на впроваджені в людини ідеї ми створюємо у нього мотивацію. Наприклад, якщо нам потрібно продати автомобіль, то ми повинні зачепити ідею, зачепити ту струну душі, яка відповідає автомобілю. Якщо нам це вдається, у споживача формується мотиваційна енергія, і він іде купувати автомобіль. Якщо нам потрібно продати смартфон, то ми повинні зачепити ідею, зачепити струну душі, яка йому відповідає. Після цього у нього формується мотиваційна енергія, яка і веде його в магазин за покупкою. Нам не треба брати споживача за руку, вести його в магазин і змушувати купувати автомобіль, тому що не в цьому полягає управління поведінкою споживачів. Управління поведінкою споживачів полягає в тому, щоб створити в споживачі такий потенціал, який буде мотивувати його робити потрібні нам дії. Наша єдине завдання - створити потрібний потенціал через вплив на потрібну ідею. Все інше зробить ідея і сам споживач. Для того щоб навчитися впливати на струни душі, на ідеї, впроваджені в споживачів потрібно опанувати ноомаркетінгом. Для того щоб оволодіти ноомаркетінгом, потрібно читати статті з маркетингу . У цих статтях міститься суть ноомаркетінга. Прочитавши достатню кількість статей, ви відчуєте в собі ідею ноомаркетінга. Ідея ноомаркетінга - це і є ідея, яка підкажемо Вам, як працювати з іншими ідеями, а значить і як керувати поведінкою споживачів.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru