СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Це здається неймовірним, але це факт, причому незаперечний. Факт в тому, що відразу після своєї появи маркетинг почав «пиляти сук» на якому сидить і вже майже спиляв його, а значить, дуже скоро цей сук поламається, маркетинг впаде і це основна проблема маркетингу. Ситуація пов'язана з тим, що маркетинг - це технологія, за допомогою якої відбувається виявлення потреб і потреб людей, а також створення продукту для їх задоволення. Так от, маркетинг так якісно і ефективно попрацював, що майже всі потреби і потреби були задоволені. Тут треба зробити застереження - задоволені всі потреби і потреби, за якими стоїть реальна мотивація. Потреби і потреби, за якими не стоїть реальна мотивація, не задоволені досі і ніколи не будуть задоволені. Наприклад, не задоволені потреби і потреб людей, які хочуть мати Bentley, свій острів і свій літак, але постійно лежать при цьому на дивані нічого для цього не роблять. Такі потреби і потреби не підлягають задоволенню, бо не мають у своїй основі реальну мотивацію. Всі потреби і потреби, за якими стоїть реальна мотивація, майже задоволені. Задоволення майже всіх потреб і потреб - це єдина причина, по якій маркетинг став менш ефективним і менш ефективними стали компанії, які його застосовують.
Чи є вихід з цієї ситуації? Вихід є. Він полягає в тому, щоб не тільки задовольняти потреби і потреби людей, а й створювати їх. За допомогою створення потреб і потреб основна проблема маркетингу вирішується легко і просто. Залишається тільки розібратися як же ці потреби і потреби створюються, тому що це дозволить навчитися їх створювати. Розбиратися в принципі то вже і не треба, тому як в рамках ноомаркетінга з цим розібралися. В рамках ноомаркетінга було визначено, що потреби і потреби людей - це наслідки дії ідей в них впроваджених. Це означає що для того, щоб створювати потреби і потреби потрібно впроваджувати все нові і нові ідеї. Колись ідеї впроваджувалися автоматично, тому, як лежали на поверхні. Наприклад, є така корисна в житті штука як телефон. Колись телефон був провідним і щоб додзвонитися іншому абоненту, потрібно було зв'язуватися через телефоністку. В принципі все всіх влаштовувало. Потім з'явилася можливість набирати номер самостійно за допомогою обертання диска. Телефон залишився телефоном, але під ним вже почали увазі щось інше. Потім з'явився кнопковий телефон, потім з'явився радіотелефон, потім з'явився мобільний телефон і зовсім недавно розумний телефон - смартфон. При цьому для того, щоб створити потребу в смартфоні вже довелося трохи попрацювати, тому як ідеї, які викликають потребу в ньому не лежали на поверхні.
Задоволення потреб і потреб - це класичний маркетинг. Створення потреб і потреб з їх подальшим задоволенням - це вже ноомаркетінг. Відповідно основна проблема маркетингу вирішується легко - за допомогою переходу на ноомаркетінг. Переходити на ноомаркетінг легко, тому що в ноомаркетінге застосовуються однакові з маркетингом терміни, хоча і значення у них трохи інше. Наприклад, є така категорія як нужда. Вона застосовується як в класичному маркетингу, так і в ноомаркетінге. Але для кожної концепції суть того, що таке нужда буде різною. У маркетингу це стан, чого-небудь. Від цього визначення будуватися вся діяльність маркетолога і його мислення, тому що потреба - це початок маркетингу. Суть цієї діяльності - пошук і задоволення готових потреб і потреб. Початок ноомаркетінга - це ідея. Ідея, впроваджена в людини, створює спочатку нужду, а потім і потреба. Тут все залежить від того, наскільки ідея розвинулася в людині. Якщо ідея розвинулася мінімально, той стан, який при цьому відчуває людина - це нужда. Якщо більшою мірою, то людина відчуває вже потреба. Ну і заключна стадії - це вже задоволена потреба. У такому стані людині нічого не треба, у нього все є.
Що таке нужда в контексті ноомаркетінга? У контексті ноомаркетінга нужда - це стан невизначеності. Невизначеність - це стан, при якому не знаєш, чого хочеш. Це визначення перетинається з визначенням потреби в маркетингу, але в маркетингу воно ніби вирване з контексту. У ноомаркетінге все на своїх місцях - в людини впроваджується ідея і викликає у ньому стан невизначеності. Чому вона у ньому викликає цей стан? Все просто - тому, що спочатку людина не знає, що за ідея в нього проникла. Він відчуває її в собі, але не розуміє її суть. Є стан невизначеності, і є міра усунення цього стану. Мірою усунення невизначеності в науці вважається інформація. Відповідно людині для того, щоб усунути стан невизначеності потрібно отримати інформацію. Завдяки інформації людина зможе розібратися, що за ідея в нього проникла. У цьому контексті стає очевидним, що інформація - це елемент ідеї. Людина збирає інформація і тим самим збирає елементи ідеї, з яких формує в собі цю ідею. Відповідно передати інформацію - це означає передати комусь якусь ідею. Треба відзначити, що потреба цей стан невизначеності, в якому опиняється людина, в якого ідея проникла не повністю. Якщо ідея впроваджується в людини відразу і повністю, то він не відчуває такого стану.
Так от, маркетинг спрямований на те, щоб знайти ідеї, які впроваджені в людини не повністю, тобто знайти потреби. Далі ці ідеї ідентифікуються, тобто виявляються потреби, а точніше виявляються ідеї, які викликали ці потреби. Ну а далі вже створюється товар, який потрібен для втілення цих ідей. Сама потреба усувається за допомогою того, що ідея, впроваджена в людини, розвивається в ньому до стану потреби. На це і спрямована робота маркетолога, яка полягає в тому, щоб відшукати ідеї, які впроваджені в людини не повністю, і запропонувати йому потрібну інформацію для розвитку ідеї. Коли ідея впроваджується повністю, людина зі стану невизначеності переходить в наступний стан, стан неоднорідності і починає себе вести вже по-іншому. Стан неоднорідності - це стан браку якихось елементів для розвитку ідеї. Наприклад, для реалізації ідеї «відпочинок» людині потрібна путівка. Для реалізації ідеї «автомобіліст» людині потрібен автомобіль і так далі. Виходить, коли людина усунув нужду, тобто коли синтезував впроваджену в нього ідею завдяки отриманій інформації, він уже готовий діяти, готовий купувати товари та послуги, але тільки такі які відповідають впровадженої в нього ідеї. Але для всього це потрібно, щоб у людини була впроваджена ідея. Не впровадити ідея, чи не буде потреби, не буде потреби, не виникне потреба, чи не буде потреби, не буде і покупок для того, щоб цю потребу задовольнити.
Виходить, що основна проблема маркетингу в самому маркетингу. Ну не передбачено в ньому створення потреб і потреб, а передбачено лише їх задоволення. Це означає, що для того, щоб ринкова діяльність була ефективною, нам потрібно переходити на такий маркетинг, де в основі лежить те, що викликає потреби і потреби. Потреби і потреби, як відомо, викликають ідеї. Це означає, що необхідно переходити на такий маркетинг, де основою є ідеї. Ноомаркетінг - це якраз такий маркетинг, де в основі лежать ідеї, які за допомогою ноомаркетінга і розвиваються. Загалом, світ змінився і нам теж треба мінятися разом зі світом. В іншому випадку в новому світі ми будемо намагатися жити старими способами. Це ніколи не було ефективним. Рушниці та списи виявилися безсилі перед вогнепальною зброєю. Вогнепальна зброя виявилася безсилою проти літаків, танків, ракет, атомних бомб. Всі останнім виявилася безсилою проти інформаційної зброї. Розпочати перехід на ноомаркетінг можна прямо зараз. Для цього треба починати читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга. Вони свого роду перехідник від одного варіанта маркетингу до іншого. За допомогою цього перехідника перейти на ноомаркетінг, який буде ефективним в новому світі можна безболісно і максимально швидко. Якщо статей недостатньо, можна перейти до консультацій.
Це здається неймовірним, але це факт, причому незаперечний. Факт в тому, що відразу після своєї появи маркетинг почав «пиляти сук» на якому сидить і вже майже спиляв його, а значить, дуже скоро цей сук поламається, маркетинг впаде і це основна проблема маркетингу. Ситуація пов'язана з тим, що маркетинг - це технологія, за допомогою якої відбувається виявлення потреб і потреб людей, а також створення продукту для їх задоволення. Так от, маркетинг так якісно і ефективно попрацював, що майже всі потреби і потреби були задоволені. Тут треба зробити застереження - задоволені всі потреби і потреби, за якими стоїть реальна мотивація. Потреби і потреби, за якими не стоїть реальна мотивація, не задоволені досі і ніколи не будуть задоволені. Наприклад, не задоволені потреби і потреб людей, які хочуть мати Bentley, свій острів і свій літак, але постійно лежать при цьому на дивані нічого для цього не роблять. Такі потреби і потреби не підлягають задоволенню, бо не мають у своїй основі реальну мотивацію. Всі потреби і потреби, за якими стоїть реальна мотивація, майже задоволені. Задоволення майже всіх потреб і потреб - це єдина причина, по якій маркетинг став менш ефективним і менш ефективними стали компанії, які його застосовують.
Чи є вихід з цієї ситуації? Вихід є. Він полягає в тому, щоб не тільки задовольняти потреби і потреби людей, а й створювати їх. За допомогою створення потреб і потреб основна проблема маркетингу вирішується легко і просто. Залишається тільки розібратися як же ці потреби і потреби створюються, тому що це дозволить навчитися їх створювати. Розбиратися в принципі то вже і не треба, тому як в рамках ноомаркетінга з цим розібралися. В рамках ноомаркетінга було визначено, що потреби і потреби людей - це наслідки дії ідей в них впроваджених. Це означає що для того, щоб створювати потреби і потреби потрібно впроваджувати все нові і нові ідеї. Колись ідеї впроваджувалися автоматично, тому, як лежали на поверхні. Наприклад, є така корисна в житті штука як телефон. Колись телефон був провідним і щоб додзвонитися іншому абоненту, потрібно було зв'язуватися через телефоністку. В принципі все всіх влаштовувало. Потім з'явилася можливість набирати номер самостійно за допомогою обертання диска. Телефон залишився телефоном, але під ним вже почали увазі щось інше. Потім з'явився кнопковий телефон, потім з'явився радіотелефон, потім з'явився мобільний телефон і зовсім недавно розумний телефон - смартфон. При цьому для того, щоб створити потребу в смартфоні вже довелося трохи попрацювати, тому як ідеї, які викликають потребу в ньому не лежали на поверхні.
Задоволення потреб і потреб - це класичний маркетинг. Створення потреб і потреб з їх подальшим задоволенням - це вже ноомаркетінг. Відповідно основна проблема маркетингу вирішується легко - за допомогою переходу на ноомаркетінг. Переходити на ноомаркетінг легко, тому що в ноомаркетінге застосовуються однакові з маркетингом терміни, хоча і значення у них трохи інше. Наприклад, є така категорія як нужда. Вона застосовується як в класичному маркетингу, так і в ноомаркетінге. Але для кожної концепції суть того, що таке нужда буде різною. У маркетингу це стан, чого-небудь. Від цього визначення будуватися вся діяльність маркетолога і його мислення, тому що потреба - це початок маркетингу. Суть цієї діяльності - пошук і задоволення готових потреб і потреб. Початок ноомаркетінга - це ідея. Ідея, впроваджена в людини, створює спочатку нужду, а потім і потреба. Тут все залежить від того, наскільки ідея розвинулася в людині. Якщо ідея розвинулася мінімально, той стан, який при цьому відчуває людина - це нужда. Якщо більшою мірою, то людина відчуває вже потреба. Ну і заключна стадії - це вже задоволена потреба. У такому стані людині нічого не треба, у нього все є.
Що таке нужда в контексті ноомаркетінга? У контексті ноомаркетінга нужда - це стан невизначеності. Невизначеність - це стан, при якому не знаєш, чого хочеш. Це визначення перетинається з визначенням потреби в маркетингу, але в маркетингу воно ніби вирване з контексту. У ноомаркетінге все на своїх місцях - в людини впроваджується ідея і викликає у ньому стан невизначеності. Чому вона у ньому викликає цей стан? Все просто - тому, що спочатку людина не знає, що за ідея в нього проникла. Він відчуває її в собі, але не розуміє її суть. Є стан невизначеності, і є міра усунення цього стану. Мірою усунення невизначеності в науці вважається інформація. Відповідно людині для того, щоб усунути стан невизначеності потрібно отримати інформацію. Завдяки інформації людина зможе розібратися, що за ідея в нього проникла. У цьому контексті стає очевидним, що інформація - це елемент ідеї. Людина збирає інформація і тим самим збирає елементи ідеї, з яких формує в собі цю ідею. Відповідно передати інформацію - це означає передати комусь якусь ідею. Треба відзначити, що потреба цей стан невизначеності, в якому опиняється людина, в якого ідея проникла не повністю. Якщо ідея впроваджується в людини відразу і повністю, то він не відчуває такого стану.
Так от, маркетинг спрямований на те, щоб знайти ідеї, які впроваджені в людини не повністю, тобто знайти потреби. Далі ці ідеї ідентифікуються, тобто виявляються потреби, а точніше виявляються ідеї, які викликали ці потреби. Ну а далі вже створюється товар, який потрібен для втілення цих ідей. Сама потреба усувається за допомогою того, що ідея, впроваджена в людини, розвивається в ньому до стану потреби. На це і спрямована робота маркетолога, яка полягає в тому, щоб відшукати ідеї, які впроваджені в людини не повністю, і запропонувати йому потрібну інформацію для розвитку ідеї. Коли ідея впроваджується повністю, людина зі стану невизначеності переходить в наступний стан, стан неоднорідності і починає себе вести вже по-іншому. Стан неоднорідності - це стан браку якихось елементів для розвитку ідеї. Наприклад, для реалізації ідеї «відпочинок» людині потрібна путівка. Для реалізації ідеї «автомобіліст» людині потрібен автомобіль і так далі. Виходить, коли людина усунув нужду, тобто коли синтезував впроваджену в нього ідею завдяки отриманій інформації, він уже готовий діяти, готовий купувати товари та послуги, але тільки такі які відповідають впровадженої в нього ідеї. Але для всього це потрібно, щоб у людини була впроваджена ідея. Не впровадити ідея, чи не буде потреби, не буде потреби, не виникне потреба, чи не буде потреби, не буде і покупок для того, щоб цю потребу задовольнити.
Виходить, що основна проблема маркетингу в самому маркетингу. Ну не передбачено в ньому створення потреб і потреб, а передбачено лише їх задоволення. Це означає, що для того, щоб ринкова діяльність була ефективною, нам потрібно переходити на такий маркетинг, де в основі лежить те, що викликає потреби і потреби. Потреби і потреби, як відомо, викликають ідеї. Це означає, що необхідно переходити на такий маркетинг, де основою є ідеї. Ноомаркетінг - це якраз такий маркетинг, де в основі лежать ідеї, які за допомогою ноомаркетінга і розвиваються. Загалом, світ змінився і нам теж треба мінятися разом зі світом. В іншому випадку в новому світі ми будемо намагатися жити старими способами. Це ніколи не було ефективним. Рушниці та списи виявилися безсилі перед вогнепальною зброєю. Вогнепальна зброя виявилася безсилою проти літаків, танків, ракет, атомних бомб. Всі останнім виявилася безсилою проти інформаційної зброї. Розпочати перехід на ноомаркетінг можна прямо зараз. Для цього треба починати читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга. Вони свого роду перехідник від одного варіанта маркетингу до іншого. За допомогою цього перехідника перейти на ноомаркетінг, який буде ефективним в новому світі можна безболісно і максимально швидко. Якщо статей недостатньо, можна перейти до консультацій.
No comments:
Post a Comment