Tuesday, April 7, 2015

Що таке прихований маркетинг

Прихований маркетинг - один з найефективніших видів реклами. У першу чергу це пов'язано з тим, що людина не сприймає його як рекламу. Дуже часто прихований маркетинг плутають з вірусним і партизанським маркетингом, але необхідно засвоїти, що незважаючи на загальну схожість, це три різних види маркетингу, які потрібно розглядати окремо.

Говорячи простою мовою, прихований маркетинг - це реклама товару або послуги, яка передається не з рекламного джерела. Іншими словами, який почув подібну інформацію людина буде сприймати її як правду, а не як рекламну інформацію.

Що стосується »не рекламних джерел", то це можуть бути як звичайні люди, так і заяви заслужених вчених, чиновників, знаменитостей. Але подається ця інформація не в рекламних роликах, а, наприклад, в звичайному інтерв'ю. Коли у людини, разом з іншими питаннями, запитують - якою маркою косметикою він воліє користуватися. І коли інтерв'ю, відповідає, то цей факт буде сприйматися не як реклама, а як особистий досвід, а значить і довіри до цих слів буде набагато більше.

Головна відмінність прихованого маркетингу полягає в тому, що так покупцеві не нав'язується якийсь товар, а значить і протидії не буде. Прихований маркетинг лише пропонує щось як варіант. А значить у покупця змінюється мотивація покупки того чи іншого товару.

До речі, цілком імовірно, що зародився прихований маркетинг в Росії. У 1864 році бізнесмен Шустов, для того, щоб рекламувати свій тільки що з'явився у продажу коньяк найняв групу студентів, у завдання яких входило відвідувати питні заклади Москви і просити шустовського коньяк. Якщо ж його не чинилося, студенти відразу влаштовували дебош і бійку. Чи варто говорити, що всього за кілька місяців продажі коньяку Шустова зросли в кілька разів? Адже не тільки всі господарі питних закладів знали про новий коньяку. Реклама про нього поширювалася і через газети, де писали про бійки через коньяку.

Найвідоміший сучасний приклад прихованого маркетингу в свій час застосувала компанія Sony Ericsson, для реклами нового телефону з гарною камерою. Компанія найняла 60 акторів для роботи в 10 найбільших містах США. У завдання акторів входило ходити по місту і час від часу просити перехожих сфотографувати їх на мобільний телефон. І коли люди їх фотографували необхідно було розповідати, наскільки актор задоволений своєю покупкою, наскільки це хороший телефон і наскільки у нього хороша камера. Таким чином люди відразу сприймали подібні слова як особистий досвід.

А далі працює вже людська психологія та сарафанне радіо. В наступний момент коли людина або один з його знайомих встане перед вибором покупки нового мобільного телефону, він відразу згадає про цю історію з фотографією. Якщо не на свідомому, то на підсвідомому рівні.

Ще один приклад прихованого маркетингу - коли один з популярних блогерів на YouTube постійно одягається в одяг однієї і тієї ж марки, причому таким чином, що логотип цього одягу завжди видно в кадрі. При цьому сам блогер за весь час виступу жодного разу відкрито не називає фірму і не рекламує її. І у людини створюється враження, що це не реклама, а просто особистий вибір блогера, якого він постійно дивиться.

Ризики. Здавалося б, прихований маркетинг - ідеальний спосіб продажу свого товару. Насправді будь-який, хто обрав цей вид реклами, піддається численним ризикам.

По-перше, у багатьох країнах світу прихований маркетинг офіційно заборонений. По-друге, якщо не дотримуватися обережності і стане відомо що якісь слова є всього лише маркетингом, то це спричинить протилежну ситуацію, і споживачі почнуть ставитися до товару набагато гірше, ніж до проведення маркетингової компанії. До того ж наслідки поганого прихованого маркетингу загладити набагато складніше, ніж наслідки поганої реклами.

До речі, ще одне погане властивість прихованого маркетингу - його результати дуже складно передбачити. Ніколи не знаєш, яка ідея добре пройде, а яка буде зустрінута нерозумінням. Тому якщо ви зважитеся використовувати прихований маркетинг, то будете робити це тільки на свій страх і ризик.

Підсумок. Прихований маркетинг - це ефективний, але небезпечний спосіб впливу на покупців. Використовувати його потрібно дуже обережно і в невеликих масштабах. Але, з іншого боку, і відмовлятися від нього повністю не можна. Адже в разі успіху, прихований маркетинг можете перерости в вірусний маркетинг. А це вже зовсім інший рівень, як по сприйняттю покупцями, так і по своїй надійності.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru