Напевно ви, так само як і я, смачно матюкалися, коли знайти інформацію потрібно терміново, ти весь в милі заходиш на сайти, а там ... Спливаючі вікна, що пропонують зареєструватися, підписатися, отримати знижку. «Так, де ж цей хрестик !!! Швидше, швидше. Блін, його що ні ? Як закрити цю довбали хрень ? А-а-а-а-а ».
Ну ось приблизно так розвиваються події. Як казав інтерн Лобанов: «Дратує сука».
Це спливаючі вікна, які називаються pop-up (тавтологія в заголовку зроблена намір, щоб кожен розумів про що мова).
Вище я, звичайно, згустив фарби, але ці спливаючі вікна викликають схожу реакцію і в мирний час.
Звідки стільки негативу?
Подивіться, що говорить нам Вікіпедія: «Найбільш широке застосування спливаючі вікна придбали для розміщення рекламних повідомлень». Ах, он воно що. Ну, все ясно. Як наш споживач відноситься до лобової рекламі, всім відомо.
То чи можна вважати вікно pop-up ефективним інструментом і використовувати його? Можна. Тільки тут є п'ять «але», які потрібно враховувати.
Перше «але»: хрестик
Деякі хитруни думають, що якщо не дати користувачеві можливість закрити спливаюче вікно, то він зробить потрібну дію. Ага, щаз. Таким ходом ви лише ще більше розсердите відвідувача. І хрестик він знайде, не сумнівайтеся. Це буде хрестик закриття сайту.
Тут же інша логіка. Якщо відвідувач закрив pop-up, але продовжує знайомство з сайтом, НЕ ПОТРІБНО через кожні 30 секунд знову задовбувати його спливаючим вікном!
Друге «але»: конкретика
Давайте приймемо як даність, що спливаюче вікно дратує відвідувача. Раз вже ви пішли на цей крок, проявіть хоч якась повага. Мінімум тексту, чіткі вигоди, ясний заклик до дії.
Уточнення! Користувач в таких вікнах pop-up вкрай неохоче заповнює поля. Набагато простіше спонукати його перейти на певну сторінку сайту.
Це я до того, що якщо мета - підписка на розсилку, то можна спробувати зробити окрему сторінку з продають текстом. А в pop-up рекомендувати перейти на цю сторінку. А там уже заповнити поля і підписатися.
Третє «але»: дизайн і креатив
Це продовження другого «але». Звичайно, виділити головне в pop-up потрібно. Але не тисніть на користувача каскадом фарб і гігантськими літерами.
Ну а креативна ідея «впихнути» в pop-up музику або відео - це ваще жесть! Відкриває людина все 10 посилань на першій сторінці пошуковика з надією планомірного вивчення сайтів. А тут якась падла починає грати, та ще на всю квартиру. І шукаєш, хто ж так накосячілі. А як знайдеш - прощай сайт.
Четверте «але»: час
Вийшов на сайт через пошуковики. Потрібна конкретна інформація. А мене зустрічає спливаюче вікно з черговим безкоштовним пропозицією книги, курсу, підписки на розсилку.
Аууу, товариші!
Я вашого сайту в очі ще не бачив. Куди ви поперед батька в пекло? Дайте людині побачити сайт, подивитися, що тут і як, зрозуміти користь інформації. А через якийсь час за допомогою спливаючого вікна показати якусь цікаву можливість.
Тут широке поле для діяльності. Все в руках програміста. Можна зробити, щоб pop-up спливало, коли користувач повертається на головну сторінку з внутрішніх. Або коли він повертається на сайт вдруге (ось тут так - можна відразу «бити», оскільки лояльність наявності). Або коли клієнт інтернет-магазину в кошик заходить. А тут ми йому й знижку на наступний товар.
Підключіть фантазію. Ось такі pop-up будуть працювати.
П'яте «але»: страховка
Багато користувачів відразу ж закривають спливаюче вікно, бо впевнені, що в будь-якому випадку пропозиція легко знайти при бажанні. І це правда. Дотримуйтесь цього думку. Якщо ви докладаєте до підписки якийсь бонус, то зробіть зайвий пункт в меню і цей CTA-елемент виділіть кольором.
Або оформіть банер на бічній панелі з вигідною пропозицією.
Тут користувач прав. Навіть якщо pop-up закрито, відвідувач повинен легко знайти вашу пропозицію.
Винятки
Працюють спливаючі вікна завжди в двох випадках:
Коли користувачеві пропонується вибрати регіон, від якого залежать умови і тарифи. Наприклад, на сайтах великих банків або мобільних операторів.
Коли у конкретного відвідувача лояльність до сайту зашкалює. Наприклад, людина, якій я довіряю, кидає мені посилання і каже, що на цьому сайті безкоштовно лунає запис приголомшливого платного курсу з копірайтингу. Я заходжу на сайт і ... Звичайно, в цьому випадку я скористаюсь pop-up, бо точно знаю, навіщо прийшов. Шкода тільки, що таких лояльних клієнтів не можна відрізнити від всіх інших, яким спливаюче вікно як фура на двосмугової трасі.
Працюють або не працюють вікна pop-up - це все розмови на користь бідних. Як і з будь-якої іншої маркетингової фішкою, з цією потрібно працювати, експериментувати, шукати варіанти. Використовуючи мізки, звичайно.
PS Добре, коли є друзі. Я от забув написати про те, що pop-up можна блокувати через браузер, а мені Вконтакте про це нагадали :) Спасибі!
Дійсно, браузер можна налаштувати таким чином, щоб не бачити спливаючих вікон. Але це не привід не користуватися цим маркетинговим інструментом. Why? Тому що не всі користувачі такі просунуті. Багато хто не припускають навіть, що спливаючі вікна можна блокувати. А є такі, як я: які знають, але не роблять.
Ну ось приблизно так розвиваються події. Як казав інтерн Лобанов: «Дратує сука».
Це спливаючі вікна, які називаються pop-up (тавтологія в заголовку зроблена намір, щоб кожен розумів про що мова).
Вище я, звичайно, згустив фарби, але ці спливаючі вікна викликають схожу реакцію і в мирний час.
Звідки стільки негативу?
Подивіться, що говорить нам Вікіпедія: «Найбільш широке застосування спливаючі вікна придбали для розміщення рекламних повідомлень». Ах, он воно що. Ну, все ясно. Як наш споживач відноситься до лобової рекламі, всім відомо.
То чи можна вважати вікно pop-up ефективним інструментом і використовувати його? Можна. Тільки тут є п'ять «але», які потрібно враховувати.
Перше «але»: хрестик
Деякі хитруни думають, що якщо не дати користувачеві можливість закрити спливаюче вікно, то він зробить потрібну дію. Ага, щаз. Таким ходом ви лише ще більше розсердите відвідувача. І хрестик він знайде, не сумнівайтеся. Це буде хрестик закриття сайту.
Тут же інша логіка. Якщо відвідувач закрив pop-up, але продовжує знайомство з сайтом, НЕ ПОТРІБНО через кожні 30 секунд знову задовбувати його спливаючим вікном!
Друге «але»: конкретика
Давайте приймемо як даність, що спливаюче вікно дратує відвідувача. Раз вже ви пішли на цей крок, проявіть хоч якась повага. Мінімум тексту, чіткі вигоди, ясний заклик до дії.
Уточнення! Користувач в таких вікнах pop-up вкрай неохоче заповнює поля. Набагато простіше спонукати його перейти на певну сторінку сайту.
Це я до того, що якщо мета - підписка на розсилку, то можна спробувати зробити окрему сторінку з продають текстом. А в pop-up рекомендувати перейти на цю сторінку. А там уже заповнити поля і підписатися.
Третє «але»: дизайн і креатив
Це продовження другого «але». Звичайно, виділити головне в pop-up потрібно. Але не тисніть на користувача каскадом фарб і гігантськими літерами.
Ну а креативна ідея «впихнути» в pop-up музику або відео - це ваще жесть! Відкриває людина все 10 посилань на першій сторінці пошуковика з надією планомірного вивчення сайтів. А тут якась падла починає грати, та ще на всю квартиру. І шукаєш, хто ж так накосячілі. А як знайдеш - прощай сайт.
Четверте «але»: час
Вийшов на сайт через пошуковики. Потрібна конкретна інформація. А мене зустрічає спливаюче вікно з черговим безкоштовним пропозицією книги, курсу, підписки на розсилку.
Аууу, товариші!
Я вашого сайту в очі ще не бачив. Куди ви поперед батька в пекло? Дайте людині побачити сайт, подивитися, що тут і як, зрозуміти користь інформації. А через якийсь час за допомогою спливаючого вікна показати якусь цікаву можливість.
Тут широке поле для діяльності. Все в руках програміста. Можна зробити, щоб pop-up спливало, коли користувач повертається на головну сторінку з внутрішніх. Або коли він повертається на сайт вдруге (ось тут так - можна відразу «бити», оскільки лояльність наявності). Або коли клієнт інтернет-магазину в кошик заходить. А тут ми йому й знижку на наступний товар.
Підключіть фантазію. Ось такі pop-up будуть працювати.
П'яте «але»: страховка
Багато користувачів відразу ж закривають спливаюче вікно, бо впевнені, що в будь-якому випадку пропозиція легко знайти при бажанні. І це правда. Дотримуйтесь цього думку. Якщо ви докладаєте до підписки якийсь бонус, то зробіть зайвий пункт в меню і цей CTA-елемент виділіть кольором.
Або оформіть банер на бічній панелі з вигідною пропозицією.
Тут користувач прав. Навіть якщо pop-up закрито, відвідувач повинен легко знайти вашу пропозицію.
Винятки
Працюють спливаючі вікна завжди в двох випадках:
Коли користувачеві пропонується вибрати регіон, від якого залежать умови і тарифи. Наприклад, на сайтах великих банків або мобільних операторів.
Коли у конкретного відвідувача лояльність до сайту зашкалює. Наприклад, людина, якій я довіряю, кидає мені посилання і каже, що на цьому сайті безкоштовно лунає запис приголомшливого платного курсу з копірайтингу. Я заходжу на сайт і ... Звичайно, в цьому випадку я скористаюсь pop-up, бо точно знаю, навіщо прийшов. Шкода тільки, що таких лояльних клієнтів не можна відрізнити від всіх інших, яким спливаюче вікно як фура на двосмугової трасі.
Працюють або не працюють вікна pop-up - це все розмови на користь бідних. Як і з будь-якої іншої маркетингової фішкою, з цією потрібно працювати, експериментувати, шукати варіанти. Використовуючи мізки, звичайно.
PS Добре, коли є друзі. Я от забув написати про те, що pop-up можна блокувати через браузер, а мені Вконтакте про це нагадали :) Спасибі!
Дійсно, браузер можна налаштувати таким чином, щоб не бачити спливаючих вікон. Але це не привід не користуватися цим маркетинговим інструментом. Why? Тому що не всі користувачі такі просунуті. Багато хто не припускають навіть, що спливаючі вікна можна блокувати. А є такі, як я: які знають, але не роблять.
No comments:
Post a Comment