Сайт-візитка - це обличчя компанії в інтернеті, її віртуальна візитна картка. Він повідомляє людям лише основну інформацію про компанію, простий і зручний. За розробку такого сайту не потрібно платити багато грошей і в той же час він є важливим маркетинговим аспектом діяльності компанії в интерне у разі відсутності повноцінного сайту.
Такі сайти необхідні будь-якій компанії, якій немає потреби розміщувати в мережі каталоги своїх товарів, або щодня повідомляти свіжі новини. Деякі компанії взагалі нехтують інтернетом і вважають, що їм не потрібен власний сайт, що є великою помилкою. Сьогодні практично будь-яка людина за інформацією відправляється в мережу. І компанія, у якої немає хоча б найпростішого сайту, навряд чи заслужить його увагу.
Є кілька якостей, якими повинен володіти сайт-візитка:
- Проста навігація;
- Естетичний зовнішній вигляд;
- Наявність необхідної інформації;
- Простота управління.
Проста навігація. Чим швидше зможе людина знайти на вашому сайті необхідну інформацію - тим краще. Пам'ятайте, що зручності не повинен заважати ні зовнішній вигляд сайту, ні його зайва «тяжкість». Головне завдання - інформативність, а значить і найважливіша інформація повинна знаходитися на виду.
Естетичний зовнішній вигляд. Пам'ятайте, що цей сайт стане візитною карткою вашої копанні в інтернеті. І багато ваші потенційні партнери будуть вас оцінювати спочатку саме по ньому. У той же час не потрібно багато химерності, використання музики, флеша і т.д. Вам потрібен не технологічний, а простий і елегантний сайт.
Необхідна інформація. В основному на сайті-візитці розміщується інформація про саму компанію, контактні телефони, інформація про товари або послуги, якими вона торгує. Іноді на такому сайті розміщується і додаткова важлива інформація - наприклад, досягнення компанії, перемоги в різних конкурсах, новини в пресі. Але не більше того.
Простота управління. Зрозуміло, що, раз сайт буде зручним для користувачів, він повинен бути таким же зручним і для його адміністраторів. Вся справа в тому, що якщо сайт буде простим в управлінні, то для його обслуговування в компанію непрідется наймати окремої людини - ці обов'язки можна передоручити головному маркетологу або людині, яка займається зв'язками з громадськістю.
Найголовніше, в будь-якому випадку, те, що сайт-візитка в своєму сенсі нічим не відрізняється від звичайного сайту. Тобто він повинен розвиватися. Там повинні публікуватися новини, запрошення на презентації і т.д. Такої інформації не повинно бути багато, але вона повинна бути в принципі. Що стосується каталогу продукції, то він повинен оновлюватися практично відразу ж, як з'являються нові товари / послуги. Все це стосується кількісного розвитку. Але не менш важливо й якісний розвиток. У хороших компаніях сайт-візитка раз на рік (зазвичай це відбувається на рубежі літа і осені, або зими і весни) змінює свій дизайн.
Такі сайти необхідні будь-якій компанії, якій немає потреби розміщувати в мережі каталоги своїх товарів, або щодня повідомляти свіжі новини. Деякі компанії взагалі нехтують інтернетом і вважають, що їм не потрібен власний сайт, що є великою помилкою. Сьогодні практично будь-яка людина за інформацією відправляється в мережу. І компанія, у якої немає хоча б найпростішого сайту, навряд чи заслужить його увагу.
Є кілька якостей, якими повинен володіти сайт-візитка:
- Проста навігація;
- Естетичний зовнішній вигляд;
- Наявність необхідної інформації;
- Простота управління.
Проста навігація. Чим швидше зможе людина знайти на вашому сайті необхідну інформацію - тим краще. Пам'ятайте, що зручності не повинен заважати ні зовнішній вигляд сайту, ні його зайва «тяжкість». Головне завдання - інформативність, а значить і найважливіша інформація повинна знаходитися на виду.
Естетичний зовнішній вигляд. Пам'ятайте, що цей сайт стане візитною карткою вашої копанні в інтернеті. І багато ваші потенційні партнери будуть вас оцінювати спочатку саме по ньому. У той же час не потрібно багато химерності, використання музики, флеша і т.д. Вам потрібен не технологічний, а простий і елегантний сайт.
Необхідна інформація. В основному на сайті-візитці розміщується інформація про саму компанію, контактні телефони, інформація про товари або послуги, якими вона торгує. Іноді на такому сайті розміщується і додаткова важлива інформація - наприклад, досягнення компанії, перемоги в різних конкурсах, новини в пресі. Але не більше того.
Простота управління. Зрозуміло, що, раз сайт буде зручним для користувачів, він повинен бути таким же зручним і для його адміністраторів. Вся справа в тому, що якщо сайт буде простим в управлінні, то для його обслуговування в компанію непрідется наймати окремої людини - ці обов'язки можна передоручити головному маркетологу або людині, яка займається зв'язками з громадськістю.
Найголовніше, в будь-якому випадку, те, що сайт-візитка в своєму сенсі нічим не відрізняється від звичайного сайту. Тобто він повинен розвиватися. Там повинні публікуватися новини, запрошення на презентації і т.д. Такої інформації не повинно бути багато, але вона повинна бути в принципі. Що стосується каталогу продукції, то він повинен оновлюватися практично відразу ж, як з'являються нові товари / послуги. Все це стосується кількісного розвитку. Але не менш важливо й якісний розвиток. У хороших компаніях сайт-візитка раз на рік (зазвичай це відбувається на рубежі літа і осені, або зими і весни) змінює свій дизайн.
No comments:
Post a Comment