Tuesday, April 7, 2015

Що потрібно знати про вірусному маркетингу

Вірусний маркетинг - вид распространіенія реклами, що характеризується зростанням в прогресії, а головними розповсюджувачами реклами є її одержувачі. Іншими словами, чим більше людина отримує таку рекламу, тим швидше і ефективніше вона поширюється. Не слід плутати вірусний маркетинг з мережевим маркетингом.

З першого погляду здається, що це найбільш ефективний спосіб реклами - вкладення мінімальні, а віддача величезна. Однак є ряд «АЛЕ», які досі не зробили вірусний маркетинг основним видом реклами.

Люди останнім часом стають все менш сприйнятливі до реклами. Так, вони записують певну інформацію до себе в пам'ять, але використовують її далеко не завжди. Більше того, іноді погана реклама може навіть відштовхнути людей від певного продукту.

Вся принадність вірусного маркетингу полягає в тому, що він не сприймається як реклама. Якась інформація передається з вуст у вуста і в кінцевому рахунку отримують її люди сприймають це як особистий досвід, а не рекламу. А довіра особистого досвіду іншої людини набагато вище, ніж рекламі по телевізору.

Способи поширення вірусної реклами. Головна запорука успіху вірусного маркетингу сьогодні - це масовий розвиток Інтернету, де кожен користувач може поділитися зі своїми знайомими вподобаними йому посиланнями. За ефективністю поширення вірусної реклами ресурси йдуть в наступному порядку: соціальні мережі-відеохостінги-блоги-спільноти-портали-форуми.

Види вірусного маркетингу. Вірусна реклама може бути представлена текстом, фото або відеороликом. Найкраще поширюються відеоролики. Найгірше - текст. Саме через це, сьогодні текстової вірусної реклами відшукати практично неможливо. Зате вірусних відео - хоч відбавляй!

Способи залучення уваги. Головне завдання вірусного маркетингу зовсім не розрекламувати якийсь товар, а зацікавити споживача. Дуже важливо, щоб йому сподобався вірусний ролик і він захотів їм з кимось поділитися, а вже реклама річ другорядна. Чудовим прикладом вірусних рекламних роликів є реклама з Каннського кінофестивалю: оригінальна, з почуттям гумору і несподіваним фіналом. І не стільки важлива сама реклама, скільки зміст ролика. І саме такими роликами люблять один з одним ділитися друзі.

Що ж потрібно вірусній рекламі для залучення уваги? Звичайно ж - сюжет. У ролику повинна розповідатиметься якась історія, нехай і найпростіша.

Сам ролик повинен бути або страшним, або провокаційним, або заразливим, або веселим або абсурдним.

Підводні камені. Як уже згадувалося вище, у вірусному маркетингу існують свої проблеми. Головна з них - перенасиченість ринку вірусної реклами. На тому ж YouTube вже десятки тисяч роликів з вірусною рекламою, кожен з яких заслуговує на увагу. Природно, чим більше їх буде виникати надалі, тим слабкіше буде ударна хвиля, а значить і швидкість поширення. Уявіть собі ситуацію, коли людина подивився цікавий ролик, захотів поділитися ним з одним, але замість цього вирішив подивитися ще один ролик, який йому сподобався більше. У підсумку він відправляє свого знайомого лише один - другий ролик.

З цієї ж причини зростає і конкуренція. Вже мало бути просто хорошим вірусним роликом. Хороших і так занадто багато. Потрібно відрізнятися від інших своїм викликом публіці.

Саме з цієї ж причини не можна відмовлятися від звичайної реклами на користь вірусної. Це добре для починаючої компанії, і погано для тієї, яка вже довго існує на ринку.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru