Friday, April 3, 2015

Історія розвитку маркетингу

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Маркетинг став знаменитим і популярним. Сьогодні про маркетинг говорять на кожному розі і неможливо повірити, що його колись не було. Але факт у тому, що маркетинг це зовсім недавній винахід людства в порівнянні з віком самого людства. Колись товари були в такому дефіциті, що вони йшли як гарячі пиріжки без всякого маркетингу. Тоді досить було мати товар і все, ти в авторитеті, ти всім потрібен. Так, були, як кажуть часи. Деякий час така ситуація спостерігалася і в країнах колишнього СРСР і це були золоті часи для деяких її жителів. В епоху, коли не було маркетингу, тоді навіть і економіки як такої можна сказати не було. Інструментами мотивування було рабство і примус. Але потім виникла економіка, як система взаємодопомоги, а через деякий час почалася історія розвитку маркетингу. Перший раз, у своїй першій версії, маркетинг з'явився тоді, коли виникла економіка як така в сучасному її розумінні. Це був в сучасній класифікації маркетинг 1.0. До цього він був просто не потрібен.

Економіка розвивалася дуже швидко, товарів не вистачало, але вони були всім потрібні. Відповідно основну конкурентну перевагу того часу - можливість виробляти. З цієї причини ця епоха називалася індустріальної. Промисловість тоді процвітала. Головне в рамках маркетингу 1.0 було мати товар. Всі зусилля спрямовувалися на те, щоб отримати товар і в цьому була суть маркетингу 1.0. Хто мав товар, той був господарем становища. Хто мав товар - той був королем. Розбагатіти хотіли всі, тому винаходилися різні способи отримати товар. Іншими словами, для того щоб розбагатіти в умовах дефіциту товарів і був винайдений маркетинг 1.0. Іноді траплялися рецидиви. Наприклад, подібне умови, створені штучно були в середині 80-х років минулого століття в СРСР. Тоді в країні був страшний дефіцит товарів і в ціні були ті люди і компанії, які могли «дістати» товар. Ці люди були багатими, з ними всі хотіли мати справу, у них було багато друзів, і допомагав їм у цьому маркетинг 1.0, хоча і вважалося, що в СРСР була планова економіка.

Однак повернемося до розвинених країн, яким у зв'язку з тим, що саме вони йдуть далеко попереду інших країн, маркетинг в новій версії завжди ставав потрібен раніше, ніж іншим. Основна історія розвитку маркетингу відбувається як раз таки в цих країнах. У цих країнах вже на початку 20 століття на деяких ринках почав відчуватися профіцит товарів, тобто їх надлишок. Завдяки профіциту товарів у споживачів з'явився вибір. Вони могли звернутися в будь-яку з компаній, вибір тепер робили саме вони і вони стали господарями становища. Люди або компанії, які добре розбиралися в маркетингу 1.0, почали втрачати позиції. Всі ті, хто використовував маркетинг 1.0, почали втрачати позиції тому, що вони почали втрачати надприбутки, які їм раніше давав маркетинг 1.0. Конкурентів стало багато, і вже було не до надприбутки, потрібно було хоча б продати товар, інакше можна було взагалі піти в мінус, тому що товарів було багато і вони постійно оновлювалися. Ясна річ, що будь споживачів віддавав перевагу більш новий товар, а раз так, то від товарів потрібно було якомога швидше позбуватися.

Профіцит споживачів призвів до того, що довелося винаходити новий маркетинг, маркетинг 2.0. В основу цього маркетингу лягли потреби і потреби, бо виявилося, що той товар, який умів краще за інших задовольняти потреби і потреби опинявся найбільш конкурентоспроможним, йому віддавався споживчий пріоритет. Однак проблема в тому, що задовольнити потреби і потреби можна, але тільки в тому випадку, якщо підганяти товар під споживачів, під їх потреби і потреби. Для цього потрібно при виробництві товару враховувати характеристики споживача. Їх досить багато: стать, вік, соціальний стан, освіта, доходи тощо. Чим більше товар походить споживачеві, чим більше товар відповідає його характеристикам, тим краще він задовольняє потреби і потреби, тим більш цінним він виглядає в очах споживачів. Товар, який мав для споживача більше цінності і вибирався споживачем. Споживач вже купував не просто товар, а максимально цінний для нього товар.

У середині 20 століття стало очевидним, що багато товарів, виявилися, підігнані під характеристики споживача на всі 100%. Це означало, що історія розвитку маркетингу у версії 2.0 підходила до кінця. Отримати конкурентну перевагу за рахунок маркетингу 2.0 стало важким, і збут товарів за допомогою даної технології ускладнився. Стало бути, прийшов час для того, щоб зайнятися маркетингом 3.0. В результаті почали з'являтися різні концепції маркетингу і щось подібне ім. Наприклад, з'явився латеральний маркетинг, наномаркетінг, з'явилася стратегія блакитних океанів і ще багато чого. Однак принципи всього цього в основі своїй мали теж, що і класичний маркетинг - потреби і потреби. Іншими словами, перехід на справжній маркетинг 3.0 довгий час не траплявся. Будь-які нові концепції, пов'язані з маркетингом залишалися все тим же маркетингом 1.0 або 2.0, тільки розглянутим з іншого кутка. Це означає, що нічого принципового нового вони не давали. Вони дозволяли обійти конкурентів по якимось окремим параметрам, але не в цілому і ненадовго.

Роботи були продовжені і нові принципи маркетингу, точніше, нові базові елементи маркетингу таки були визначені. Гуру маркетингу Філіп Котлер в основу нової версії маркетингу поклав душу людини. Менш відомий фахівець з маркетингу Павло Берновіч в основу маркетингу 3.0 поклав ідею, як одну з різновидів елементів нашого світу. З розробкою ноомаркетінга почалася нова історія розвитку маркетингу. Як було показано Павлом Берновічем в реальності душа людини - це ідея цього самої людини, а значить, душевний маркетинг Філіпа Котлера в основі своїй теж має ідею. Робота з душею людини, як бачить маркетинг 3.0 Філіп Котлер - це насправді робота з ідеєю людини, яка полягає в тому, щоб постійно модернізувати ідею людини, робити її більш розвиненою. Іншими словами, Павло Берновіч, незважаючи на свою меншу популярність, найбільш точно визначив базу, яка лягла в основу маркетингу 3.0. На цій базі написані статті з маркетингу , представлені на даному сайті.

Отже, справжній маркетинг 3.0 нарешті винайдено і називається він - ноомаркетінг. Суть ноомаркетінга полягає в тому, щоб визначити базову ідею людини і максимально можливо розвинути її за рахунок інтеграції з іншими ідеями. Базова ідея - це як найменша матрьошка, яка нарощується за рахунок все більших і більших матрьошок. При цьому чим більша кількість «матрьошок» наростив людина, тим він більш «просунутий». Умовно кажучи, деякі люди нарощують свою ідею до 5 матрьошок, деякі до 10, а деякі до 100 і більше. Просунутим людина стає тому, що кожна нова впроваджена нього ідея дає йому нові можливості. Відповідно чим більше ідей людина в себе впроваджує, тим більше можливостей у порівнянні з іншими він має. У цьому зв'язку нарощування ідеї можна назвати й іншим словом - модернізація ідеї, а значить і людини. Основна фішка ідеї в тому, що саме ідея викликає потребу і потреба, а значить ноомаркетінг - це більш глибокий рівень маркетингу.

Завдяки ноомаркетінгу історія розвитку маркетингу триває. Ноомаркетінг - це технологія, яка дозволяє максимально ефективно і якісно управляти процесом модернізації. В принципі, можна не проводити модернізацію, а залишатися таким же, як був. Але проблема в тому, що інші то проводять модернізацію, а значить, стають більш просунутими. Якщо людина не просочиться новими ідеями, він відстане від світу і стане йому не цікавим. Відповідно робота сучасного маркетолога полягає в тому, щоб не дати людині відстати від світу, який стрімко рухається вперед. Маркетолог повинен проводити моніторинг, виявляти нові ідеї, придумувати способи інтеграції цих ідей у людини і впроваджувати їх в нього. Тільки так він допоможе людині рухатися з такою ж швидкістю, з якою рухається увесь інший світ. Саме для цієї особливої місії і розроблений ноомаркетінг. Утворено цю назву від двох слів. Одне з них усім відоме слово маркетинг, а друге слово, - це слово ноос, в перекладі з грецької мови означає розум. Ноомаркетінг - це розумний маркетинг, маркетинг для роботи з розумом людини. Розум людини - це її душа, це його ідея.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru