Деяким замовникам ця стаття не сподобається. Через правди. Нікому не подобається слухати про власні помилки і недоробки. Тільки справжній бізнесмен не ображається на критику, а приймає її до відома, аналізуючи свої дії і виправляючи їх згодом.
Втім, обійдемося без довгих заходження в тему.
Що я хотів сказати заголовком цього тексту? Я маю на увазі замовників, які говорять «А» і на цьому зупиняються. Іноді вони говорять «А», «А», «А» ... заїкатися. У переносному значенні.
Пояснюю.
Що таке продає текст? Це інструмент підвищення продажів. Його єдина задача - підвищити продажі. Крапка. Значить, замовляючи текст у копірайтера, клієнт хоче підвищити продажі, вірно? Вірно.
* І замовленням продає тексту він говорить це саме «А».
Далі по ідеї він повинен сказати «Б», «В» і так далі. Що це за літери? Товариші, маркетинг - це наука, реклама - це наука. Без сумніву. Але це не математика з аксіомами. Жоден маркетолог не дасть вам 100% -их гарантій, мовляв, ця фішка точно буде працювати. З копирайтерами та ж фігня.
Якби можна було зі 100% -ою впевненістю гарантувати успіх, то не було б провальних рекламних і маркетингових кампаній вартістю в мільйони доларів.
Це означає, що рекламу треба тестувати.
Мало просто поставити продає текст на сайт і завмерти в очікуванні підвищення рівня продажів. По-перше, обов'язково враховуйте фактори , що впливають на ефективність продає тексту. По-друге, потрібно аналізувати зміни. Адже відомі випадки, коли зміна одного лише заголовка (уявіть, тільки заголовка - все інше залишалося без змін) підвищувала продажі в 9 разів.
Тепер про прецеденти, як кажуть адвокати.
Заїки в бізнесі - це підприємці, які весь час говорять «А». Це може бути і замовлення тексту, і розробка банера зовнішньої реклами, і наймання нового співробітника.
Помилка - навіть спроби немає сказати «Б». Поставив текст - і все. Розмістив банер на шосе - і забув про нього. Я зараз говорю не про якихось абстрактних бізнесменах. Багатьом з своїх клієнтів я не просто написав один-два продають тексту, а повністю наповнив сайт. Разом ми витратили на це багато часу. А клієнти ще й гроші, тому роботи були масштабними і, відповідно, недешевими.
Результат? Практично ніхто не може сказати, як працює продає текст. На мої питання відповіді «так ми, в общем-то, замірами не займаємося, тому не можу сказати», «не знаю, я статистику не веду» і т.п.
Ну а кількість замовлень збільшилася? «Так, начебто так, але наскільки саме - сказати не можу, не вимірювали».
Друзі, а сенс тоді був платити чималі гроші і витрачати дорогоцінний час, щоб потім навіть конверсію тексту не знати? Хоча, я вже говорив про необ'єктивність цього показника .
Але все одно це основа.
Як можна дізнатися, чи потрібно в тексті щось змінювати, якщо ви не відстежуєте роботу цього тексту? Навіть не знаєте, чи змінилася глибина перегляду сайту.
Навіщо говорити «А» і постійно потім повторювати одне й те саме? Це бізнес. Тут кожна дія має давати результат. І ви, як власник, повинні знати і розуміти цей результат. Тільки так на нього можна вплинути.
Справа, звичайно, ваше. Але навіщо тоді взагалі щось робити? Спробуйте витратити ще час і сказати хоча б «Б» і «В». І подивіться, як зміниться рівень продажів.
Втім, обійдемося без довгих заходження в тему.
Що я хотів сказати заголовком цього тексту? Я маю на увазі замовників, які говорять «А» і на цьому зупиняються. Іноді вони говорять «А», «А», «А» ... заїкатися. У переносному значенні.
Пояснюю.
Що таке продає текст? Це інструмент підвищення продажів. Його єдина задача - підвищити продажі. Крапка. Значить, замовляючи текст у копірайтера, клієнт хоче підвищити продажі, вірно? Вірно.
* І замовленням продає тексту він говорить це саме «А».
Далі по ідеї він повинен сказати «Б», «В» і так далі. Що це за літери? Товариші, маркетинг - це наука, реклама - це наука. Без сумніву. Але це не математика з аксіомами. Жоден маркетолог не дасть вам 100% -их гарантій, мовляв, ця фішка точно буде працювати. З копирайтерами та ж фігня.
Якби можна було зі 100% -ою впевненістю гарантувати успіх, то не було б провальних рекламних і маркетингових кампаній вартістю в мільйони доларів.
Це означає, що рекламу треба тестувати.
Мало просто поставити продає текст на сайт і завмерти в очікуванні підвищення рівня продажів. По-перше, обов'язково враховуйте фактори , що впливають на ефективність продає тексту. По-друге, потрібно аналізувати зміни. Адже відомі випадки, коли зміна одного лише заголовка (уявіть, тільки заголовка - все інше залишалося без змін) підвищувала продажі в 9 разів.
Тепер про прецеденти, як кажуть адвокати.
Заїки в бізнесі - це підприємці, які весь час говорять «А». Це може бути і замовлення тексту, і розробка банера зовнішньої реклами, і наймання нового співробітника.
Помилка - навіть спроби немає сказати «Б». Поставив текст - і все. Розмістив банер на шосе - і забув про нього. Я зараз говорю не про якихось абстрактних бізнесменах. Багатьом з своїх клієнтів я не просто написав один-два продають тексту, а повністю наповнив сайт. Разом ми витратили на це багато часу. А клієнти ще й гроші, тому роботи були масштабними і, відповідно, недешевими.
Результат? Практично ніхто не може сказати, як працює продає текст. На мої питання відповіді «так ми, в общем-то, замірами не займаємося, тому не можу сказати», «не знаю, я статистику не веду» і т.п.
Ну а кількість замовлень збільшилася? «Так, начебто так, але наскільки саме - сказати не можу, не вимірювали».
Друзі, а сенс тоді був платити чималі гроші і витрачати дорогоцінний час, щоб потім навіть конверсію тексту не знати? Хоча, я вже говорив про необ'єктивність цього показника .
Але все одно це основа.
Як можна дізнатися, чи потрібно в тексті щось змінювати, якщо ви не відстежуєте роботу цього тексту? Навіть не знаєте, чи змінилася глибина перегляду сайту.
Навіщо говорити «А» і постійно потім повторювати одне й те саме? Це бізнес. Тут кожна дія має давати результат. І ви, як власник, повинні знати і розуміти цей результат. Тільки так на нього можна вплинути.
Справа, звичайно, ваше. Але навіщо тоді взагалі щось робити? Спробуйте витратити ще час і сказати хоча б «Б» і «В». І подивіться, як зміниться рівень продажів.
No comments:
Post a Comment