СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Хто є хто в світі маркетингу? Відповідь на це питання дають численні класифікації та рейтинги маркетологів. Майже всі вони є у відкритому доступі і будь-хто може з ними ознайомитися. У закритому доступі в основному корпоративні класифікації та рейтинги, які компанії складають для свого внутрішнього використання. Одна з них - класифікація маркетологів по лігам. В рамках цієї класифікації виділяють 3 ліги маркетологів: друга, перша та вища. Друга ліга представлена маркетологами, які знають, що таке маркетинг. Вона включає в себе студентів, фахівців без досвіду, або з невеликим досвідом. Перша ліга представлена фахівцями з великим досвідом маркетингової діяльності, які знають, як робити маркетинг, і вміють його робити. Вища ліга представлена фахівцями, які найбільшою мірою прокачані маркетингом, що дозволяє їм робити максимально якісний і ефективний маркетинг вищого класу - вищий маркетинг. Тільки представники вищої ліги маркетингу вміють робити те, що не доступно представникам інших ліг маркетингу. В тому числі саме представники вищої ліги створюють інструменти, методи, технології, концепції, ніж визначають напрями розвитку маркетингу, задають тренди, під які змушені підлаштовуватися представники другої та першої ліг.
У чому різниця між лігами і чи є вона? Різниця є і дуже велика. Перш за все, різниця в тому, що перша і друга ліги користуються розробками представників вищої ліги і зобов'язані їм своїм існуванням. Є також різниця і по впізнаваності. Представників другої ліги знають тільки у вищому навчальному закладі і в тій компанії, в якій вони працюють. Про представників першої ліги знають в широких колах. У свою чергу представників вищої ліги маркетингу знають усі. Популярність - це головна перевага представників вищої ліги маркетингу. Вони знаходяться на самому верху піраміди, а значить, криза та інші негативні моменти стосуються їх в саму останню чергу, адже клієнти саме до них звертаються в першу чергу. Треба відзначити, що приналежність до тієї чи іншої лізі маркетингу має конкретне підтвердження. Диплом - це ознака приналежності до другої ліги маркетингу. Великий досвід - це ознака приналежності до першій лізі маркетингу. Наявність своїх методик, інструментів, технологій - це ознака приналежності до вищої ліги. Особливо чітко приналежність до вищої ліги маркетингу підтверджується наявністю авторської концепції маркетингу. Очевидно, що поділ маркетологів по лігам дуже конкретне, адже видавати себе за представника тієї чи іншої ліги неможливо без пред'явлення відповідних атрибутів.
Як влаштований світ маркетингу? Все просто. Маркетологи з вищої ліги, яким доступний вищий маркетинг, на підставі свого досвіду і знань розробляють нові інструменти, методи, технології. Деякий час користуються ними самі, знімають вершки. Після того, як вершки зняті, вони продають їх першої та другої лізі допомогою різних тренінгів, семінарів, майстер-класів, консультацій та іншими способами. Треба зазначити, що продаж - це не єдиний спосіб передачі технологій, інструментів і методик. Ще один варіант - це співпраця з партнерами. Після продажу або передачі технологій партнерам, представники вищої ліги розробляють нові інструменти, методи і технології і так по колу до тих пір, поки рівень прокачанності маркетингом їм дозволяє це робити. Коли вони доходять до межі, коли вже не можуть розробити щось нове, вони перестають продавати і передавати партнерам свої інструменти, методики і технології, залишаючи їх собі. Максимально далеко заходять і тим самим створюють максимально просунуті технології, інструменти та методики тільки ті маркетологи, які можуть нескінченно прокачуватися маркетингом. Здатність прокачуватися маркетингом залежить виключно від відданості маркетингу. Чим більше маркетолог відданий маркетингу, тим більшою мірою маркетинг відкриває йому себе.
Відданість маркетингу, максимальна прожиток маркетингом, робить маркетолога сьогоденням. Вища ліга маркетингу - це сукупність справжніх маркетологів. Представник вищої ліги маркетингу - це маркетолог з великої літери. Якщо представник другої чи першої ліги маркетингу може запросто змінити сферу діяльності щоб заробляти більше або з інших причин, то представник вищий ліги вірний маркетингу до кінця, він ніколи не змінить маркетингу. Маркетинг теж вірний такому маркетологу, і в знак вірності наділяє його особливою, маркетингової силою, відкриває йому вищий маркетинг. Саме ця сила і дозволяє створювати методики, технології та інструменти маркетингу самого останнього покоління. Маркетолог з першої або другої ліги бачить в маркетингу виключно інструмент для заробляння грошей. Маркетолог з першої і другої ліги відчуває щастя в моменти отримання заробітної плати, в той час як маркетолог з вищої ліги відчуває щастя від маркетингу. Гроші для маркетолога з вищої ліги - це бонус до справжнього щастя від занять маркетингом.
Чому клієнти, насамперед, звертаються до маркетологам з вищої ліги? Все тому, що вони знають, що тільки маркетолог з вищої ліги може робити саме маркетинг, глибокий, продуманий, сильний, ефективний маркетинг, а не пародію на маркетинг. Клієнти знають, що тільки представник вищої ліги може робити маркетинг, а не зображати його, чи не симулювати, тільки він може дати результат, а не галочку. Вищий маркетолог - це цілісний фахівець, він повністю фахівець, а не наполовину. Відомо, що половинчастість псує ціле. Так от, вищий маркетолог нічого не псує, він тільки виправляє і творить. Тільки маркетолог з вищої ліги може зробити компанію, в якій він працює лідером ринку. Один з найвідоміших представників вищої ліги маркетологів, який, на жаль, покинув наш світ - Стів Джобс. Зауважте, тут не сказано, що він був маркетологом, поки жив. Вищий маркетолог залишається таким навіть після того, як іде в інший світ. Стів Джобс, ідея його особистості й ті ідеї, які він згенерував, досі ще чинять найпотужніше вплив на ринок смартфонів. Все тому, що вплив маркетологів з вищої ліги, навіть тих, які покинули наш світ сильніше, ніж вплив маркетологів з інших ліг. Якби не вищий маркетинг, доступ до якого отримав Стів Джобс за свою відданість маркетингу, компанія Apple, якою він керував, що не досягла б своєї могутності.
Отримати доступ до вищої маркетингу можна тільки в результаті глибокої прокачування ім. Прокачатися можна спонтанно і випадково, а можна спеціально через відповідні інструменти. В рамках ноомаркетінга, авторської концепції маркетингу Павла Берновіча , для прокачування використовується інструмент під назвою ноодрайвер . Завдяки ноодрайверу вищий маркетинг доступний всім маркетологам і не тільки маркетологам. Щоб отримати доступ до вищої маркетингу і всі «пряники», які належать представнику вищої ліги маркетингу, потрібно просто прокачатися маркетингом, використовуючи цей інструмент. В даний час проводяться роботи по створенню ноодрайвера до маркетингу. Після завершення створення інструменту він стане доступний усім бажаючим, про що буде повідомлено додатково. Ясна річ, що для партнерів проекту NOOMARKETING.NET він буде доступний майже безкоштовно, а ось для всіх інших він буде доступний за повну ціну. У процесі розробки будуть проводитися тестування інструменту. Кожних їх тих, хто брав участь у тестуванні, також отримає ноодрайвер до маркетингу на пільгових умовах. Хочете стати партнером або взяти участь у тестуванні і отримати ноодрайвер на пільгових умовах? Зайдіть в розділ « КОНТАКТИ »і, використовуючи зручний спосіб зв'язку, виявите про своє бажання в довільній формі. Крім того, зробити це можна в клубі ноомаркетінга якщо Ви вже перебуваєте в ньому.
Хто є хто в світі маркетингу? Відповідь на це питання дають численні класифікації та рейтинги маркетологів. Майже всі вони є у відкритому доступі і будь-хто може з ними ознайомитися. У закритому доступі в основному корпоративні класифікації та рейтинги, які компанії складають для свого внутрішнього використання. Одна з них - класифікація маркетологів по лігам. В рамках цієї класифікації виділяють 3 ліги маркетологів: друга, перша та вища. Друга ліга представлена маркетологами, які знають, що таке маркетинг. Вона включає в себе студентів, фахівців без досвіду, або з невеликим досвідом. Перша ліга представлена фахівцями з великим досвідом маркетингової діяльності, які знають, як робити маркетинг, і вміють його робити. Вища ліга представлена фахівцями, які найбільшою мірою прокачані маркетингом, що дозволяє їм робити максимально якісний і ефективний маркетинг вищого класу - вищий маркетинг. Тільки представники вищої ліги маркетингу вміють робити те, що не доступно представникам інших ліг маркетингу. В тому числі саме представники вищої ліги створюють інструменти, методи, технології, концепції, ніж визначають напрями розвитку маркетингу, задають тренди, під які змушені підлаштовуватися представники другої та першої ліг.
У чому різниця між лігами і чи є вона? Різниця є і дуже велика. Перш за все, різниця в тому, що перша і друга ліги користуються розробками представників вищої ліги і зобов'язані їм своїм існуванням. Є також різниця і по впізнаваності. Представників другої ліги знають тільки у вищому навчальному закладі і в тій компанії, в якій вони працюють. Про представників першої ліги знають в широких колах. У свою чергу представників вищої ліги маркетингу знають усі. Популярність - це головна перевага представників вищої ліги маркетингу. Вони знаходяться на самому верху піраміди, а значить, криза та інші негативні моменти стосуються їх в саму останню чергу, адже клієнти саме до них звертаються в першу чергу. Треба відзначити, що приналежність до тієї чи іншої лізі маркетингу має конкретне підтвердження. Диплом - це ознака приналежності до другої ліги маркетингу. Великий досвід - це ознака приналежності до першій лізі маркетингу. Наявність своїх методик, інструментів, технологій - це ознака приналежності до вищої ліги. Особливо чітко приналежність до вищої ліги маркетингу підтверджується наявністю авторської концепції маркетингу. Очевидно, що поділ маркетологів по лігам дуже конкретне, адже видавати себе за представника тієї чи іншої ліги неможливо без пред'явлення відповідних атрибутів.
Як влаштований світ маркетингу? Все просто. Маркетологи з вищої ліги, яким доступний вищий маркетинг, на підставі свого досвіду і знань розробляють нові інструменти, методи, технології. Деякий час користуються ними самі, знімають вершки. Після того, як вершки зняті, вони продають їх першої та другої лізі допомогою різних тренінгів, семінарів, майстер-класів, консультацій та іншими способами. Треба зазначити, що продаж - це не єдиний спосіб передачі технологій, інструментів і методик. Ще один варіант - це співпраця з партнерами. Після продажу або передачі технологій партнерам, представники вищої ліги розробляють нові інструменти, методи і технології і так по колу до тих пір, поки рівень прокачанності маркетингом їм дозволяє це робити. Коли вони доходять до межі, коли вже не можуть розробити щось нове, вони перестають продавати і передавати партнерам свої інструменти, методики і технології, залишаючи їх собі. Максимально далеко заходять і тим самим створюють максимально просунуті технології, інструменти та методики тільки ті маркетологи, які можуть нескінченно прокачуватися маркетингом. Здатність прокачуватися маркетингом залежить виключно від відданості маркетингу. Чим більше маркетолог відданий маркетингу, тим більшою мірою маркетинг відкриває йому себе.
Відданість маркетингу, максимальна прожиток маркетингом, робить маркетолога сьогоденням. Вища ліга маркетингу - це сукупність справжніх маркетологів. Представник вищої ліги маркетингу - це маркетолог з великої літери. Якщо представник другої чи першої ліги маркетингу може запросто змінити сферу діяльності щоб заробляти більше або з інших причин, то представник вищий ліги вірний маркетингу до кінця, він ніколи не змінить маркетингу. Маркетинг теж вірний такому маркетологу, і в знак вірності наділяє його особливою, маркетингової силою, відкриває йому вищий маркетинг. Саме ця сила і дозволяє створювати методики, технології та інструменти маркетингу самого останнього покоління. Маркетолог з першої або другої ліги бачить в маркетингу виключно інструмент для заробляння грошей. Маркетолог з першої і другої ліги відчуває щастя в моменти отримання заробітної плати, в той час як маркетолог з вищої ліги відчуває щастя від маркетингу. Гроші для маркетолога з вищої ліги - це бонус до справжнього щастя від занять маркетингом.
Чому клієнти, насамперед, звертаються до маркетологам з вищої ліги? Все тому, що вони знають, що тільки маркетолог з вищої ліги може робити саме маркетинг, глибокий, продуманий, сильний, ефективний маркетинг, а не пародію на маркетинг. Клієнти знають, що тільки представник вищої ліги може робити маркетинг, а не зображати його, чи не симулювати, тільки він може дати результат, а не галочку. Вищий маркетолог - це цілісний фахівець, він повністю фахівець, а не наполовину. Відомо, що половинчастість псує ціле. Так от, вищий маркетолог нічого не псує, він тільки виправляє і творить. Тільки маркетолог з вищої ліги може зробити компанію, в якій він працює лідером ринку. Один з найвідоміших представників вищої ліги маркетологів, який, на жаль, покинув наш світ - Стів Джобс. Зауважте, тут не сказано, що він був маркетологом, поки жив. Вищий маркетолог залишається таким навіть після того, як іде в інший світ. Стів Джобс, ідея його особистості й ті ідеї, які він згенерував, досі ще чинять найпотужніше вплив на ринок смартфонів. Все тому, що вплив маркетологів з вищої ліги, навіть тих, які покинули наш світ сильніше, ніж вплив маркетологів з інших ліг. Якби не вищий маркетинг, доступ до якого отримав Стів Джобс за свою відданість маркетингу, компанія Apple, якою він керував, що не досягла б своєї могутності.
Отримати доступ до вищої маркетингу можна тільки в результаті глибокої прокачування ім. Прокачатися можна спонтанно і випадково, а можна спеціально через відповідні інструменти. В рамках ноомаркетінга, авторської концепції маркетингу Павла Берновіча , для прокачування використовується інструмент під назвою ноодрайвер . Завдяки ноодрайверу вищий маркетинг доступний всім маркетологам і не тільки маркетологам. Щоб отримати доступ до вищої маркетингу і всі «пряники», які належать представнику вищої ліги маркетингу, потрібно просто прокачатися маркетингом, використовуючи цей інструмент. В даний час проводяться роботи по створенню ноодрайвера до маркетингу. Після завершення створення інструменту він стане доступний усім бажаючим, про що буде повідомлено додатково. Ясна річ, що для партнерів проекту NOOMARKETING.NET він буде доступний майже безкоштовно, а ось для всіх інших він буде доступний за повну ціну. У процесі розробки будуть проводитися тестування інструменту. Кожних їх тих, хто брав участь у тестуванні, також отримає ноодрайвер до маркетингу на пільгових умовах. Хочете стати партнером або взяти участь у тестуванні і отримати ноодрайвер на пільгових умовах? Зайдіть в розділ « КОНТАКТИ »і, використовуючи зручний спосіб зв'язку, виявите про своє бажання в довільній формі. Крім того, зробити це можна в клубі ноомаркетінга якщо Ви вже перебуваєте в ньому.
No comments:
Post a Comment