СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
Часи, коли маркетингу не було взагалі або іншими словами часи без маркетингу дуже давні. Було це ще тоді, коли людина не відокремився від природи, коли він був її частиною і діяв виключно в інтересах природи. Інтереси у природи прості: людина повинна їсти, розмножуватися, самосохраняться. Саме цим він і займався в ті давні часи. При цьому робив він це не для себе, а через те, що був частиною природи, він був її елементом, і природа використовувала цей елемент на свій розсуд. На пізній стадії, перед відділенням від природи, людина вже став розумним, але застосовував він розум знову ж таки, виключно для цілей природи. Відсутність маркетингу з боку людини в цьому зв'язку як раз і було пов'язане з тим, що природі людський маркетинг не потрібен, тому як у неї є свій маркетинг - виживає найсильніший. Людський маркетинг з'явиться пізніше, коли людина відокремитися від природи і у нього з'являться свої особисті інтереси. Зародження маркетингу саме і почалося з появи у людини своїх інтересів, відмінних від інтересів природи.
Фактично можна сказати, що коли людина була частиною природи, він був не суб'єктом маркетингу, а об'єктом. Маркетингом займалася природа і об'єктом цього маркетингу як раз таки, і був чоловік, причому займалася природа маркетингом виключно на свій розсуд. Вона все вирішувала, і людина в цьому природному маркетингу був лише розмінною монетою. Природа вирішувала, що людина буде їсти, що буде пити, які кліматичні умови у нього будуть, з ким він буде продовжувати рід і чи буде взагалі. Природа надавала людині різні умови і навіть проводила свої маркетингові дослідження. Причому застосовувала досить таки великий список методик маркетингових методик. Серед найбільш улюблених природою методів маркетингових досліджень значилися спостереження та експерименти. Природа проводила експерименти і спостерігала. На підставі цього вона робила висновки і приймала рішення. Бути об'єктом дуже неприємно, тому можливо, цим самим природа і прискорила зародження маркетингу, при якому людина стала вже суб'єктом, а не об'єктом.
Розмах маркетингової діяльності природи вражає. Якщо людині вистачає репрезентативної вибірки, то природі її виявилася недостатньо. Природа вела тотальні дослідження! На олівці у природи був кожна людина, абсолютно кожен. Відповідно результати її маркетингових досліджень мали абсолютну достовірність. Тому виходила абсолютна ефективність - природа отримувала найкращий товар. Найкращий для природи товар - це, звичайно ж, найсильніша особина. Фактично природа була не тільки маркетологом, але і виробником, продавцем і найголовніше споживачем в одній особі. Вона була все в одному. Вона вела всю маркетингову діяльність і найголовніше, саме природа вибирала, кого і як спожити на підставі своїх маркетингових досліджень. Якщо в процесі природного маркетингового експерименту людина показував себе слабким, то він споживався одним способом - гинув на користь сильних. Якщо показував себе сильним, то споживався природою іншим способом - він жив і давав потомство.
Своїх потреб у людей в ті часи не було. У людини були тільки необхідності, причому життєві потреби - йому необхідно було їсти, дихати, розмножуватися. Без цього він помирав, без цього його гени не передавались далі. Виходить, що потреба людина знайшла і став споживачем тільки тоді, коли відокремився від природи. На підставі цього можна навіть сказати, що навіть зараз все природне, все природне, все фізіологічне, що є у людини, не є потребою, а є необхідністю. Коли людина просто хоче поїсти або попити - це необхідність, але от коли людина хоче з'їсти піцу або випити Coca-Cola - це вже потреба. З цього можна зробити висновок, що піраміда потреб Маслоу не зовсім коректна, тому, що крім потреб містить ще й необхідності.
У часи, коли людина була частиною природи, не було також і товарів. Були можна сказати просто об'єкти, які людина використовувала для задоволення своїх потреб. Нічого не продавалося і не купувалося. По всій видимості, не було також і обміну. По-перше, не було тому, що змінювати не було на що. Якщо людина отримувала щось в єдиному екземплярі, то міняти його на щось не було потреби. Отримати щось у великих кількостях людина не могла вже хоча б тому, що не було на це мотивації. Отримав об'єкт, реалізував ідею і все, більше вона тебе не турбує. Для того щоб людина прагнула отримати кілька об'єктів, довелося винайти економіку. Економіка почала мотивувати людей отримувати об'єкти не тільки для себе, а й для обміну. Причому, скільки разів людина була змотивувати, стільки об'єктів він і отримав. Можна навіть сказати, що зародження маркетингу - це прямий наслідок виникнення економіки. Природі багаторазово мотивувати людину на одне і те ж не було сенсу, тому що ресурсів занадто мало і якщо хтось отримає багато об'єктів, то інший не отримав нічого.
Маркетинг - це один з інструментів для створення у людей мотивації. Поки не було маркетингу, мотивації було мало, і вся вона створювалася природою. Це означає, що без маркетингу людині жилося дуже погано. Житла було мало, їжі було мало, одягу було мало. Зародження маркетингу призвело до того, що на додаток до природою мотивації, почала з'являтися ще й людська мотивація, яка відображає бажання людей, а не природи. Ось тут все і почалося, ось тут кількість житла, їжі, одягу та інших потрібних товарів і послуг почалося зростати в геометричній прогресії. Зараз на адресу маркетингу кидають багато каменів, але без нього ми б досі жили як печерні люди і це не жарт. При цьому, незважаючи на свою міць, маркетинг з плином часу вичерпував себе. Спочатку вичерпав себе маркетинг 1.0 . Останнім часом почав вичерпувати себе і маркетинг 2.0 , на зміну якому приходить маркетинг 3.0. Однією з останніх версій маркетингу є і ноомаркетінг. Ноомаркетінг доступний усім бажаючим. Для того щоб з ним ознайомитися потрібно просто читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.
Часи, коли маркетингу не було взагалі або іншими словами часи без маркетингу дуже давні. Було це ще тоді, коли людина не відокремився від природи, коли він був її частиною і діяв виключно в інтересах природи. Інтереси у природи прості: людина повинна їсти, розмножуватися, самосохраняться. Саме цим він і займався в ті давні часи. При цьому робив він це не для себе, а через те, що був частиною природи, він був її елементом, і природа використовувала цей елемент на свій розсуд. На пізній стадії, перед відділенням від природи, людина вже став розумним, але застосовував він розум знову ж таки, виключно для цілей природи. Відсутність маркетингу з боку людини в цьому зв'язку як раз і було пов'язане з тим, що природі людський маркетинг не потрібен, тому як у неї є свій маркетинг - виживає найсильніший. Людський маркетинг з'явиться пізніше, коли людина відокремитися від природи і у нього з'являться свої особисті інтереси. Зародження маркетингу саме і почалося з появи у людини своїх інтересів, відмінних від інтересів природи.
Фактично можна сказати, що коли людина була частиною природи, він був не суб'єктом маркетингу, а об'єктом. Маркетингом займалася природа і об'єктом цього маркетингу як раз таки, і був чоловік, причому займалася природа маркетингом виключно на свій розсуд. Вона все вирішувала, і людина в цьому природному маркетингу був лише розмінною монетою. Природа вирішувала, що людина буде їсти, що буде пити, які кліматичні умови у нього будуть, з ким він буде продовжувати рід і чи буде взагалі. Природа надавала людині різні умови і навіть проводила свої маркетингові дослідження. Причому застосовувала досить таки великий список методик маркетингових методик. Серед найбільш улюблених природою методів маркетингових досліджень значилися спостереження та експерименти. Природа проводила експерименти і спостерігала. На підставі цього вона робила висновки і приймала рішення. Бути об'єктом дуже неприємно, тому можливо, цим самим природа і прискорила зародження маркетингу, при якому людина стала вже суб'єктом, а не об'єктом.
Розмах маркетингової діяльності природи вражає. Якщо людині вистачає репрезентативної вибірки, то природі її виявилася недостатньо. Природа вела тотальні дослідження! На олівці у природи був кожна людина, абсолютно кожен. Відповідно результати її маркетингових досліджень мали абсолютну достовірність. Тому виходила абсолютна ефективність - природа отримувала найкращий товар. Найкращий для природи товар - це, звичайно ж, найсильніша особина. Фактично природа була не тільки маркетологом, але і виробником, продавцем і найголовніше споживачем в одній особі. Вона була все в одному. Вона вела всю маркетингову діяльність і найголовніше, саме природа вибирала, кого і як спожити на підставі своїх маркетингових досліджень. Якщо в процесі природного маркетингового експерименту людина показував себе слабким, то він споживався одним способом - гинув на користь сильних. Якщо показував себе сильним, то споживався природою іншим способом - він жив і давав потомство.
Своїх потреб у людей в ті часи не було. У людини були тільки необхідності, причому життєві потреби - йому необхідно було їсти, дихати, розмножуватися. Без цього він помирав, без цього його гени не передавались далі. Виходить, що потреба людина знайшла і став споживачем тільки тоді, коли відокремився від природи. На підставі цього можна навіть сказати, що навіть зараз все природне, все природне, все фізіологічне, що є у людини, не є потребою, а є необхідністю. Коли людина просто хоче поїсти або попити - це необхідність, але от коли людина хоче з'їсти піцу або випити Coca-Cola - це вже потреба. З цього можна зробити висновок, що піраміда потреб Маслоу не зовсім коректна, тому, що крім потреб містить ще й необхідності.
У часи, коли людина була частиною природи, не було також і товарів. Були можна сказати просто об'єкти, які людина використовувала для задоволення своїх потреб. Нічого не продавалося і не купувалося. По всій видимості, не було також і обміну. По-перше, не було тому, що змінювати не було на що. Якщо людина отримувала щось в єдиному екземплярі, то міняти його на щось не було потреби. Отримати щось у великих кількостях людина не могла вже хоча б тому, що не було на це мотивації. Отримав об'єкт, реалізував ідею і все, більше вона тебе не турбує. Для того щоб людина прагнула отримати кілька об'єктів, довелося винайти економіку. Економіка почала мотивувати людей отримувати об'єкти не тільки для себе, а й для обміну. Причому, скільки разів людина була змотивувати, стільки об'єктів він і отримав. Можна навіть сказати, що зародження маркетингу - це прямий наслідок виникнення економіки. Природі багаторазово мотивувати людину на одне і те ж не було сенсу, тому що ресурсів занадто мало і якщо хтось отримає багато об'єктів, то інший не отримав нічого.
Маркетинг - це один з інструментів для створення у людей мотивації. Поки не було маркетингу, мотивації було мало, і вся вона створювалася природою. Це означає, що без маркетингу людині жилося дуже погано. Житла було мало, їжі було мало, одягу було мало. Зародження маркетингу призвело до того, що на додаток до природою мотивації, почала з'являтися ще й людська мотивація, яка відображає бажання людей, а не природи. Ось тут все і почалося, ось тут кількість житла, їжі, одягу та інших потрібних товарів і послуг почалося зростати в геометричній прогресії. Зараз на адресу маркетингу кидають багато каменів, але без нього ми б досі жили як печерні люди і це не жарт. При цьому, незважаючи на свою міць, маркетинг з плином часу вичерпував себе. Спочатку вичерпав себе маркетинг 1.0 . Останнім часом почав вичерпувати себе і маркетинг 2.0 , на зміну якому приходить маркетинг 3.0. Однією з останніх версій маркетингу є і ноомаркетінг. Ноомаркетінг доступний усім бажаючим. Для того щоб з ним ознайомитися потрібно просто читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга.
No comments:
Post a Comment