Sunday, April 5, 2015

Апгрейд маркетингу: нові бізнес можливості

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Все тече і змінюється, в тому числі змінюється бізнес. Колись найбільш прибутковим бізнесом було сільське господарство. Потім найбільш прибутковим бізнесом стала промисловість. Після промисловості найбільш прибутковим бізнесом стали інформаційні технології. Останнім часом в лідери почав вибиватися креативний бізнес. Породження креативного бізнесу - креативна економіка , а представники цього бізнесу - креативний клас . У будь-які часи найбільш успішним був якісний бізнес, а якісний бізнес просто неможливий без маркетингу. У зв'язку з появою нового типу бізнесу повинен з'явитися і новий тип маркетингу, тому як старий тип маркетингу не годиться для нових реалій. Застарівання маркетингу попередніх версій процес об'єктивний і пов'язаний з останніми досягненнями у сфері науки і техніки. Новий тип маркетингу з'явився. Новий тип маркетингу - це ноомаркетінг. При цьому треба відзначити, що ноомаркетінг це не тільки інструмент для нового бізнесу, він відмінно підходить і для колишніх бізнесів і відкриває нові бізнес можливості. Перехід на нову версію маркетингу - це логічна стратегія хоча б тому, що підтримки старих версій маркетингу очікувати не варто, адже вкластися в антикваріат можуть хіба що колекціонери.

Перехід на нову версію маркетингу вимагає невеликий перезавантаження бізнесу. Щоб перехід на нову версію пройшов швидко і безболісно, починати підготовку до перезавантаження краще якомога раніше, щоб не робити це поспіхом. Починати краще всього з того, щоб гарненько розібратися, в чому полягає суть ноомаркетінга, адже змінюється не тільки маркетинг, але і його суть. Суть ноомаркетінга інша, ніж класичного маркетингу. Ноомаркетінг - це не просто нова назва, а саме нова суть, нові принципи і саме тому він відкриває нові бізнес можливості. Якщо раніше суть маркетингу була в пошуку і задоволенні потреб, то суть ноомаркетінга більш глибока і це не примха, а життєва необхідність, бо змінюється не тільки бізнес і маркетинг, змінюється і споживач. Незабаром найактивніші і найбагатші споживачі, споживачі про які мріє кожен маркетолог, будуть вже не ті, що зараз. Зараз споживачам досить задоволення їх потреб і потреб, які лежать на поверхні. Споживачам нового типу буде мало задоволення потреб і потреб, які лежать на поверхні, вони будуть хотіти задовольнити і ті потреби, які вони відчувають, але ще не усвідомлюють. Задовольнити такі потреби можна буде тільки за допомогою креативу, тільки за допомогою створення того, чого ще немає.

Як відомо, потреби і потреби беруть свій початок від ідей. Ідеї впроваджуються в людей, створюють в них спочатку нужду, а потім потреба. На цій передумові і базується ноомаркетінг. Маркетинг колишньої версії починався з потреб і потреб, ноомаркетінг починається з того, що створює потреби і потреби. Ідеї самі по собі мають мало сенсу, основний сенс в тому, щоб втілити їх. Ідеї втілюються через креатив. Що таке креатив? Креатив - це процес черпання, ідентифікації ідей і надання їм форми. Ідея проникає в людину, але спочатку він її не усвідомлює, а лише відчуває. Відповідно йому потрібно її усвідомити. Креатив це і є процес перекладу ідеї з несвідомого стану в свідоме стан. Перетворення ідеї з несвідомого стану в свідоме стан процес не завжди легкий. Для його позначення є навіть така фраза як «творчі муки». Ці муки якраз і пов'язані з тим, що для того, щоб підібрати потрібні слова для ідентифікації ідеї, потрібно попотіти. Підбір слів для вираження ідеї чимось схожий на підбір пароля. Ти знаєш, що є пароль і знаєш, що рано чи пізно поголишся його, але от не знаєш, коли це станеться. Можливо, все вийде при першій же комбінації, але можливо доведеться підбирати десятки і сотні цих комбінацій, перш ніж буде підібраний пароль до ідеї і вона відкриється свідомості.

Праці з підбору пароля, який відкриває ідею свідомості, завжди винагороджуються. Після того, як це сталося, після того, як пароль підібраний, людина, яка його підібрав, відчуває сильне задоволення. Одна з причин творити якраз і полягає в бажанні випробувати це задоволення. Підбором цього пароля займаються креативщики взагалі і креативний клас зокрема. Але і споживачі не в накладі. Споживачі реалізують нові ідеї, а кожна нова ідея - це і нова можливість. У зв'язку з тим, що споживач нового типу не задовольняє потреби і потреби, а просто розвиває в собі ідеї, йому потрібен не стільки сам товар. Споживачеві нового типу потрібно випробувати задоволення від процесу впровадження ідеї, йому потрібно випробувати задоволення від усвідомлення того, що в ньому розвинулася ідея, що він завдяки цьому став у чомусь краще. Кожна нова ідея - це апгрейд споживача. Щоб був результат, всім цим процесом потрібно правильно управляти. Маркетинг колишніх версій не дозволяє цього робити, тому що він заточений під інші цілі: виявлення вже сформованих потреб і потреб і створення для їх задоволення товару. Управляти процесом апгрейда споживачів можна тільки за допомогою ноомаркетінга, тому що тільки ноомаркетінг працює на рівні ідей. Апгрейд людей, розвиток людей, апгрейд їх ідей, вдосконалення людей - це нові бізнес можливості, які бізнес може використовувати для свого зростання.

Нові бізнес можливості доступні тільки тим, хто знає, як їх реалізувати. Як їх реалізувати знає тільки той, хто володіє ноомаркетінгом і його технологіями, тому що маркетинг колишніх типів не працює на рівні ідей, не працює зі споживачем нового типу. Відповідно, щоб реалізувати ці нові можливості, потрібен апгрейд маркетингу до ноомаркетінга. Робота зі споживачем нового типу обіцяє дуже великі вигоди. Такий споживач, як правило, багатий і дуже активний, а значить, на ньому можна заробити хороші гроші. При цьому сам процес розвитку споживача нескінченний, тому що кількість нових ідей нескінченно. Робота з ідеями - це фактично нескінченна перспектива і це просто фантастика. Апгрейд маркетингу до ноомаркетінга - це життєва необхідність у нових умовах. Він спеціально заточений під роботу на рівні ідей. Всі ті компанії, які зможуть його осилити чекає успіх і райдужне майбутнє. Ті компанії, які не зможуть його осилити, працюватимуть із споживачем старого типу. Це, як правило, не найбагатші споживачі, досить пасивні споживачі, яких потрібно постійно вмовляти, іншими словами це дуже важкі споживачі, працювати з які не задоволення, а стрес. Хочете провести апгрейд маркетингу до ноомаркетінга? Читайте статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга, а також консультації з маркетингу , ноомаркетінгу, рекламі, PR та бізнесу нового покоління.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru