Thursday, April 9, 2015

Роль упаковки товару в маркетингу

Упаковка - це обличчя товару. Чим презентабельнєє і привабливіше для клієнта вона буде виглядати, тим більша ймовірність, що він купить цей товар. Причому дуже часто споживач купує саме упаковку, а не товар всередині неї. У той же час відомі хрестоматійні випадки, коли через погану упаковки продажі різко падали. Особливо це помітно після ребрендингу якого-небудь товару.

У чому ж секрет? Вся справа в тому, що при покупці покупець ніколи не відокремлює продукт від упаковки. Для нього це єдиний товар, навіть якщо потім він викине упаковку відразу після розтину. Але, так як при покупці він не бачить товар, то виходить, що гроші він віддає саме за упаковку.

Якою ж має бути продає упаковка товару , щоб вона не викликала відторгнення людини і в той же час привертала увагу? На жаль, через великого розмаїття товарів, нам доведеться обмежитися лише самими загальними правилами.

Функціональність. Найголовніше, щоб упаковка, незважаючи на свій зовнішній вигляд, завжди виконувала свої головні функції. Основні властивості, які зазвичай несе будь упаковка - збереження властивостей товару, зручність при його транспортуванні, інформування про товар, при необхідності - захист від дітей. І вже після всього цього йде рекламна функція упаковки. Повірте, якщо упаковка буде незручною, або на ній не буде інформації про товар, то її дизайн вже не відіграє ключової ролі.

Внутрішня упаковка. Упаковка буває зовнішньою і внутрішньою. Внутрішня упаковка необхідна не тільки для збереження товару. Адже людина, яка придбала ваш продукт, хоче бачити його добре упакованим. І чим якісніше ви зможете це зробити - тим краще. Можна сказати, що це свого роду підтримання престижу компанії у своїх власних клієнтів, щоб вони не пішли до конкурентів.

Колір. Колір - основний фактор залучення уваги людини до упаковки. І це дуже важливий елемент, який слід враховувати. Наприклад елітні товари обов'язково повинні перебувати в упаковці з суворими, холодними кольорами - темно-синій, чорний, сірий, білий. Дитячі товари, навпаки, повинні перебувати в яскравих упаковках - рожевих, червоних, блакитних і т.д.

Що стосується їжі, то тут все ще складніше. Теплі кольори зазвичай позначають солодкі продукти - цукерки, зефір, кондитерські вироби і т.д.

Молочні продукти оформляються із застосуванням холодних кольорів - білий і синій, але зрідка застосовуються і інші кольори. Продовжувати можна довго. Єдине - зазвичай в продуктовому бізнесі не використовується коричневий колір, якщо тільки сам продаваний продукт не коричневий.

Але якщо в цілому говорити про кольорову гаму, то в останні роки багато дизайнерів намагаються бути з ними обережними. Час яскравих фарб пройшло, а зараз настав час строгості і креативності.

Простота. Знаєте, що відрізняє хорошу упаковку від поганої? Дизайн поганий завжди гранично складний і перевантажений, а хорошою, навпаки - дуже простий. Погляньте на упаковку, наприклад, побутової техніки (не рахуючи великогабаритної). Найчастіше на ній просто намальований той товар, який ви купуєте - чайник, праска, фільтр для води. Те ж саме практично з усіма електронними приладами - телефонами, фотоапаратами і т.д. Таким чином вирішуються відразу два завдання - по-перше - простий, неперевантаженість дизайн. По-друге, людина відразу бачить те, що купує.

З іншого боку, якщо ви уявляєте відому марку, то обов'язково повинні вказати це на упаковці. Бажано - великими літерами. Якщо ж у вас невелика починаюча компанія, але ви пишаєтеся своїм товаром, то слід діяти навпаки - крупно показуєте зображення свого товару і невеликими літерами - назва компанії.

Ребрендинг і його небезпеки. Ребрендинг в упаковці потрібен тому, що людям поступово все приїдається і хочеться спробувати чогось новенького. І якщо ваш продукт не відноситься до «легендарним» (Кока-Кола, сникерс, памперси), який фактично увійшов у людей в звичку, то дуже важливо раз на 3-4 роки робити ребрендинг упаковки. Це дозволить споживачам по-новому поглянути на старий продукт.

Небезпека ребрендингу полягає в тому, що новий дизайн може просто не сподобатися вашим покупцям. У такому разі не варто йти напролом, намагаючись довести, що нове - краще старого. Краще погодитися зі своїми споживачами і повернути все, як було.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru