Sunday, April 5, 2015

Магічний слоган як безкоштовний спосіб боротьби з конкурентами

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ
    СТАТТІ ПО РЕКЛАМІ

Конкуренти є у всіх. Це нормально, так влаштована економіка. Але те, що вони забирають клієнтів, доходи, прибутки - це не нормально, з цим треба боротися. Якщо з цим не боротися, вони можуть забрати все і залишити без штанів. Виникає питання, а як же боротися з конкурентами? Є два способи боротьби з конкурентами. Один з них - вступ у відкриту сутичку, в процесі якої можна отримати безліч неприємностей, економічних травм і каліцтв. Другий спосіб - це прихована, непомітна боротьба. Такий спосіб не вимагає вступу у відкриту сутичку, а значить, зникає ймовірність отримати економічні травми і каліцтва. Для другого способу потрібен боєць. Таким бійцем є слоган. Він легко перемагає конкурентів, у яких немає слоганів, і дає серйозну відсіч конкурентам, які мають слогани. Однак звичайний слоган на таке не здатний, на таке здатний, тільки магічний слоган. Магічний слоган - це такий слоган, в якому застосовуються магічні слова. Тільки магічні слова здатні створити додаткову цінність товару, компанії, бренду, особистості, послузі і тим самим підвищують їх привабливість. Причому, найприємніше полягає в тому, що застосування слогана не вимагає фінансових витрат, відповідно він виступає як безкоштовний спосіб боротьби з конкурентами.

Взагалі кажучи, магічні слова можуть застосовуватися за різними напрямками маркетингової діяльності. Використання магічних слів у слогані - це тільки один з напрямків. Магічні слова можуть застосовуватися в рекламі, в брендінгу і в PR діяльності. Найбільш відомі приклади чарівних слів: акція, знижка, розпродаж, ліквідація, безкоштовно. Бачачи ця слова, споживачі в якійсь мірі відключаються, входять у стан схоже на транс. Саме тому, що слова здатні відключати свідомість, вони називаються магічними. Прикладами магічних слоганів є слогани IKEA (Є ідея - є IKEA), BMW (Із задоволенням за кермом), Apple (Думай інакше). Створити магічний слоган не просто і часто під силу тільки справжньому професіоналу. Перш ніж це зробити, потрібно підготувати список магічних слів. Причому для кожного з ринків є свій строго обмежений список магічних слів. Це означає, що запозичувати вже використовувані кимось на іншому ринку заготівлі не можна, тому як вони не будуть працювати. Крім того, використовувані заготовки є шаблонами, уже впровадженими в споживачів, які мотивує на строго певну поведінку. Наприклад, слоган «Є ідея - є Пінскдрев» з великою часткою ймовірності буде приводити до того, що споживачі по старій пам'яті згадають про IKEA і куплять саме продукцію від IKEA.

Отже, магічний слоган - це унікальний і безкоштовний спосіб боротьби з конкурентами. Магічним є тільки унікальний, інноваційний, раніше ніколи і ніде не використаний слоган, який містить хоча б одне магічне слово. Причому є пряма залежність - чим більше магічних слів буде містити слоган - тим краще, головне не переборщити і не перетворити слоган в короткий розповідь, що нерідко трапляється у початківців творців слоганів. Які можливості дає слоган? Перша можливість - призначити ціну вище, ніж зазвичай і тим самим отримати більший прибуток. Друга можливість - виділитися серед натовпу товарів, компаній, людей, брендів, знайти унікальністю, родзинку. Третя можливість - показати товар, бренд, компанію, послугу або особистість у всій красі. Четвертна можливість - отримати дуже велику перевагу перед конкурентами. П'ята можливість - прикрасити товар, бренд, компанію, послугу або особистість, «загорнути» їх в красиву обгортку. Як видно, використання цього інструменту дає багато нових можливостей. Навпаки, якщо слоган не використовується - ці та десятки інших можливостей безповоротно губляться, а разом з цим губляться і гроші, дуже часто пристойні гроші.

Як працює магічний слоган? Все дуже просто. Кожен раз, коли споживачі бачать тільки назва компанії, товару, послуги, або бренд, або чиєсь ім'я без слогана, велика частина з них, а іноді і всі відсіваються. Відсіювання відбувається тому, що назва компанії, товару, послуги, або бренд, або чиєсь ім'я без слогану для них пусте, нічого не значуще. Свідомість людини так влаштовано, що все, що, не має для нього значення, воно відсіває. Якщо воно не буде цього робити, людина отримає інформаційну перевантаження і «зависне». З цієї причини в поле зору потрапляє тільки те, що має значення для свідомості і відповідно людини. Магічний слоган надає значення назвою компанії, товару, послуги, бренду, імені, наповнює їх змістом. З причини цього свідомість звертає на нього увагу, а значить, автоматично, увага звертається і на товар, послугу, бренд, компанію або особистість. У свою чергу звичайний слоган майже завжди теж відсіюється, як порожній і не має значення. Все це можна відчути і перевірити на собі. Наприклад, напишіть на листку паперу або в програмі Word слово IKEA, а на другий листку папері або в іншому вікні програми Word напишіть слово IKEA, а поруч з ним слоган цієї компанії «Є ідея - є IKEA». Після цього порівняйте між собою листки паперу або вікна Word. Відчуваєте різницю, відчуваєте магію?

Магічний слоган, як спосіб боротьби з конкурентами можна використовувати скрізь завжди. Цим даний інструмент привертає особливу увагу, особливо в кризу, тому що для його використання не потрібні додаткові витрати. Все, що потрібно зробити - вписати його всюди, де є назва компанії, товару, послуги, де є бренд або ім'я людини. Місць застосування слогана багато. Перш за все, слоган доцільно використовувати на сайті, на візитці, в каталозі, в календарях, на упаковці, на транспорті, на білборді, в офісі, на сувенірах. Слоган можна написати і на таких стали модними в кризу майданчиках як стовп або на асфальт. Скрізь де є назва, бренд або ім'я логічно поруч написати магічний слоган. Кожен раз, коли клієнт буде бачити назву, він буде бачити і магічний слоган, який буде на нього впливати. Розміщувати слоган скрізь і за будь-якої можливості дуже вигідно, тому що чим частіше клієнт буде зустрічатися з магічним слоганом, тим швидше в ньому збереться критична маса мотивації і він «дозріє». Чим частіше клієнт буде бачити слоган, тим більшу цінність буде купувати товар, послуга, компанія, бренд або конкретна людина. Уже вирішили, що вам потрібен магічний слоган? Переходьте в контакти і надсилайте заявку. Ще не вирішили? Переходьте в контакти і задавайте будь-які цікавлять і хвилюють вас про створення магічного слогана.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru