Що передує рішенням про впровадження нових програмних продуктів, що дозволяють автоматизувати бізнес-процеси в компанії? Звичайно, саме по собі усвідомлення потреби в цих змінах. Попит на системи автоматизації управління бізнесом зазвичай виражений неявно. Тут грає роль і певна інертність мислення, і недостатня інформованість про можливості таких систем, і складності в розрахунках їх окупності.
Коли мова заходить про спеціалізовані програмах для маркетингу - то всі вищеназвані причини для сумнівів проявляються ще більш явно. Маркетинг сам по собі досить складно прогнозувати, оцінювати, структурувати. Є думка, що його взагалі неможливо автоматизувати в повному розумінні слова - тобто повністю замінити «ручний» працю маркетолога якимись скриптами або додатками.
Втім, розробники MRM, CRM, MAM та інших класів рішень з автоматизації маркетингу ніколи і не ставили за мету розробити якийсь інструмент, який повністю замінить живого фахівця навіть на окремому етапі. Мета автоматизації за допомогою MRM - це:
- Позбавлення від рутинної адміністративної роботи (збір інформації, погоджень, коментарів, пересилання файлів і коментарів,)
- Прискорення типових бізнес-процесів і, як наслідок, скорочення часу, необхідного для реалізації запланованої активності - наприклад, рекламної кампанії, ребрендингу, заходи для преси і т.д.
- Консолідація і спрощення доступу до всієї інформації про маркетингової діяльності підприємства - від планів всіх філій компанії до конкретних файлів, макетів, презентацій.
Таким чином, MRM - це спеціалізовані інструменти, на порядок підвищують ефективність роботи маркетолога, але не замінюють фахівця як такого. І їх основна перевага - саме в спеціалізації, в обліку специфіки роботи маркетологів.
Ось що з цього приводу говорив Мірко Хольцер, засновник BrandMaker GmbH, на одному з бізнес-форумів з маркетингу:
Мірко Хольцер, засновник і генеральний директор BrandMaker GmbH
- Я впевнений - майбутнє маркетингу - за MRM -системами. Як спеціалізоване програмне забезпечення, вони охоплюють весь цикл маркетингових процесів: починаючи з планування і складання бюджету і закінчуючи контролем досягнутого ефекту і генеруванням звітів.
Впровадженню MRM -системи на практиці часто протистоять в IT-відділів з відсиланням на вже існуючі і використовуються ERP і CRM-системи. Однак ERP і CRM-системи не враховують специфіку роботу маркетолога і не підходять для ефективного управління відноситься до маркетингу інформацією. Внаслідок цього, маркетологи все більше наполягають на своєму праві користуватися тим програмним забезпеченням, яке найкращим чином відповідає їхнім потребам.
При цьому успіху досягнуть ті провайдери MRM-систем, які розглядають творчу ланцюжок етапів створення маркетингового проекту цілісно. Таке рішення для клієнтів не тільки економічно вигідніше, ніж використання різних інструментів на різних стадіях процесу, але і в цілому зручніше для користувачів.
Цей тренд веде до консолідації європейського ринку MRM-рішень. Якщо на сьогоднішній день тільки для Web - to - Print в Німеччині існує більше 80 провайдерів, через кілька років залишиться лише невелика їх кількість - ті, чиї продукти найбільш відповідають потребам клієнтів. Також підвищиться значимість програмного забезпечення як послуги (модель SaaS) - ще й тому, що це зробить спеціалізовані відділи в компаніях більш незалежними від IT-відділів.
Незабаром MRM -системи стануть в маркетингу настільки ж звичним інструментом, як і ERP-системи в комерційній області.
Коли мова заходить про спеціалізовані програмах для маркетингу - то всі вищеназвані причини для сумнівів проявляються ще більш явно. Маркетинг сам по собі досить складно прогнозувати, оцінювати, структурувати. Є думка, що його взагалі неможливо автоматизувати в повному розумінні слова - тобто повністю замінити «ручний» працю маркетолога якимись скриптами або додатками.
Втім, розробники MRM, CRM, MAM та інших класів рішень з автоматизації маркетингу ніколи і не ставили за мету розробити якийсь інструмент, який повністю замінить живого фахівця навіть на окремому етапі. Мета автоматизації за допомогою MRM - це:
- Позбавлення від рутинної адміністративної роботи (збір інформації, погоджень, коментарів, пересилання файлів і коментарів,)
- Прискорення типових бізнес-процесів і, як наслідок, скорочення часу, необхідного для реалізації запланованої активності - наприклад, рекламної кампанії, ребрендингу, заходи для преси і т.д.
- Консолідація і спрощення доступу до всієї інформації про маркетингової діяльності підприємства - від планів всіх філій компанії до конкретних файлів, макетів, презентацій.
Таким чином, MRM - це спеціалізовані інструменти, на порядок підвищують ефективність роботи маркетолога, але не замінюють фахівця як такого. І їх основна перевага - саме в спеціалізації, в обліку специфіки роботи маркетологів.
Ось що з цього приводу говорив Мірко Хольцер, засновник BrandMaker GmbH, на одному з бізнес-форумів з маркетингу:
Мірко Хольцер, засновник і генеральний директор BrandMaker GmbH
- Я впевнений - майбутнє маркетингу - за MRM -системами. Як спеціалізоване програмне забезпечення, вони охоплюють весь цикл маркетингових процесів: починаючи з планування і складання бюджету і закінчуючи контролем досягнутого ефекту і генеруванням звітів.
Впровадженню MRM -системи на практиці часто протистоять в IT-відділів з відсиланням на вже існуючі і використовуються ERP і CRM-системи. Однак ERP і CRM-системи не враховують специфіку роботу маркетолога і не підходять для ефективного управління відноситься до маркетингу інформацією. Внаслідок цього, маркетологи все більше наполягають на своєму праві користуватися тим програмним забезпеченням, яке найкращим чином відповідає їхнім потребам.
При цьому успіху досягнуть ті провайдери MRM-систем, які розглядають творчу ланцюжок етапів створення маркетингового проекту цілісно. Таке рішення для клієнтів не тільки економічно вигідніше, ніж використання різних інструментів на різних стадіях процесу, але і в цілому зручніше для користувачів.
Цей тренд веде до консолідації європейського ринку MRM-рішень. Якщо на сьогоднішній день тільки для Web - to - Print в Німеччині існує більше 80 провайдерів, через кілька років залишиться лише невелика їх кількість - ті, чиї продукти найбільш відповідають потребам клієнтів. Також підвищиться значимість програмного забезпечення як послуги (модель SaaS) - ще й тому, що це зробить спеціалізовані відділи в компаніях більш незалежними від IT-відділів.
Незабаром MRM -системи стануть в маркетингу настільки ж звичним інструментом, як і ERP-системи в комерційній області.
No comments:
Post a Comment