Соціальні мережі сьогодні перетворилися на один з найдієвіших інструментів маркетингу. Їх аудиторія вже давно перевищила потенційну аудиторію не тільки будь-яких друкованих ЗМІ та радіо, але й телебачення! Ми ж з вами поговоримо про маркетинг в одній з наймолодших, але і динамічно розвиваються соціальних мереж - Instagram. Сьогодні в ньому вже є більше 150 мільйонів користувачів, 15 мільярдів завантажених фотографій, і близько 1 мільярда лайків щодня. І вашою основною метою стане якраз відвоювання цих лайків.
Для початку слід звернути увагу, що Instagram - це соціальна мережа, яка спеціалізується в першу чергу на фотографіях, зроблених з мобільного телефону, а значить і основний рекламний контент буде графічного характеру. У той же час, починаючи з літа цього року, з'явилася можливість завантажувати на Instagram короткі ролики (не довше 15 секунд), що додає ще більше можливостей для розумного маркетолога.
Цільова аудиторія. Вся інформація, яка написана нижче носить загальний характер і може змінюватися в залежності від вашої цільової аудиторії. Підлітки проявляють найбільшу активність в один час, дорослі люди - в інший, а літні - в третьому. Саме ці особливості слід враховувати.
Інформація, наведена нижче, відноситься до всіх користувачів Instagram, а значить, буде нести досить узагальнений характер. Втім, для починаючої компанії вистачить і цього.
Відео. Так, відео - це новий спосіб просування свого продукту в Instagram, але не забувайте, що воно користується досить низькою популярністю у користувачів. Так, за статистикою, одна фотографія отримує лайки від 35-40 передплатників з кожної тисяч, а відео лише від 27. Висновки робіть самі. У той же час повністю проігнорувати відео можна - інакше ризикуєте опинитися в останньому вагоні.
Кращий день і кращий годину. Активність користувачів в Instagram розподілена нерівномірно. Але, враховуючи, що він поширений у всьому світі, і якщо ваша продукція також користується популярністю в усьому світі, то працювати можете 24 години 7 днів на тиждень. Якщо ж ви орієнтовані тільки на свою територію, то вам будуть корисні наступні факти.
За своєю ефективністю (найбільша кількість лайків на число розміщених записів) безперечно лідирують вихідні дні - неділя та субота. Трохи від суботи відстає п'ятницю. А ось самим непродуктивним днем є середина робоче тижня - середа.
Що стосується за часом, то тут все неоднозначно. Фотографії найбільш активно коментуються в робочий час - з 8 ранку до 17 години дня. А ось відео - навпаки, в неробочий час - з 17 години дня до 8 ранку. Пояснюється це досить просто - подивитися фото можна легко і швидко, а на відео потрібно витрачати час, та ще й звук включати.
Лайки, а не коментарі. Не старайтесь своєї картинкою залучити людей в дискусію. Пам'ятайте статистику - на 100 лайків припадає лише 3 коментарі. І Instagram це саме та соціальна мережа, де людина повинна побачити вашу картинку, впечатлиться, запам'ятати її, поставити лайк і піти далі. Не забувайте - адже більшість відвідувачів сидять з мобільного телефону, а не з комп'ютера. Так що і коментарі залишати не дуже комфортно.
Хештеги. Хештегом - це відмінна можливість залучити додаткових клієнтів на свою сторінку. Тут важливо дотримуватися два правила: 1) Чим більше хештегов, тим більше клієнтів прийде на вашу сторінку. Бажано, щоб до будь-якої фотографії у вас їх було понад 10; 2) хештегом може бути скільки завгодно багато, але всі вони повинні ставитися до вашої фотографії. Інакше замість того, щоб залучити додаткових відвідувачів, ви їх від себе відштовхнете.
І останнє - пам'ятайте, що успіх маркетингової компанії в Instagram залежить від першого враження. Необхідно домогтися такого ефекту, щоб користувач подивився на вашу фотографію, вражений їй, поставив лайк і перейшов до наступної. Не потрібно розраховувати на «вдумливих» людей або на повторне враження. Тут важливо відразу ж вражати свого потенційного клієнта. Ніхто не буде повертатися до вашої фотографії повторно.
Для початку слід звернути увагу, що Instagram - це соціальна мережа, яка спеціалізується в першу чергу на фотографіях, зроблених з мобільного телефону, а значить і основний рекламний контент буде графічного характеру. У той же час, починаючи з літа цього року, з'явилася можливість завантажувати на Instagram короткі ролики (не довше 15 секунд), що додає ще більше можливостей для розумного маркетолога.
Цільова аудиторія. Вся інформація, яка написана нижче носить загальний характер і може змінюватися в залежності від вашої цільової аудиторії. Підлітки проявляють найбільшу активність в один час, дорослі люди - в інший, а літні - в третьому. Саме ці особливості слід враховувати.
Інформація, наведена нижче, відноситься до всіх користувачів Instagram, а значить, буде нести досить узагальнений характер. Втім, для починаючої компанії вистачить і цього.
Відео. Так, відео - це новий спосіб просування свого продукту в Instagram, але не забувайте, що воно користується досить низькою популярністю у користувачів. Так, за статистикою, одна фотографія отримує лайки від 35-40 передплатників з кожної тисяч, а відео лише від 27. Висновки робіть самі. У той же час повністю проігнорувати відео можна - інакше ризикуєте опинитися в останньому вагоні.
Кращий день і кращий годину. Активність користувачів в Instagram розподілена нерівномірно. Але, враховуючи, що він поширений у всьому світі, і якщо ваша продукція також користується популярністю в усьому світі, то працювати можете 24 години 7 днів на тиждень. Якщо ж ви орієнтовані тільки на свою територію, то вам будуть корисні наступні факти.
За своєю ефективністю (найбільша кількість лайків на число розміщених записів) безперечно лідирують вихідні дні - неділя та субота. Трохи від суботи відстає п'ятницю. А ось самим непродуктивним днем є середина робоче тижня - середа.
Що стосується за часом, то тут все неоднозначно. Фотографії найбільш активно коментуються в робочий час - з 8 ранку до 17 години дня. А ось відео - навпаки, в неробочий час - з 17 години дня до 8 ранку. Пояснюється це досить просто - подивитися фото можна легко і швидко, а на відео потрібно витрачати час, та ще й звук включати.
Лайки, а не коментарі. Не старайтесь своєї картинкою залучити людей в дискусію. Пам'ятайте статистику - на 100 лайків припадає лише 3 коментарі. І Instagram це саме та соціальна мережа, де людина повинна побачити вашу картинку, впечатлиться, запам'ятати її, поставити лайк і піти далі. Не забувайте - адже більшість відвідувачів сидять з мобільного телефону, а не з комп'ютера. Так що і коментарі залишати не дуже комфортно.
Хештеги. Хештегом - це відмінна можливість залучити додаткових клієнтів на свою сторінку. Тут важливо дотримуватися два правила: 1) Чим більше хештегов, тим більше клієнтів прийде на вашу сторінку. Бажано, щоб до будь-якої фотографії у вас їх було понад 10; 2) хештегом може бути скільки завгодно багато, але всі вони повинні ставитися до вашої фотографії. Інакше замість того, щоб залучити додаткових відвідувачів, ви їх від себе відштовхнете.
І останнє - пам'ятайте, що успіх маркетингової компанії в Instagram залежить від першого враження. Необхідно домогтися такого ефекту, щоб користувач подивився на вашу фотографію, вражений їй, поставив лайк і перейшов до наступної. Не потрібно розраховувати на «вдумливих» людей або на повторне враження. Тут важливо відразу ж вражати свого потенційного клієнта. Ніхто не буде повертатися до вашої фотографії повторно.
No comments:
Post a Comment