СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
СТАТТІ З ПРОДАЖІВ
Прийнято вважати, що реклама - це двигун торгівлі. Багато прямо моляться на неї. Але чи так це насправді? Наприклад, якщо ми будемо активно рекламувати лопати можуть, якою користувався ще стародавня людина, куплять її чи ні? Скоріше віддадуть перевагу купити лопату або мініексковатор і без жодної реклами. Ну, або що швидше куплять, перший у світі мобільний телефон розміром із цеглу, яка активно рекламують або новий смартфон, який не рекламують? Швидше за все, куплять саме смартфон. Відповідно реклама це не такий вже і двигун торгівлі. Реклама, звичайно ж, дозволяє нарощувати обсяги продажів, але реальний двигун торгівлі це не реклама. Справжній двигун торгівлі - це інновації та новинки. Чому? Тому що сенсу купувати ще раз те, що вже є, немає ніякого, а от сенс купити щось більш нове є, бо більш нове, як правило, більш досконале, більш функціонально, викликає більше емоцій і відчуттів. В результаті поки одні намагаються продати щось за допомогою реклами, інші придумують новинки, які продають себе самі. Ще одна перевага новинок в тому, що їх можна продати набагато дорожче, ніж товар, який є майже у всіх.
Чому люди взагалі купують товари або послуги? Придбати товар або послугу можна з різних причин. Одна з них - крайня необхідність. В даному випадку товар або послуга купується тому, що це життєво важливо. Це робиться, наприклад, в тому випадку, коли вдома порожній холодильник, або коли улюблені джинси, які носив кілька років, раптом раптово порвалися, або ж коли волосся на голові стали такою довгі, що з-під них не видно очей і виникає необхідність йти в перукарню. У таких випадках мотивація придбання - усунути виниклий пробіл. Дуже часто це робиться знехотя і є свого роду спробою наздогнати потяг. Однак є й інші причини для придбання товару або послуги і одна з них - бажання оновитися. Таке бажання виникає не тоді, коли в улюблених джинсах виявляється діра, не тоді, коли в холодильнику виявляється повішена миша, не тоді, коли вас перестали впізнавати через те, що під волоссям не видно обличчя. Таке бажання виникає тоді, коли хочеться чогось новенького. Це якраз і говорить на користь того, що інновації та новинки - це і є двигун торгівлі, причому дуже потужний двигун.
Новинка діє на людей, як червона ганчірка на бика, саме з цієї причини вона працює як двигун торгівлі. Вона прямо каже - купи мене. Утриматися від покупки новинки дуже важко, особливо якщо ця новинка зроблена з душею і за допомогою використання маркетингу, а значить, відповідає реальній потребі людини. При цьому новинка, вона як магія. Мало того, що новинка діє на людину, наприклад, якщо він бачить новий і дуже гарний мобільний телефон або новий і дуже гарний автомобіль. Новинка також діє на інших, якщо людина стала володарем даного мобільного телефону чи автомобіля. У разі якщо у людини є щось нове, він для інших стаєте більш привабливим, більш симпатичним і життєвим. Це не дивно, бо така людина, кажучи мовою ноомаркетінга, виступає для інших джерелом неоднорідності. Неоднорідність в даному випадку - це наявність у нього того, чого немає в інших. Інші це неявно відчувають і дуже явно усвідомлюють, і людина опиняється в центрі уваги. У цьому і полягає механізм дії інновацій, тому що він заснований на тому, що все в нашому світі прагне до однорідності.
Суть неоднорідності в тому, що вона перетворюється іншими в енергію. Всі, хто бачить вас з новим мобільним телефоном або на новому автомобілі автоматично отримують заряд енергії. Факт того, що саме від вас вони отримують заряд цієї енергії і притягує їх до вас. При цьому одні витрачають отриману енергію для того, щоб отримати такий же або навіть кращий мобільний телефон або автомобіль як у вас, а інші витрачають її на те, щоб вам заздрити. У будь-якому випадку дуже мало хто залишається байдужим саме тому, що від вас в їхніх очах виходить енергія і робить вас більш привабливими і симпатичними. З часом вже ви починаєте усвідомлювати, що увагу інших можна залучити, якщо придбати щось нове і у вас виникає відповідна потреба. Але будь-якої потреби передує передчуття. Це дуже приємне стан, який, як і оргазм, досягає свого максимуму на піку. При цьому піком при покупці є той момент, коли ви тільки що купили новинку. Це передчуття згодом ставати потребою. Дана потреба має власне позначення - шопінг. Інновації - це двигун торгівлі, який мотивує інших на шопінг.
Оновлення в будь-якій формі приносить справжнє задоволення і багато нових емоцій, зазвичай приємних. Особливо люблять «оновлюватися» представниці прекрасної статі, тому що для них дуже важливі емоції, які вони перетворюються в життєву енергію. З цієї причини дуже часто дівчата і жінки здійснюють шопінг в ті моменти, коли у них немає інших джерел життєвої енергії. Стан, коли немає життєвої енергії, в ноомаркетінге називається станом однорідності. Якщо перевести стан однорідності на мову почуттів, то вона відчувається як нудьга. У такі моменти, здається, ніби все набридло, ніби світ став сірим і безглуздим. На власному досвіді дівчатам відомо, що змінити такий стан можна в тому випадку, якщо «здригнутися» і одним із способів «здригнутися» є шопінг. Таким чином, шопінг - це фактично полювання за неоднорідністю. При цьому, як і будь-яка інша полювання, полювання за неоднорідністю має свої правила, які дуже важливо знати продавцям для того, щоб мисливці, якими виступають ті, хто здійснює шопінг, підстрелили саме те, що продають вони. Для цього необхідно знати механізми цього полювання, а також необхідно знати, що є «дичиною» в очах мисливців, якими виступають шопінгісти.
Перш за все, будь-який продавець повинен розуміти, що у нього повинна бути «реальна дичину». Реальна дичину - це товар, який дійсно новий. Якщо у твоєму лісі немає дичини, то мисливців не чекай. Вони, звичайно, можуть швиденько пробігти і потоптати твої угіддя, але це доставить тобі тільки клопоти, але реально полювати не стануть. Більше того, вони ще потім розкажуть іншим мисливцям, щоб були в «тому лісі» і там немає дичини, що якщо перекласти це мовою покупця означає, що купити там реально нічого. Чутки поширюються швидко, і дуже скоро всі мисливці вже будуть знати, що у вашому лісі робити нічого. Тому перш ніж починати зазивати «мисливців» в свій ліс необхідно подбати про те, щоб у ньому була дичину. Також треба пам'ятати, що справжній «мисливець» з великим досвідом «полювання» приходить в угіддя заради самого процесу, а не дичини. Значить, необхідно створити всі умови для полювання. Це передбачає, що необхідно зробити так, щоб у «мисливця» було хвилювання, було відчуття того, що дичина може піти. Тільки в такому випадку можна зробити так, що мисливець відчує, що реально пополювати і отримає від цього справжнє задоволення. Отримане задоволення буде запорукою того, що «мисливець» обов'язково запам'ятає місце, де він вдало «пополювати» і прийде до вас ще раз.
Деякі вважають, що шопінг - це щось ірраціональне, щось, що не має за собою реальної потреби. У ноомаркетінге така поведінка розглядається як варіант норми. Вся справа в тому, що основна передумова ноомаркетінга полягає в тому, що початок усього - це ідея. Ідея, яка не розвивається - мертва ідея. Жива ідея завжди прагне до розвитку. Людина це теж ідея в основі, причому жива ідея і тому він прагне до розвитку. Придбання новинок якраз і потрібно для розвитку людини як ідеї. Купуючи новинки, людина розвиває свою ідею. Розвиваючи свою ідею людина, відчуває, що він живе. З цієї причини інновації в рамках ноомаркетінга - це і є двигун торгівлі, основний двигун. Інновації, звичайно ж, не єдиний двигун, але дуже потужний двигун, який запускає інші двигуни. Інновації дозволяють запустити інші двигуни, наприклад рекламу і PR. Без них рекламувати і піарити буде нічого. Хочете навчитися управляти цим двигуном? Для цього потрібно знати ноомаркетінг. Для того щоб його освоїти рекомендується читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.
СТАТТІ З ПРОДАЖІВ
Прийнято вважати, що реклама - це двигун торгівлі. Багато прямо моляться на неї. Але чи так це насправді? Наприклад, якщо ми будемо активно рекламувати лопати можуть, якою користувався ще стародавня людина, куплять її чи ні? Скоріше віддадуть перевагу купити лопату або мініексковатор і без жодної реклами. Ну, або що швидше куплять, перший у світі мобільний телефон розміром із цеглу, яка активно рекламують або новий смартфон, який не рекламують? Швидше за все, куплять саме смартфон. Відповідно реклама це не такий вже і двигун торгівлі. Реклама, звичайно ж, дозволяє нарощувати обсяги продажів, але реальний двигун торгівлі це не реклама. Справжній двигун торгівлі - це інновації та новинки. Чому? Тому що сенсу купувати ще раз те, що вже є, немає ніякого, а от сенс купити щось більш нове є, бо більш нове, як правило, більш досконале, більш функціонально, викликає більше емоцій і відчуттів. В результаті поки одні намагаються продати щось за допомогою реклами, інші придумують новинки, які продають себе самі. Ще одна перевага новинок в тому, що їх можна продати набагато дорожче, ніж товар, який є майже у всіх.
Чому люди взагалі купують товари або послуги? Придбати товар або послугу можна з різних причин. Одна з них - крайня необхідність. В даному випадку товар або послуга купується тому, що це життєво важливо. Це робиться, наприклад, в тому випадку, коли вдома порожній холодильник, або коли улюблені джинси, які носив кілька років, раптом раптово порвалися, або ж коли волосся на голові стали такою довгі, що з-під них не видно очей і виникає необхідність йти в перукарню. У таких випадках мотивація придбання - усунути виниклий пробіл. Дуже часто це робиться знехотя і є свого роду спробою наздогнати потяг. Однак є й інші причини для придбання товару або послуги і одна з них - бажання оновитися. Таке бажання виникає не тоді, коли в улюблених джинсах виявляється діра, не тоді, коли в холодильнику виявляється повішена миша, не тоді, коли вас перестали впізнавати через те, що під волоссям не видно обличчя. Таке бажання виникає тоді, коли хочеться чогось новенького. Це якраз і говорить на користь того, що інновації та новинки - це і є двигун торгівлі, причому дуже потужний двигун.
Новинка діє на людей, як червона ганчірка на бика, саме з цієї причини вона працює як двигун торгівлі. Вона прямо каже - купи мене. Утриматися від покупки новинки дуже важко, особливо якщо ця новинка зроблена з душею і за допомогою використання маркетингу, а значить, відповідає реальній потребі людини. При цьому новинка, вона як магія. Мало того, що новинка діє на людину, наприклад, якщо він бачить новий і дуже гарний мобільний телефон або новий і дуже гарний автомобіль. Новинка також діє на інших, якщо людина стала володарем даного мобільного телефону чи автомобіля. У разі якщо у людини є щось нове, він для інших стаєте більш привабливим, більш симпатичним і життєвим. Це не дивно, бо така людина, кажучи мовою ноомаркетінга, виступає для інших джерелом неоднорідності. Неоднорідність в даному випадку - це наявність у нього того, чого немає в інших. Інші це неявно відчувають і дуже явно усвідомлюють, і людина опиняється в центрі уваги. У цьому і полягає механізм дії інновацій, тому що він заснований на тому, що все в нашому світі прагне до однорідності.
Суть неоднорідності в тому, що вона перетворюється іншими в енергію. Всі, хто бачить вас з новим мобільним телефоном або на новому автомобілі автоматично отримують заряд енергії. Факт того, що саме від вас вони отримують заряд цієї енергії і притягує їх до вас. При цьому одні витрачають отриману енергію для того, щоб отримати такий же або навіть кращий мобільний телефон або автомобіль як у вас, а інші витрачають її на те, щоб вам заздрити. У будь-якому випадку дуже мало хто залишається байдужим саме тому, що від вас в їхніх очах виходить енергія і робить вас більш привабливими і симпатичними. З часом вже ви починаєте усвідомлювати, що увагу інших можна залучити, якщо придбати щось нове і у вас виникає відповідна потреба. Але будь-якої потреби передує передчуття. Це дуже приємне стан, який, як і оргазм, досягає свого максимуму на піку. При цьому піком при покупці є той момент, коли ви тільки що купили новинку. Це передчуття згодом ставати потребою. Дана потреба має власне позначення - шопінг. Інновації - це двигун торгівлі, який мотивує інших на шопінг.
Оновлення в будь-якій формі приносить справжнє задоволення і багато нових емоцій, зазвичай приємних. Особливо люблять «оновлюватися» представниці прекрасної статі, тому що для них дуже важливі емоції, які вони перетворюються в життєву енергію. З цієї причини дуже часто дівчата і жінки здійснюють шопінг в ті моменти, коли у них немає інших джерел життєвої енергії. Стан, коли немає життєвої енергії, в ноомаркетінге називається станом однорідності. Якщо перевести стан однорідності на мову почуттів, то вона відчувається як нудьга. У такі моменти, здається, ніби все набридло, ніби світ став сірим і безглуздим. На власному досвіді дівчатам відомо, що змінити такий стан можна в тому випадку, якщо «здригнутися» і одним із способів «здригнутися» є шопінг. Таким чином, шопінг - це фактично полювання за неоднорідністю. При цьому, як і будь-яка інша полювання, полювання за неоднорідністю має свої правила, які дуже важливо знати продавцям для того, щоб мисливці, якими виступають ті, хто здійснює шопінг, підстрелили саме те, що продають вони. Для цього необхідно знати механізми цього полювання, а також необхідно знати, що є «дичиною» в очах мисливців, якими виступають шопінгісти.
Перш за все, будь-який продавець повинен розуміти, що у нього повинна бути «реальна дичину». Реальна дичину - це товар, який дійсно новий. Якщо у твоєму лісі немає дичини, то мисливців не чекай. Вони, звичайно, можуть швиденько пробігти і потоптати твої угіддя, але це доставить тобі тільки клопоти, але реально полювати не стануть. Більше того, вони ще потім розкажуть іншим мисливцям, щоб були в «тому лісі» і там немає дичини, що якщо перекласти це мовою покупця означає, що купити там реально нічого. Чутки поширюються швидко, і дуже скоро всі мисливці вже будуть знати, що у вашому лісі робити нічого. Тому перш ніж починати зазивати «мисливців» в свій ліс необхідно подбати про те, щоб у ньому була дичину. Також треба пам'ятати, що справжній «мисливець» з великим досвідом «полювання» приходить в угіддя заради самого процесу, а не дичини. Значить, необхідно створити всі умови для полювання. Це передбачає, що необхідно зробити так, щоб у «мисливця» було хвилювання, було відчуття того, що дичина може піти. Тільки в такому випадку можна зробити так, що мисливець відчує, що реально пополювати і отримає від цього справжнє задоволення. Отримане задоволення буде запорукою того, що «мисливець» обов'язково запам'ятає місце, де він вдало «пополювати» і прийде до вас ще раз.
Деякі вважають, що шопінг - це щось ірраціональне, щось, що не має за собою реальної потреби. У ноомаркетінге така поведінка розглядається як варіант норми. Вся справа в тому, що основна передумова ноомаркетінга полягає в тому, що початок усього - це ідея. Ідея, яка не розвивається - мертва ідея. Жива ідея завжди прагне до розвитку. Людина це теж ідея в основі, причому жива ідея і тому він прагне до розвитку. Придбання новинок якраз і потрібно для розвитку людини як ідеї. Купуючи новинки, людина розвиває свою ідею. Розвиваючи свою ідею людина, відчуває, що він живе. З цієї причини інновації в рамках ноомаркетінга - це і є двигун торгівлі, основний двигун. Інновації, звичайно ж, не єдиний двигун, але дуже потужний двигун, який запускає інші двигуни. Інновації дозволяють запустити інші двигуни, наприклад рекламу і PR. Без них рекламувати і піарити буде нічого. Хочете навчитися управляти цим двигуном? Для цього потрібно знати ноомаркетінг. Для того щоб його освоїти рекомендується читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.
No comments:
Post a Comment