Минулого тижня брав участь у якості доповідача на масштабній конференції з копірайтингу. Це був мій перший подібний досвід, і начебто все пройшло непогано. Правда, багато хто помилково вирішили, що я SMM-щик, хоча я не займаюся просуванням бізнесу в соціальних мережах. Я допомагаю клієнтам бути там представленими з боку маркетингу і продають текстів.
Але не суть. Справа в тому, що від хвилювання (перший раз все-таки) забув багато чого розповісти. Зокрема, була думка повідати про соціалізм.
Чи не згадуйте шкільну програму. Мова не про вчення про справедливість, рівність і свободу.
Мова про те, як соціальні мережі впливають на бізнес. А точніше, на купівельну спроможність. Чим не соціалізм?
Головне - бути в тренді
Люди постійно озираються на інших. Подивитися, а що ті роблять в аналогічній ситуації? А як вони це роблять? А до чого це призвело? Щоб все було як у інших. А бажано ще краще.
Який є тренд, пов'язаний з соціальними мережами? Вставляти на бічній панелі сайту банери, що показують, скільком користувачам соц. мереж подобається цей сайт.
Ці банери зараз скрізь.
Запитував у кількох замовників. Жоден не знає, а нафіга ці банери потрібні? Який в них сенс? Просто йому сказали їх зробити. Він зробив. Все. Тому що це тренд. «Так все роблять».
* Запитую: «А Ви якось намагаєтеся кількістю лайків управляти? Збільшувати його? ». «Ні» - кажуть, - «А навіщо?».
Розумієте?
Не в тренді справу. А в тому, що люди не розуміють, навіщо дотримуються тієї чи іншої тенденції. І не доводять її до пуття.
Лайки - це не тільки цінне хутро
Насправді розглянутий тренд потрібен не просто так. Він несе в собі практичну користь для бізнесу.
Яку?
Уявіть два поруч стоять один з одним кафе. Ні в одному з них ви жодного разу не були. У першому половина столиків зайнята. У другому - порожній зал. Питання - в яке кафе ви зайдете?
Зрозуміло, в першу.
Дозвольте, а чому? Ви можете з логічної точки зору пояснити, чому віддали перевагу кафе, в якому вже є люди? Такі ж, як ви.
Напевно, ви вже зрозуміли, до чого я хилю.
Міхель Фортин, американський копірайтер, такий психологічний «вишукування» називає НПП - неусвідомлене виробництво паралелей. Тут не буває логічних пояснень. Тільки психологія на підсвідомості.
Наприклад, ви заходите в магазин, вибираєте товар. І тут бачите, що вся полку в пилу. Ви залишаєте магазин з бридливим виразом обличчя.
Чому ви це зробили? Тому що пил колом?
Пардон, а товар-то тут при чому? Він взагалі із заводу доставлений, упакований надійно. Як ви можете судити про його якість?
А це вже і не важливо, вірно? У вас включилося НПП.
Ось для цього, друзі, на сайті і потрібні банери лайків з соціальних мереж. У них суто практичний сенс. Чим більшій кількості людей подобається ваш сайт, тим більшу довіру він викликає у новоприбулого відвідувача.
Ніхто не хоче експериментувати на собі і бути першим. І думка, що он воно скільки народу до мене вже скористалися послугами, гріє людини.
Це соціально-психологічний фактор.
Як ви думаєте, чому він став трендом? Та тому що ефективний. Якщо людина серйозно підходить до покупки товару і вивчає конкурентів, то як ви думаєте, кому він віддасть перевагу: сайту, на банері якого 100 лайків, або сайту з показником 1500? (Зрозуміло, не можна орієнтуватися на ці, взяті зі стелі, показники. Для деяких видів бізнесу показник і в 100 лайків може вважатися дуже великим).
Звичайно, іноді ці показники накручуються нечесним шляхом. Буває. Але більшість користувачів про це не чули, не знають і не думають. Тому користуються таким критерієм вибору.
Прямуєте тренду і поставили на сайт соціальний банер?
Правильний хід. Але не забувайте працювати з показниками і розвивати їх. Чесно!
Але не суть. Справа в тому, що від хвилювання (перший раз все-таки) забув багато чого розповісти. Зокрема, була думка повідати про соціалізм.
Чи не згадуйте шкільну програму. Мова не про вчення про справедливість, рівність і свободу.
Мова про те, як соціальні мережі впливають на бізнес. А точніше, на купівельну спроможність. Чим не соціалізм?
Головне - бути в тренді
Люди постійно озираються на інших. Подивитися, а що ті роблять в аналогічній ситуації? А як вони це роблять? А до чого це призвело? Щоб все було як у інших. А бажано ще краще.
Який є тренд, пов'язаний з соціальними мережами? Вставляти на бічній панелі сайту банери, що показують, скільком користувачам соц. мереж подобається цей сайт.
Ці банери зараз скрізь.
Запитував у кількох замовників. Жоден не знає, а нафіга ці банери потрібні? Який в них сенс? Просто йому сказали їх зробити. Він зробив. Все. Тому що це тренд. «Так все роблять».
* Запитую: «А Ви якось намагаєтеся кількістю лайків управляти? Збільшувати його? ». «Ні» - кажуть, - «А навіщо?».
Розумієте?
Не в тренді справу. А в тому, що люди не розуміють, навіщо дотримуються тієї чи іншої тенденції. І не доводять її до пуття.
Лайки - це не тільки цінне хутро
Насправді розглянутий тренд потрібен не просто так. Він несе в собі практичну користь для бізнесу.
Яку?
Уявіть два поруч стоять один з одним кафе. Ні в одному з них ви жодного разу не були. У першому половина столиків зайнята. У другому - порожній зал. Питання - в яке кафе ви зайдете?
Зрозуміло, в першу.
Дозвольте, а чому? Ви можете з логічної точки зору пояснити, чому віддали перевагу кафе, в якому вже є люди? Такі ж, як ви.
Напевно, ви вже зрозуміли, до чого я хилю.
Міхель Фортин, американський копірайтер, такий психологічний «вишукування» називає НПП - неусвідомлене виробництво паралелей. Тут не буває логічних пояснень. Тільки психологія на підсвідомості.
Наприклад, ви заходите в магазин, вибираєте товар. І тут бачите, що вся полку в пилу. Ви залишаєте магазин з бридливим виразом обличчя.
Чому ви це зробили? Тому що пил колом?
Пардон, а товар-то тут при чому? Він взагалі із заводу доставлений, упакований надійно. Як ви можете судити про його якість?
А це вже і не важливо, вірно? У вас включилося НПП.
Ось для цього, друзі, на сайті і потрібні банери лайків з соціальних мереж. У них суто практичний сенс. Чим більшій кількості людей подобається ваш сайт, тим більшу довіру він викликає у новоприбулого відвідувача.
Ніхто не хоче експериментувати на собі і бути першим. І думка, що он воно скільки народу до мене вже скористалися послугами, гріє людини.
Це соціально-психологічний фактор.
Як ви думаєте, чому він став трендом? Та тому що ефективний. Якщо людина серйозно підходить до покупки товару і вивчає конкурентів, то як ви думаєте, кому він віддасть перевагу: сайту, на банері якого 100 лайків, або сайту з показником 1500? (Зрозуміло, не можна орієнтуватися на ці, взяті зі стелі, показники. Для деяких видів бізнесу показник і в 100 лайків може вважатися дуже великим).
Звичайно, іноді ці показники накручуються нечесним шляхом. Буває. Але більшість користувачів про це не чули, не знають і не думають. Тому користуються таким критерієм вибору.
Прямуєте тренду і поставили на сайт соціальний банер?
Правильний хід. Але не забувайте працювати з показниками і розвивати їх. Чесно!
No comments:
Post a Comment