Sunday, April 5, 2015

Маркетингове мислення як спосіб збільшення продажів

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Якщо хочеш зловити злочинця, треба думати як злочинець. Якщо хочеш продати товар споживачеві, потрібно думати як споживач. Чи можна навчитися думати так, як думає споживач? Можна, але тільки в тому випадку якщо сформувати маркетингове мислення. Слово маркетинг походить від слова маркет, а маркет - це ринок. Маркетингове мислення - це мислення ринку. Сукупність споживачів - це і є ринок, а це означає, що будь-який споживач даного ринку володіє мисленням даного ринку. Будь-який споживач мислить так, як мислить ринок. Чи може ринок мислити? Як відомо в основі будь-якого ринку лежить ідея. Будь-яка ідея - це жива сутність, а будь-яка жива сутність може мислити. Про що мислить ідея, яка лежить в основі ринку? Тільки про те, щоб бути реалізованою, про те, щоб реалізувати свою суть. Споживач, в якого впроваджена дана ідея теж думає про реалізацію цієї ідеї і здійснює її реалізацію. Реалізація ідеї - це реалізація суті цієї ідеї. Під впливом впровадженої в нього ідеї реалізувати суть ідеї хоче і споживач. Знаючи суть ідеї, можна знати, про що думає споживач.

Яким чином пов'язані між собою ідея, споживач і продажу? Фішка в тому, що товар, який купує споживач, він купує виключно для реалізації ідеї, яка в ньому активна в даний момент. Інших приводів купувати товари або послуги у людини немає і бути не може. З цієї причини і треба знати ідею, яка впроваджена в споживача і яку він хоче реалізувати. Спочатку в людини впроваджується ідея, потім вона перетворює його в споживача і тільки після цього йому стає потрібен товар. Саме з цієї причини ноомаркетінг починається з виділення потрібної ідеї та її візуалізації для свідомості. Свідомість працює тільки з символами і ідею потрібно перетворити на символи, а це і є візуалізація. В рамках ноомаркетінга виділення ідеї, її візуалізація для свідомості здійснюється за допомогою леграммірованія. За підсумками леграммірованія створюється ноодрайвер до ринку . У подальшому ноодрайвер інсталюється в відповідного фахівця, і він починає думати так само, як думає ринок, а це означає, що у нього формується маркетингове мислення саме для даного ринку. Перш за все, ноодрайвер повинен бути інстальований в маркетологів, фахівців з продажу, фахівців з реклами, бренд-менеджерів, піарників ну і, звичайно ж, в топ-менеджерів.

Маркетингове мислення, яке формується після інсталяції ноодрайвера до ринку, відкриває нові можливості тим, у кому воно сформоване. Нових можливостей, які відкриваються прокачаним фахівцям, сотні. Головна можливість - це можливість розуміти ринок і його учасників. Людина з маркетинговим мисленням розуміє ринок на всі 100%. Він знає, що конкретно потрібно споживачам і знає, що буде їм потрібно в майбутньому. Він говорить однією мовою зі споживачами, в результаті чого вони розглядають його як «свого в дошку». Варто такій людині тільки заговорити зі споживачем, як споживач починає думати, що знає його вже дуже довгий час, починає сприймати його мало не як друга або навіть родича. Ставлення до нього відповідне. Споживач бачить, що в фахівця теж впроваджена ідея, яка лежить в основі ринку, а значить вони «однієї крові», вони брати по розуму, вони одного поля ягоди. Після цього споживач не розглядає вже даного фахівця як потенційного обманщика, а розглядає його як помічника, як людину, яка займається тим, що допомагає іншим розвинути впроваджені в них ідеї.

Ще одна можливість, яка відкривається людині, яка сформував маркетингове мислення - націленість на постійний рух вперед. Це означає, що такій людині відкривається невичерпне джерело енергії. Таку людину не треба мотивувати, ідея, впроваджена в нього, його мотивує, а він у свою чергу мотивує всіх навколо. Фахівець, якого не треба постійно штовхати вперед - це мрія будь-якого бізнесмена. Саме на таких фахівцях тримається світова економіка. Один з найяскравіших прикладів останнього часу - Стів Джобс. Його мотивували і штовхали вперед ідеї, які він хотів реалізовувати. Ще один яскравий приклад, але тепер уже з минулого - Менделєєв. Він настільки перейнявся своїми ідеями, що вони не покидали його навіть у сні, де він і побачив таблицю, яка зробила його знаменитим і безсмертним. Раніше прокачування ідеями було випадковим, тому людей рівня Стіва Джобса, Менделєєва було дуже мало. Зараз, завдяки ноодрайверу, створення таких людей можна поставити на потік. Все що потрібно зробити - це виділити ідею, яка лежить в основі того чи іншого товару і прокачати їй потрібного фахівця. Все інше ідея, впроваджена в такого фахівця, зробимо сама.

Маркетингове мислення - це вищий рівень конкурентоспроможності. Таке мислення дозволяє настроїти бізнес так, що він буде працювати як кращі швейцарський годинник. Людина у якого сформовано маркетингове мислення продає товар, а той в кому не сформовано продає себе. Маркетингове мислення дозволяє вдосконалити всі бізнес процеси і відкриває нові можливості в усіх напрямках, починаючи від створення товару, закінчуючи роботою з клієнтами. При цьому робота з клієнтами буде організована зовсім на іншому рівні, на більш якісному рівні, що дозволить побачити нові можливості. Одна з можливостей полягає в тому, що прийде розуміння того, що проблеми клієнтів - це просто ідеї, які клієнт не може реалізувати і якщо йому в цьому допомогти, то можна непогано заробити. Проблема клієнта - це привід для створення товару, привід для бізнесу, привід для того, щоб заробити гроші. Проблем у клієнтів багато, а значить і можливостей для бізнесу теж може бути багато, але для того, щоб це побачити - треба подивитися на ситуацію під іншим кутом. Формується маркетингове мислення допомогою ноодрайвера до ринку, а ось статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга, а також консультації з маркетингу - це спосіб розвинути ринкове мислення і довести його до досконалості.

1 comment:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru