Friday, April 3, 2015

Оптимізація маркетингу

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Коли маркетинг перестає давати хороші результати, потрібно проводити його оптимізацію. Оптимізація маркетингу - це перехід на ноомаркетінг. Інших варіантів немає. Рішення проводити оптимізацію маркетингу прийнято, що робити далі? Ясна річ, що раз вже в основі ноомаркетінга лежить ідея, то роботу потрібно починати з виявлення тієї ідеї, якій ми займається. Що це за ідея, яку варто шукати? Це ідея товару (послуги) або товарів (послуг), які ми виробляємо (надаємо) або продаємо. Будь-який товар має дві іпостасі. Одна з них - форма, наприклад мобільний телефон. Друга - внутрішнє, ідеальне зміст мобільного телефону, його суть, його функція, його айдентіка. Суть мобільного телефону полягає в тому, які можливості він нам відкриває. Мобільний телефон дозволяє нам бути завжди на зв'язку, значить ідея, що лежить в основі мобільного телефону - бути завжди на зв'язку. За допомогою мобільного телефону цю ідею можна реалізувати.

Мобільний телефон - це спосіб реалізації ідеї «бути завжди на зв'язку». Добре, дізналися, яка ідея лежить в основі нашого товару. Що далі? А далі вже весело. Далі ми може зайнятися оптимізацією і відсіяти все те, що не пов'язане з розвитком ідеї, в нашому випадку, ідеї «бути завжди на зв'язку». Все, що сприяє розвитку цієї ідеї - це правильні дії, які в підсумку принесуть нам дохід. Все, що не відповідає розвитку ідеї - це неправильні дії, які або нічого не приносять, або приносять збитки і проблеми. Від таких дій потрібно позбавлятися. Чим більшою мірою ми позбавляємося від неправильних дій, тим більше ресурсів ми вивільняє для правильних дій. Думаю, Ви погодитеся, що дійсно є правильні дії, а є неправильні. Оптимізація маркетингу - це перехід на «ідеальні рейки» і тим самим позбавлення від всього зайвого, що здійснюється в маркетинговій діяльності, від усього того, що не спрямоване на розвиток нашої ідеї , в даному випадку ідеї «бути завжди на зв'язку».

Ну, все, оптимізували бізнес-процеси. Доходи зросли, витрати впали, в кампанії запанувала ділова атмосфера. Часу випити кави стало менше, часу грати в ігри, взагалі немає. Все, що не робиться, робиться на створення продукту. Більший обсяг продукту - це автоматично означає великі можливості для створення фонду заробітної плати. Чим більше в фонд грошей належить, тим більше з нього можна дістати, в тому числі собі особисто. З вигляду все це може виглядати як відверта фантастика, бо всі працюють, як і працювали раніше - по 8 годин, але грошей в компанії стало більше. Так, дорогі мої, оптимізація - корисна штука, але її не можна здійснити, поки не ясна ідея, якою займається компанія. Фактично виходить, що оптимізація маркетингу - це загострювання все і вся під реалізацію ідеї, яка лежить в основі товару, яким займається компанія.

Йдемо далі. Що можна ще такого зробити, коли знаємо, що за ідею ми просуваємо і що за ідея нас годує. Раз оптимізація приносить плоди, смачні, стиглі соковиті плоди у вигляді різнокольорових папірців, за які можна купити всякі потрібності, значить, її варто поглибити. Питається, а як оптимізувати оптимальне, чи можна це зробити? Відповідь проста - МОЖНА. Тому, що ми оптимізували процеси, але не елементи, за допомогою яких ці процеси реалізуються. Що ж це за елементи такі. Напевно Ви вже здогадалися. Елементи - це люди, працівники, співробітники, фахівці компанії. Саме вони реалізують процеси. Вони немов провідники цих процесів. Як відомо, провідник може проводити, може не проводити, а може бути сверхпроводником. Надпровідник дозволяє реалізовувати процеси швидко, чітко і з мінімальними втратами. Максимальна оптимізація маркетингу досягається тоді, коли скрізь спостерігаються тільки надпровідники.

Якщо надпровідник такий хороший, значить потрібно працювати тільки з ним. Іншими словами, нам потрібно залишити в компанії тільки тих людей, які працюють чітко, а працювати чітко - це працювати на ідею. Як таких людей обчислити? Все елементарно! Хороший співробітник - це співробітник, в якого впроваджена ідея, яка лежить в основі нашого товару. Тільки такий співробітник знає, як просувати таку ідею і створювати в результаті просування споживачів. Це означає, що нам потрібно підготувати спеціальну анкету і провести тестування фахівців на предмет того, впроваджена чи в них потрібна нам ідея. В результаті такого тестування ми виявимо, як це було раніше модно називати «профпридатних» фахівців в яких впроваджена наша ідея, а також виявимо тих, у кого вона не впроваджена. Більше того, ми зможемо дізнатися, якою мірою ідея впроваджена. Це важливо, тому, що чим більший ступінь впровадження, тим більше віртуозно фахівець може продавати наші товари.

Після тестування ми розіб'ємо фахівців на групи, якщо їх багато і просто присвоїмо статуси, якщо їх мало. Умовно статуси можуть бути такими як нижче, але звичайно ж можна придумати і свою класифікацію. Отже, у нас вийшли такі типи фахівців:

    ідея впроваджена на 100% - гуру
    ідея впроваджена на 80-99% - експерт
    ідея впроваджена на 60-79% - професіонал
    ідея впроваджена на 40-59% - фахівець
    ідея впроваджена на 20-39% - любитель
    ідея впроваджена на 1-19% - школяр
    ідея не впроваджена взагалі - початківець

Як вже було сказано вище, назви статусам Ви можете дати на свій смак, як Вашій душі завгодно, головне зберегти градацію. Що нам дає така градація? На основі градації ми можемо прогнозувати результати. Приблизно це буде виглядати так:

    гуру продасть товар 10 клієнтам з 10 (100% ефективність);
    експерт продасть товар 8 клієнтам з 10 (80% ефективність);
    професіонал продасть товар 6 клієнтам з 10 (60% ефективність);
    фахівець продасть товар 4 клієнтам з 10 (40% ефективність);
    любитель продасть товар 2 клієнтам з 10 (20% ефективність);
    школяр продасть товар 1 клієнтам з 10 (10% ефективність);
    початківець нікому нічого не продасть (0% ефективність);

Що це все означає? Це означає, що при одному і тому ж потоці клієнтів, якщо проведена оптимізація маркетингу, різниця в обсязі продажів може досягати 100%. Якщо у Вас працюють продавці (фахівці з продажу) зі статусом початківець, то продажів не буде взагалі. Якщо у Вас працює продавець зі статусом «школяр», то Ви отримаєте дохід в 10 разів менший, ніж у випадку, якщо у Вас працює продавець зі статусом гуру. За допомогою запропонованих заходів можна за короткий термін істотно збільшити продажі. Досить залишити в штаті ефективних фахівців і звільнити неефективних. Звичайно, так радикально надходити не варто, треба дати шанс всім. Дати шанс - це значить дати фахівцеві можливість впровадити в себе потрібну ідею на належному рівні. Звільняти потрібно тільки тих людей, в яких ідея не може впровадитися в принципі, а це, на жаль буває. Ось такі от нехитрі кроки з арсеналу ноомаркетінга може вжити будь-яка компанія, яка хоче підвищити свою ефективність. Для того щоб ці кроки були максимально ефективними рекомендується читати консультації з маркетингу , а також статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru