Friday, April 10, 2015

Що потрібно знати про ребрендинг

Ребрендинг - це зміна існуючого бренду для підвищення попиту на продукцію компанії, формуванню гарного іміджу на ринку, під впливом часу або з інших причин. Головна ж мета ребрендингу - це створення у користувача нового уявлення про який-небудь компанії.

Варто пам'ятати, що глибокий ребрендинг це не просто зміна логотипу компанії, фірмових кольорів або слоганів. Це ще й повна переробка принципів роботи з клієнтами.

Навіщо? Ребрендинг заняття дуже тривалий і дороге. Причому не завжди факт, що воно завершиться успіхом. Історії відомо чимало випадків, коли після ребрендингу компанії буквально ставали банкрутами. Тому будь-яка компанія, яка вирішила зайнятися ребрендингом повинна в першу чергу зрозуміти - навіщо він їй потрібний. Основні причини - застарілість існуючого бренду, коли існуючий бренд не виконує поставлених йому завдань, змінюється цільова аудиторія бренду, зміну ринкових умов, у разі якщо спочатку бренд був побудований невдало.

При цьому слід враховувати, що ребрендинг це в будь-якому випадку повинен бути крок вперед, черговим витком розвитку компанії, а не відступ назад.

Користь від ребрендингу. При правильному ребрендинг, ваші клієнти подивляться на компанію новим поглядом. Їм буде цікаво, що ж змінилося в компанії крім зовнішньої етикетки. Тому будь ребрендинг в короткостроковій перспективі приверне до себе увагу клієнтів. А в довгостроковій дозволить завоювати на ринку новий імідж.

Етапи ребрендингу.

1 етап. Аналіз існуючого бренду. Один з найважливіших етапів. На ньому необхідно визначитися, чи потрібен взагалі ребрендинг, а якщо потрібен, то які частини існуючого бренду повинні йому піддатися.

Перший етап можна розділити на чотири частини аудиту. Перша - аудит конкурентності існуючого бренду, а також визначення його сильних і слабких сторін. Друга - оцінка існуючого ринку і його можливості по сприйняттю компанії після ребрендингу. Третя - оцінка ставлення споживачів до існуючого бренду і в цілому до всієї компанії. Четверта частина аудиту - оцінка можливостей самої компанії, щоб оцінити які ресурси вона згодні вкласти в ребрендинг і що зможе змінити у своїй роботі.

Головними інструментами на 1 етапі стануть фокус-групи, опитування, моніторинг ринку і т.п.

2 етап. На цьому етапі компанія, спираючись на результати проведених досліджень і підводячи їх підсумки, повинна визначитися - в якому напрямку повинен надалі рухатися. Виконанням другого етапу повинні займатися керівники компанії.

3 етап. У цей етап входить розробка атрибутів оновленого бренду - новий логотип, фірмові кольори, послуги. Цим етапом займаються професійні дизайнери, маркетологи, а також ті компанії, які безпосередньо і будуть випускати атрибути для вашої компанії.

4 етап. Коли компанія вже повністю готова показати своїм клієнтам нове обличчя необхідно пройти останній етап - тестування відносини до оновленого бренду. Як ми вже писали раніше, не одна успішна компанія ставала банкрутом після ребрендингу.

Тестування зазвичай проводиться у фокус-групах, в яких задіяні звичайні споживачі.

Ну а якщо останній етап пройшов з успіхом, ребрендинг можна вважати завершеним. Головне - запам'ятайте, клієнт завжди повинен дізнатися про ребрендинг. Немає сенсу його проводити, якщо ваші клієнти залишаться в невіданні. Використовуйте по максимуму всі рекламні засоби.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru