СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
СТАТТІ ПРО БІЗНЕСІ
Кожна людина в чомусь талановита. Абсолютно кожна людина в чомусь талановита, винятків немає, і не може бути. Однак факт в тому, що тільки мала частина людей знає про свій талант, і використовує його за призначенням. Велика частина людей, просто не знає про свій талант і не використовує його за призначенням. Що таке талант? Талант - це просто здатність робити щось краще за інших. Таку здатність хоча б в одній справі володіють всі, адже отримати таку здатність дуже легко. Як людина отримує здатність бути кращим в якійсь справі? Щоб отримати таку здатність, щоб отримати талант, потрібно просто якісно прокачатися відповідної ідеєю. Якщо людина в чомусь талановита, якщо людина може робити щось краще за інших, то це зовсім не означає, що він таким народився, а всього лише означає, що він якісно прокачався якоюсь ідеєю. Будь-яка людина хоча б однією ідеєю прокачаний якісніше, ніж інші люди, відповідно будь-яка людина може щось робити краще за інших, а значить, будь-якій людині доступний бізнес майбутнього.
Бізнес майбутнього - це реалізація таланту і його монетизація. Талант для себе - це не правильно і не вигідно. Правильно і вигідно - монетизувати талант, адже від таланту, який не використовується за призначенням, немає толку не для того, хто ним володіє, не для інших людей. На будь-якому таланті можна робити гроші. Будь талант повинен бути монетизований. Будь талант може стати базою для бізнесу, треба лише розуміти, що сам по собі талант не підлягає монетизації. Монетизувати можна тільки продукт, створений завдяки таланту. Не можна продати свій дизайнерський талант, талант актора, співака, автогонщика, лікаря, менеджера, вчителя або спортсмена. Продати можна тільки конкретний продукт, гроші платять тільки за продукт. При цьому продукт повинен бути креативним, тому що тільки наявність у продукті креативної складової явно вказує на те, що він створений талановитою людиною. Головне не забувати, що креатив - це не пустощі, а одне з найвигідніших напрямків бізнесу, яке може принести мільйони і мільярди доларів США, якщо займатися ним грамотно і по правильним технологіям.
Попит на креатив є. Більш того, в рамках світової економіки вже сформований і продовжує формуватися величезний сектор креативної економіки. Це означає, що в рамках світової економіки складаються відмінні умови для монетизації таланту допомогою креативу. Бурхливий розвиток креативного сектора світової економіки пов'язано з тим, що провідні гравці світових ринків зрозуміли, що далі розвивати ринок можна тільки за рахунок креативу, і почали приділити йому величезну увагу. Креатив став справжнім локомотивом світової економіки і в підсумку креативна економіка відчувається все сильніше. У такій економіці продуктом, який має реальну цінність і за який добре платять, є тільки креатив. З цієї причини такий тип економіки так і названий. Кожен, хто в умовах креативної економіки хоче розбагатіти чи хоча б просто добре заробляти, повинен уміти генерувати креативні ідеї та створювати на їх базі креативні продукти. Креативні продукти - це найперспективніший бізнес майбутнього.
Перспективність креативних продуктів, насамперед, пов'язана з тим, що для виходу на ринок креативу зовсім не потрібні грошові вкладення. Це робить вхід на цей ринок одним з найпростіших. Щоб увійти на ринок креативу потрібно просто проявити свій талант, згенерувати і продати креативну ідею. Все що потрібно для генерації креативної ідеї - це вільний час. Відповідно креатив це не лише монетизація свого таланту, але ще й монетизація свого вільного часу. Треба тільки пам'ятати, що, незважаючи на те, що монетизувати можна будь-який талант, не кожен талант можна монетизувати дорого. Є такі таланти, монетизація яких приносить більше грошей, а є такі, які менше. Щоб заробити більше грошей за однаковий час, логічно розвивати в собі «дорогою талант». Щоб розвинути дорогою талант, потрібно прокачатися дорогою ідеєю. Раніше прокачатися дорогою ідеєю могли одиниці, причому, як правило, часто випадково. Зараз це можуть зробити все за допомогою відповідних інструментів ноомаркетінга.
Перетворити креативну діяльність в справжній бізнес можна тільки в тому випадку, якщо поставити монетизацію таланту на потік. Як це зробити і що для цього треба? Питання дуже цікаві, тому що креативна економіка в тому вигляді в якому вона зараз формується - явище досить нове, а значить літератури про те, як ефективно генерувати і продавати креативні ідеї, про те, як запускати інновації, дуже мало. Літератури трохи ще й тому, що мало хто хоче ділитися секретами, на яких можна добре заробити. Одну з книг з цієї тематики під назвою «Запускаємо інновації» написав Гійс ван Вульфа, який таким чином вирішив поділитися своїми секретами заробляння грошей на креативі. Російською мовою дану книгу читачам пропонує видавництво «Манн, Іванов і Фербер». Основна перевага книги в тому, що в ній представлена ціла система по роботі з ідеями, починаючи від інструментів генерації ідей, закінчуючи інструментами їх продажу. У тому числі в рамках даної книги пропонується безліч інструментів для вирішення цілого ряду проблем, які постають перед будь-яким представником креативного бізнесу.
Перша з проблем, яка постає перед людиною, яка вирішила заробити на креативі - труднощі старту. Дуже часто і хочеться займатися інноваціями і не хочеться одночасно і дуже важко зважитися почати, дуже важко зрозуміти, чи вистачить сил і знань. У книзі «Запускаємо інновації» пропонується ряд методик, які дозволяють зрозуміти, варто чи ні займатися інноваціями.
Друга проблема, яка часто постає перед новатором - зниження з часом обсягу мотивації на роботу з інновацією. Особливо гостро ця проблема постає на початковому етапі, адже запуск інновацій - це дуже енергоємний, трудомісткий і довгий процес, а ось результат виходить не скоро і з цієї причини мотивація з часом починає падати. Коли рівень мотивації падає дуже низько, хочеться відступити і все кинути. Прочитання книги дозволить навчитися зберігати віру в себе і свої інновації.
Третя проблема, яка завжди встає перед новаторами - відірваність більшості генеруються ідей від реальності. Проблема в тому, що ідея, відірвана від реальності, годиться тільки для самозадоволення, але не для бізнесу. У книзі пропонується алгоритм, за допомогою якого можна генерувати ідеї, які відповідають реальності. Ідеї, згенеровані на підставі пропонованого алгоритму, будуть відповідати реальності і на них завжди буде попит.
Четверта проблема, яка постає перед новаторами полягає в тому, що справді вартісні ідеї, на яких можна добре заробити, відвідують голову новаторів досить рідко. Усвідомлення цього факту дуже часто гальмує процес просування та продажу ідеї. Креативщик розуміє, що більше хороших ідей може і не прийти йому в голову, тому йому важко з нею розлучитися. Розлучитися з ідей креативщик готовий тільки за хороші гроші, а хороші гроші рідко пропонують навіть за хороші ідеї, тому виникає замкнуте коло. У книзі пропонується алгоритм, за допомогою якого можна розірвати це коло і поставити генерацію ідей на потік.
П'ята проблема, яка постає перед креативщиками - велика кількість помилок при запуску інновацій. Прочитання книги дозволить знайти більшість допущених помилок і усунути їх.
Шоста проблема, яка постає перед креативщиками полягає в тому, що якщо все пройшло успішно, не завжди зрозуміло, яким чином вдалося досягти успіху. Коли не тямиш, як у тебе вийшло досягти успіху, не можеш повторити його досягнення. Прочитання книги дозволить зрозуміти, як був досягнутий успіх і повторити його.
В цілому книга «Запускаємо інновації» хороша для тих, хто хоче генерувати креативні ідеї на продаж, для тих, хто саме генерацію креативних ідей хоче перетворити на бізнес. Інвестори люблять проекти, створені на підставі запропонованих у книзі алгоритмів, високо їх оцінюють і охоче в них вкладаються. Однак книга недостатньо хороша для тих, хто хоче розвивати ідею самостійно, хто хоче побудувати на базі ідеї свій особистий довгостроковий і конкурентоспроможний бізнес, тому що вона містить дуже мало інформації про те, як побудувати ринок і розвивати його. В рамках креативної економіки мати свій ринок і мати свій бізнес - це фактично одне і те ж. Так що основні навички, які необхідні кожному, хто вирішив зробити ставку на креативний бізнес - створення і розвиток ринку. Відповідно всім, хто хоче побудувати свій довгостроковий бізнес майбутнього, який дозволить максимально довго монетизувати свій талант, дозволить виручити за нього максимальну суму грошей, потрібно освоювати ноомаркетінг. Тільки в рамках ноомаркетінга пропонуються потрібні знання, методики, технології, інструменти і найголовніше, філософія бізнесу майбутнього.
Як вже було сказано вище - теоретично будь-яка людина в чомусь талановита, а значить будь-яка людина, теоретично багатий. Це означає, що спробувати бізнес майбутнього потрібно кожному адже на ньому можна заробити набагато більше грошей, ніж на сучасному бізнесі. Креатив можна продати за мільйони, причому, не сильно напружуючись, а от щоб заробити мільйони на звичайному бізнесі, потрібно дуже добре попотіти. Все, що потрібно зробити - це докласти трохи свого вільного часу для того, щоб перевести в готівку своє багатство. Переводити потрібно правильно, інакше нічого не вийде. Правильно - це значить із застосуванням ноомаркетінга. Тільки в рамках ноомаркетінга пропонується повний набір інструментів для переведення в готівку теоретичного багатства і перетворення його в практичне багатство. За допомогою ноомаркетінга переведення в готівку багатства буде поставлено на потік. Ще одна перевага ноомаркетінга в тому, що в результаті його використання завжди будеш прокачаний самою останньою версією ідей, завжди будеш на самій верхній хвилі ідеї. Це означає, що завдяки ноомаркетінгу креатив завжди буде найякіснішим, а значить і найдорожчим.
СТАТТІ ПРО БІЗНЕСІ
Кожна людина в чомусь талановита. Абсолютно кожна людина в чомусь талановита, винятків немає, і не може бути. Однак факт в тому, що тільки мала частина людей знає про свій талант, і використовує його за призначенням. Велика частина людей, просто не знає про свій талант і не використовує його за призначенням. Що таке талант? Талант - це просто здатність робити щось краще за інших. Таку здатність хоча б в одній справі володіють всі, адже отримати таку здатність дуже легко. Як людина отримує здатність бути кращим в якійсь справі? Щоб отримати таку здатність, щоб отримати талант, потрібно просто якісно прокачатися відповідної ідеєю. Якщо людина в чомусь талановита, якщо людина може робити щось краще за інших, то це зовсім не означає, що він таким народився, а всього лише означає, що він якісно прокачався якоюсь ідеєю. Будь-яка людина хоча б однією ідеєю прокачаний якісніше, ніж інші люди, відповідно будь-яка людина може щось робити краще за інших, а значить, будь-якій людині доступний бізнес майбутнього.
Бізнес майбутнього - це реалізація таланту і його монетизація. Талант для себе - це не правильно і не вигідно. Правильно і вигідно - монетизувати талант, адже від таланту, який не використовується за призначенням, немає толку не для того, хто ним володіє, не для інших людей. На будь-якому таланті можна робити гроші. Будь талант повинен бути монетизований. Будь талант може стати базою для бізнесу, треба лише розуміти, що сам по собі талант не підлягає монетизації. Монетизувати можна тільки продукт, створений завдяки таланту. Не можна продати свій дизайнерський талант, талант актора, співака, автогонщика, лікаря, менеджера, вчителя або спортсмена. Продати можна тільки конкретний продукт, гроші платять тільки за продукт. При цьому продукт повинен бути креативним, тому що тільки наявність у продукті креативної складової явно вказує на те, що він створений талановитою людиною. Головне не забувати, що креатив - це не пустощі, а одне з найвигідніших напрямків бізнесу, яке може принести мільйони і мільярди доларів США, якщо займатися ним грамотно і по правильним технологіям.
Попит на креатив є. Більш того, в рамках світової економіки вже сформований і продовжує формуватися величезний сектор креативної економіки. Це означає, що в рамках світової економіки складаються відмінні умови для монетизації таланту допомогою креативу. Бурхливий розвиток креативного сектора світової економіки пов'язано з тим, що провідні гравці світових ринків зрозуміли, що далі розвивати ринок можна тільки за рахунок креативу, і почали приділити йому величезну увагу. Креатив став справжнім локомотивом світової економіки і в підсумку креативна економіка відчувається все сильніше. У такій економіці продуктом, який має реальну цінність і за який добре платять, є тільки креатив. З цієї причини такий тип економіки так і названий. Кожен, хто в умовах креативної економіки хоче розбагатіти чи хоча б просто добре заробляти, повинен уміти генерувати креативні ідеї та створювати на їх базі креативні продукти. Креативні продукти - це найперспективніший бізнес майбутнього.
Перспективність креативних продуктів, насамперед, пов'язана з тим, що для виходу на ринок креативу зовсім не потрібні грошові вкладення. Це робить вхід на цей ринок одним з найпростіших. Щоб увійти на ринок креативу потрібно просто проявити свій талант, згенерувати і продати креативну ідею. Все що потрібно для генерації креативної ідеї - це вільний час. Відповідно креатив це не лише монетизація свого таланту, але ще й монетизація свого вільного часу. Треба тільки пам'ятати, що, незважаючи на те, що монетизувати можна будь-який талант, не кожен талант можна монетизувати дорого. Є такі таланти, монетизація яких приносить більше грошей, а є такі, які менше. Щоб заробити більше грошей за однаковий час, логічно розвивати в собі «дорогою талант». Щоб розвинути дорогою талант, потрібно прокачатися дорогою ідеєю. Раніше прокачатися дорогою ідеєю могли одиниці, причому, як правило, часто випадково. Зараз це можуть зробити все за допомогою відповідних інструментів ноомаркетінга.
Перетворити креативну діяльність в справжній бізнес можна тільки в тому випадку, якщо поставити монетизацію таланту на потік. Як це зробити і що для цього треба? Питання дуже цікаві, тому що креативна економіка в тому вигляді в якому вона зараз формується - явище досить нове, а значить літератури про те, як ефективно генерувати і продавати креативні ідеї, про те, як запускати інновації, дуже мало. Літератури трохи ще й тому, що мало хто хоче ділитися секретами, на яких можна добре заробити. Одну з книг з цієї тематики під назвою «Запускаємо інновації» написав Гійс ван Вульфа, який таким чином вирішив поділитися своїми секретами заробляння грошей на креативі. Російською мовою дану книгу читачам пропонує видавництво «Манн, Іванов і Фербер». Основна перевага книги в тому, що в ній представлена ціла система по роботі з ідеями, починаючи від інструментів генерації ідей, закінчуючи інструментами їх продажу. У тому числі в рамках даної книги пропонується безліч інструментів для вирішення цілого ряду проблем, які постають перед будь-яким представником креативного бізнесу.
Перша з проблем, яка постає перед людиною, яка вирішила заробити на креативі - труднощі старту. Дуже часто і хочеться займатися інноваціями і не хочеться одночасно і дуже важко зважитися почати, дуже важко зрозуміти, чи вистачить сил і знань. У книзі «Запускаємо інновації» пропонується ряд методик, які дозволяють зрозуміти, варто чи ні займатися інноваціями.
Друга проблема, яка часто постає перед новатором - зниження з часом обсягу мотивації на роботу з інновацією. Особливо гостро ця проблема постає на початковому етапі, адже запуск інновацій - це дуже енергоємний, трудомісткий і довгий процес, а ось результат виходить не скоро і з цієї причини мотивація з часом починає падати. Коли рівень мотивації падає дуже низько, хочеться відступити і все кинути. Прочитання книги дозволить навчитися зберігати віру в себе і свої інновації.
Третя проблема, яка завжди встає перед новаторами - відірваність більшості генеруються ідей від реальності. Проблема в тому, що ідея, відірвана від реальності, годиться тільки для самозадоволення, але не для бізнесу. У книзі пропонується алгоритм, за допомогою якого можна генерувати ідеї, які відповідають реальності. Ідеї, згенеровані на підставі пропонованого алгоритму, будуть відповідати реальності і на них завжди буде попит.
Четверта проблема, яка постає перед новаторами полягає в тому, що справді вартісні ідеї, на яких можна добре заробити, відвідують голову новаторів досить рідко. Усвідомлення цього факту дуже часто гальмує процес просування та продажу ідеї. Креативщик розуміє, що більше хороших ідей може і не прийти йому в голову, тому йому важко з нею розлучитися. Розлучитися з ідей креативщик готовий тільки за хороші гроші, а хороші гроші рідко пропонують навіть за хороші ідеї, тому виникає замкнуте коло. У книзі пропонується алгоритм, за допомогою якого можна розірвати це коло і поставити генерацію ідей на потік.
П'ята проблема, яка постає перед креативщиками - велика кількість помилок при запуску інновацій. Прочитання книги дозволить знайти більшість допущених помилок і усунути їх.
Шоста проблема, яка постає перед креативщиками полягає в тому, що якщо все пройшло успішно, не завжди зрозуміло, яким чином вдалося досягти успіху. Коли не тямиш, як у тебе вийшло досягти успіху, не можеш повторити його досягнення. Прочитання книги дозволить зрозуміти, як був досягнутий успіх і повторити його.
В цілому книга «Запускаємо інновації» хороша для тих, хто хоче генерувати креативні ідеї на продаж, для тих, хто саме генерацію креативних ідей хоче перетворити на бізнес. Інвестори люблять проекти, створені на підставі запропонованих у книзі алгоритмів, високо їх оцінюють і охоче в них вкладаються. Однак книга недостатньо хороша для тих, хто хоче розвивати ідею самостійно, хто хоче побудувати на базі ідеї свій особистий довгостроковий і конкурентоспроможний бізнес, тому що вона містить дуже мало інформації про те, як побудувати ринок і розвивати його. В рамках креативної економіки мати свій ринок і мати свій бізнес - це фактично одне і те ж. Так що основні навички, які необхідні кожному, хто вирішив зробити ставку на креативний бізнес - створення і розвиток ринку. Відповідно всім, хто хоче побудувати свій довгостроковий бізнес майбутнього, який дозволить максимально довго монетизувати свій талант, дозволить виручити за нього максимальну суму грошей, потрібно освоювати ноомаркетінг. Тільки в рамках ноомаркетінга пропонуються потрібні знання, методики, технології, інструменти і найголовніше, філософія бізнесу майбутнього.
Як вже було сказано вище - теоретично будь-яка людина в чомусь талановита, а значить будь-яка людина, теоретично багатий. Це означає, що спробувати бізнес майбутнього потрібно кожному адже на ньому можна заробити набагато більше грошей, ніж на сучасному бізнесі. Креатив можна продати за мільйони, причому, не сильно напружуючись, а от щоб заробити мільйони на звичайному бізнесі, потрібно дуже добре попотіти. Все, що потрібно зробити - це докласти трохи свого вільного часу для того, щоб перевести в готівку своє багатство. Переводити потрібно правильно, інакше нічого не вийде. Правильно - це значить із застосуванням ноомаркетінга. Тільки в рамках ноомаркетінга пропонується повний набір інструментів для переведення в готівку теоретичного багатства і перетворення його в практичне багатство. За допомогою ноомаркетінга переведення в готівку багатства буде поставлено на потік. Ще одна перевага ноомаркетінга в тому, що в результаті його використання завжди будеш прокачаний самою останньою версією ідей, завжди будеш на самій верхній хвилі ідеї. Це означає, що завдяки ноомаркетінгу креатив завжди буде найякіснішим, а значить і найдорожчим.
No comments:
Post a Comment