Thursday, April 9, 2015

Виробнича концепція маркетингу

Виробнича концепція маркетингу знайома більшості жителів нашої країни, оскільки вона була ключовою в колишньому Радянському Союзі. Ця концепція містить кілька основних принципів, завдяки чому товари добре входять на ринок і легко на ньому реалізуються. Головне, суворо дотримуватися всього два важливих принципи.

Принципи виробничого маркетингу:

Доступність і невелика ціна. Будь-який товар, якщо він поширюється по виробничій маркетингової концепції, повинен бути доступний найширшим верствам населення. З цим ми стикаємося практично повсюдно. Це так звані "товари для народу". У будь-якій сфері є як мінімум один товар такого типу. Наприклад, серед іномарок це Фольксваген (дослівний переклад "народний автомобіль"). Навіть нові серійні моделі цієї марки відносно недорогі в порівнянні з іншими марками. Але доступність увазі не тільки низьку ціну, але й легкість знайти даний товар у продажу. І якщо в СРСР справи з цим йшли легко, то сьогодні маркетологам доведеться сильно постаратися - щоб їх товар був буквально всюди, працювати з мерчендайзерами і власниками торгових мереж.

Відсутність конкуренції. Ніша "народного товару" досить вузька і наявність у ній двох або більше компаній викличе труднощі у обох. Іншими словами, якщо ніша вже кимось заповнена - туди краще не потикатися. Тому що споживачі даної продукції навряд чи віддадуть перевагу скористатися новим товаром, за наявності старого. Єдине застереження - якщо ви готові продавати свій товар значно дешевше, ніж конкурент. Але при цьому ви повинні пам'ятати, що якість від цього у вас не повинно ставати нижче. Так що стежимо за дотриманням правила - ціна нижча, якість незмінно.

Ціна правіше якості. Так, за якістю свого товару необхідно стежити, але головне в цій справі - ціна. Тому в гонитві з поліпшенням властивостей товару ви повинні строго стежити за тим, щоб з категорії дешевих ваш товар не пробився в категорію товарів з середньою ціною. Тому що там діють вже зовсім інші правила. І споживач набагато більш вимогливий. У той же час важливо, щоб і покупець, який купує ваш товар, заздалегідь був готовий до того, що якість його буде "не на висоті".

Виробнича концепція маркетингу дуже актуальна в періоди економічного спаду і під час фінансової кризи, коли люди починають економити і намагаються придбати товари простіше. Але навіть якщо з економікою все гаразд, завжди є категорія людей, навіть добре забезпечених, яка вважає за краще користуватися дешевими товарами.

Постає питання - за рахунок чого ж ціни на дану категорію товарів нижчі? В основному це досягається за допомогою дешевої сировини або дешевої трудової сили. Так, турецька і китайський одяг, яка буквально заполонила сьогодні Європу дешева саме через збіг одразу двох цих факторів.

Що стосується реклами , то тут може бути два рішення. Перше - повністю відмовитися від рекламування своєї продукції, сподіваючись на те, що споживач сам знайде дешевший товар. Це спрацює лише в тому випадку, якщо у вашій категорії товарів взагалі представлено мало продуктів.

Другий варіант - витрачати гроші на рекламу. Причому значні. А головний упор у рекламі робити саме на те, що ви продаєте "дешевий, але якісний" товар. Згадайте слоган прального порошку "Дося": "Якщо немає різниці - навіщо платити більше?". Ви повинні придумати собі відповідний слоган, який би приваблював споживачів.

І запам'ятайте - якщо ви вирішили відкрити бізнес і просувати виробничу концепцію маркетингу, то найкраще робити це під час кризи . Так ви відразу забезпечите собі початковий успіх.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru