Sunday, April 5, 2015

Сила маркетингу

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Відповідно до думки багатьох експертів внесок маркетингу в економіку розвинутих країн оцінюється на рівні 80%. Це означає, що обсяг ВВП розвинених країн на 80% залежить від маркетингу. Саме маркетинг довгий час був локомотивом розвитку провідних економік світу. Сила маркетингу величезна і саме бурхливий розвиток маркетингу на початку і середині 20 століття привело до наслідків, яких ніхто не очікував. З одного боку маркетинг привів до дивних, приголомшливим і фантастичним позитивних наслідків для людей і країн. З іншого боку, він навів і до сумних наслідків. Так вийшло, що маркетинг став змією, яка сама себе з'їла. Маркетинг почав рубати сук, на якому сидить і майже зрубав його. Маркетинг став граблями, які самі на себе настали. З одного боку, він дав кожному те, що йому потрібно, але з іншого боку, він дав стільки всього, що тепер не знають, що з цим робити. Він був локомотивом, який тягнув світову економіку майже 100 років, але перетворився на гальмо, який тепер не дозволяє їй розвиватися. Маркетинг став причиною свого кінця, він породив парадоксальну ситуацію, коли причина і наслідок стали тотожні.

Маркетинг настільки добре попрацював, що незадоволених потреб вже не залишилося. Це і добре і погано. Завдяки маркетингу кожен має те, що хоче і може. Погано тому, що виробники залишилися без можливостей розвитку. Вони знаходяться в стані низького старту і чекають будь можливість, яка дасть старт їх розвитку. Вони готові скористатися будь-яким шансом, вони перебувають у стані пружини, сильно натягнутої пружини, готової в будь-якому момент вистрілити. Так, багато хто може цілком обгрунтовано заперечити, що, мовляв, є багато людей, які не мають свій будинок, автомобіль і багато іншого, та й просто людей, які не можуть купити елементарні речі теж достатньо. Все це можна розцінювати, як незадоволені потреби. Так, потреби незадоволені, але не тому, що їх неможливо задовольнити, а тому, що у людей немає мотивації, займатися їх задоволенням. Всі, хто має мотивацію, мають все, що їм потрібно. Наприклад, для людей, у яких є величезна мотивація, вистачає дорогих будинків, дорогих автомобілів і всього іншого. Аналогічно всього вистачає і для людей із середньою і низькою мотивацією. Якщо є бажання задовольнити потребу, заробляй гроші і задовольняй, а якщо немає бажання, то це вже не проблема маркетингу.

Так в чому ж проблема, чому потенційні споживачі при наявності незадоволених потреб не прагнуть їх задовольнити в той час, коли товарів для цього вистачає? Очевидно, що справа в наявності мотивації, тобто потенційні споживачі, мають дуже слабке реальне бажання щось отримати і з цієї причини так і залишаються потенційними, замість того, щоб стати реальними. Реальність в тому, що споживачі мають бажання у вигляді мрії, а не наміри. Бажання більшості споживачів - це більше мрія, фантазія, а ось намір - це бажання плюс прагнення, плюс внутрішня сила, яка штовхає на те, щоб отримати потрібне. Ось цієї сили якраз і не вистачає потенційним споживачам. Людей, які мають достатньо цієї внутрішній сили, маркетинг вже задовольнив, але він не може задовольняти людей, які мають недостатньо цієї сили. Це пов'язано з тим, що маркетинг якраз і створений для того, щоб виявляти людей, які мають намір придбати товари та послуги, але він не створений для того, щоб створювати цей намір. Сила маркетингу величезна, але не безмежна. У підсумку маркетинг в тому вигляді, в якому він є зараз, вичерпав себе і закінчився.

Маркетинг, спрямований на задоволення потреб вичерпав себе, а значить, потрібен маркетинг, який здатний створювати потреби. Це повинен бути маркетинг на один рівень глибше, ніж той, який застосовується вже понад 100 років. В принципі це закономірне для маркетингу напрямок розвитку. У фізиці такий крок, крок в більш глибокий наносвіт вже зроблений, що призвело до появи нанотехнологій. Настав час зробити аналогічний крок і в маркетингу. Нанотехнології дозволили створити нові товари з досі невідомими властивостями, маркетинг нового покоління повинен створити споживачів там, де це раніше це було неможливо. Маркетинг нового покоління - це те, що повинно вирішити нагальні проблеми людства, дати йому поштовх на довгі роки вперед. Маркетинг нового покоління - це те, що має вивести людей на нові висоти. Маркетинг нового покоління - це те, що повинно дати компаніям прибутку більше, ніж давав колишній маркетинг, адже тільки великі прибутки дозволяють вкладати гроші в розробку нових товарів і послуг. Маркетинг колишнього рівня вичерпався і всього цього забезпечити не може. Він вичавив з виробників і споживачів все, що тільки можна і більше вичавити не може.

Ще Платон стверджував, що все бере початок від ідей, тобто сутностей, які не мають у собі ні краплі матерії. Ідеї можна представити як кришталевої чисті суті, без всяких домішок. Коли вони змішуються, порушується чистота і в результаті якраз і утворюється матерія. Останні дослідження в багатьох областях науки підтверджують ці здогади Платона. Значить, можна визнати, що Платон мав рацію. Раз ідеї лежать в основі всього, то і в основі потреб людей теж повинні лежати ідеї. Це дійсно так. Відповідно новий маркетинг повинен бути інструментом, який дозволяє працювати зі споживачем на рівні ідей. Він повинен дозволяти вирішити всі питання, пов'язані з ідеями, починаючи від отримання цих ідей, закінчуючи впровадженням ідей в людей і доведенням їх до стану, коли вони формують потреби. Маркетинг колишнього покоління не дозволяє це робити. Зробити це може тільки маркетинг нового покоління, який отримав назву - ноомаркетінг. Сила маркетингу колишнього покоління була в тому, що він задовольняв потреби. Сила ноомаркетінга в тому, що він створює потреби.

Ноомаркетінг створений для того, щоб впровадити в людей нові ідеї і створити нові потреби. В результаті людям знадобляться тисячі, а то й сотні тисяч нових товарів і послуг. Це означає, що знадобляться і їх виробники. Ними зможуть стати як вже наявні компанії, так і нові. Будуть створені нові робочі місця з дуже високим рівнем заробітної плати. Таким чином, як бізнесмени, так і робочі отримають нову надію, нові можливості для того, щоб заробити гроші. Ноомаркетінг дозволить довести вже впроваджені в людей ідеї до потрібного стану і зробити так, щоб у них було не просто бажання купити товар, а чітке і невідворотне намір це зробити. Це викличе додатковий попит на вже вироблені товари і послуги. Відповідно, доведеться нарощувати обсяги їх виробництва. У результаті не тільки компанії і робітники, задіяні у виробництві нових товарів, але також компанії і робітники, задіяні у виробництві старих товарів, знову стануть сильно затребуваними, а значить, зростуть їхні доходи. Ноомаркетінг дасть новий поштовх розвитку світової економіки. Сила маркетингу нового покоління величезна, але їй треба проявитися.

Що потрібно зробити, щоб все це сталося, що потрібно зробити, щоб сила маркетингу нового покоління проявила себе? Потрібно почати поширювати ідею самого ноомаркетінга. Чим швидше вона буде поширюватися, тим швидше про нього дізнаються компанії, найбільш готові до його застосування. Вони перші почнуть застосовувати його. Потім його почнуть застосовувати й інші компанії. Як все це реалізувати? Потрібно просто почати говорити про ноомаркетінге. Потрібно почати говорити про нього з мамою, татом, з братом і сестрою, з родичами, з друзями. Про нього потрібно говорити з начальниками і підлеглими. Від вас багато не потрібно, потрібно просто почати говорити про ноомаркетінге. Розмови про ноомаркетінге - це і є процес поширення ідеї, що лежить в його основі. Ця ідея виступить каталізатором, який активізує інші ідеї і дасть поштовх до їх розвитку. Не обов'язково цілий день говорити про ноомаркетінге, можна почати з декількох хвилин, поступово збільшуючи часу на розмови про нього. Такі розмови скоро принесуть свої плоди.

Розмови не обов'язково повинні бути складними. Можна просто підійти до директора і запитати, а чи знає він щось про ноомаркетінге. Або директор може підійти до своїх працівників і запитати, а чи знають вони щось про ноомаркетінге. Батько може розповісти своєму підростаючому синові ноомаркетінге. Після цього син може їм зацікавитися, і гарантовано виросте успішним бізнесменом, який коли батько вже стане стареньким і безпорадним обов'язково віддячить його. Дочка може підійти до своєї мами або бабусі і запитати, що вони знають ноомаркетінге. Її мама чи бабуся зададуть таке ж питання іншим людям, бо вони навряд чи знають про нього. Люди почнуть цікавитися ноомаркетінгом і впроваджувати його. В результаті через пару років завдяки ноомаркетінгу може бути розроблено ліки, що лікують від різних смертельних хвороб і потім врятує маму чи бабусю. Говоріть про ноомаркетінге якомога більше, і він Вас обов'язково віддячить. Починати говорити про ноомаркетінге потрібно прямо зараз. Можна почитати статті з маркетингу або консультації з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга, і тоді з'явиться дуже багато приводів для розмов про ноомаркетінге.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru