Monday, April 13, 2015

Соціалізм в онлайн-бізнесі

Минулого тижня брав участь у якості доповідача на масштабній конференції з копірайтингу. Це був мій перший подібний досвід, і начебто все пройшло непогано. Правда, багато хто помилково вирішили, що я SMM-щик, хоча я не займаюся просуванням бізнесу в соціальних мережах. Я допомагаю клієнтам бути там представленими з боку маркетингу і продають текстів.

Але не суть. Справа в тому, що від хвилювання (перший раз все-таки) забув багато чого розповісти. Зокрема, була думка повідати про соціалізм.

Чи не згадуйте шкільну програму. Мова не про вчення про справедливість, рівність і свободу.

Мова про те, як соціальні мережі впливають на бізнес. А точніше, на купівельну спроможність. Чим не соціалізм?
Головне - бути в тренді

Люди постійно озираються на інших. Подивитися, а що ті роблять в аналогічній ситуації? А як вони це роблять? А до чого це призвело? Щоб все було як у інших. А бажано ще краще.

Який є тренд, пов'язаний з соціальними мережами? Вставляти на бічній панелі сайту банери, що показують, скільком користувачам соц. мереж подобається цей сайт.

Ці банери зараз скрізь.

Запитував у кількох замовників. Жоден не знає, а нафіга ці банери потрібні? Який в них сенс? Просто йому сказали їх зробити. Він зробив. Все. Тому що це тренд. «Так все роблять».

* Запитую: «А Ви якось намагаєтеся кількістю лайків управляти? Збільшувати його? ». «Ні» - кажуть, - «А навіщо?».

Розумієте?
Не в тренді справу. А в тому, що люди не розуміють, навіщо дотримуються тієї чи іншої тенденції. І не доводять її до пуття.
Лайки - це не тільки цінне хутро

Насправді розглянутий тренд потрібен не просто так. Він несе в собі практичну користь для бізнесу.

Яку?

Уявіть два поруч стоять один з одним кафе. Ні в одному з них ви жодного разу не були. У першому половина столиків зайнята. У другому - порожній зал. Питання - в яке кафе ви зайдете?

Зрозуміло, в першу.

Дозвольте, а чому? Ви можете з логічної точки зору пояснити, чому віддали перевагу кафе, в якому вже є люди? Такі ж, як ви.

Напевно, ви вже зрозуміли, до чого я хилю.

Міхель Фортин, американський копірайтер, такий психологічний «вишукування» називає НПП - неусвідомлене виробництво паралелей. Тут не буває логічних пояснень. Тільки психологія на підсвідомості.

Наприклад, ви заходите в магазин, вибираєте товар. І тут бачите, що вся полку в пилу. Ви залишаєте магазин з бридливим виразом обличчя.

Чому ви це зробили? Тому що пил колом?

Пардон, а товар-то тут при чому? Він взагалі із заводу доставлений, упакований надійно. Як ви можете судити про його якість?

А це вже і не важливо, вірно? У вас включилося НПП.

Ось для цього, друзі, на сайті і потрібні банери лайків з соціальних мереж. У них суто практичний сенс. Чим більшій кількості людей подобається ваш сайт, тим більшу довіру він викликає у новоприбулого відвідувача.

Ніхто не хоче експериментувати на собі і бути першим. І думка, що он воно скільки народу до мене вже скористалися послугами, гріє людини.

Це соціально-психологічний фактор.

Як ви думаєте, чому він став трендом? Та тому що ефективний. Якщо людина серйозно підходить до покупки товару і вивчає конкурентів, то як ви думаєте, кому він віддасть перевагу: сайту, на банері якого 100 лайків, або сайту з показником 1500? (Зрозуміло, не можна орієнтуватися на ці, взяті зі стелі, показники. Для деяких видів бізнесу показник і в 100 лайків може вважатися дуже великим).

Звичайно, іноді ці показники накручуються нечесним шляхом. Буває. Але більшість користувачів про це не чули, не знають і не думають. Тому користуються таким критерієм вибору.

Прямуєте тренду і поставили на сайт соціальний банер?

Правильний хід. Але не забувайте працювати з показниками і розвивати їх. Чесно!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru