Все, что вы хотели знать о рекламных приемах Реклама - один з найбільш ефективних, але в той же час і небезпечних інструментів маркетингу. Створення по-справжньому цінного рекламного продукту вимагає великих витрат, і справа тут не тільки в грошах. Адже якщо компанія проведе погану, нехай і помітну рекламну компанію, вона може не тільки не залучити нових клієнтів, але і відштовхнути старих.
Існує кілька рекламних прийомів , які використовуються відомими світовими брендами. Вони привертають увагу і легко запам'ятовуються, а значить привертають додаткових клієнтів.
Порівняння. Якщо предмет, які рекламується, схожий, хоча б віддалено, на інший предмет, то це необхідно використовувати. Тут є тільки одне застереження - порівняння повинно бути позитивним. Так, спортивний автомобіль в рекламі можна цілком порівняти з гепардом, а ось неквапливий мінівен навряд чи варто порівнювати з черепахою.
Перебільшення. Якщо у рекламованого продукту є яке-небудь хорошу якість, то для реклами його можна перебільшити в багато разів. Яскравий приклад - якщо виробник пишається тим, що випускаються ним чіпси дуже гострі, то в рекламі хвилі може бути зображено, як у людини, з'їв такі чіпси з рота виривається полум'я. Ще один приклад - ультратонкий і надлегкий смартфон можна зобразити у вигляді повітряної кульки, який завдяки своїй вазі здатний парити в повітрі.
Незамінність. У рекламі можна також показати, наскільки продукт важливий для кожного виробника. Він дарує йому впевненість у собі, дозволяє відчувати себе здоровим. Також можна показати, чим можна пожертвувати заради цього продукту. Наприклад, покупець, вибираючи в магазині, що купити - молоко або рекламований продукт, незмінно віддасть перевагу останньому.
Страх. Страх - один з найважливіших інструментів реклами і політики. Залякані свого виборця / споживача, і він у ваших руках. Розкажіть, що навколо нас знаходяться мільярди небезпечних вірусів і тільки ваше мило гарантує безпеку. Опишіть, що буде, якщо людина потрапить в аварію без страховки.
Переваги. Варіант, протилежний попередньому. Тільки на цей раз необхідно не лякати, а навпаки, показувати наскільки ваш продукт хороший, описати його переваги. Відмінний приклад: «Візьмемо звичайне миючий засіб і НАШЕ миючий засіб. Як бачимо, НАШЕ миючий засіб вимиває набагато більше посуду, а коштує дешевше, ніж звичайне миючий засіб ».
До речі, відмінний варіант - об'єднання страху і опису переваг. Досить в рекламі показати ситуацію спочатку до покупки продукту, а потім після. Згадайте реклами шампунів проти лупи, коли на одній половині екрану показують голову з лупою (страх), а на іншій - абсолютно чисте волосся (переваги). Те ж саме з рекламою шоколадних батончиків Снікерс, коли в телерекламах показують ситуацію до того, як з'їв Снікерс, і після.
Контраст. Дуже ефективний прийом, але підійде для рекламі теперь не будь-якого продукту. Але, якщо рекламований товар досить сильно відрізняється від конкурентів своїм зовнішнім виглядом, формою упаковки тощо, це обов'язково необхідно використовувати. Ще один приклад - людина живе звичайним життям (чорно-біле зображення), але після покупки рекламованого товару його життя кардинально змінюється (кольорове зображення). Цей прийом відмінно був використаний у фільмі «Області темряви».
Авторитет. Найпростіший, але і найдорожчий вид реклами, яка практично гарантує успіх. Достатньо, щоб на користь рекламованого продукту висловилася відома особистість - актор, співак, політик і т.д. Така реклама також є однією з найпоширеніших. Всі зірки шоу-бізнесу та спорту вже давно розділені між рекламодавцями і отримують за це непогані гонорари.
Гра слів. Тут все зрозуміло. Відмінний приклад, коли в Німеччині на одній стороні дороги з'явилася реклама нової моделі автомобіля від компанії Ауді з написом: «Твій хід, БМВ». Через тиждень на іншій стороні з'явився плакат компанії БМВ, також рекламує нову модель авто, з написом: «Шах і мат». Ще відмінний варіант - розміщення на одному плакаті двох предметів, які можуть бути названі однаково і підпис. Наприклад, розміщення поряд елітної моделі автомобіля, а також дівчата фотомоделі, а загальна підпис під фотографією - «Топ-модель», мовляв, нехай годину читач розбереться, що з цього необхідно вважати топ-моделлю.
Свій світ. Досить часто в рекламі використовується саме цей прийом. Найяскравіший приклад - M & M's. Два шоколадних кульки, жовтий і червоний, потрапляють у різні гумористичні історії. Величезний плюс такої рекламної компанії, що не потрібно щоразу придумувати щось нове, досить використовувати вже запам'яталися персонажів.
Рішення проблеми. Прийом, коли рекламований товар показується саме як спосіб вирішення виниклої проблеми. Але рішення проблеми має бути веселим і несподіваним, щоб надовго запам'ятатися всім, хто бачив рекламу.
Звичайно, ці прийоми не можуть повністю описати основи створення рекламної компанії. Не менш важливі умови створення реклами, країна, агресивність та інші фактори. Однак просто знаючи всі ці прийоми, ви зможете по-новому поглянути на всю рекламу в цілому.
Існує кілька рекламних прийомів , які використовуються відомими світовими брендами. Вони привертають увагу і легко запам'ятовуються, а значить привертають додаткових клієнтів.
Порівняння. Якщо предмет, які рекламується, схожий, хоча б віддалено, на інший предмет, то це необхідно використовувати. Тут є тільки одне застереження - порівняння повинно бути позитивним. Так, спортивний автомобіль в рекламі можна цілком порівняти з гепардом, а ось неквапливий мінівен навряд чи варто порівнювати з черепахою.
Перебільшення. Якщо у рекламованого продукту є яке-небудь хорошу якість, то для реклами його можна перебільшити в багато разів. Яскравий приклад - якщо виробник пишається тим, що випускаються ним чіпси дуже гострі, то в рекламі хвилі може бути зображено, як у людини, з'їв такі чіпси з рота виривається полум'я. Ще один приклад - ультратонкий і надлегкий смартфон можна зобразити у вигляді повітряної кульки, який завдяки своїй вазі здатний парити в повітрі.
Незамінність. У рекламі можна також показати, наскільки продукт важливий для кожного виробника. Він дарує йому впевненість у собі, дозволяє відчувати себе здоровим. Також можна показати, чим можна пожертвувати заради цього продукту. Наприклад, покупець, вибираючи в магазині, що купити - молоко або рекламований продукт, незмінно віддасть перевагу останньому.
Страх. Страх - один з найважливіших інструментів реклами і політики. Залякані свого виборця / споживача, і він у ваших руках. Розкажіть, що навколо нас знаходяться мільярди небезпечних вірусів і тільки ваше мило гарантує безпеку. Опишіть, що буде, якщо людина потрапить в аварію без страховки.
Переваги. Варіант, протилежний попередньому. Тільки на цей раз необхідно не лякати, а навпаки, показувати наскільки ваш продукт хороший, описати його переваги. Відмінний приклад: «Візьмемо звичайне миючий засіб і НАШЕ миючий засіб. Як бачимо, НАШЕ миючий засіб вимиває набагато більше посуду, а коштує дешевше, ніж звичайне миючий засіб ».
До речі, відмінний варіант - об'єднання страху і опису переваг. Досить в рекламі показати ситуацію спочатку до покупки продукту, а потім після. Згадайте реклами шампунів проти лупи, коли на одній половині екрану показують голову з лупою (страх), а на іншій - абсолютно чисте волосся (переваги). Те ж саме з рекламою шоколадних батончиків Снікерс, коли в телерекламах показують ситуацію до того, як з'їв Снікерс, і після.
Контраст. Дуже ефективний прийом, але підійде для рекламі теперь не будь-якого продукту. Але, якщо рекламований товар досить сильно відрізняється від конкурентів своїм зовнішнім виглядом, формою упаковки тощо, це обов'язково необхідно використовувати. Ще один приклад - людина живе звичайним життям (чорно-біле зображення), але після покупки рекламованого товару його життя кардинально змінюється (кольорове зображення). Цей прийом відмінно був використаний у фільмі «Області темряви».
Авторитет. Найпростіший, але і найдорожчий вид реклами, яка практично гарантує успіх. Достатньо, щоб на користь рекламованого продукту висловилася відома особистість - актор, співак, політик і т.д. Така реклама також є однією з найпоширеніших. Всі зірки шоу-бізнесу та спорту вже давно розділені між рекламодавцями і отримують за це непогані гонорари.
Гра слів. Тут все зрозуміло. Відмінний приклад, коли в Німеччині на одній стороні дороги з'явилася реклама нової моделі автомобіля від компанії Ауді з написом: «Твій хід, БМВ». Через тиждень на іншій стороні з'явився плакат компанії БМВ, також рекламує нову модель авто, з написом: «Шах і мат». Ще відмінний варіант - розміщення на одному плакаті двох предметів, які можуть бути названі однаково і підпис. Наприклад, розміщення поряд елітної моделі автомобіля, а також дівчата фотомоделі, а загальна підпис під фотографією - «Топ-модель», мовляв, нехай годину читач розбереться, що з цього необхідно вважати топ-моделлю.
Свій світ. Досить часто в рекламі використовується саме цей прийом. Найяскравіший приклад - M & M's. Два шоколадних кульки, жовтий і червоний, потрапляють у різні гумористичні історії. Величезний плюс такої рекламної компанії, що не потрібно щоразу придумувати щось нове, досить використовувати вже запам'яталися персонажів.
Рішення проблеми. Прийом, коли рекламований товар показується саме як спосіб вирішення виниклої проблеми. Але рішення проблеми має бути веселим і несподіваним, щоб надовго запам'ятатися всім, хто бачив рекламу.
Звичайно, ці прийоми не можуть повністю описати основи створення рекламної компанії. Не менш важливі умови створення реклами, країна, агресивність та інші фактори. Однак просто знаючи всі ці прийоми, ви зможете по-новому поглянути на всю рекламу в цілому.
No comments:
Post a Comment