Sunday, April 5, 2015

Удосконалення системи маркетингу

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Нам не пощастило. Час, в якому ми живемо, характеризується дуже низькою кон'юнктурою. Але це півбіди. Друга половина біди в тому, що ми застали час з високою кон'юнктурою і нам не хочеться вірити, що воно закінчилося. Однак факт в тому, що воно дійсно закінчилося. Пов'язано це з тим, що світова економіка зараз перебуває в низхідній стадії розвитку. Низхідна стадія передбачає більш активну роботу зі споживачами, тому що спадна стадія робить споживачів пасивними. Робота із споживачами ведеться за допомогою маркетингу. Колишній маркетинг, який полягав у пошуку та задоволенні потреб вже не такий ефективний, тому що потреб стало менше ніж раніше і їх доводиться створювати так само, як доводиться створювати і споживачів. Все це вказує на те, що нові часи вимагають нового маркетингу, маркетингу який спрямований на створення потреб і споживачів. Потрібно зробити крок глибше і почати створювати потреби, а не тільки задовольняти їх. Що створює потреби? Ідеї - це те, що створює потреби і потреби. Відповідно маркетинг в новому розумінні - це створення і поширення ідей, точніше нових ідей, а значить, нам потрібен маркетинг, який націлений на створення і розповсюдження нових ідей.

Чому потрібно створювати нові ідеї? Все просто - під нові ідеї потрібні нові товари. Старі ідеї, як правило, реалізовані, а значить, під них не потрібні товари. Чому так? Щоб розібратися в цьому, потрібно читати ділові статті . Старий маркетинг для створення та розповсюдження нових ідей не надто годитися, він створений для роботи з потребами, а не з тим, що їх створює. Для цього годиться тільки ноомаркетінг, який працює саме з ідеями. Перехід на ноомаркетінг передбачає вдосконалення системи маркетингу, апгрейд і перезавантаження цієї системи. Це може бути точковий, частковий або повний апгрейд системи маркетингу, який торкнеться всі напрямки маркетингової діяльності. Мета апгрейда - зробити систему маркетингу більш ефективною, а не просто вдосконалити, привести систему маркетингу до вимог нового часу. Дуже важливо робити апгрейд поступово і з розумом, у міру дозрівання нового розуміючи суті та ролі маркетингу в нових умовах. Боятися цього не варто, тому, як нове розуміння істотно розширює потенціал, дає нові можливості і підвищує рівень конкурентоспроможності. Єдина сторона, яка постраждає від того, що Ви проведете апгрейд - це конкуренти. Конкурентам неприємно буде знати, що ви стаєте сильнішими, ефективні, конкурентоздатною.

Насамперед, вдосконалення системи маркетингу повинно торкнутися системи аналізу ринкових можливостей. Апгрейд цієї системи потрібно провести в першу чергу, тому що на неї все зав'язано. Якщо раніше система маркетингу була націлена на пошук готових ринкових можливостей, то зараз вона повинна бути націлена на пошук ідеї, на базі яких простіше і дешевше створити нові потреби і нових споживачів. Апгрейд цієї системи дозволить істотно підвищити ефективність маркетингової діяльності. Паралельно з цим необхідно провести апгрейд системи маркетингових досліджень, тому як в рамках ноомаркетінга вони набувають дещо інший сенс. Якщо раніше збиралася і аналізувалася інформація про споживачів і їхні потреби, то зараз потрібно буде збирати інформацію про те, які ідеї впроваджені в споживачів. Іншими словами, тепер потрібна зовсім інша інформація, яка аналізується і систематизується іншим способом. Також іншим чином буде виглядати схема маркетингового дослідження та інструменти досліджень, зокрема зовсім по-іншому будуть виглядати анкети, за допомогою яких робляться опитування.

Далі проводиться апгрейд системи аналізу маркетингової середовища. Важливість цієї системи пов'язана з тим, що тільки вона дозволяє знати, що відбувається навколо і адекватно реагувати на події. Сам апгрейд необхідний у зв'язку з тим, що на події навколо потрібно дивитися вже не з точки зору потреб, а з точки зору ідей, які ці потреби викликають. Для одних ідей може бути сприятливе середовище, а для інших не дуже й це треба відслідковувати, щоб не втратити ринок. До речі кажучи, необхідно провести апгрейд і поняття ринку. В рамках ноомаркетінга ринок - це сукупність людей, в яких впроваджена ідея, а не сукупність споживачів. Це треба враховувати для того, щоб працювати з реальним ринком, а не з ефемерним, адже робота вже буде вестися не з споживачем, а саме з ідеєю, яка і робить людей споживачами. Треба мати на увазі, що спочатку створюється ідея, а вже потім на базі цієї ідеї створюється новий ринок. Апгрейд розуміння ринку передбачає побудову нових моделей ринків, в центрі яких лежить ідея, а не споживач і перехід на нові методи сегментування ринку. Якщо раніше сегментування велося на базі критеріїв для сегментування, то в ноомаркетінге воно ведеться на базі ідей. Різновид базової ідеї ринку - це і є сегмент в рамках ноомаркетінга.

Удосконалення системи маркетингу, її переклад на ноомаркетінг передбачає апгрейд моделі купівельної поведінки. Колишні моделі були заточені на те, що споживач прагне задовольнити свою потребу, і вони некоректні в контексті ноомаркетінга. У контексті ноомаркетінга буде коректною тільки модель поведінки споживача, в рамках якої основна устремління споживача - це реалізація впроваджених у нього ідей для чого йому потрібні товари і послуги. При цьому треба додати, що сам споживач може знаходитися в декількох станах щодо ідеї: гомеостаз, невизначеність, неоднорідність. Гомеостаз - це відсутність потреби і потреби, невизначеність - це стан потреби, неоднорідність - це стан потреби, яке виникає після задоволення потреби. В рамках цього цілком очевидно, що повинна використовуватися інша модель прийняття споживачем рішення про покупку, адже в неї необхідно додати етапи гомеостазу, порушення неоднорідності, створення невизначеності. Тільки якщо зробити це, можна отримати адекватну модель, а значить отримати адекватний інструмент. В іншому випадку постійно будуть спливати баги, які будуть приводити до прийняття неправильних рішень.

Вдосконалення системи маркетингу передбачає також апгрейд методики розробки товарів або послуг, апгрейд методики побудови асортименту, апгрейд методики управління життєвим циклом товарів. Це пов'язано з новим розуміння того, що таке товар. Раніше до товару ставилися як до інструменту задоволення потреб, а в рамках ноомаркетінга товар - це інструмент реалізації ідей, який повинен цим ідеям відповідати. В рамках такого подання асортимент товарів має відповідати тим ідеям, з якими працюєш, бо тільки в такому випадку він буде якісним і ефективним. Розуміння життєвого циклу товару переноситься в сферу ідей, фактично вже розглядається не життєвий цикл товару, а життєвий цикл ідеї. Тільки при ідеальному погляді на життєвий цикл можна ним керувати, можна його подовжувати або вкорочувати в залежності від своїх цілей. Ну і розробка товарів теж повинна бути зав'язана на ідеї. Насамперед, товари повинні цим ідеям відповідати, інакше вони не будуть дозволяти реалізовувати ідеї, а значить, попиту на них не буде. Ну і сам процес планування розробки нових товарів теж повинен бути заточений під роботу з ідеями. Розробляти нові товари потрібно відповідно до популярними ідеями.

Без апгрейда системи комунікації та системи розповсюдження товарів або послуг, вдосконалення системи маркетингу буде неповним. В рамках ноомаркетінга у зв'язку з тим, що він націлений на поширення ідей з метою створення попиту, система комунікацій займає одне з перших місць, адже саме від неї залежить, скільки буде створено споживачів і потреб. Відповідно якщо дана система буде працювати на старих принципах, то вона не зможе створювати стільки споживачів і потреб, скільки потрібно для розвитку бізнесу. Система розповсюдження товарів також підлягає апгрейду у зв'язку з тим, що вона повинна бути прив'язана до системи поширення ідей. В іншому випадку може виявитися так, що в якомусь конкретному місці споживачів буде створено більше, ніж є товарів, ну або навпаки, їх буде створено менше, ніж є товарів. Кожна з цих ситуацій призведе до втрат. Якщо споживачів буде створено більше, ніж є товарів, то вони можуть перейти на товари конкурентів. У разі якщо споживачів буде створено менше, ніж є товарів - це означатиме, що товари «зависнуть», а значить, доведеться платити за оренду приміщень для їх складування, що означатиме зайві витрати. Також у разі якщо товари «зависнуть», це означатиме заморожування в них грошових коштів. Правильний апгрейд системи комунікації та розподілу дозволить уникнути втрат.

Ну і, звичайно ж, вдосконалення системи маркетингу передбачає створення нових напрямків маркетингової діяльності. Насамперед, мова йде про систему генерації нових ідей. Без такої системи маркетинг в нових умовах взагалі не має сенсу, тому що в нових умовах саме ідеї - це головний товар, а точніше єдиний товар. Якщо немає якісного та конкурентоспроможного товару, то робити на ринку нічого. Звідси головний висновок, який необхідно зробити за підсумком - вдосконалення системи маркетингу - це не розкіш, а першочергова необхідність. Без апгрейда системи маркетингу працювати в нових умовах просто нереально. Якщо раніше якось можна було відбирати споживачів у конкурентів, то зараз вони цього не дозволять, бо споживачів дуже мало і кожних з них «на олівці». Апгрейд дасть систему маркетингу відповідну сучасним процесам в економіці та дозволить отримати значну конкурентну перевагу перед компаніями, які працює по-старому, і живуть думками кінця 19 початку 20 століття. Відразу валити колишню систему не варто, можна зробити паралельну структуру, яка займатиметься маркетингом відповідно до найсучаснішими уявленнями про нього і поступово переходити на неї. Ну, а щоб знати, як зробити систему маркетингу для роботи в нових умовах максимально ефективною, читайте статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru