Monday, April 13, 2015

Продавати більше з продуманим стимулюванням збуту

Один з найважчих розмов, які може вести продавець - це розмова з клієнтами зі сфери роздрібної торгівлі про стимулювання збуту. Причина: великі гроші на кону. Cтімулірованіе збуту часто є найбільшою статтею витрат у звіті виробника про прибутки і збитки. А оскільки багато роздрібні торговці мають мінімальний відсоток прибутку, кожна копійка на рахунку.

Що таке стимулювання збуту ? Наступного разу, коли ви йдете в продуктовий магазин, швидко підрахуйте, скільки ви бачите пропозицій "купите один, отримаєте другий безкоштовно" для всіх брендів, представлених на торцевому рекламному стенді між полицями в магазині. Хоча ці різко знижені ціни гарні для покупця, проблема в тому, що для виробників і роздрібних торговців стимулювання збуту може виявитися захованим скарбом або міною. У деяких випадках ROI (прибуток на інвестицію) може дорівнювати 80% або більше в еластичних і розширюваних категоріях, таких як каші. В інших категоріях, таких як заморожені овочі, успіх може бути визначений як втрата меншої кількості грошей - наприклад, з рівня негативної ROI 90% досягнення негативною ROI 60%. У кожному разі, правильне стимулювання збуту є ключем до збільшення продажів ... і до максимального збільшення прибутку.

Ще однією складністю в стимулюванні збуту є те, що багато виробників роблять різні ставки на велику кількість асортиментних позицій ( SKU ) в різних універсальних магазинах. Це робить дуже важким розрахунок прибутку на інвестицію від якої-небудь однієї акції по стимулюванню збуту . З такою кількістю різних ставок, спроба визначити і видалити неправильну ставку подібна спробі знешкодити бомбу з великою кількістю проводів: всі бояться, якщо ви відріже не той провід - все злетить у повітря. І це тема для більш активних обговорень.

На жаль, головне дослідження компанії Nielsen минулого року показало, що 55% доларів, вкладених в стимулювання збуту , не сприяло зростанню бренду і категорії як для виробника, так і для роздрібного торговця. Обидві сторони хочуть вийти з цього скрутного становища, але питання: Як?

Щоб уникнути пастки в переговорах про стимулювання торгівлі потрібні правильні інструменти. По-перше, для побудови фактичної бази вам потрібні мікроскопи, а не телескопи. Найчастіше надаються дані занадто високого рівня, а аналіз повинен бути значно більш детальним - часто на рівні асортиментних позицій, для кожного магазину, і з даними по тижнях.

По-друге, потрібно вимір кінцевих результатів, а не симптомів. Часто компанії не враховують належним чином витрати - вони занадто зосереджені на обсязі та ігнорують вплив на прибуток. У підсумку все може закінчитися такий, що увійшла в приказку ситуацією, де операція була успішною, але пацієнт помер.

На закінчення, нам потрібні тонкі інструменти, а не дубини. Часто компанії розміщують дані, розташовуючи їх усередині масивної системи програмного забезпечення з централізованим аналізом. У той час, як фактична база значно більше презентативно, якщо її представляти в ноутбуках на основі програми Microsoft Excel, де можна її зробити більш простий і наочною. Цей шлях дозволяє працівникам торговельних підприємств на місцях використовувати факти, щоб здійснювати операції в реальному часі, в будь-якому місці.

Можливо, найбільш критичні питання для вищого керівництва -це більш жорстка прив'язка стимулювання збуту до їх поданням зростання категорії. Традиційне мислення і культурні стереотипи є одна з нульових сум, яка часто проявляється в тому, що представники продажів висловлюють своїм менеджерам три загальні скарги: "Роздрібний торговець дуже вимогливий," "Конкуренти роблять божевільні речі," або "Наші бренди / продукти не досить сильні ". Часто це правда за всіма пунктами, тому важливо допускати це.

Найвище керівництво повинне змінити культуру стимулювання збуту для зростання однієї з категорій. Ідеально для стимулювання збуту - це мати чітке уявлення, як створити нове зростання для однієї з категорій. Це може бути збільшення сегмента споживачів (наприклад, залучення більшої кількості жінок до покупки пива за рахунок збільшення пропозиції пива з цитрусовим пшеничним смаком), або збільшення можливих ситуацій вживання продукту / затребуваності продукту (наприклад, просування продажів хот-догів, в якості закуски після школи на додаток до барбекю) або збільшення інтересу (перехресне просування делікатесних ковбасок з курки для споживачів сардельок з свинини і телятини).

Зміна культури відбувається з працею. Компанії часто виявляють, що для можливостей стимулювання збуту існують більш розвинені стратегії, що грунтуються на питаннях брендингу / маркетингу та інновацій. Компанії також виявляють, що для реальної зміни культури для зростання категорії, показники продуктивності та матеріального заохочення повинні бути скоректовані. Але це в кінцевому підсумку повертається до того, наскільки просте і переконливе уявлення росту категорії є у вищого керівництва. Якщо все зроблено правильно, оптимізація стимулювання збуту вивільняє такі необхідні ресурси. Це може стати прекрасним способом продавати більше з уже наявними у вас ресурсами, що, зрештою, допомагає рости ресурсів, які ви повинні витратити в майбутньому.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru