Вірусний маркетинг - вид распространіенія реклами, що характеризується зростанням в прогресії, а головними розповсюджувачами реклами є її одержувачі. Іншими словами, чим більше людина отримує таку рекламу, тим швидше і ефективніше вона поширюється. Не слід плутати вірусний маркетинг з мережевим маркетингом.
З першого погляду здається, що це найбільш ефективний спосіб реклами - вкладення мінімальні, а віддача величезна. Однак є ряд «АЛЕ», які досі не зробили вірусний маркетинг основним видом реклами.
Люди останнім часом стають все менш сприйнятливі до реклами. Так, вони записують певну інформацію до себе в пам'ять, але використовують її далеко не завжди. Більше того, іноді погана реклама може навіть відштовхнути людей від певного продукту.
Вся принадність вірусного маркетингу полягає в тому, що він не сприймається як реклама. Якась інформація передається з вуст у вуста і в кінцевому рахунку отримують її люди сприймають це як особистий досвід, а не рекламу. А довіра особистого досвіду іншої людини набагато вище, ніж рекламі по телевізору.
Способи поширення вірусної реклами. Головна запорука успіху вірусного маркетингу сьогодні - це масовий розвиток Інтернету, де кожен користувач може поділитися зі своїми знайомими вподобаними йому посиланнями. За ефективністю поширення вірусної реклами ресурси йдуть в наступному порядку: соціальні мережі-відеохостінги-блоги-спільноти-портали-форуми.
Види вірусного маркетингу. Вірусна реклама може бути представлена текстом, фото або відеороликом. Найкраще поширюються відеоролики. Найгірше - текст. Саме через це, сьогодні текстової вірусної реклами відшукати практично неможливо. Зате вірусних відео - хоч відбавляй!
Способи залучення уваги. Головне завдання вірусного маркетингу зовсім не розрекламувати якийсь товар, а зацікавити споживача. Дуже важливо, щоб йому сподобався вірусний ролик і він захотів їм з кимось поділитися, а вже реклама річ другорядна. Чудовим прикладом вірусних рекламних роликів є реклама з Каннського кінофестивалю: оригінальна, з почуттям гумору і несподіваним фіналом. І не стільки важлива сама реклама, скільки зміст ролика. І саме такими роликами люблять один з одним ділитися друзі.
Що ж потрібно вірусній рекламі для залучення уваги? Звичайно ж - сюжет. У ролику повинна розповідатиметься якась історія, нехай і найпростіша.
Сам ролик повинен бути або страшним, або провокаційним, або заразливим, або веселим або абсурдним.
Підводні камені. Як уже згадувалося вище, у вірусному маркетингу існують свої проблеми. Головна з них - перенасиченість ринку вірусної реклами. На тому ж YouTube вже десятки тисяч роликів з вірусною рекламою, кожен з яких заслуговує на увагу. Природно, чим більше їх буде виникати надалі, тим слабкіше буде ударна хвиля, а значить і швидкість поширення. Уявіть собі ситуацію, коли людина подивився цікавий ролик, захотів поділитися ним з одним, але замість цього вирішив подивитися ще один ролик, який йому сподобався більше. У підсумку він відправляє свого знайомого лише один - другий ролик.
З цієї ж причини зростає і конкуренція. Вже мало бути просто хорошим вірусним роликом. Хороших і так занадто багато. Потрібно відрізнятися від інших своїм викликом публіці.
Саме з цієї ж причини не можна відмовлятися від звичайної реклами на користь вірусної. Це добре для починаючої компанії, і погано для тієї, яка вже довго існує на ринку.
З першого погляду здається, що це найбільш ефективний спосіб реклами - вкладення мінімальні, а віддача величезна. Однак є ряд «АЛЕ», які досі не зробили вірусний маркетинг основним видом реклами.
Люди останнім часом стають все менш сприйнятливі до реклами. Так, вони записують певну інформацію до себе в пам'ять, але використовують її далеко не завжди. Більше того, іноді погана реклама може навіть відштовхнути людей від певного продукту.
Вся принадність вірусного маркетингу полягає в тому, що він не сприймається як реклама. Якась інформація передається з вуст у вуста і в кінцевому рахунку отримують її люди сприймають це як особистий досвід, а не рекламу. А довіра особистого досвіду іншої людини набагато вище, ніж рекламі по телевізору.
Способи поширення вірусної реклами. Головна запорука успіху вірусного маркетингу сьогодні - це масовий розвиток Інтернету, де кожен користувач може поділитися зі своїми знайомими вподобаними йому посиланнями. За ефективністю поширення вірусної реклами ресурси йдуть в наступному порядку: соціальні мережі-відеохостінги-блоги-спільноти-портали-форуми.
Види вірусного маркетингу. Вірусна реклама може бути представлена текстом, фото або відеороликом. Найкраще поширюються відеоролики. Найгірше - текст. Саме через це, сьогодні текстової вірусної реклами відшукати практично неможливо. Зате вірусних відео - хоч відбавляй!
Способи залучення уваги. Головне завдання вірусного маркетингу зовсім не розрекламувати якийсь товар, а зацікавити споживача. Дуже важливо, щоб йому сподобався вірусний ролик і він захотів їм з кимось поділитися, а вже реклама річ другорядна. Чудовим прикладом вірусних рекламних роликів є реклама з Каннського кінофестивалю: оригінальна, з почуттям гумору і несподіваним фіналом. І не стільки важлива сама реклама, скільки зміст ролика. І саме такими роликами люблять один з одним ділитися друзі.
Що ж потрібно вірусній рекламі для залучення уваги? Звичайно ж - сюжет. У ролику повинна розповідатиметься якась історія, нехай і найпростіша.
Сам ролик повинен бути або страшним, або провокаційним, або заразливим, або веселим або абсурдним.
Підводні камені. Як уже згадувалося вище, у вірусному маркетингу існують свої проблеми. Головна з них - перенасиченість ринку вірусної реклами. На тому ж YouTube вже десятки тисяч роликів з вірусною рекламою, кожен з яких заслуговує на увагу. Природно, чим більше їх буде виникати надалі, тим слабкіше буде ударна хвиля, а значить і швидкість поширення. Уявіть собі ситуацію, коли людина подивився цікавий ролик, захотів поділитися ним з одним, але замість цього вирішив подивитися ще один ролик, який йому сподобався більше. У підсумку він відправляє свого знайомого лише один - другий ролик.
З цієї ж причини зростає і конкуренція. Вже мало бути просто хорошим вірусним роликом. Хороших і так занадто багато. Потрібно відрізнятися від інших своїм викликом публіці.
Саме з цієї ж причини не можна відмовлятися від звичайної реклами на користь вірусної. Це добре для починаючої компанії, і погано для тієї, яка вже довго існує на ринку.
No comments:
Post a Comment