Monday, April 13, 2015

Заїка в бізнесі не місце

Деяким замовникам ця стаття не сподобається. Через правди. Нікому не подобається слухати про власні помилки і недоробки. Тільки справжній бізнесмен не ображається на критику, а приймає її до відома, аналізуючи свої дії і виправляючи їх згодом.

Втім, обійдемося без довгих заходження в тему.

Що я хотів сказати заголовком цього тексту? Я маю на увазі замовників, які говорять «А» і на цьому зупиняються. Іноді вони говорять «А», «А», «А» ... заїкатися. У переносному значенні.

Пояснюю.

Що таке продає текст? Це інструмент підвищення продажів. Його єдина задача - підвищити продажі. Крапка. Значить, замовляючи текст у копірайтера, клієнт хоче підвищити продажі, вірно? Вірно.

* І замовленням продає тексту він говорить це саме «А».

Далі по ідеї він повинен сказати «Б», «В» і так далі. Що це за літери? Товариші, маркетинг - це наука, реклама - це наука. Без сумніву. Але це не математика з аксіомами. Жоден маркетолог не дасть вам 100% -их гарантій, мовляв, ця фішка точно буде працювати. З копирайтерами та ж фігня.

Якби можна було зі 100% -ою впевненістю гарантувати успіх, то не було б провальних рекламних і маркетингових кампаній вартістю в мільйони доларів.
Це означає, що рекламу треба тестувати.

Мало просто поставити продає текст на сайт і завмерти в очікуванні підвищення рівня продажів. По-перше, обов'язково враховуйте фактори , що впливають на ефективність продає тексту. По-друге, потрібно аналізувати зміни. Адже відомі випадки, коли зміна одного лише заголовка (уявіть, тільки заголовка - все інше залишалося без змін) підвищувала продажі в 9 разів.

Тепер про прецеденти, як кажуть адвокати.

Заїки в бізнесі - це підприємці, які весь час говорять «А». Це може бути і замовлення тексту, і розробка банера зовнішньої реклами, і наймання нового співробітника.

Помилка - навіть спроби немає сказати «Б». Поставив текст - і все. Розмістив банер на шосе - і забув про нього. Я зараз говорю не про якихось абстрактних бізнесменах. Багатьом з своїх клієнтів я не просто написав один-два продають тексту, а повністю наповнив сайт. Разом ми витратили на це багато часу. А клієнти ще й гроші, тому роботи були масштабними і, відповідно, недешевими.

Результат? Практично ніхто не може сказати, як працює продає текст. На мої питання відповіді «так ми, в общем-то, замірами не займаємося, тому не можу сказати», «не знаю, я статистику не веду» і т.п.

Ну а кількість замовлень збільшилася? «Так, начебто так, але наскільки саме - сказати не можу, не вимірювали».

Друзі, а сенс тоді був платити чималі гроші і витрачати дорогоцінний час, щоб потім навіть конверсію тексту не знати? Хоча, я вже говорив про необ'єктивність цього показника .

Але все одно це основа.

Як можна дізнатися, чи потрібно в тексті щось змінювати, якщо ви не відстежуєте роботу цього тексту? Навіть не знаєте, чи змінилася глибина перегляду сайту.

Навіщо говорити «А» і постійно потім повторювати одне й те саме? Це бізнес. Тут кожна дія має давати результат. І ви, як власник, повинні знати і розуміти цей результат. Тільки так на нього можна вплинути.

Справа, звичайно, ваше. Але навіщо тоді взагалі щось робити? Спробуйте витратити ще час і сказати хоча б «Б» і «В». І подивіться, як зміниться рівень продажів.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru